چه ایرلاین‌هایی از تهران به اسپانیا پرواز دارند؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 9 فوریه 2023
Loading...

وقتی صحبت از سفر به کشورهای اروپایی به میان می‌آید به علت ساعات طولانی پروازی، نوع بلیط هواپیما و ایرلاین اهمیت زیادی پیدا می‌کند. از آنجا که اسپانیا جز مقاصد تورهای اروپا پرطرفدار در ایران است. ایرلاین‌های زیادی از ایران به این مقصد پرواز دارند. از این رو مسافران گزینه های متعددی را برای خرید بلیط تهران اسپانیا پیش روی خود دارند. در ادامه این خطوط  و مزایای هر کدام را معرفی می‌کنیم.

شهرهای مادرید، بارسلون، مالاگا و والنسیا با داشتن جاذبه‌ها و تفریحات فراوان بیشترین طرفدار را در بین پکیج تور اسپانیا دارند. از این رو ایرلاین‌های مختلفی از ایران به این مقاصد پرواز می‌کنند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. اگر شما هم قصد سفر به اسپانیا را دارید و نمی‌دانید بلیط هواپیما خود را با چه ایرلاینی بخرید این مطلب به شما کمک می‌کند با توجه به شرایط مناسب‌ترین بلیط را خریداری کنید.

فاصله ایران تا اسپانیا با هواپیما چند ساعت است؟

فاصله تهران تا اسپانیا با هواپیما با توجه به شهر مقصد، نوع ایرلاین و مدت زمان توقف هر پرواز متفاوت است. اما در حالت کلی می‌‍توان گفت حدودا ۶ ساعت را در هواپیما خواهید بود.

  • طول پرواز تهران به بارسلون حدودا ۵ ساعت و ۴۵ دقیقه است.
  • طول پرواز تهران به مادرید حدودا ۶ ساعت و ۳۰ دقیقه است.
  • طول پرواز تهران به مالاگا حدودا ۷ ساعت و ۱۰ دقیقه است.
  • طول پرواز تهران به والنسیا حدودا ۶ ساعت و ۳۲ دقیقه است.

خطوط هوایی که به اسپانیا پرواز دارند

هواپیمایی ماهان، هواپیمایی لوفت هانزا، هواپیمایی اتریشی، هواپیمایی قطر، هواپیمایی امارات و ترکیش از ایرلاین‌هایی هستند که از تهران به شهرهای مختلف اسپانیا پرواز دارند. هر کدام از این خطوط پروازی را که انتخاب کنید یک توقف در شهر مبدا پرواز خواهند داشت و سپس مسیر خود را به شهر مقصد در اسپانیا ادامه می‌دهند.

مسیرهای پروازی تهران به بارسلون

  • بلیط تهران بارسلون با ماهان در مسیر (تهران – بارسلون)
  • بلیط تهران بارسلون با لوفت هانزا در مسیر (تهران  فرانکفورت – بارسلون)
  • بلیط تهران بارسلون با اتریشی در مسیر (تهران – وین – بارسلون)
  • بلیط تهران بارسلون با ترکیش در مسیر (تهران – استانبول – بارسلون)
  • بلیط تهران بارسلون با ایرفلوت در مسیر (تهران – مسکو – بارسلون)
  • بلیط تهران بارسلون با امارات در مسیر (تهران – دبی – بارسلون)
  • بلیط تهران بارسلون با قطری در مسیر (تهران – دوحه – بارسلون)

مسیرهای پروازی تهران به مادرید

  • بلیط تهران مادرید با لوفت هانزا در مسیر (تهران – فرانکفورت – مادرید)
  • بلیط تهران مادرید با ایرفلوت در مسیر (تهران – مسکو – مادرید)
  • بلیط تهران مادرید با ترکیش در مسیر (تهران – استانبول – مادرید)
  • بلیط تهران مادرید با امارات در مسیر (تهران – دبی – مادرید)
  • بلیط تهران مادرید با قطری در مسیر (تهران – دوحه – مادرید)

مسیرهای پروازی تهران به مالاگا

  • بلیط تهران مالاگا با لوفت هانزا در مسیر (تهران – فرانکفورت – مالاگا)
  • بلیط تهران مالاگا با ترکیش در مسیر (تهران – استانبول – مالاگا)
  • بلیط تهران مالاگا با قطری در مسیر (تهران – دوحه – مالاگا)

مسیرهای پروازی تهران به والنسیا

  • بلیط تهران والنسیا با لوفت هانزا در مسیر (تهران – فرانکفورت – والنسیا)
  • بلیط تهران والنسیا با ترکیش در مسیر (تهران – استانبول – والنسیا)

هنگام خرید بلیط تهران اسپانیا این چند نکته مهم را به خاطر بسپارید

اگر اولین بار است که ویزای شینگن را به مقصد اسپانیا دریافت می‌کنید بهتر است بجای خرید بلیط پروازهای اروپایی بلیط هواپیمایی ترکیش، قطر یا امارات را خریداری کنید. به دلیل اینکه در صورت خرید بلیط لوفت هانزا پاسپورت شما در فرودگاه فرانکفورت مهر ورود می‌خورد و از آنجا که ویزای شینگن را از هر کشور اروپایی که گرفته باشید بایستی آن کشور مبدا ورودتان باشد ممکن است در سفرهای بعدی به اروپا دچار مشکل شوید.

هنگام خرید بلیط هواپیما به زمان توقف هر پرواز دقت کنید. برخی از پروازهای ممکن است بیش از ۵ یا ۶ ساعت توقف داشته باشند. اگر این میزان توقف شما را خسته می‌کند. بهتر است پروازهایی با توقف ۲ تا ۴ ساعته را انتخاب کنید. البته به این نکته هم توجه داشته باشی که در توقف‌های کوتاه مدت طوری زمان‌بندی کنید که پرواز بعدی را ازدست ندهید.

در طول زمان توقف جهت ترانزیت مسافران اجازه خروج از فرودگاه را ندارند و فقط می‌توانند به عنوان ترانزیت از فرودگاه شهر محل توقف استفاده کنند. مگر اینکه ویزای آن کشور را داشته باشند.

از چه راه‌هایی می‌توان بلیط تهران اسپانیا را خریداری کرد؟

خرید بلیط تهران اسپانیا از دو راه خرید حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر است. اما در هر دو صورت بایستی قبل از اقدام برای خرید بلیط ویزای شینگن خود را دریافت کرده باشید.

خرید حضوری بلیط تهران اسپانیا

برای خرید حضوری بایستی با آژانس‌های هواپیمایی معتبر که مجوز فروش بلیط هواپیما را دارند مراجعه کنید. آژانس هواپیمایی ستاره ونک از معتبرترین دفاتر فروش بلیط هواپیما با ایرلاین‌های بین‌المللی به تمامی نقاط دنیا می‌باشد. کارشناسان واحد فروش بلیط در این آژانس با توجه به تاریخ مورد نظر شما بهترین ساعات پروازی را با مناسب‌ترین قیمت پیشنهاد می‌دهند و در نهایت می‌توانید با توجه به شرایط بهترین پرواز را انتخاب و خریداری کنید.

خرید اینترنتی بلیط تهران اسپانیا

خرید اینترنتی بلیط هواپیما به شهرهای مختلف اسپانیا به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد. در اینصورت دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفتر آژانس هواپیمایی ندارید و با چند کلیک ساده می‌توانید خودتان بلیط را صادر کنید. برای این کار هم می‌توانید به وبسایت آژانس ستاره ونک به آدرس www.setarehvanak.com  مراجعه کنید. مبدا، مقصد، تاریخ پرواز و تعداد مسافران را وارد کرده و کلید جستجو را انتخاب کنید. در مرحله بعد لیست کاملی از پروازهای اسپانیا با جزییات کامل شامل ساعت پروازی، طول پرواز، مدت زمان توقف و قیمت بلیط برایتان نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید با مقایسه پروازها و شرایط هر کدام بلیط مورد نطرتان را انتخاب کنید. پس از انتخاب بلیط اطلاعات مسافران را وارد کرده و در نهایت مبلغ بلیط را با استفاده ار کارت‌های عضو شتاب پرداخت می‌کنید. به همین راحتی بلیط اسپانیا در دستان شماست و می‌توانید برای سفر آماده شوید.

از مزایای خرید بلیط هواپیما از طریق وبسایت ستاره ونک تخفیفات ویژه‌ای است که این آژانس برای خریدهای اینترنتی در نظر گرفته است و شما با عضویت در وبسایت می‌توانید از این تخفیفات استفاده کنید.

پرواز مستقیم تهران به اسپانیا

در حال حاضر هیچ یک از ایرلاین‌های ایرانی به صورت مستقیم به اسپانیا پرواز نداشته و مسافران این مسیر بایستی ایرلاین‌های بین‌المللی مانند لوفت هانزا، اتریشی، امارات، قطر و غیره جهت پرواز به این کشور رزرو کنند. تمامی این پروازها به با یک یا چند توقف انجام می‌شوند.

سوالات متداول

میزان بار مجاز در پرواز مادرید به تهران چقدر است؟

مقدار بار مجاز در پرواز به نوع بلیط هواپیما (اکونومی، بیزینس و غیره) بستگی دارد اما در حالت کلی میزان بار مجاز در کلاس اکونومی بین ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم است.

فاصله پروازی اسپانیا تا ایران چقدر است؟

مدت زمان پرواز اسپانیا تا ایران به طور متوسط حدود ۷ ساعت است.

بیشتر بخوانید …

ترفندهای کاهش هزینه های سفر به اسپانیا

همه چیز درباره فرودگاه مالاگا

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور اسپانیا
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید