بهترین فصل سفر به اسپانیا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 4 مه 2022
Loading...

بهترین فصل سفر برای بازدید از معماری‌های باشکوه بارسلونا، سواحل رؤیایی جزایر قناری یا حتی قلعه‌های باشکوه شهر سویل چه زمانی است؟ آیا اسپانیا نیز در فصل زمستان مانند بیشتر نقاط اروپا آب و هوایی سرد و برفی دارد؟ چرا گردشگران حتی در فصل زمستان نیز دست از سر اسپانیا بر نمی‌دارند؟ در اینجا به شما خواهیم گفت که بهترین فصل سفر به اسپانیا چه زمانی است! پس اگر قصد سفر به این کشور رنگارنگ را دارید تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

قاره اروپا به داشتن زمستان‌های سرد و برفی معروف است اما کشورهای جنوبی این قاره از جمله اسپانیا از این قاعده مستثنا هستند. چرا که سواحل جنوبی اسپانیا مانند ایبیزا حتی در زمستان نیز آفتاب ملایم خود را از گردشگران دریغ نمی‌کنند. با این حال اگر سرمایی باشید بی شک در شهرهای بارسلون و مادرید از سرما در امان نخواهید بود. با این توصیف بهترین فصل سفر به اسپانیا چه زمانی است؟ (رزرو تور اسپانیا)

آب و هوای اسپانیا در فصل بهار؛ از مارس تا ژوئن

با ورود به فصل بهار، فصل گردشگری در اسپانیا نیز آغاز می‌شود. از این رو بسیاری بهار را بهترین زمان برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری اسپانیا می‌دانند. در این فصل ممکن است گردشگران با بارش باران سورپرایز شوند البته در صورتی که قبل از سفر شرایط آب و هوایی را چک کنید می‌توانید همزمان از تفریحات آبی و بناهای شگفت انگیز بارسلون و مادرید دیدن کنید. از آنجا که فصل بهار همچنان کمی از سرمای زمستان را همراه دارد پس حتماً لباس نسبتاً گرم، بارانی و چتر همراه داشته باشید.

آب و هوای اسپانیا در فصل تابستان؛ از ژوئن تا سپتامبر

کشور اسپانیا در فصل تابستان شلوغ‌ترین روزهای خود را از نظر سفر و گردشگری سپری می‌کند. تابش ملایم آفتاب، امکان استفاده از تفریحات ساحلی در تمام ساعات روز و آب و هوای کاملاً ملایم همه و همه عواملی هستند که تابستان را به بهترین فصل سفر به اسپانیا تبدیل کرده‌اند. در این فصل می‌توانید به هر نقطه از اسپانیا سفر کرده و بدون دغدغه بارش باران و سرمای هوا از تمامی تفریحات این کشور لذت ببرید. همراه داشتن کرم ضد آفتاب و لباس‌های خنک و نخی از لوازم ضروری سفر به اسپانیا در فصل تابستان هستند.

آب و هوای اسپانیا در فصل پاییز؛ از سپتامبر تا دسامبر

با شروع فصل پاییز هوا مجدداً رو به سردی می‌رود اما تابش آفتاب همچنان امکان سفر به اسپانیا و بازدید از جاذبه‌های گردشگری را امکان‌پذیر می‌کند. در این فصل می‌توانید با پوشیدن لباس کمی گرم و همراه داشتن چتر در شهر گشت و گذار کرده و به دیدن بناهای شگفت انگیز مانند کلیسای ساگرادافامیلیا، خانه موزه کازاباتیو، پارک گوئل در بارسلونا و کاخ سلطنتی، موزه دل پرادو و پارک رتیرو در مادرید دیدن کنید.

آب و هوای اسپانیا در فصل زمستان؛ از دسامبر تا مارس

اگر سرمای اروپا در نظر داشته باشیم زمستان را نمی‌توان در لیست بهترین فصل سفر به اسپانیا قرار داد. هوای بارسلون و مادرید در این فصل مانند دیگر نقاط اروپا سرد بوده و در برخی از روزها با بارش برف و باران نیز همراه است اما وقتی پای سفر به مناطق جنوبی اسپانیا وسط باشد قاعده بازی تغییر می‌کند. در این مناطق از سرمای هوا خبری نیست و آفتاب همچنان به صورت ملایم می‌تابد؛ بنابراین اگر قصد سفر به اسپانیا در فصل زمستان را دارید، مناطق جنوبی این کشور بهترین انتخاب هستند.

ارزان ترین زمان برای رزرو اقامتگاه ها

قیمت هتل‌ها در اسپانیا به فصل پیک و غیر پیک سفر بستگی دارد. به عنوان مثال در فصل بهار و تابستان با افزایش تقاضا برای سفر به اسپانیا قیمت هتل‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند اما در اواخر پاییز و اوایل زمستان می‌توان هتل‌های اسپانیا را با قیمت بسیار مناسب‌تر رزرو کرد. البته اگر می‌خواهید هم در بهترین فصل سفر به اسپانیا از جاذبه‌های این کشور دیدن کرده و هم هتل‌ها را با قیمت مناسب رزرو کنید می‌توانید اوایل بهار یا اواخر تابستان را برای رزرو تورهای اسپانیا انتخاب کنید.

بهترین زمان برای رفتن به سواحل جنوب

کشور اسپانیا به داشتن سواحل رویایی در سراسر اروپا معروف است. در این میان جزایر ایبیزا و قناری جایگاهی ویژه در میان گردشگران لوکس‌پسند دارند؛ اما این جزایر در کدام بخش از اسپانیا قرار گرفته و بهترین زمان برای سفر به آن‌ها کدام است؟ در ادامه خواهیم گفت. جزایر ایبیزا و قناری مناطق جنوبی اسپانیا را احاطه کرده‌اند. این مناطق در تمام فصل‌های سال خوش آب و هوا بوده و تابش ملایم آفتاب را به گردشگران هدیه می‌دهند؛ بنابراین حتی در فصل زمستان هم می‌توانید به جنوب اسپانیا سفر کرده و از تفریحات آبی استفاده کنید.

بهترین زمان برای بازدید از جاذبه های گردشگری مادرید و بارسلون

دو شهر بارسلون و مادرید را می‌توان پرگردشگرترین شهرهای اسپانیا دانست. هزینه اقامت در این شهر نسبت به شهرهای ساحلی اسپانیا مانند ایبیزا، مالاگا یا جزایر قناری کمتر است؛ بنابراین لازم است بدانید که برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری مادرید و بارسلون چه زمانی باید به اسپانیا سفر کرد؟ آب و هوای این دو شهر از آب و هوای معمول در اروپا پیروی می‌کند؛ یعنی نیمه اول سال هوا معتدل و با ورود به فصل‌های پاییز و زمستان شاهد بارش برف و باران خواهیم بود. از این رو فصل‌های بهار، تابستان و اوایل پاییز را می‌توان بهترین زمان برای سفر به مادرید و بارسلون دانست.

چرا توریست‌ها در زمستان هم دست از سر اسپانیا بر نمی‌دارند؟

کشور اسپانیا به لطف داشتن سواحل جنوبی در فصل زمستان نیز پذیرای گردشگران می‌باشد. مناطقی مانند جزایر ایبیزا، جزایر قناری و شهر ساحلی مالاگا با داشتن هتل‌های بسیار لوکس و البته آب و هوای عالی به پاتوق معروفترین افراد جهان تبدیل شده‌اند. جهت رزرو تور اسپانیا در هر یک از فصل‌های سال و اخذ ویزای توریستی اسپانیا با کارشناسان ما در واحد تور در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

جاذبه‌های گردشگری اسپانیا

هرآنچه که باید درباره قیمت تور اسپانیا بدانید

قبل از سفر به اسپانیا بخوانید

 

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید