بلیط هواپیمایی لوفت‌هانزا

هواپیمایی لوفت‌هانزا بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در قاره اروپا است که در سال 1955 در آلمان تأسیس شد. اولین پرواز هواپیمایی لوفت‌هانزا در مسیرهای خارجی به مقاصد لندن و پاریس انجام شد. در حال حاضر هواپیمایی لوفت‌هانزا به عنوان دومین شرکت هواپیمایی بزرگ جهان از نظر مقاصد پروازی، چهارمین از نظر درآمد و هفتمین از نظر حمل‌ونقل در دنیا شناخته شده است.

شبکه پروازی گسترده، داشتن ناوگان هواپیمایی مدرن، سرویس اینترنت در داخل کابین و خلبانان کارآمد و باتجربه از بارزترین ویژگی‌های مثبت هواپیمایی لوفت‌هانزا می‌باشد. شرکت لوفت‌هانزا با در اختیار داشتن هواپیماهای ایرباس به 215 مقصد مختلف دنیا پرواز دارد. خرید بلیط لوفت‌هانزا برای ایرانیان در پرواز مستقیم به فرانکفورت و غیر مستقیم به سایر نقاط دنیا مانند مادرید، بارسلون، ونکوور، واشنگتن و ... امکان‌پذیر می‌باشد.

خرید بلیط لوفت‌هانزا در کلاس‌های اکونومی، پرمیوم اکونومی، فرست کلاس و بیزینس کلاس مسیر می‌باشد. در صورت خرید هرکدام از کلاس‌های پروازی بلیط لوفت‌هانزا اینترنت پرسرعت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دریافت آنلاین کارت پرواز
با خرید بلیط لوفت‌هانزا می‌توانید تمام مراحل پذیرش را به صورت آنلاین انجام دهید. فقط کافیست وارد سایت لوفت‌هانزا شده شماره پروازتان را وارد کرده و پس از انتخاب صندلی موردنظر، کارت پرواز را دریافت کنید. با دریافت آنلاین کارت پرواز دیگری نیازی به ماندن در صف‌های طولانی فرودگاه نخواهید داشت.
غذا و نوشیدنی رایگان
هواپیمایی لوفت‌هانزا در مسیرهای کوتاه میان وعده و در پروازهای طولانی غذاهای متنوع همراه با نوشیدنی برای مسافران سرو می‌کند. همچنین اگر رژیم غذایی خاصی دارید و می‌خواهید غذای حلال سفارش دهید می‌توانید درخواست خود را در سایت هواپیمایی لوفت‌هانزا به ثبت برسانید.
دسترسی به اینترنت رایگان
با خرید بلیط لوفت‌هانزا در هرکدام از کلاس‌های اکونومی، پرمیموم اکونومی، فرست کلاس و بیزینس کلاس اینترنت رایگان پرسرعت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. وای فای نامحدود از طریق فلای نت و در تمامی مسیرهای باند مدت و کوتاه مدت به مسافران هواپیمایی لوفت‌هانزا ارائه می‌شود.
ارائه اپلیکیشن سرگرمی
هواپیمایی لوفت‌هانزا اپلیکیشنی را طراحی کرده است که با انواع سرگرمی‌های مهیج مسافران را در طول مسیر سرگرم می‌کند. همچنین این هواپیمایی امکانات سرگرم‌کننده دیگری را نیز مانند امکان تماشای فیلم‌های سینمایی به 8 زبان زنده دنیا و شبکه‌های تلویزیونی برای مسافران فراهم کرده است.
سفر با هواپیماهای قاره پیما
تمامی هواپیماهای ایرلاین لوفت‌هانزا از نوع بوئینگ و یا ایرباس‌های مدرن می‌باشند. همچنین این ایرلاین برای پروازهای طولانی مدت خود از هواپیماهای قاره پیما استفاده می‌کند. کادر پرواز لوفت‌ هانزا نیز از خلبانان و مهمانداران مجرب تشکیل شده است که بهترین خدمات را به مسافران ارائه می‌دهند.

راهنمای خرید بلیط لوفت‌هانزا

خرید بلیط لوفت‌هانزا در تمامی مسیرها، از دو طریق حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر می‌باشد. برای خرید حضوری بلیط لوفت‌هانزا شما می‌توانید به آژانس‌های هواپیمایی معتبر مراجعه کرده و یا به‌صورت تلفنی بلیط خود را رزرو کنید. آژانس هواپیمایی ستاره ونک با داشتن مجوز صدور بلیط از سازمان هواپیمایی کشوری، صادر کننده بلیط هواپیمایی لوفت‌هانزا در تمامی مسیرهای پروازی این ایرلاین می‌باشد. علاوه بر این با خرید بلیط لوفت‌هانزا از آژانس هواپیمایی ستاره ونک می‌توانید از تخفیفات ویژه نرخ بلیط هواپیمایی لوفت‌هانزا نیز برخوردار شوید.

برای خرید بلیط اینترنتی لوفت‌هانزا می‌توانید به سایت خرید بلیط آژانس هواپیمایی ستاره ونک به آدرس www.setarehvanak.com مراجعه کرده و با وارد کردن مبدأ، مقصد و تاریخ پرواز، مناسب‌ترین نرخ بلیط لوفت‌هانزا را خریداری کنید. پس از اتمام خرید، بلیط شما در دستگاه تلفن همراه و یا تبلتتان به راحتی قالب دسترس می‌باشد.

هـرجـای ایــران

همه جای دنیا

بلیط ارزان هواپیمایی لوفت‌هانزا

در اینجا مسیرهایی که در آن نرخ‌های ویژه و ارزان توسط ستاره ونک ارائه می‌گردد را ملاحظه می‌کنید. با انتخاب هر کدام از مقاصد زیر جستجو را آغاز کنید.

فرانکفورت
لوفت‌هانزا

فرانکفورت

ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران فرانکفورت با هواپیمایی لوفت‌هانزا را از اینجا جستجو کنید. نرخ‌های این مسیر ویژه‌ ستاره ونک هستند.
پرواز تهران فرانکفورت
آمستردام
لوفت‌هانزا

آمستردام

ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران آمستردام با هواپیمایی لوفت‌هانزا را از اینجا جستجو کنید. نرخ‌های این مسیر ویژه‌ ستاره ونک هستند.
پرواز تهران آمستردام
برلین
لوفت‌هانزا

برلین

ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران برلین با هواپیمایی لوفت‌هانزا را از اینجا جستجو کنید. نرخ‌های این مسیر ویژه‌ ستاره ونک هستند.
پرواز تهران برلین
زوریخ
لوفت‌هانزا

زوریخ

ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران زوریخ با هواپیمایی لوفت‌هانزا را از اینجا جستجو کنید. نرخ‌های این مسیر ویژه‌ ستاره ونک هستند.
پرواز تهران زوریخ
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید