بهترین هتل‌ های پوکت

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 4 نوامبر 2023
Loading...

پوکت با داشتن آب‌وهوای استوایی، سواحل منحصربه‌فرد و طبیعت بی‌نقص عنوان “مروارید دریای آندمان” را از آن خود کرده است. بدون شک بهترین راه برای داشتن اقامتی لذت‌بخش در این جزیره شگفت‌انگیز، انتخاب هتلی زیبا با چشم‌اندازی خارق‌العاده از دریای آندمان است. حال سؤال اینجاست، لوکس‌ترین هتل‌های پوکت کدامند؟ در ادامه به این سؤال پاسخ خواهیم داد.

امکانات لوکس، موقعیت مکانی عالی، معماری بی‌نظیر و صدها دلیل دیگر باعث شده تا هتل‌های پوکت جایگاهی ویژه در میان زیباترین هتل‌های بین‌المللی داشته باشند. این هتل‌ها هر کدام به تنهایی مجموعه‌ای از لوکس‌ترین امکانات رفاهی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. آشنایی با خدمات این هتل‌های رؤیایی و اقامت در آن‌ها تور پوکت را هیجان‌انگیزتر می‌کند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

بهترین هتل‌ های پوکت

پوکت جزیره‌ای بسیار زیبا با هتل‌هایی لوکس و مدرن است. در این مطلب به معرفی تعدادی از زیباترین هتل‌های پوکت می‌پردازیم.

هتل باومن رزیدنس | Bauman Residence

هتل باومن رزیدنس در نزدیکی مرکز خرید Jungceylon قرار گرفته است. این هتل دارای یک استخر روباز و یک رستوران محلی ست و اتاق‌هایی راحت با فضای داخلی مدرن را به میهمانان ارائه می‌کند.

میهمانان هتل می‌توانن با ۱۰ دقیقه رانندگی خود را به ساحل معروف پاتونگ برسانند. همچنین فرودگاه بین المللی پوکت ۴۵ دقیقه با هتل فاصله دارد. میهمانان می‌توانند از پارکینگ رایگان استفاده کنند.

تمام اتاق‌های غیرسیگاری هتل بامن رزیدنس به عنوان هتل پوکت ۵ ستاره دارای کف چوبی، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت و کتری برقی هستند. امکانات دوش آب گرم و سرد در حمام اختصاصی وجود دارد.

آدرس هتل: ۲۰۱ Phang-Muang Sai kor Rd., Patong, Kathu , 83150 Patong Beach, Thailand –

هتل تری سرا پوکت | Trisara Villas & Residence

هتل تری سرا اقامتی لوکس و بدون استرس را برای میهمانانش تضمین می‌کند. این هتل که از زیباترین هتل‌های پوکت به شمار می‌آید در میان باغ‌های استوایی قرار گرفته و مجموعه‌ای از ویلاهای شیک، محوطه‌ای بزرگ با درختان سرسبز و مناظر خارق‌العاده با تمامی امکانات رفاهی را در خود دارد.

اتاق‌های تری سرا با سلیقه فراوان و به سبک تایلندی مدرن تزئین شده و به سرویس خواب راحت، اینترنت، دی وی دی پلیر و سرویس بهداشتی با تمام امکانات مجهز هستند، همچنین اتاق‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر کدام دارای یک استخر مرمری شخصی بوده و چشم‌اندازی خارق‌العاده از طبیعت زیبای پوکت در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. شما می‌توانید در حالی که در استخر شخصیتان شنا می‌کنید، آب میوه‌های استوایی میل کرده و از دیدن غروب آفتاب لذت ببرید.

این هتل دارای ۳ رستوران با کلاس بین‌المللی است که انواع غذاهای دریایی و مدیترانه‌ی را در محیطی زیبا سرو می‌کنند. محوطه هتل با سبزه‌آرایی بسیار زیبا آراسته شده و امکان پیاده‌روی و تمدد اعصاب را برای میهمانان فراهم کرده است. پرسنل مجرب، مسلط به زبان‎های زنده دنیا، استخر روباز، انواع تفریحات ورزشی و ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات هتل فوق لوکس تری سرا هستند.

آدرس: ۶۰/۱ Moo 6, Srisoonthorn Road, Choeng Thale, Phuket, 83110, Thailand

هتل ۵ ستاره لمردین پوکت | LE MERDIEN PUKET

لمردین با ساحلی خیره کننده به عنوان یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره پوکت شناخته می‌شود. این هتل دارای یک استخر روباز بزرگ است و اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع در مجاورت استخر قرار دارند. مجموعه هتل گزینه‌های تناسب اندام، اسپا روزانه را ارائه می‌دهد.

یک تلویزیون صفحه تخت ۳۷ اینچی، بالکن خصوصی و کفپوش چوبی استاندارد در همه اتاق‌های بزرگ و مدرن به سبک تایلندی چیده شده‌اند. سایر امکانات رفاهی اتاق شامل چای/قهوه‌ساز، وای‌فای رایگان و حوله می‌باشد.

ریزورت ساحلی Le Meridien Phuket – SHA Extra Plus Resort که در مناظر گرمسیری واقع شده است، تنها ۵ کیلومتر از ساحل پرجنب‌وجوش پاتونگ فاصله دارد. این هتل در ۱۵ کیلومتری زمین گلف و ۲۰ کیلومتری معبد چالونگ و یک مرکز تیراندازی و پینت بال قرار دارد. فرودگاه بین المللی پوکت ۴۵ دقیقه با هتل فاصله دارد.

غذاهای برجسته شامل باربیکیوهای ساحلی روزانه با صید غذاهای دریایی زنده و همچنین پیتزاهای ایتالیایی دلچسب در لافیاما از غذاهایی هستند که روزانه در رستوران‌های هتل سرو می‌شوند.

 آدرس هتل: ۲۹ Soi Karon Nui, Karon Muang, 83100 Karon Beach, Thailand

بیشتر بخوانید

اطلاعات کامل هتل کیمالا پوکت

هتل ۵ ستاره گریسلند پوکت | PHUKET GRACELAND

ریزورت و اسپای گریسلند به عنوان یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره پوکت در امتداد ساحل پاتونگ، مشرف به دریای آندامان واقع شده است. این هتل دارای ۲ استخر روباز و ۴ گزینه غذاخوری و همچنین اسپا و سالن بولینگ می‌باشد.

اتاق‌های پوکت گریسلند دارای کفپوش چوبی و دکوراسیون مدرن تایلندی هستند. هر اتاق با تلویزیون، یخچال با مینی بار و امکانات تهیه چای/قهوه،  حمام خصوصی مجهز به وان و دوش تجهیز شده است.

مهمانان می توانند از آب تنی در استخر آبگرم روباز یا ورزش در باشگاه لذت ببرند. میز تور هتل به میهمانان مشاوره های لازم در خصوص مکان های گردشگری پوکت را  می‌دهد، دیگر خدمات هتل شامل کرایه اتومبیل، خشکشویی و انبار چمدان می‌باشد.

صبحانه بوفه هر روز سرو می شود. غذاخوری تمام روز در رستوران Bua Luang که غذاهای تایلندی و بین‌المللی سرو می‌کند و کافی شاپ Parakang در دسترس است.

آدرس هتل: ۱۹۰ Thaweewong Road, Patong District, Amphur Kathu, Phuket, 83150 Patong Beach, Thailand

بیشتر بخوانید

کاوش در سرگرمی‌های پر جنب‌وجوش جزیره پوکت

هتل شور کاتانی | The Shore at Katathani

این هتل زیبا در جنوبی‌ترین قسمت ساحل کوتا قرار گرفته است و چشم‌اندازی خارق‌العاده از دریای پوکت دارد. شرکاتانی با ترکیبی از ساحل و مراتع سرسبز از لوکس‌ترین هتل‌های پوکت بوده و اقامتی سرشار از آرامش را برای میهمانانش به ارمغان می‌آورد.

ویلاهای هتل بسیار زیبا بوده همگی با هارمونی رنگی خلاقانه‌ای طراحی شده‌اند. این ویلاها بوسیله استخرهای خصوصی با نمایی از ساحل، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، مینی‌بار و حمام اختصاصی با مدرنترین امکانات روز تجهیز شده‌اند.

این هتل دارای مرکز اسپایی مجهز است که در آن می‌توان از خدمات ماساژ تایلندی به همراه استخر شیر و عسل استفاده کرد. رستوران هتل نیز در محوطه باز با مناظر زیبا قرار داشته و انواع غذاهای بین‌المللی را درر سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام ارائه می‌دهد.

از دیگر امکانات هتل ۵ ستاره شور کاتانی می‌توان به فضای بازی مخصوص کودکان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، زمین تنیس، پذیرش ۲۴ ساعته و استخر روباز اشاره کرد.

آدرس: ۶۰/۱ Moo 6, Srisoonthorn Road, Choeng Thale, Phuket, 83110, Thailand

هتل ۵ ستاره جی دبلیو ماریوت | JW Marriott

هتل جی دبلیو ماریوت با فراهم کردن مکانی عالی دسترسی مستقیم به منطقه ساحلی بکر و ساحل Mai Khao را برای میهمانان به راحتی امکان پذیر کرده است. این هتل دارای ۳ استخر روباز، ۱۱ رستوران و پارکینگ رایگان است.

هتل ماریوت پوکت ۱۷ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد. خدمات شاتل به ساحل پاتونگ و شهر پوکت با پرداخت هزینه اضافه امکان پذیر است.

اتاق‌های عایق صدا ماریوت ریزورت دارای بالکن یا تراس خصوصی با چشم‌انداز باغ، استخر یا اقیانوس هستند. هر کدام از اتاق‌ها با تلویزیون کابلی صفحه تخت، مینی‌بار و چای/قهوه‌ساز نیز تجهیز شده‌اند.

میهمانان می‌توانند یکی از فعالیت‌های تفریحی مانند کلاس های یوگا و آشپزی و موی تای هتل را انتخاب کنند. بازدید از پناهگاه لاک پشت ها، بخش اسپا و همچنین سالن ورزشی ۲۴ ساعته و اتاق بازی از دیگر تفریحات هتل هستند.

کافه ماریوت روزانه صبحانه بوفه با منو بین‌‎المللی را ارائه می‌دهد. ساندویچ ها و شیرینی های لذیذ را می توانید در Siam Deli میل کنید. رستوران‌های دیگر عبارتند از تایلندی، ژاپنی و ایتالیایی که با کیفیت ترین غذاها را ارائه می‌دهند.

آدرس هتل: ۲۳۱ Moo 3 Mai Khao Talang, 83110 Mai Khao Beach, Thailand

بیشتر بخوانید

معرفی هتل کرست ریزورت پول ویلا پوکت | امکانات + موقعیت مکانی

هتل اوت ریجر لاگونا | Outrigger Laguna Phuket Beach Resort

اقامتگاهی ۵ ستاره که معماری کلاسیک دارد و فضایی کاملاً متفاوت را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. در این هتل همه چیز از لابی گرفته تا اتاق‌ها به صورت کلاسیک طراحی شده‌ اما در عین حال به مدرنترین امکانات روز هتلی مجهز می‌باشد.

اتاق‌های هتل بسیار مجلل بوده و منظره‌ای زیبا از دریای آندمان دارند. با اقامت در این هتل‌ها می‌توان صبح را با نوازش نسیم دریا و گوش دادن به صدای امواج آغاز کرد. همچنین امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، فضای بزرگ، اینترنت رایگان و سرویس بهداشتی مجهز، بخش جدایی‌ناپذیر امکانات هتل هستند.

اوتریگر برنامه‌ای ویژه‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است. این برنامه‌ها بسیار مفرح بوده و به صورت هفتگی تنظیم می‌شوند. بدین ترتیب والدین می‌تواند بدون استرس از تمامی امکانات هتل استفاده کرده و لحظاتی سرشار از آرامش را تجربه کنند.

سالن ورزشی، زمین بازی، استخر سرباز و سربسته، چندین رستوران با طراحی زیبا و انواع غذاهای محلی و بین‌المللی، ترانسفر فرودگاهی و محوطه پیاده‌روی از امکانات هتل ۵ ستاره اوتریگر هستند.

آدرس: Laguna Phuket, 323 Moo 2, Srisoonthorn Road, Choeng Thale, Phuket, 83110, Thailand

سوئیس‌ اوتل | Swissotel Hotel Phuket Patong Beach

Swissôtel Hotels & Resorts به عنوان یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره پوکت شناخته می‌شود.

این هتل موفق به دریافت جایزه هتل های متمایز شده و به سبک سوییسی از میهمان خود پذیرایی می‌کند. سوییس هتل با داشتن موقعیت مکانی عالی دسترسی میهمانان به مرکز شهر را راحت کرده و یک اقامت بی‌دغدغه و پر خاطره را تضمین می‌کند.

اتاق‌های بزرگ و مجهز، امکان دسترسی به سواحل پوکت، استخر، خدمات اسپا، پارکینگ رایگان و چندین رستوران لوکس از امکانات هتل هستند.

آدرس هتل: ۴۸ Ruam Jai Road, Pa Tong, Kathu District, Phuket 83150, Thailand

بیشتر بخوانید

اطلاعات کامل هتل بست وسترن پاتونگ بیچ پوکت

هتل تویین پالم | Twinpalms Phuket

چه برای استراحت چه برای داشتن لحظات هیجان‌انگیز به پوکت سفر کرده باشید، تویین پالم انتخاب راضی کننده‌ای خواهد بود. این هتل را می‌توان پیشرو در ارائه ایده‌های جذاب و خدمات لوکس در میان هتل‌های پوکت دانست. مجموعه اقامتی تفریحی ۵ ستاره توئین پالم دارای یکی از سواحل خیره‌کننده پوکت است که محل برگزاری جشن‌ها و فستیوال‌های شبانه این جزیره زیبا می‌باشد.

شما می‌توانید در ویلاهای لوکس هتل اقامت کرده و از امکاناتی مانند طراحی‌های منحصربه‌فرد، سینمای خانگی، سرویس خوابی راحت و سایر تجهیزات هتلی لذت ببرید.

در هتلی استخری سرباز وجود دارد که دور تا دور آن را نخل‌های بلند و سرسبز فرا گرفته و میهمانان را به گرفتن حمام آفتاب و سرو یک نوشیدنی خنک استوایی فرا می‌خواند. ساحل اختصاصی، چترهای ساحلی، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، استخر ویژه کودکان، خدمات اسپا و سالن ورزشی از امکاناتی هستند که هتل ۵ ستاره توئین پالم در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

آدرس: ۱۰۶/۴۶ Moo 3, Surin Beach Road, Choeng Thale, Phuket, 83110, Thailand

ریزورت و ویلای متادی | Metadee Resort & Villas

متادی ریزورت پوکت که در اطراف یک استخر زیبا و چشم‌انداز قرار دارد، اتاق‌های بزرگ و مجلل به‌سبک تایلندی با تخت‌های سایبان زیبا و وان‌های بزرگ را ارائه می‌دهد. این هتل دارای امکانات تناسب اندام، خدمات اسپا و بار کنار استخر نیز می‌باشد.

اتاق‌های بزرگ با سقف‌های چوبی و تراس‌های خصوصی که چشم‌اندازی جذاب به مناطق استوایی یا استخر دارند، تلویزیون صفحه تخت ۳۲ اینچی، مبل و وای فای رایگان  به همراه استخر و آلاچیق خصوصی (در برخی اتاق‌ها) از امکانات اتاق‌های هتل متادی ریزورت هستند.

میهمانان می توانند از ماساژ تایلندی آرامش بخش لذت ببرند یا در کنار استخر بزرگ روباز که دارای جت های اسپری است،صندلی های مخصوص حمام آفتاب هستند استراحت کنند. مرکز تناسب اندام هتل دارای پنجره های کف تا سقف است و در باغ های استوایی قرار دارد.

رستوران هتل با ارائه غذاهای بین المللی، آسیایی و دریایی از میهمانان استقبال می‌کند. هتل متادی ریزورت در منطقه آرام ساحل کاتا، تنها ۱۵ دقیقه با ماشین تا تفریحات شبانه Soi Bangla فاصله دارد. این هتل دارای پارکینگ رایگان و سرویس رفت و برگشت فرودگاهی می‌باشد.

آدرس: ۶۶ Kata Road, T.Karon A.Muang Phuket, 83110 Kata Beach, Thailand

بیشتر بخوانید

۷ ترفند کاهش هزینه های سفر به پوکت

هتل کومو پوینت یامو | Como Point Yamu Phuket

هتلی بسیار مجلل که در یکی از سواحل آرام پوکت واقع شده و تا فرودگاه بین‌المللی این جزیره ۳۰ دقیقه فاصله دارد. کومو پوینت را طبیعت بکر تایلند با درختان بلند و سرسبز احاطه کرده و همین باعث شده تا فضایی آرام و کاملاً خصوصی داشته باشد.

این هتل دارای ۷۹ اتاق و ۲۷ ویلا می‌باشد. تمام اتاق‌ها لوکس بوده و به سبک تایلندی مدرن طراحی شده‌اند. بالکن اتاق‌ها مناظری شگفت‌انگیز از جزایر کوچک پوکت را به میهمانان هدیه می‌دهند. وای فای رایگان، تلویزیون LED با کانال‌های ماهواره‌ای و یخچالی پر از میوه‌های استوایی را می‌توان به امکانات اتاق‌ها اضافه کرد.

رستوران‌های هتل نیز با ارائه انواع غذاهای آسیایی و بین‌المللی آماده پذیرایی از میهمانان هستند. با اقامت در کومو پوینت می‌توانید امکاناتی مانند خدمات اسپا، زمین‌های بازی و استخر ویژه کودکان را در اختیار داشته باشید.

آدرس: ۲۲۵ Moo 7, Pa Klok, Phuket, 83110, Thailand

هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت پوکت | Thavorn Beach Village Resort Phuket

Thavorn Beach Village & Spa مشرف به دریای آندامان، خانه‌های ییلاقی به‌سبک تایلندی را ارائه می‌دهد که همگی در فضای سبز استوایی در امتداد خلیج ناکالای قرار گرفته‌اند. این هتل دارای یک استخر بزرگ امکانات بدنسازی و  وای فای رایگان می‌باشد.

دهکده ساحلی تاورن ۱۰ دقیقه با ماشین از ساحل پاتونگ و کامالا فاصله دارد. فرودگاه بین المللی پوکت  نیز در فصله ۴۰ دقیقه‌ای از هتل تاورن بیچ ویلیج قرار گرفته، هتل دارای پارکینگ رایگان بوده و سرویس اتوبوس شاتل رایگان به ساحل پاتونگ ارائه می‌دهد.

خانه های ییلاقی یا اقامتگاه‌های هتل با تهویه مطبوع دارای بالکن خصوصی رو به دریا، استخر یا باغ هستند.  تلویزیون ماهواره‌ای و یخچال از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌باشند. همچنین می‌توانند از ماساژ سنتی تایلندی در Chann Spa لذت ببرند.

Marisa Terrace از رستوران‌های هتل است کهدر کنار استخر قرار گرفته و غذاهای بین المللی ارائه می‌دهد، در حالی که رستوران  Old Siam غذاهای تایلندی را با چشم انداز ساحل سرو می‌کند.

آدرس هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت پوکت: ۶/۲ Moo6, Nakalay Bay, Kathu, Phuket, 83150 Kamala Beach, Thailand

هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت | Hyatt Regency Phuket Resort

هتل حیات ریجنسی پوکت ریزورت در امتداد خلیج زیبای کامالا واقع شده و در کنار دامنه تپه‌ای سرسبز استوایی قرار گرفته است. این هتل محیطی آرام و شیک را با مناظر خیره کننده مشرف به دریای آندامان برای استراحت در کنار دریا ارائه می‌دهد.

استراحتگاه حیات ریجنسی با ۲۰۱ اتاق و سوئیت بزرگ و مدرن که هر کدام دارای بالکن خصوصی با منظره تماشایی دریا و غروب خورشید هستند، اقامتی به یاد ماندنی را به میهمانان خود هدیه می‌دهند. این هتل دارای سه رستوران شیک از جمله Pool House Kitchen، یک سالن غذاخوری تمام روز با غذاهای بین المللی و آسیایی. Mizu، ارائه یک تجربه برتر با صندلی‌های آفتاب‌گیر و Casa Boho، یک رستوران سه طبقه با سالن سرگرمی و استخر می‌باشد.

یک سالن اسپا، مرکز بازی کودکان کنار استخر کمپ حیات، مرکز غواصی، باشگاه بدنسازی، مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته با فعالیت‌های سلامتی و یک استخر بزرگ در کنار دریای پوکت از دیگر امکانات هتل حیات ریجنسی هستند.

آدرس هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت: ۱۶/۱۲ Moo 6, Tambon Kamala, Amphoe Kathu, Phuket 83150, 83150 Kamala Beach, Thailand –

هتل میلنیوم ریزورت پاتونگ پوکت | Millennium Resort Patong Phuket

در هتل پرجنب‌وجوش Millennium Hotels & Resorts یک سبک زندگی مجلل با جدیدترین فناوری روز از جمله اولین دستیار هوش مصنوعی را تجربه خواهید کرد. به عنوان مثال کیوسک دربان الکترونیکی در لابی به اطلاعات و خدمات بدون زحمت دسترسی پیدا خواهید کرد.

هتل میلینیوم ریزورت جایی ست که جذابیت ساحل به طور یکپارچه با جنب و جوش خیابان بنگلا ترکیب می شود. این هتل بعد از بازسازی امکاناتی با سطح بالاتر از قبل را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

 Millenniuفقط چند قدم از ساحل، مغازه‌ها و سرگرمی‌های پوکت فاصله دارد. با کمتر از ۵ دقیقه پیاده به مرکز خرید Jungceylon و مرکز خرید مرکزی پاتونگ می‌رسید. فرودگاه بین المللی پوکت در فاصله ۴۵ دقیقه ‌ای از میلینیوم ریزورت قرار گرفته است.

آدرس هتل میلنیوم ریزورت پاتونگ پوکت: ۱۹۹ Rat-Uthit 200 Pee Road, Patong Beach Phuket, 83150 Patong Beach, Thailand

هتل فیشرمنز هاربر پوکت | Fishermen’s Harbour Urban Resort

فیشرمن واقع در جنوب مرکز شهر شلوغ پاتونگ قرار گرفته و اتاق‌های مدرن با دسترسی WiFi رایگان، شنا در استخر روباز و مرکز اسپا را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

هر اتاق دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، قسمت نشیمن مبل و بالکن خصوصی است. دیگر امکانات هتل عبارتند از صندوق امانات، مینی بار، امکانات تهیه چای/قهوه،، حمام اختصاصی دارای حمام یا دوش، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار.

کودکان می‌توانند در فعالیت‌های باشگاه کودکان شرکت کرده و از مرکز تناسب اندام استفاده کنند. از دیگر امکانات و خدمات این هتل می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت رایگان، امکانات جلسه و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

هتل فیشرمن ۱ کیلومتر تا مرکز خرید Jungceylon، ۱٫۵ کیلومتر تا تفریحات شبانه در جاده Bangla، ۱۰ دقیقه پیاده روی تا ساحل پاتونگ و ۵۰ دقیقه با ماشین با فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد.

آدرس هتل فیشرمنز هاربر پوکت: ۲/۲۱ Siriraj Road, Patong, Kathu Phuket, 83150 Patong Beach, Thailand

هتل کرست ریزورت اند پول ویلاز | Crest Resort and Pool Villas

Crest Resort & Pool Villas در فاصله کوتاهی از ساحل Tri Trang، درست خارج از مرکز پاتونگ قرار گرفته است. اتاق‌های شیک و ویلاهای استخردار، تفرجگاه در دامنه تپه ب استخر روباز، دسترسی رایگان به وای فای و مناظر ۳۶۰ درجه‌ای خیره کننده از دریای آندامان از ویژگی‎های هتل هستند.

همه اقامتگاه‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، صندوق همچنین مینی بار، کتری برقی و حمام اختصاصی با دوش هستند برخی از  ویلاها با استخر خصوصی تجهیز شده‌اند. مهمانانی که در Crest Resort & Pool Villas اقامت می‌کنند می‌توانند از غذاهای لذیذ در رستوران‌ها، مرکز تناسب اندام و سالن اسپا لذت ببرند.

فاصله هتل تا ساحل زیبای پارادایس ۳ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی پوکت در ضلع شمالی جزیره تقریباً ۱ ساعت با ماشین است.

آدرس هتل کرست ریزورت اند پول ویلاز: ۹۵, Muen-Ngern Road, Tri Trang , Patong Beach, Kathu District,Phuket, 83150 Patong Beach,

برای مشاهده قیمت و خرید تور پوکت از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور پوکت

هتل سنترا گراند در پوکت | Centara Grand Beach Reso

با تپه‌های سرسبز خوش‌منظره به‌عنوان پس‌زمینه، هتل ۵ ستاره سنترا گراند به داشتن  موقعیت ممانی عالی معروف است. این هتل دارای اتاق‌های رو به دریا و پارک آبی محوطه‌سازی‌شده با ۴ استخر روباز می‌باشد.

هتل سنترا گرند بیچ ریزورت پوکت ۴۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی پوکت و ۱۵ کیلومتر تا شهر پوکت فاصله دارد. ایت هتل خدمات شاتل و پارکینگ رایگان را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

برخی از اتاق‌ها بالکن‌های خصوصی بزرگ با چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از دریای آندامان دارند. اتاق‌های هتل با مبلمان مدرن، تلویزیون صفحه‌تخت و حمام مجلل با وان تجهیز شده‌اند.

هنگام ورزش در مرکز تناسب اندام، مناظر خیره کننده از اقیانوس را پیش روی خود دارند. سایر گزینه‌های تفریحی هتل شامل زمین تنیس، اسپا درجه یک و اتاق بازی می‌شود. هتل سنترا گرند دارای چند رستوران است که غذاهای بین المللی، آسیایی و غربی را در اختیار میهانان قرار می‌دهند.

آدرس هتل سنترا گراند در پوکت: ۶۸۳ Patak Road, Muang,, 83100 Karon Beach, Thailand

هتل آندامان وایت بیچ ریزورت | Andaman White Beach Resort

اقامتگاه ساحلی مجلل آندامان، ساحل خصوصی و چشم‌اندازهای پانوراما از دریای آندامان را به میهمانان ارائه می‌کند. این هتل دارای استخر ۴۰ متری در فضای باز و تجهیزات ورزش‌های آبی رایگان است.

اتاق‌های دارای تهویه مطبوع با دکوراسیون مدرن تایلندی و کف‌پوش چوبی، تلویزیون صفحه‌تخت و دی‌وی‌دی پلیر هستند. برخی از واحدها نیز با استخرهای خصوصی و خدمات اسپا تجهیز شده‌اند. رستوران تایلندی Tom Yam هتل آندامان مجموعه‌ای از غذاهای محلی را سرو می کند، در حالی که هتل Mareblu’ Ristorante غذاهای غربی ارائه می دهد. همچنین نوشیدنی‌های محلی را میتوانید در رستوران سفارش داده و میل کنید.

اسپای دالا با ماساژ تایلندی، درمان‌های صورت و زیبایی و یک باشگاه ورزشی از دیگر امکانات هتل هستند.

هتل ساحل سفید آندامان ۱۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی پوکت و ۳۰ دقیقه تا ساحل کامالا فاصله دارد.

آدرس هتل آندامان وایت بیچ ریزورت: ۲۸/۸ Moo 4 Tambon Sakoo Amphur Thalang, 83110 Nai Thon Beach, Thailand

هتل سالا پوکت

سالا پوکت ریزورت واقع در امتداد ساحل آرام مای خائو دارای باغی سرسبز، ۲ استخر ساحلی و ویلا با استخرهای خصوصی، سکوهای آفتابگیر، اسپا با سونا و حمام بخار است. همین ویژگی‌ها سالا را به یکی از بهترنی هتل های پوکت تبدیل کرده است.

هتل SALA Phuket Resort & Spa 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد با ماشین می‌توان  در ۲۵ دقیقه خود را به خلیج خوش‌منظره Phang Nga  رساند.

اتاق‌ها و ویلاهای SALA دارای تلویزیون کابلی صفحه تخت، پخش کننده دی وی دی، حمام در فضای باز با وا مشرف به استخر و وای فای رایگان هستند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به اسپا دارای ۳ تراس ماساژ در کنار ساحل، یک باشگاه ورزشی و رستوران‌ها اشاره کرد.

رستوران سالا پوکت روی پشت‌بام قرار گرفته و چشم‌اندازهای پانوراما از ساحل را ارائه می‌دهد. درز این رستوران غذاهای دریایی، غذاهای بین المللی و تایلندی سرو می شود. مهمانان می توانند در حالی که از فضای آرام لذت می‌برند غذای خود را میل کنند.

آدرس هتل سالا پوکت: ۳۳۳ Moo 3 Mai Khao Beach, Thalang District,, 83100 Mai Khao Beach, Thailand

هتل ویلیج کوکونات

هتل ویلیج کوکونات در ۱۰۰ متری ساحل پاتونگ واقع شده است. این هتل با موقعیت مکانی مناسب امکان دسترسی میهمانان به سایر مکان‌های تفریحی پوکت را فراهم کرده است.

تمامی اتاق‌های این ریزورت مجهز به امکانات مدرن و دارای بالکن خصوصی هستند. آنها تلویزیون کابلی، مینی بار و دستگاه چای/قهوه را به میهمانان ارائه می‌دهند.

مهمانان می توانند در کنار ساحل یا استخر روباز استراحت کنند. شما می‌توانید از سرویس ۲۴ ساعته اتاق استفاده کنید.

آدرس هتل ویلیج کوکونات: ۲۰ Prachanukroh Road, Patong Beach, Kathu, Phuket, 83150 Patong Beach, Thailand

هتل زیوولا

Zeavola از بهترین و لوکس‌ترین هتل های پوکت است. این اقامتگاه جذاب یک استراحتگاه جنگلی است و براساس یک دهکده تایلندی مربوط به بیش از ۳۰ پیش زراحی شده،زیوولا تمام امکانات و خدمات یک هتل ۵ ستاره را دارد. ویلاهای هتل با سقف چوب و ساج معماری سنتی تایلندی و حس روستایی جذاب را القا می‌کند. ترکیب جنگل‌های استوایی و مسیرهای شنی منظره‌ای جادویی را خلق کرده‌اند.

زیوولا در ساحل شمال شرقی فی فی دور از شلوغی پوکت بدون هیچ خیابان، ماشین و موتوری قرار گرفته و فقط با قایق قابل دسترسی است.

این هتل ۵ ستاره  دارای مرکزغواصی حرفه‌ای می‌باشد. آنها همچنین تورهای جزیره پرش و غواصی را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید از مرکز فعالیت تجهیزات ورزشی رایگان استفاده کنید، در ساحل والیبال بازی کنید یا از کایاک سواری رایگان لذت ببرید.

آدرس هتل زیوولا: ۱۱ Moo 8 Laem Tong, Ao Nang, Krabi, 81000 Phi Phi Don, Thailand

هتل بانیان تری پوکت تایلند

بانیان تری به عنوان یکی از بهترین های پوکت که در مرز دریای آندامان قرار دارد، با اتاق‌های مجلل استوایی تجهیز شده و عنوان برنده جوایز رستوران‌های عالی را از آن خود کرده است. این هتل خدمات کامل اسپا و ویلاهای بزرگ دارای استخرهای روباز را ارائه می‌دهد

ویلاهایی که با سلیقه هنرمندان تایلندی چوب‌کاری شده و به زیبایی مبله شده‌اند، این ویلاها قسمت‌های نشیمن وسیعی دارند که به منظره استخر باز می‌شوند. امکانات رفاهی داخل ویلا شامل تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر و وای فای رایگان هستند.

مهمانان می‌توانند از ماساژهای آرامش بخش و استفاده از زمین تنیس و امکانات بدنسازی لذت ببرند.  در رستوران هتل بانیان تری غذاهای تایلندی در محیط زیبا سرو می‌شوند.

آدرس هتل بانیان تری پوکت تایلند: ۳۳/۲۷ Moo 4, Srisoonthorn Road, Cherngtalay, Amphur Talang, Phuket, 83110 Bang Tao Beach, Thailand

رزرو هتل پوکت برای ماه عسل

جزیره پوکت به دلیل داشتن آب و هوای عالی، مناظر رویایی، امکانات تفریحی متنوع و اماکن دیدنی از مقاصد پرطرفدار برای گذراندن یکی ماه عسل عاشقانه به شمار می‌رود. شما می‌توانید با اقامت در هتل‌هایی که نزدیک به ساحل پاتونگ قرار دارند چشم انداز زیبای دریای آندمان را مقابل خود داشته باشید. اگر می‌خواهید ماه عسلتان رویایی تر باشد اقامت در هتل‌های بکر جزیره فی فی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

بهترین هتل های ساحل پاتونگ پوکت

بهترین هتل های پوکت را می‌توان در ساحل زیبای پاتونگ دید. در ادامه لیستی از این هتل‌ها را در اختیارتان قرار می‎‌دهیم:

  • Freedom Patong | هتل فریدوم پاتونگ
  • Kokotel Phuket patong| هتل کوکتل پاتونگ پوکت
  • Lub D – Phuket | هتل لاب دی پوکت
  • R Mar resort and spa | هتل مار ریزورت آند اسپا
  • Hotel clover patong Phuket | هتل کلوور پاتونگ
  • Silver resort | هتل سیلور ریزورت
  • Baan Pron Phateep | هتل بان پورن
  • The bloc hotel | بلاک هتل

بهترین هتل پوکت از نظر مسافران

کرست ریزورت و پول ویلاز، هتل و اسپا رویال پارادایس، دوآنجیت ریزورت و اسپا و غیره همه و همه را می‌توان بهترین هتل های پوکت از نظر مسافران دانست. با توجه به رقابتی که هتل های پوکت در ارائه خدمات و راضی نگاه داشتن گردشگران در بین خود دارند روز به روز در حال پیشرفت بوده و معرفی یک گزینه در میان ده‌‌ها هتل برتر کاری بسیار دشوار است. تقریبا تمامی هتل های پنج ستاره پوکت با بهترین و به روزترین امکانات تجهیز شده‌اند. نکته آخر اینکه جهت رزرو تور تایلند و اقامت در هتل های ۵ ستاره این جزیره می‌توانید با همکاران  ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور پوکت از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور پوکت
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید