تور کره جنوبی

"برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد، اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای ستاره ونک به شما نیز خبر بدهیم"

بهترین زمان سفر به کره جنوبی
بهار
مارس تا ژوئن
فصل بهار در کره جنوبی از ماه می تا مارچ (10 اسفند تا 10 خرداد) را شامل می‌شود. در این فصل شکوفه‌های رنگارنگ سراسر این کشور به ویژه شهر سئول را در برگرفته و تصاویری رؤیایی را بوجود می‌آورند. بدین ترتیب بهار را می‌توان جز بهترین فصول برای رزرو تور کره جنوبی دانست.
تابستان
ژوئن تا سپتامبر
بین ماه‌های جون تا آگست (11 خرداد تا 9 شهریور) کره جنوبی در فصل تابستان خود قرار دارد. فصلی که رطوبت بالا رفته و بارش باران‌های موسمی آغاز می‌شود. البته حتی بارش باران‌های موسمی نیز باعث نمی‌شود تا کره جنوبی و شهر سئول از حضور گردشگران برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری خالی شود.
پایـیـز
سپتامبر تا دسامبر
از ماه سپتامبر تا نوامبر (10 شهریور تا 9 آذر) در سه ماه فصل پاییز کره جنوبی قرار داریم. دمای هوا در این فصل بین 10 تا 21 درجه سانتی گراد متغیر بوده و با کاهش باران‌های موسمی از رطوبت هوا نیز کاسته می‌شود. از این رو پاییز نیز جز بهترین فصول برای سفر به کره جنوبی به شمار می‌رود.
زمستان
دسامبر تا مارس
بین ماه‌های دسامبر تا فوریه (10 آذر تا 9 اسفند) کره جنوبی زمستان خود را می‌گذراند. زمستان‌های کره جنوبی سرد و برفی ست به همین دلیل تقاضا برای رزرو تور کره جنوبی پایین می‌آید البته افرادی که عاشق اسکی و ورزش‌های زمستانی هستند جز استثنائات به شمار رفته و تنها مسافران زمستانی در کره جنوبی هستند.
کشور کره جنوبی آب و هوایی متغیر در هر چهار فصل دارد. بدین ترتیب اینکه چه فصلی را برای رزرو تور کره جنوبی انتخاب کنید کاملاً به روحیه خودتان بستگی دارد؛ اما در مجموع و با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای هوا، قیمت تور و حضور گردشگران دو فصل بهار و پاییز را می‌توان بهترین زمان برای سفر به کره جنوبی و لذت بردن از تفریحات آن دانست.
اطلاعات مهم کره جنوبی
نقشه کره جنوبی
  • طول پرواز: حدوداً 8 ساعت و 40 دقیقه
  • واحد پولی: وون
  • زبان رسمی: کره‌ای
  • پیش شماره: 82+
  • اختلاف ساعت با ایران: 4 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از تهران
  • شماره تماس با اورژانس: 119
  • شماره تماس با پلیس: 112
  • شماره تماس با آتش نشانی: 119
مدارک لازم برای سفر به کره جنوبی
  • اصل و کپی از صفحه اول گذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای کره جنوبی
  • برنامه سفر
  • ۲ قطعه عکس ۳x۴: عکس‌ها باید رنگی و دارای پس زمینه سفید باشند. عکس ارائه شده با عکس پاسپورت نباید یکسان باشد و همچنین باید تمام رخ و بدون لبخند باشد.
  • اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی
  • کپی رنگی از تمامی ویزاهای اخذ شده قبلی
  • اصل و ترجمه گواهی اشتغال به کار / روزنامه رسمی / جواز کسب
  • تمکن مالی (به دلار آمریکا)
  • ضمانت نامه بانکی / چک ضمانت (مبلغ ضمانت نامه و چک را آژانس مسافرتی تعیین می‌کند)
  • رزرو قطعی هتل محل اقامت
  • بیمه مسافرتی
  • بلیط قطعی رفت و برگشت هواپیما

معرفی تورهای کره جنوبی

کره جنوبی به پایتختی شهر سئول در شرق قاره آسیا قرار گرفته و به عنوان یک کشور نوین و صنعتی در دنیا شناخته می‌شود. این کشور میزبان بسیاری از شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی ست و به همین واسطه می‌توان گفت که برابری اقتصادی و امکان کار را برای تمام مردم فراهم کرده است. کره جنوبی در کنار صنعت و اقتصاد قوی از نظر گردشگری نیز دارای جایگاهی عالی می‌باشد. سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور بازدید کرده و در پی این استقبال جهانی صنعت گردشگری به صنعتی پردرآمد در این کشور تبدیل شده است. با انتخاب تور کره جنوبی هم می‌توانید بناهای قدیمی با معماری خاص کره‌ای را ببینید و هم به دیدن بلندترین برج‌های جهان که با تکنولوژی روز دنیا تجهیز شده‌اند بروید. علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، غذاهای اصیل و منحصربه‌فرد نیز از دیگر جاذبه‌های گردشگری در تور کره جنوبی به شمار می‌روند.


تور کره جنوبی – سئول


سئول را می‌توان از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در تور کره جنوبی دانست. در این شهر دنیای جدید و قدیم به زیبایی با یکدیگر ترکیب شده و مناظری دیدنی را پدید آورده‌اند. جاذبه های گردشگری شهر سئول بسیار متنوع و بی شمارند. شما می‌توانید در یک قسمت از شهر کاخ‌های باشکوه تاریخی را دیده و در قسمت دیگر آن در مراکز خرید لوکس گشت و گذار کنید. دنیای لاته به عنوان بزرگترین پارک سرپوشیده دنیا، مرکز خرید میونگ دونگ، روستای بوگچون هانوگ و برج سئول از دیگر جاذبه‌های شهر سئول و تور کره جنوبی هستند.
 

بهترین مقاصد گردشگری و جاذبه‌های کره جنوبی

کاخ چانگ دیوک گونگ سئول کره جنوبی، بوسان کره جنوبی، شهر جوئنجو کره جنوبی، برج سئول، دهکده بوکچون هانوک سئول، پارک ملی سئوراکسان کره جنوبی، معبد بولگوکسا کره جنوبی، مرکز جهانی لوته کره جنوبی
کاخ چانگ دیوک گونگ سئول کره جنوبی

کاخ چانگ دیوک گونگ سئول کره جنوبی

کاخ چانگ دیوک گونگ از سری کاخ‌های خاندان چوسان در کره جنوبی ست که در اطراف شهر سئول ساخته شده، این کاخ با شکوه زمانی محل زندگی خانواده‌های سلطنتی بوده و معماری زیبا و خارق‌العاده دارد. درون کاخ از اقامتگاه‌های مختلف تشکیل شده که هر یک کاربرد گوناگون داشته‌اند. علاوه بر ساختمان کاخ حضور یک باغ 30 هکتاری که بسیار خلاقانه سبزه‌آرایی شده توجه گردشگران تور کره جنوبی را به خود جلب کرده است.
بوسان کره جنوبی

بوسان کره جنوبی

بوسان شهری ساحلی در کره جنوبی و بعد از سئول محبوب‌ترین مقصد گردشگری در تور کره جنوبی به شمار می‌رود. این شهر فرهنگ و تاریخ کره را به نمایش گذاشته و با انواع تفریحات آبی و مناظر بکر طبیعی از گردشگران پذیرایی می‌کنند. همچنین طرفداران غذاهای دریایی در این کشور می‌توانند لذت چشیدن انواع غذاهای لذیذ دریایی را تجربه کنند. بیشتر گردشگران تور کره جنوبی بوسان را به جزیره سانتورینی در یونان تشبیه می‌کنند.

دهکده جوئنجو کره جنوبی

دهکده جوئنجو گردشگران کره جنوبی را با خود به دنیای باستانی این کشور و زمان امپراطوری خاندان چوسان می‌برد. به بیان دیگر جوئنجو پایتخت معنوی چوسان‌ها بوده و با معابد و خانه‌های قدیمی بسیار ورد توجه گردشگران قرار گرفته است. این دهکده در فاصله 90 کیلومتری از شهر سئول قرار گرفته و نمونه‌های بسیاری در سرتاسر کره جنوبی دارد. درب برخی از معابد دهکده باز بوده و امکان بازدید از آن‌ها برای گردشگران تور کره جنوبی فراهم شده است
دهکده جوئنجو کره جنوبی

برج سئول

بازدید از برج سئول زدن یک تیر و چند نشان است. چرا که این برج بر روی یک تپه بلند و کمی دورتر از مرکز تجاری شهر سئول قرار گرفته و علاوه بر جاذبه‌ها و تفریحاتی که در درون برج قرار دارد می‌توان از جاذبه‌های اطراف آن مانند پارک نامسان، تله کابین سواری و دهکده نامسان هانوک نیز دیدن کرد. همچنین با بالا رفتن از برج نمایی 360 درجه از سئول پیش چشم بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
برج سئول

دهکده بوکچون هانوک سئول

دهکده بوکچون هانوک از جاذبه‌های تاریخی تور کره جنوبی ست که دقیقاً در میان شهر مدرن سئول قرار گرفته است. همانند موزه‌ای سر باز و البته حفاظت شده است که سبک زندگی و امکانات مردم کره را در حدود 600 سال پیش به نمایش می‌گذارد. خیابان‌های باریک و کوچک و خانه‌های قدیمی که برخی به رستوران و برخی نیز به هتل تبدیل شده‌اند از جاذبه‌های دهکده بوکچون هانوک هستند.
دهکده بوکچون هانوک سئول

پارک ملی سئوراکسان کره جنوبی

گشت و گذار در طبیعت بکر، اسرارآمیز و بی‌نظیر کره جنوبی فرصتی ست که به هیچ بهانه‌ای نباید از دست داد، پارک ملی سئوراکسان حدود 4 ساعت با سئول فاصله داشته و گردشگران را با خود به دل طبیعت کره می‌برد. جایی که می‌توانید کوه‌ها، دریاچه‌ها آبشارها و بیش از 1500 نوع گونه جانوری منحصربه‌فرد را ببینید. تله کایبن سواری و دو معبد باستانی بودایی از دیگر جاذبه‌های پارک ملی سئوراکسان هستند.
پارک ملی سئوراکسان کره جنوبی

معبد بولگوکسا کره جنوبی

بولگوکسا از دیدنی‌ترین معابدیست که در تور کره جنوبی از آن بازدید خواهید کرد. این معبد از طرف دولت کره به عنوان قدیمی‌ترین معبد کشور انتخاب شده و یکی از 7 گنجینه ملی کره نیز به شمار می‌رود. بولگوکسا در دامنه کوه توهام قرارگرفته و با شهر سئول حدود 2 ساعت و 30 دقیقه فاصله دارد. در اطراف معبد بولوگسا چندین خانه و معبد باستانی دیگر وجود دارند که از ارزش تاریخی زیادی برخوردارند.
معبد بولگوکسا کره جنوبی

مرکز جهانی لوته کره جنوبی

مرکز جهانی لوته تصویری مدرن از کره جنوبی را به گردشگران نشان می‌دهد. در این مرکز همه چیز دست در دست داده تا بازدیدکنندگان متفاوت‌ترین ساعات خود را در تور کره جنوبی تجربه کنند. چندین سالن نمایش، پیست پاتیناژ، یک تم پارک سرپوشیده کوچک، یک پار سرباز بزرگ با انواع وسایل بازی و ده‌ها بازی جذاب دیگر از جاذبه‌های گردشگری مرکز جهانی لوته در کره جنوبی هستند. در این مرکز بازی‌ها و سرگرمی‌های ویژه کودکان نیز طراحی شده است.
مرکز جهانی لوته کره جنوبی
مشاوره و رزرو تور
درباره این تور سوالی دارید؟
تصویر کارشناس فروش ستاره ونک
مشاوره تلفنی
از 9 صبح تا 18 عصر
مشاوره حضوری

اگر مشاوره حضوری کمک بهتری به شما می‌کند، با کارشناسان ما هماهنگ کنید تا پارکینگ برای شما رزرو شود.

رزرو تور

برای رزرو این تور اسم و شماره‌تان را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

بحث و تبادل نظر
لطفاً سوالات، نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را مطرح کنید.
حروف انگلیسی استفاده کنید.
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید