معرفی مراکز خرید باکو

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 29 جولای 2019
Loading...

دیدن جاذبه‌های گردشگری و تست کردن غذاهای مختلف از بخش‌های هیجان‌انگیز سفر هستند؛ اما خرید کردن و چرخیدن در بین فروشگاه‌های مختلف لذتی است که طعم ویژه خود را دارد و هیچ‌وقت تکراری نمی‌شود. شهر باکو، پایتخت پرزرق‌وبرق آذربایجان، از مقاصدی است که در کنار داشتن طبیعتی زیبا طعم خریدی دلچسب را به گردشگران خود هدیه می‌دهد.

شهر باکو به دلیل نزدیکی به ایران و داشتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است. این شهر ساحلی با بهره‌گیری از منابع نفتی و صنعت گردشگری روز به روز در حال گسترش امکانات تفریحی و رفاهی خود می‌باشد. در همین راستا مراکز خرید بسیاری با ساختمان‌های مدرن و شیک در این شهر پر زرق و برق ساخته شده‌اند. مراکز خرید باکو میزبان برندهای معتبر جهانی می‌باشند و انواع تفریحات مهیج را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.

اگر شما نیز تور آذربایجان را برای سفر انتخاب کرده‌اید، بازدید از این مراکز خرید لوکس باکو را در برنامه‎‌های خود قرار دهید.

مراکز خرید باکو

تمامی مراکز خرید لوکس باکو میزبان برندهای معروف جهانی هستند و با تفریحات فراران جز جاذبه‌های گردشگری این شهر به شمار می‌آیند. 

مرکز خرید گنجلیک

گنجیلک از مراکز خرید باکو است که در خیابانی به همین نام قرار دارد. در این مرکز خرید ۵ طبقه انواع فروشگاه‌های لباس، کیف و کفش از برندهای مختلف ترک و بین‌المللی فعالیت می‌کنند. دو طبقه فوقانی گنجیلک به فوت کورد، رستوران، سینما و شهربازی اختصاص داده شده است و شما می‌توانید در کنار خرید غذاهای لذیذ باکو را امتحان کنید، کودکانتان را به شهربازی ببرید و از دیگر امکانات تفریحی آن استفاده کنید. قرارگیری گنجلیک در کنار ایستگاه مترو و همچنین داشتن دو طبقه پارکینگ اختصاصی باعث محبوبیت این مرکز خرید در بین گردشگران و ساکنین باکو شده است.

آدرس: ۱۴ Fatali Khan Khoyski, Baku, Azerbaijan

روزهای کاری: هر روز هفته از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید بلوار پارک

بلوار پارک یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید باکو است. این مرکز خرید در کنار خط ساحلی دریای خزر قرار گرفته و معماری فوق‌العاده شیک و زیبایی دارد. فروشگاه‌های بلوار پارک همانند معماری آن همگی لوکس بوده و ویژه لاکچری پسندان می‌باشند.

از لباس و کفش ورزشی گرفته تا لباس‌های مجلسی پر زرق‌وبرق، همه چیز در این مرکز خرید لوکس پیدا می‌شود. نیک، آدیداس، منگو، کوتون، آستین رید، جک جونز و سایر برندهای معتبر بین‌المللی در بلوار پارک شعبه دارند.

بهترین رستوران‌های باکو را در این مرکز خرید می‌توان پیدا کرد. همچنین شما می‌توانید بعد از یک خرید عالی و صرف شام رمانتیک، در کنار دریای خزر قدم زده و از مناظر زیبای باکو لذت ببرید.

آدرس: Neftchilar Ave, Baku, Azerbaijan

روزهای کاری: هر روز هفته از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید پورت باکو

مرکز خرید پورت باکو فقط و فقط ویژه افرادی است که شیک می‌پوشند و به دنبال خرید از فروشگاه‌های معتبر بین‌المللی هستند.

این مرکز خرید فوق لاکچری در سال ۲۰۱۴ افتتاح شد و توانست نام خود را در میان بزرگترین مراکز خرید باکو مطرح کند. پورت باکو ۴ طبقه دارد. در طبقه اول برندهای الکساندر مک کوئین، بربری و استلا مک کارنی را می‌توان دید. طبقه دوم برندهای مطرح انگلیسی مانند کی بنت و کرن میلر شعبه دارند، طبقه سوم مرکز خریدی عالی برای کودکان است و طبقه چهارم نیز رستوران‌های شیک باکو آماده پذیرایی از شما هستند.

آدرس: ۱۵۱ Neftchilar Ave, Baku, Azerbaijan

روزهای کاری: هر روز هفته از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید ۲۸ مال

۲۸ مال در بخش مرکزی باکو و در نزدیکی مترویی به همین نام قرار گرفته است. دسترسی راحت به این مرکز خرید باعث شده تا پاتوق بسیاری از جوانان این شهر شود. این مرکز خرید دارای ۵ طبقه فوقانی با بیش از ۶۰ برند بین‌المللی و ۲ طبقه منفی می‌باشد که به پارکینگ اختصاص دارد.

طبقه اول تا سوم مرکز خرید ۲۸ به انواع فروشگاه‌‌های کیف و کفش اختصاص دارد. طبقه چهارم ویژه رستوران و فوت کورد است و در طبقه پنجم می‌توانید محبوب‌ترین سالن‌های سینمای باکو را ببینید.

روزهای کاری: هر روز هفته از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: ۱۰۱۴, Azadligvenue 15a/4 Baku AZ, Bakı, Azerbaijan

مرکز خرید اف

از دیگر مراکز خرید مدرن باکو می‌توان به مرکز خرید اف اشاره کرد. این مرکز خرید نیز همانند ۲۸ مال و پورت باکو بسیار شیک بوده و انواع فروشگاه‌های برند را در خود دارد.

مرکز خرید اف برای خرید لباس، کیف و کفش رسمی و مجلسی مناسب است. همچنین انواع فروشگاه‌های عطر و لوازم آرایشی را نیز در آن می‌توان دید. رستوران و سینما نیز از دیگر امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌باشند.

آدرس: Samad Vurgun, Baku 1000, Azerbaijan

روزهای کاری: دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه از ساعت ۹:۳۰ تا ۶ بعدازظهر و شنبه ۱۰ تا ۳ بعدازظهر

این مرکز خرید یکشنبه‌ها تعطیل می‌باشد.

 

 مرکز خرید مترو پارک

مرکز خرید مترو پارک در خیابان تبریز شهر باکو قرار گرفته و با نمای فوق‌العاده زیبای خود توانسته توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کند. این مرکز خرید مجموعه کاملی از فروشگاه، رستوران و انواع تفریحات مهیج را شامل می‌شود.

مرکز خرید مترو پارک نیز همانند سایر مراکز خرید مدرن باکو میزبان برندهای بین‌المللی و رستوران‌های شیک و با کیفیت می‌باشد. این مجموعه شیک علاوه بر مرکز خرید به عنوان یکی از جاذبه‌های شهر باکو نیز شناخته می‌شود و گردشگران زیادی برای دیدن معماری جالب توجه و مغازه‌های پرزرق‌وبرق به مترو پارک می‌روند.

روزهای کاری: هر روز هفته از ۱۰ صبح تا ۱۱ شبپ

آدرس: ۱۰۶a Tabriz St, Baku, Azerbaijan

فصل حراجی در باکو

مراکز خرید باکو آخر هر فصل حراجی‌های خود را برگزار می‌کنند. در این حراجی‌ها اجناس برند مانند کیف، کفش‌های مجلسی و اسپرت، انواع لباس‌ها و عطرها با قیمت‌های فوق‌العاده‌ به فروش می‌رسند. از آنجایی که باکو از پایتخت‌های نزدیک به ایران است شما به راحتی می‌توانید به این شهر سفر کرده و خریدی عالی از حراجی‌های آخر فصل باکو داشته باشید.

بازارهای محلی باکو

بازارهای محلی حال و هوایی متفاوت با مراکز خرید مدرن دارند. در این بازارها می‌توان فرهنگ و سنت اصیل مردم را دید و از نزدیک با زندگی مردم محلی آشنا شد. شهر باکو پایتخت آذربایجان با قدمت صد ساله بازارهای محلی زیادی دارد که دنیایی متفاوت و تماشایی دارند. این بازارها محلی مناسب برای خرید سوغاتی‌های کوچک اما جذاب می‌باشند. در ادامه تعدادی از بازارهای محلی آذربایجان را معرفی می‌کنیم.

تازه بازار، مناسب برای خرید آجیل، خشکبار و سبزیجات تازه

یاسیل بازار، مناسب برای خرید محصولات ارگانیک کشاورزی

بازار روس‌ها، مناسب برای خرید سوغاتی‌های اصیل آذربایجان

بازار ایچری شهر، مناسب برای خرید محصولات سنتی و صنایع دستی

جهت خرید بلیط هواپیما  باکو و رزرو تور باکو با همکاران بخش فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید