برترین مراکز اسپا تایلند

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 30 جولای 2019
Loading...

لبخند زدن تایلندی‌ها مسری است و به عبوس‌ترین گردشگران نیز سرایت می‌کند. برای اثبات این ادعا کافیست نگاهی کوتاه به جاذبه‌ها و تفریحات این کشور به راستی منحصربه‌فرد داشته باشید. از قایق‌سواری بر روی رودخانه بانکوک گرفته تا غواصی و شنا در آب‌های زلال جزیره پوکت، اما تفریحات تایلند به همین جا ختم نمی‌شود، مراکز اسپا تایلند با استفاده از شیوه‌های ماساژ سنتی بهترین لحظات سفر را برای شما می‌سازند…

جزایر شگفت‌انگیز تایلند، غذاهای خیابانی خوش‌طعم تایلندی، سوغاتی‌های جذاب تایلند و هزاران تفریح مهیج دیگر نام تایلند را در کنار پر گردشگرترین کشورهای دنیا قرار داده است. یکی از فعالیت‌هایی که تایلند را منحصربه‌فرد کرده و ترکیبی از آرامش و هیجان را به همراه دارد ماساژ تایلندی است. این ماساژ به‌قدری مشهور است و اثرات آرامش‌بخش دارد که در کل جهان معروف شده و به عنوان یک صنعت به کشورهای دیگر نیز صادر شده است. در تمامی شهرهای تایلند مانند بانکوک، پوکت و … سالن‌های اسپا فراوانی وجود دارند که هرکدام می‌کوشند بهترین خدمات و امکانات را در اختیار گردشگران قرار دهند.

در تور تایلند، بعد از دیدن جاذبه‌های زیبا و تست غذاهای تایلندی در رستوران‌های معروف بانکوک یا پس از تجربه تفریحات هیجان‌انگیز پوکت به یکی از مراکز اسپا تایلند بروید و با یک ماساژ عالی، روح و جسمتان را تازه کنید.

مراکز اسپا تایلند

کشور تایلند پر از سالن‌های اسپایی است که بهترین خدمات ماساژ را ارائه می‌دهند.

 

مرکز اسپا Bagkok /The Peninsula Spa

مرکز اسپا Peninsula انواع ماساژهای شرقی، اروپایی و آیورودا را ارائه می‌دهد. در این مرکز، ماساژ درمانی توسط متخصصین ماساژ انجام شده که با روش‌های خاص به فرد در درمان استرس و فشارهای روزانه‌اش کمک می‌کنند.

ماساژ سلطنتی تایلند یا Simply Peninsula از ماساژهای پرطرفدار در مرکز اسپا peninsula می‌باشد. این ماساژ یک ساعت و ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد و در آن یک درمانگر ماهر انگشتان و کف دست را با مهارت تمام ماساژ داده و با حرکات آرام و کششی خستگی را از تمام بدن به در می‌کند.

ماساژ گیاهی یا Simply Peninsula نوع دیگر ماساژ است که در آن از کمپرس‌های گیاهی لیموترش، زنجبیل و سایر گیاهان تایلندی استفاده می‌شود. این گیاهان خاصیت درمانی داشته و سبب باز شدن عضله‌ها مخصوصاً عضله‌های شانه و گردن می‌شوند. مدت ماساژ یک ساعت و ۵۰ دقیقه است.

ماساژ صورت، ماساژ کریستال نمکی، ماساژ زندگی شرقی و ماساژ تقویت کننده عضلات از دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز هستند. Peninsula از معتبرترین مراکز اسپا تایلند در شهر بانکوک می‌باشد.

آدرس: ۳۳۳ Charoennakorn Rd. Klongsan Bangkok 10600
روزهای کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب

مرکز اسپا Bangkok / The Oriental Spa

Oriental از بهترین مراکز اسپا تایلند در شهر بانکوک است که روش‌های ماساژهای سنتی و مدرن را با هم ترکیب کرده و ماساژ درمانی را به روشی متفاوت ارائه می‌دهد.

در این مرکز، اسکراب نارگیل رنده شده، گل یاس، عصاره برنج و روغن نارگیل را در استخر آب گرم ریخته و بوسیله آن پوست بدن را ماساژ می‌دهند. در انتها نیز بدن با شیر و کرم مخصوص شسته می‌شود و بدین ترتیب تمام انرژی‌های منفی از شما دور شده و ذهنی آرام و سبک خواهید داشت. این ماساژ آرامش‌بخش ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

جوان‌سازی و لایه‌برداری پوست با استفاده از دانه‌های زیتون، روغن‌های مخصوص و اسانس گلاب از دیگر خدماتی از که در این مرکز ارائه می‌شود.

آدرس: Oriental Ave. Bangkok 10500.48

روزهای کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز اسپا Phuket /Tea Tree Spa

محیط آرام و سرسبز Tea Tree مکانی مناسب جهت برطرف کردن دردهای عضلانی و رفع خستگی می‌باشد. ماساژهای تایلندی، هندی، اندونزیایی و برمه‌ای پکیج‌هایی هستند که در این مرکز ارائه می‌شوند.

ماساژورهای Tea Tree با استفاده از کرم‌های مخصوص و سنگ داغ پوست را ترمیم کرده و با حرکات کششی ویژه ماساژ تایلندی خستگی را از عضلات بدن به در می‌کنند. زمان این ماساژها بسته به پکیجی که انتخاب می‌کنید از یک تا سه ساعت به طول می‌انجامد.

مرکز اسپا Tea & Tree از بهترین مراکز اسپا تایلند در شهر پوکت است.

آدرس: ۵۲ Thaweewong Road Paong, Kathu, Phuket 83150

 روزهای کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

مرکز اسپا Phuket / Banyan Tree Spa

مرکز Banyan از بهترین مراکز اسپا تایلند است که در جزیره زیبای پوکت قرار دارد. آبگرم این مرکز به عنوان بهترین آب گرم جهان شناخته شده و جوایز بسیاری را از مراکز بین‌المللی کسب کرده است. در اسپای Banyan شما می‌توانید از انواع خدمات ماساژ درمانی استفاده کنید.

متخصصین این مرکز از روش East – Mest-West استفاده می‌کنند. در این روش ماساژ با کیسه‌ای که حاوی گیاهان و ادویه‌های مخصوص است و به روغن کنجد آغشته شده انجام می‌شود.

RAINMIST Experience پکیج دیگر مرکز اسپا Banyan است. این پکیج شامل حمام بخار با رایحه‌های مخصوص، ماساژ ۹۰ دقیقه‌ای با روغن‌های تایلندی و دوش آب گرم می‌شود. در این مرکز می‌توانید از استخر آب گرم که خاصیت درمانی نیز دارد استفاده کنید.

آدرس:Cherngtalay, Amphur Talang33 Moo 4 Srisoonthorn Rd. Phuket 83110
روزهای کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز اسپا samui / Anantara Bophut Resort & Spa

آنانتارا هتلی زیبا در جزیره‌ای ساموئی با مناظر خیره‌کننده از ساحل و طبیعت است. در این هتل خارق‌العاده یکی از بهترین مراکز اسپا تایلند وجود دارد که خدمات عالی را به میهمانان ارائه می‌دهد.

درمانگران این مرکز بوسیله اسکراب نارگیل معجزه می‌کنند و شما بعد از ۱۲۰ دقیقه پوستی جوان و زیبا خواهید داشت. این ماساژ با دوش آبگرم آغاز شده، سپس پاها را در مواد مخصوص شستشو داده و در انتها یک ماساژ کامل جهت شل شدن عضلات همراه با روغن‌های مخصوص بر روی بدن انجام می‌شود.

در مرکز اسپای آنانتارا علاوه بر انواع ماساژ، پاکسازی صورت و بدن نیز با عصاره چای و به روش تایلندی انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید همراه با ماساژ از مناظر زیبای هتل نیز لذت ببرید.

آدرس: Bophut Bay, Samui Island, Surat Thani 84320

روزهای کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

جهت اطلاع از قیمت‌های تور بانکوک و تور پوکت به صفحه تورها در آژانس هواپیمایی ستاره ونک مراجعه کنید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید