ترفندهای کاهش هزینه های سفر به اسپانیا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 4 سپتامبر 2022
Loading...

قرار است که به یکی از زیباترین و پرگردشگرترین کشورهای اروپایی سفر کنید پس انتظار سفری ارزان و کم خرج را نداشته باشید! چرا که تور اسپانیا جز پکیج‌های لوکس گردشگری به شمار می‌رود اما با به کار بردن چند ترفند ساده می‌توان هزینه‌های سفر به این مقصد لوکس را به طور چشمگیری کاهش داده و سفری مقرون به صرفه را به یکی از جذاب‌ترین کشورهای قاره اروپا تجربه کرد. ترفندهای کاهش هزینه های سفر به اسپانیا کدامند؟ در ادامه می‌خوانیم.

وقتی درباره تور اسپانیا صحبت می‌کنیم هزینه‌ها و خدمات بلیط هواپیما، رزرو هتل، دریافت ویزای شینگن، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و احتمالا گشت‌های شهری را شامل می‌شود. در این بین خدمات دریافت ویزای شینگن مبلغ و پروسه‌ای مشخص دارد اما با انتخاب هوشمندانه بلیط و هتل می‌توان هزینه های سفر به اسپانیا را کاهش داد. علاوه بر این انتخاب تفریحات و رستوران در مقصد نیز از دیگر ترفندهای کاهش هزینه‌ها هستند.

هزینه های رایج سفر به اسپانیا

برای ارائه راهکارهایی جهت کاهش هزینه های سفر به اسپانیا ابتدا باید بدانیم که هزینه های رایج سفر کدام‌ها هستند. طبیعتا خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و خرید بیمه مسافرتی از هزینه‌های رایج قبل از سفر و پرداخت هزینه‌های حمل و نقل عمومی، بلیط ورودیه‌ها، خرید سوغاتی، خورد و خوراک و تفریحات از هزینه‌هایی هستند که لازم است در مقصد برای آن‌ها برنامه ریزی کنید. هر چند که اسپانیا را نمی‌توان جز مقاصد ارزان تور اروپا به شمار آورد اما می‌توان با یک برنامه ریزی درست حداکثر استفاده را از سفر خود با کمترین هزینه ببرید. پس تا انتهای مطلب با ما همراه شده و با پول رایج در اسپانیا، تهیه پروازهای ارزان، انتخاب رستوران مناسب، ایر بی ان بی در اسپانیا و سایر هزینه‌های سفر آشنا شوید.

پول رایج و کارت های اعتباری اسپانیا

واحد پول رسمی اسپانیا مانند سایر کشورهای حوزه شینگن یورو است. سکه و اسکناس‌‎های یورو اسپانیا توسط بانک مرکزی اروپا ضرب و وارد بازار می‌شود؛ بنابراین لازم است گردشگران قبل از سفر به اسپانیا یورو تهیه کرده و با خود همراه داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم جهت پرداخت هزینه‌های ریز مانند کرایه تاکسی، خرید آب معدنی و غیره همیشه مقداری یورو خورد همراه داشته باشید. در ادامه مطلب به کارت‌ های اعتباری اسپانیا می‌رسیم. البته لازم به یادآوری ست که این کارت‌ها بیشتر برای افرادی هستند که اقامت این کشور را دارند. دو کارت مستر کارت و ویزا کارت از پرطرفدارترین کارت‌های اعتباری اسپانیا هستند. اسپانیایی‌ها می‌توانند جهت تمام خریدها، پرداخت اقساط، پرداخت اجاره خانه و سایر هزینه‌های خود از امکانات مستر کارت استفاده کنند.

تهیه پروازهای ارزان برای سفر به اسپانیا

در ادامه مطلب ترفندهای کاهش هزینه های سفر به اسپانیا به یکی از مهمترین بخش هزینه‌ها یعنی خرید بلیط هواپیما می‌رسیم. ایرلاین‌های ترکیش، قطر، امارات، لوفت هانزا و اتریشی از شرکت‌های هواپیمایی هستند که از تهران به مقصد اسپانیا (بارسلونا، مادرید، مالاگا و غیره) پرواز دارند. گردشگران تور اسپانیا می‌توانند با یک تحقیق ساده مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین پرواز را برای سفر خود انتخاب کنند. به طور معمول پروازهایی که با تعطیلات مهم مثل ایام کریسمس، تعطیلات نوروز و غیره همراه نباشند قیمت پایین‌تری نسبت به پروازهای روزهای تعطیل دارند. همچنین سایر موارد مانند ساعت پرواز، تعداد توقف‌ها و مدت زمان توقف از عواملی دیگری هستند که در گران یا ارزان بودن قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار هستند. جهت رزرو مناسب‌ترین بلیط هواپیما به مقصد اسپانیا می‌توانید با کارشناسان ما در واحد تور و بلیط خارجی مشورت کنید.

انتخاب مسیرهای جداگانه در سفر به اسپانیا

برای کاهش هزینه های سفر به اسپانیا نیازی نیست که کل این کشور را در یک سفر بگردید. چرا که اسپانیا جاذبه‌های تفریحی برای دیدن داشته و شهرهای ساحلی مانند ایبیزا، مالاگا یا جزایر قناری خود به تنهایی جز گرانترین مقاصد دنیا به شمار می‌روند؛ بنابراین می‌توانید یک یا دو شهر اسپانیا را برای اقامت انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی اسپانیا به صورت همزمان لذت ببرید شهر بارسلونا بهترین و به صرفه‌ترین گزینه است. این شهر معماری‌های شگفت انگیز اروپا را در خود جای داده و با داشتن ساحلی رویایی بهترین مکان برای لذت بردن از تفریحات آبی می‌باشد. مراکز خرید کوچک و بزرگ بارسلون با برندهای معروف بین‌المللی هم هستند تا خرید سوغاتی را برای شما لذت بخش‌تر کنند

تعیین بودجه برای سفر به اسپانیا

فغ

با توجه به ارزش ریال نسبت به یورو هزینه سفر به اسپانیا برای گردشگران ایرانی تقریبا زیاد بوده و لازم است بودجه مناسبی را برای سفر اختصاص دهید. در ادامه تورهای مختلف اسپانیا و هزینه هر یک را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • تور اسپانیا (۳ شب مادرید + ۴ شب بارسلون) با خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، ۷ شب اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، قطار، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شینگن، ۲ گشت در هر شهر، تور لیدر فارسی زبان حدود ۱۳۵۰ یورو + ۱۸ میلیون تومان
  • تور اسپانیا (۴ شب و ۵ روز بارسلون) با خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل ۴ ستاره، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شینگن اسپانیا، ترانسفر فرودگاهی حدود ۹۹۰ یورو + ۱۸ میلیون تومان
  • تور اسپانیا (۶ شب و ۷ روز بارسلون) با خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، ۶ شب اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شینگن، ۲ گشت شهری در بارسلون، تور لیدر فارسی زبان حدود ۱۲۰۰ یورو + ۱۸ میلیون تومان

انتخاب رستوران محلی در سفر اسپانیا

خورد و خوراک بخش مهمی از هزینه‌های سفر به اسپانیا را به خود اختصاص می‌دهند. چرا که بیشتر هتل‌های این کشور خدمات خود را به صبحانه ارائه داده و هزینه نهار و شام به عده خود مسافر می‌باشد. جهت صرفه جویی در ههزینه غذا می‌توانید رستوران‌های محلی را برای صرف غذا انتخاب کنید. کیفیت مواد غذایی در اسپانیا بالاست و حتی رستوران‌های محلی بارسلونا و مادرید نیز غذاهایی عالی و خوش طعم را در منو خود دارند. در ادامه با بهترین رستوران‌های اسپانیا آشنا می‌شویم:

  • پیتزا تری کروز | PIZZA 3CRUCES
  • رستوران ال سوبرینو دی بوتین |EL SOBRINO DE BOTÍN
  • رستوران فریدوریا د گالینژاس |FREIDURÍA DE GALLINEJAS
  • رستوران تابرنا |TABERNA LOS HUEVOS DE LUCIO
  • رستوران کازا لوسیو | CASA LUCIO
  • رستوران لا بولا تابرنا | LA BOLA TABERNA
  • کافه موریلو | CAFÉ MURILLO
  • رستوران ریورکس | DIVERXO

استفاده از ایر بی ان بی (Airbnb) در اسپانیا

استفاده از وبسایت Airbnb را می‌توان معامله‌ای دو سر سود برای مالکان و مسافران دانست. این وبسایت در حال حاضر بیش از ۸۰ هزار شهر در ۹۱ کشور دنیا را در زمینه اجاره املاک پوشش می‌دهد. اسپانیا نیز از جمله کشورهایی ست که در Airbnb فعال است. بدین صورت که مالکان خانه خود را همراه با شرایط و قیمت در اسن وبسایت معرفی کرده و گردشگران یا سایر افراد می‌توانند ملک مورد نظر خود را انتخاب و اجاره کنند. بدین ترتیب به راحتی می‌توان محل اقامتی با بودجه مناسب در اسپانیا یا هر جای دیگر پیدا کرد.

راه کاهش هزینه های سفر به اسپانیا

رزرو هتل های ۴ ستاره، انتخاب پرواز با بهترین ساعت و روز پروازی، انتخاب رستوران‌های محلی برای صرف غذا و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو بهترین راه‌ها و ترفندهای کاهش هزینه های سفر به اسپانیا هستند. جهت داشتن سفری عالی و در عین حال مقرون به صرفه به اسپانیا می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

هزینه های زندگی در اسپانیا

بهترین فصل سفر به اسپانیا

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید