سفر به پوکت، مروارید زیبای تایلند

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 7 آگوست 2018
Loading...
پوکت زیباترین جزیره تایلند است که با سواحل زیبا و طبیعت بکر خود هر ساله میزبان صدها گردشگر از سراسر دنیا می‌باشد.  آب‌های زمردین، صخره‌های سنگی، انواع تفریحات مهیج آبی، و رستورانهای جذاب همه و همه تور پوکت را به مقصدی ایده‌آل برای مسافرینی که عاشق هیجان و ماجراجویی هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این گردشگران می‌توانند با دیدن معابد و خانه‌های سنتی و همچنین غواصی زیر آب‌های شفاف در تور پوکت سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنند.

 

تور پوکت

 

جاذبه‌های تور پوکت

جزیره فی فی

در۴۸ کیلومتری پوکت، مکانی بسیار رویایی وجود دارد که زیبایی‌های آن چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. سراسر جزیره‌ی فی فی پوشیده شده از صخره ‌های آهکی که ترکیب آن با سواحل شنی منظره‌ای فوق‌العاده زیبا را به وجود آورده‌اند.

کشف غارهای پنهان، قایق سواری در دل رودخانه‌های اسرار آمیز و شنا در زلال‌ترین آب‌هایی که در زندگیتان دیده‌اید تنها بخشی از تفریحات جزیره فی فی در تور پوکت است. حتی مسافران تور پوکت می‌توانند با رزرو هتل در جزیره‌ی فی فی اقامتی رویایی در اسرارآمیزترین جزیرهی دنیا را داشته باشید.

 

تور پوکت

 

جزیره جیمز باند

دیدن صخره‌های عظیم آهکی که به صورت عمودی از آب‌های زمردین بیرون آمده‌‌اند، عجیب‌ترین منظره‌ای است که  فقط در تور پوکت و جزیره‌ی جیمز باند می‌توان دید. این صخره‌ها به قدری حیرت‌انگیز و زیبا هستند که نام آنها به عنوان جاذبه‌ی توریستی در کتاب گینس به ثبت رسیده است. جزیره‌ی جیمز یاند از بهترین مکان‌های دنیا برای قایق‌رانی و موج‌سواری است. علاوه بر این فیلم‌ معروف جیمز باند (مردی با اسلحه طلایی) در این جزیره‌ی زیبا ساخته شد و محبوبیت این جزیره را برای مسافران تور پوکت چند برابر کرده است.

 

تور پوکت

 

آکواریوم پوکت

آکواریوم پوکت از دیگر جاذبه‌های این جزیره‌ی خارق‌العاده است. در این آکواریوم انواع مختلف گیاهان آبزی، عروس دریایی و هزاران هزار ماهی مختلف مانند کوسه، مارماهی و نهنگ را می‌توان دید. دیدن این مجموعه هیجان‌انگیز، با ماهی‌های متنوع، زیبایی‌های تور پوکت را برای گردشگران کامل می‌کند.

 

جاذبه‌های تور پوکت

 

باغ‌وحش پوکت

هنگام گشت و گذار در پوکت مکان‌های هیجان‌انگیز زیادی را خواهیم دید. یکی از این مکان‌ها تمساحی با دهان یاز است که با ورود به آن یکی از بهترین باغ وحش‌های دنیا را خواهید دید. دیدن شامپانزه‌های بامزه که در حال تقلید از باردیدکنندگان هستند، رقص گروهی فیل‌ها و نمایش‌های خطرناک تمساح‌ها همه از جاذبه‌هایی هستند که فقط و فقط در تور پوکت و بازدید از باغ وحش زیبای این شهر خواهید دید.

 

تور پوکت

 

بهترین زمان رفتن به تور پوکت

 

برای دیدن مناظر فوق‌العاده زیبا و استفاده از تفریحات آبی هیجان انگیز جزیره‌ی پوکت، بهتر است مناسب‌ترین زمان سفر به پوکت را بدانید.

معمولا بهترین زمان سفر به اکثر کشورها، فصل تابستان است.  اما کشور تایلند از این قضیه مستثنی است، چرا که فصل تابستان پر باران‌ترین فصل در جزیره‌ی پوکت است و هوا بسیار شرجی می‌باشد. بهترین فصل سفر برای رفتن به تور پوکت پاییز و زمستان است. چرا که با خنک‌تر شدن هوا بارش باران نیز کمتر شده و گردشگران می‌توانند از تفریحات آبی تور پوکت استفاده کنند و خاطره‌ای خوب را در سفر به پوکت برای خود رقم بزنند.

 

در تور پوکت به این نکات توجه کنید

 

۱-به دلیل شلوغ بودن جزیره‌ی پوکت در فصل‌های پاییز و زمستان، اگر میخواهید سفری آرام داشته باشید. بهتر است برای اقامت خود در تور پوکت، هتل‌هایی را انتخاب کنید که در مناطق کمتر شناخته شده‌‌ی این جزیره قرار دارند.

۲- اگر می‌خواهید در جزیره‌ی پوکت ماشین و یا موتور اجاره کنید و در تور پوکت خود از رانندگی در این جزیره لذت ببرید، مواظب اجاره دهندگان ماشین باشید. چرا که ممکن است مبلغی بیشتر از آنچه که با شما طی کرده اند، دریافت کنند.

۳-چانه زدن را هنگام خرید فراموش نکنید.

۴- به دلیل نبودن غربق نجات در سواحل، هنگام شنا کردن تمام نکات ایمنی را رعایت کنید.

 

تور پوکت

 

خدمات تور پوکت ستاره ونک

 

کارشناسان مجرب و متخصص جهت مشاوره برای خرید تور پوکت.

بهترین ایرلاین‌ها با مناسب‌ترین ساعات پروازی.

امکان رزرو بیش از ۱۰۰ هتل در خرید تور پوکت.

راهنمایان مجرب در پوکت.

خرید تورهای تفریحی پوکت با نرخ مناسب.

مشاهده جزییات و قیمت تورهای پوکت

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید