سایت معتبر خرید بلیط هواپیما

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 14 مارس 2021
Loading...

تا حالا مجبور شدید در فرصتی کوتاه خود را برای یک سفر غیره منتظره آماده کنید و در آن واحد لیستی بلند بالا از کارهایی که باید انجام دهید در ذهنتان ردیف شود؟ بستن چمدان، خرید بلیط هواپیما از مهمترین این موارد است. امروزه سایت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما به شما کمک می‌کند در این فرصت کم بتوانید بلیط خود را در هرکجا و هر زمان به راحتی خریداری کنید. البته همیشه داشتن یک خرید موفق، انجام عملیات بانکی و پشتیبانی بعد از خرید از دغدغه‌های خرید آنلاین برای کاربران است. در این مطلب به شما خواهیم گفت یک سایت معتبر خرید بلیط هواپیما چه خصوصیاتی دارد.

ویروس کرونا و پیشرفت تکنولوژی دست در دست هم داده‌اند تا خریدهای اینترنتی بیش از هر زمان دیگری به زندگی روزمره ما وارد شوند. بلیط هواپیما نیز به عنوان یک محصول لوکس شکل خرید همیشگی خود را از دست داده و بیشتر افراد برای خرید آن به جای مراجعه به آژانس‌های هواپیمایی به سراغ وب سایت‌های اینترنتی می‌روند.

اما با داغ شدن بازار خریدهای اینترنتی انتخاب یک سایت معتبر خرید بلیط هواپیما و اعتماد به آن نیاز به داشتن اطلاعات و تحقیق دارد.

ویژگی‌های سایت معتبر خرید بلیط هواپیما

حتماً از آژانس‌های معتبر که دارای مجوز فروش بلیط از طرف سازمان میراث فرهنگی هستند خرید کنید.

 

دقت داشته باشید که شما می‌خواهید مبلغ زیادی را برای خرید بلیط اینترنتی هواپیما پرداخت کنید و این مبلغ بدون حضور شما و از طریق درگاه اینترنتی پرداخت می‌شود. بنابراین بهتر است وبسایتی که از آن خرید می‌کنید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد.

این نماد از ویژگی‌های اصلی سایت معتبر خرید بلیط هواپیما است که در پایین صفحه سایت دیده می‌شود و با کلیک بر روی آن می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به فروشنده و تاریخ اعتبار مجوز را مشاهده نمایید. (به عنوان نمونه می‌توانید نماد اعتماد الکترونیکی سایت آژانس هواپیمایی ستاره ونک را در پایین صفحات سایت www.setarehvanak.com مشاهده نمایید.)

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت‌هایی که دارای مجوز فروش بلیط و نماد اعتماد الکترونیکی هستند باعث می‌شود اگر در پروسه خرید بلیط و یا هنگام پرداخت وجه به مسئله‌ای برخوردید، برای رفع مشکل با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا مشکل در اسرع وقت پیگیری و حل شود.

هنگام خرید بلیط هواپیما به این نکات توجه کنید

.

روز و ساعت پرواز را به درستی انتخاب کنید

در خرید بلیط اینترنتی هواپیما، خود شما صادر کننده بلیط هستید. بنابراین به تاریخ و ساعت پرواز دقت کنید، در اکثر سایت‌ها معمولاً تاریخ به هر دو صورت میلادی و شمسی نشان داده می‌شود. پس از انتخاب تاریخ سفر، ساعت پرواز، طول پرواز، ساعت رسیدن و مدل هواپیما را می‌توانید مشاهده نمایید. این مرحله بسیار مهم است چرا که در صورت اشتباه انتخاب کردن روز و ساعت پرواز، مجبور خواهید شد، برای تغییر تاریخ و ساعت بلیط، با توجه به قوانین ایرلاین انتخاب شده جریمه پرداخت کنید.

اطلاعات پاسپورت را درست وارد کنید

یک سایت معتبر خرید بلیط هواپیما دارای فضایی برای وارد کردن اطلاعات مسافران می‌باشد. واردکردن اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره پاسپورت از موارد مهم در صدور بلیط هستند. تمام این اطلاعات در پاسپورت شما ذکر شده است. هنگام وارد کردن اطلاعات به حالت نوشتاری اسمتان دقت کرده و آن را دقیقاً مشابه پاسپورت بنویسید.

 شماره پاسپورت‌ها با حرف انگلیسی شروع می‌شوند، هنگام وارد کردن شماره پاسپورت نوشتن حرف انگلیسی را فراموش نکنید.

چنانچه یکی از حروف اسمتان را اشتباه و یا جابجا وارد کنید، برای تغییر آن مجبور به پرداخت جریمه، طبق قوانین ایرلاین خواهید شد.

به کانکشن‌های پرواز توجه کنید

در صورت انتخاب ایرلاین خارجی برای سفر مانند هواپیمایی ترکیش، امارات و … ، پرواز شما قبل از رسیدن به مقصد دارای یک توقف و در مسیرهای دورتر دارای چندین توقف خواهد بود. هنگام انتخاب پرواز، مدت و تعداد توقف‌ها برای شما نمایش داده می‌شود، قبل از تائید پرواز به توقف‌ها دقت کنید.

در برخی از مواقع پروازهای توقف دار ارزان‌تر از پروازهای مستقیم هستند، بنابراین هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای پایین آمدن هزینه می‌توانید این پروازها را خریداری نمایید. (دقت کنید که برای خرید پروازهایی که در کشورهای نیازمند ویزا توقف دارند مانند امارات و یا لوفت‌هانزا، باید ویزای ترانزیت داشته باشید، پس قبل از خرید، در مورد پرواز و توقف‌های آن تحقیق کنید.)

یادآوری

سایت معتبر خرید بلیط هواپیما دارای نماد الکترونیکی می‌باشد.
بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما، مجدداً تمامی اطلاعات مربوط به نام و نام خانوادگی، تاریخ پرواز، ساعت پرواز، ساعت رسیدن و شماره پاسپورت را چک نمایید.
قبل از خرید اینترنتی بلیط هواپیما، اعتبار پاسپورتتان را چک کنید.
اگر به کشورهای نیازمند ویزا سفر می‌کنید، تاریخ ویزا و سفرتان باید با هم مطابقت داشته باشد.
چنانچه برنامه سفرتان تغییر کند، می‌توانید تاریخ بلیط را تغییر دهید و یا آن را کنسل کنید. (قبل تغییر تاریخ و یا کنسل کردن بلیط، قوانین مربوط به ایرلاین را مطالعه نمایید).

بیشتر بخوانید …

چگونه بلیط هواپیما خود را بخوانیم؟

آیا می‌توان بلیط هواپیما را کنسل کرد؟

با انواع بلیط هواپیما آشنا شوید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید