معروفترین مراکز خرید مسکو پایتخت کشور روسیه

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 26 آگوست 2020
Loading...

بریم خرید؟ اگر مسافر شهر مسکو، پایتخت هنری روسیه هستید و البته اهل خرید، خواندن این مطلب برای شما ضروری است. چرا که مسکو مملو است از مراکز خریدی که علاوه بر داشتن برندهای بین‌المللی با معماری‌هایی همسو با جاذبه‌های تاریخی تزیین شده‌اند. قدم زدن در میان مراکز خرید مسکو  یکی از هیجان‌انگیزترین کارهایی است که در این شهر می‌توان انجام داد.

شهر مسکو از محبوب‌ترین مقاصد تور روسیه و محل گردهمایی گردشگرانی است که عاشق معماری‌های عجیب‌وغریب و حیرت‌آور هستند. هر چند که جاذبه‌های تاریخی این شهر بیشترین سهم را در جذب گردشگران دارند اما با این وجود هیچ چیز نمی‌تواند میهمانان مسکو را از قدم زدن در میان مراکز خرید لوکس شهر منصرف کند. پس اگر علاوه بر بناهای تاریخی به خرید هم علاقه دارید در این مطلب با ما همراه شده و با بهترین مراکز خرید مسکو آشنا شوید. (بلیط تهران مسکو)

آنچه در این مطلب می‌خوانید

بهترین مراکز خرید مسکو

.

مرکز خرید آویا پارک (Avia Park)

در قسمت شمالی شهر مسکو یکی از بزرگترین مراکز خرید روسیه را می‌توان دید. این مجتمع بزرگ با امکانات بی‌نظیری که دارد نه فقط در روسیه بلکه در دنیا مشهور است. نمای بیرونی و فضای آویا پارک معماری بسیار زیبا دارد و خلاقیت معماران روس به وضوح در آن دیده می‌شود.

فروشگاه‌های آویا پارک به تبعیت از معماری بی‌نظیر مجتمع، ویترین‌هایی بسیار زیبا دارند و گردشگران را به سوی خود جذب می‌کنند. اجناسی از معتبرترین برندهای دنیا از پوشاک گرفته تا اکسسوری را در فروشگاه‌های آویا پارک می‌توان دید و همین برندهای لوکس هستند که این مجتمع را به یکی از گران‌ترین مراکز خرید مسکو تبدیل کرده‌اند.

وجود بیش از ۳۰ مرکز بازی و تفریحی، ۲۰ سینما و ۸۰ رستوران در مرکز خرید آویا پارک باعث شده تا بسیاری از اهالی مسکو و گردشگران حتی اگر قصد خرید نداشته باشند آویا پارک را برای تفریح و سپری کردن ساعاتی پر از شادی انتخاب کنند.

ساعات کاری مرکز خرید آویا پارک: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: Khodynskiy Bul’var, 4, Moskva, Russia, 125252

مرکز خرید متروپلیس (Metropolis)

در مرکز خرید متروپلیس مجموعه‌ای از برندهای معتبر و رستوران‌های زنجیره‌ای گرد هم آمده و جوانان مسکو را به سوی خود می‌کشانند. متروپلیس را با توجه به سال ساخت آن می‌توان از جدیدترین مراکز خرید مسکو دانست. در متروپلیس همه چیز در حال جنب‌وجوش است. در هر ساعت از روز که به این مجتمع بزرگ بروید افرادی را خواهید دید در حال پرسه‌زدن در راهروهای رنگارنگ متروپلیس هستند.

فروشگاه‌هایی از جمله زارا، منگو، اسپیریت، لوییس، تامی هیلفیگر و ریور آیلند تعدادی از برندهای معتبر هستند که در متروپلیس فعالیت می‌کنند. این مرکز خرید بزرگ علاوه بر معتبرترین برندهای پوشاک و کفش، معروف‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای و فست فودهای مسکو را نیز گرد هم آورده است. از این رو بعد از خرید می‌توانید یکی از رستوران‌های سوشی پلنت، مک دونالد، برگر کینگ یا آی فرایدز را برای صرف یک وعده نهار یا شام عالی انتخاب کنید.

ساعات کاری مرکز خرید متروپلیس: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

آدرس: Leningradskoye Hwy, 16А, стр۴Moskva, Russia, 125171

مرکز خرید گام (Gum)

بسیاری “گام” را بهترین مرکز خرید مسکو می‌دانند. گام در واقع یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ است که در چندین شهر روسیه شعبه دارد. اما شعبه مسکو آن کیفت اجناس و فضای بی‌نظیر را در کنار هم دارد. مرکز خرید گام مسکو در یک قصر سلطنتی قرن نوزدهمی قرار گرفته و جالب اینکه فروشگاه‌هایش نیز به زیبایی قصر بوده و شکوه و جلال آن را حفظ کرده‌اند.

این مجموعه بزرگ از سه طبقه تشکیل شده که هر سه آن‌ها بوسیله پل به هم وصل می‌شوند. از نمای باشکوه و سفید رنگ مجموعه که بگذریم، در فضای درونی مرکز خرید، دنیایی جذاب از فروشگاه‌های رنگارنگ با اجناس متنوع در مقابل ما قرار می‌گیرند. فروشگاه‌هایی که معماری قرن ۱۹ را به نمایش گذاشته و به زیبایی تزیین شده‌اند.

انواع برندهای معتبر دنیا، چندین اوت لت، مغازه‌هایی که اجناس با کیفیت را با قیمت‌های بسیار مناسب به فروش می‌رسانند، مراکز تفریحی و رستوران‌ها و کافه‌هایی که انواع غذاهای روسی و بین‌المللی را سرو می‌کنند همه و همه در مرکز خرید گام فعالیت می‌کنند.

آدرس مرکز خرید گام: Red Square, 3, Moskva, Russia, 109012

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید تی اس یو ام (TSUM)

در چند قدمی زیباترین جاذبه‌های گردشگری مسکو مانند میدان سرخ و بالشوی تئاتر یکی از زیباترین مراکز خرید مسکو را می‌توان دید. این مرکز خرید در اصل یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ است و فضایی کاملا فاخر و سلطنتی دارد.

نمای بیرونی و درونی تی اس یو ام معماری هماهنگ با معماری کلاسیک روسیه دارد. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید قدم زدن در این مرکز خرید و دیدن فروشگاه‌های آن کاری لذت بخش خواهد بود.

بیش از ۴۰۰ فروشگاه که در زمینه پوشاک، کفش، عینک، عطر، اکسسوری و بدلیجات فعالیت می‌کنند در کنار رستوران‌های لوکس از جاذبه‌های مرکز خرید تی اس یو ام هستند.

آدرس مرکز خرید تی اس یو ام: Petrovka Ulitsa, 2, Moskva, Russia, 125009

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید ماننیا پلوشاد (Manezhnaya Ploshad)

ماننیا پلوشاد از دیگر مراکز خرید مسکو است که در کنار میدان سرخ قرار گرفته و صحبت کردن بیشتر فروشندگان آن به زبان انگلیسی این مرکز خرید را در بین گردشگران بسیار محبوب کرده است.

مرکز خرید ماننیا پلوشاد ساختمانی سه طبقه با معماری بسیار زیبا دارد. چندین برند معتبربین‌المللی و برندهای داخلی روسیه فروشگاه‌های این مرکز خرید را تشکیل می‌دهند. همچنین اگر به دنبال مرکز خریدی با قیمت‌های مناسب می‌گردید ماننیا پلوشاد یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

آدرس مرکز خرید ماننیا پلوشاد: Red Square, 3, Moskva, Russia

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

بیشتر بخوانید…

آشنایی با خوشمزه‌ترین جاذبه‌های روسیه

بایدها و نبایدهای سفر به روسیه

سوغاتی‌های سرزمین تزارها، روسیه

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
مطالعه و نوشتن همیشه از موضوعات مورد علاقه من بوده‌اند. در همین راستا چند سالی ست که در زمینه تولید محتوا در حوزه گردشگری فعال هستم. نوشتن درباره آداب و رسوم سرزمین‌های دور و توصیف جاذبه‌هایشان از کارهایی ست که هر نویسنده به خصوص من را به وجد می‌آورد.
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید