قیمت تور اروپا در تابستان 1403

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 26 جولای 2021
Loading...

با اعلام خبر صدور مجدد ویزای اسپانیا می‌توان برای سفر به اروپا برنامه ریزی کرد و قدم اول اطلاع از قیمت‌ بلیط، هتل و سایر خدمات در این مسیر می‌باشد. این مطلب اطلاعات دقیقی را درباره قیمت تور اروپا در اختیار علاقه‌مندان سفر به این مقصد قرار می‌دهد.

در حال حاضر با دریافت ویزای شینگن و البته داشتن شرایط اعلام شده می‌توان تور اسپانیا را رزرو کرده و به عنوان توریست به این کشور تاریخی و زیبا سفر کرد. اما قبل از هر چیز لازم است بدانید که برای سفر به اسپانیا و البته اروپا چه مقدار بودجه لازم است و چه تغییراتی در قیمت بلیط هواپیما بوجود آمده است؟

آنچه در این مطلب می‌خوانید

همه چیز درباره قیمت تور اروپا

.

قیمت بلیط هواپیما

هزینه بلیط هواپیما تاثیر مستقیم بر قیمت تور اروپا دارد. با توجه به اینکه اروپا قاره‌ای بزرگ با مقاصد گردشگری بسیار است مبلغی را که بابت خرید بلیط هواپیما پرداخت می‌کنید به مقصد، نوع شرکت هواپیمایی و البته طول مسیر بستگی دارد.

هواپیمایی‌های اتریشی، لوفت هانزا، امارات، قطر، اتریش، ماهان و ایران ایر برخی از خطوط هواپیمایی فعال در مسیر اروپا هستند. به طور معمول قیمت بلیط پروازهای داخلی ارزان‌تر از پروازهای خارجی می‌باشد.

هنگام خرید بلیط هواپیما باید به تعداد توقف‌ها نیز دقت کنید به عنوان مثال چنانچه مقصد شما پاریس است و هواپیمایی ترکیش را انتخاب کرده‌اید مسیر پرواز تهران – استانبول – پاریس می‌باشد. پروازها با توقف کمتر قیمت بیشتری نسبت به پروازهای سه توقفه دارند.

قیمت اقامت در هتل

کشورهای اروپایی هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره را به مسافران ارائه می‌دهند. نکته مهم در مورد اینکه معمولا کیفیت هتل‌های اروپا را نمی‌توان با مقتصدی مانند دبی مقایسه کرد. از این رو انتخاب هتل‌های سه ستاره اصلا پیشنهاد نمی‌شود.

مسافران تور اروپا می‌توانند برای داشتن اقامتی بی‌دغدغه و البته به صرفه هتل‌های ۴ ستاره را انتخاب کنند. عواملی مانند فصل سفر، خدمات هتل و البته کشور مورد نظر اروپایی جهت گذراندن تعطیلات در قیمت تور اروپا تاثیرگذار هستند.

به طور معمول هتل‌هایی که در شهرهای تاریخی قرار دارند تنها خدمات صبحانه را به همراه اقامت ارائه می‌دهند اما خدمات مقاصد ساحلی مانند بلغارستان به صورت صبحانه، نهار و شام می‌باشد.

هزینه خورد و خوراک در اروپا

هزینه نهار و شام را بایستی جز هزینه‌های تور اروپا به شمار آورد. اینکه چه مقدار بودجه را به خورد و خوراک اختصاص دهید به انتخاب رستوران و البته غذا بستگی دارد.

معمولا هزینه یک وعده غذا در رستوران‌های معمولی ۱۱ تا ۱۶ یورو در رستوران‌های شیک‌تر ۲۵ تا ۳۵ یورو و در رستوران‌هایی که فست فود یا ساندویچ‌های کوچک محلی را ارائه می‌دهند ۳ تا ۸ دلار است. این رستوران‌ها در بین مردم محلی بسیار پرطرفدار هستند

هزینه ورودیه‌ها و تفریحات در اروپا

در بررسی قیمت تور اروپا بایستی هزینه‌های بلیط و ورودی جاذبه‌های گردشگری را نیز در نظر گرفت. بازدید از برخی جاذبه‌های گردشگری اروپا مانند قدم زدن در کنار سواحل، بناهای تاریخی مانند فواره‌های تروی رم، برج پیزا و حتی گشت و گذار در ونیز رایگان است. اما برای ورود به موزه لورر پاریس، بالا رفتن از برج ایفل و یا یازدید از ساختمان کازاباتیو بارسلون بایستی بلیط ورودی تهیه کرد.

قیمت ورودیه‌ها در هر مقصد متفاوت می‌باشد به عنوان مثال ورودی موزه لوور چیزی حدود ۱۵ تا ۱۷ یورو می‌باشد. به طور متوسط می‌توانید از ۸ تا ۲۰ یورو را برای پرداخت ورودیه‌ها در نظر بگیرید.

هزینه حمل و نقل در تور اروپا

اروپا یکی از پیشرفته‌ترین و منظم‌ترین سیستم حمل و نقل در دنیا را دارد. از این رو مسافران تور اروپا می‌توانند به راحتی و البته با کمترین مبلغ و از طریق مترو به مقصد مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند.

هزینه حمل و نقل در هر یک از کشورهای اروپایی متفاوت می‌باشد اما در مجموع تاکسی، اتوبوس و مترو وسیله‌های حمل و نقل در این کشور را شامل می‌شوند.

منظم بودن ساعات حرکت مترو، ارزان بودن قیمت بلیط و مهمتر از همه دسترسی سریع به تمام نقاط شهر دلیلی بر آن شده تا بیشتر افراد از این وسیله برای رفت و آمد استفاده کنند.

در انتها با توجه به اینکه در حال حاضر امکان سفر به کشورهای اسپانیا و فرنسه فراهم شده است قیمت تور اروپا با در نظر گرفتن تمام شرایط و با خدمات اقامت در هتل ۴ ستاره، پرواز قطری، بیمه مسافرتی و دریافت ویزا حدود ۶۲ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید …

ارزان‌ترین مقاصد اروپا برای تورهای تابستانی

از پاستا تا دلمه؛ نگاهی به محبوب‌ترین غذاهای اروپا

بهترین زمان خرید در حراجی‌های اروپا

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید