استانبول این شهر همیشه بیدار، قلب تپنده‌ ترکیه است. تور استانبول توری است پر از لحظات شب زنده‌داری، خنده و شادی! فرقی نمی‌کند  زمینی یا هوایی به این مقصد بروید مهم این است که قطعاً به شما در این تور خوش می‌گذرد. با تور استانبول لحظه آخری می‌توانید بهترین‌ها را ببینید و انتخاب نمایید. مردم ترکیه دارای خلق و خو و فرهنگ شبیه به ایرانیان هستند پس مطمئناً در این کشور احساس غریب بودن نخواهید کرد. استانبول دارای مراکز خرید بسیاری با قیمت‌های مناسب و همچنین مراکز تاریخی فراوانی است.

تور استانبول لست سکند

تور استانبول لست سکند

تور استانبول ۷ شب و ۸ روز

اگر می‌خواهید به تمام مراکز دیدنی و خرید این شهر سر بزنید پیشنهاد ما به شما انتخاب تور استانبول لحظه آخری ۷ شب و ۸ روز است. تور استانبول لحظه آخری به طور معمول از ۲ شب الی ۷ شب برگزار می‌گردد. البته با توجه به شرایط، شما می‌توانید از آژانس برگزارکننده تور خود درخواست نمایید تا تور مخصوص به شما را با توجه به تعداد شب درخواستی برای شما برگزار نماید. این شهر تاریخی مملو از آثار باستانی به جا مانده از زمان پادشاهی عثمانی است که هر کدام داستان جالبی در دل خود جای داده است. آب و هوای استانبول در فصل بهار تابستان بسیار دلربا و معتدل است.

تور استانبول از اصفهان

با توجه به اینکه استانبول یک مقصد گردشگری محبوب در بین ایرانیان است، شرکت ترکیش ایرلاین شروع به برگزاری پروازهایی از مبدأ شهرستان‌ها نمود. اصفهان یکی از این شهرستان‌ها است که گردشگران ایرانی می‌توانند با پرواز ترکیش به صورت مستقیم به استانبول بروند. پرواز استانبول از مبدأ فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مقصد فرودگاه آتاتورک است که حدود ۳ ساعت نیم به طول می‌انجامد. اگر قصد سفر به ترکیه از مبدأ اصفهان را دارید، می‌توانید آن را از سایت ستاره ونک خریداری کنید.

تور آنتالیا uall

اگر به  دیدن مراکز تاریخی علاقه زیادی نداشته و به دنبال هتل‌های لوکس با تمام امکانات مانند: صبحانه، ناهار، شام و نوشیدنی‌های گوناگون هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب تور آنتالیا uall است. علامت uall که به اختصار در کنار تورهای آنتالیا قرار می‌گیرد به معنای کامل بودن امکانات و خدمات هتل است. به دلیل نزدیک بودن این هتل‌ها به دریا شما به راحتی می‌توانید از هتل تا ساحل را پیاده رفته و همچنین از تماشای دریا از پنجره‌ اتاق هتل خود لذت ببرید. اگر قصد دارید تنی بر آب بزنید و از ساحل شنی داغ آنتالیا لذت ببرید حتماً در تابستان به آنتالیا رفته و از زیبایی‌های این شهر کمال بهره را ببرید.

تور آنتالیا uall

آنتالیا یکی از بهترین شهرهای تفریحی

تور کوش آداسی

اگر هم به دنبال لذت بردن از سفر و هم به دنبال خرید اجناس با کیفیت و قیمت مناسب هستید، حتماً به تور کوش آداسی بروید. کوش آداسی جزیره‌ای در نزدیکی شهر آیدین ترکیه است. یکی از مراکز گردشگری معروف این کشور نیز به حساب می‌آید. این شهر در فصل بهار و تابستان پذیرای جشنواره‌ها و رویدادهای تفریحی هیجان‌انگیزی است. اگر از نشستن به روی قایق موتوری که به سرعت در آب‌های نیلگون دریای اژه در حرکت است لذت می‌برید، حتماً سری به تور کوش آداسی بزنید.برای رفتن به کوش آداسی پرواز مستقیم از ایران موجود نیست. ابتدا باید به ازمیر رفته و از آنجا مسیر ۹۰ کیلومتر تا کوش آداسی را با اتوبوس یا تاکسی طی کنید. کوش آداسی در سال حدود ۳۰۰ روز آفتابی را به خود می‌بیند.همین موضوع باعث می‌شود که این شهر در اکثر ایام سال مملو از گردشگران باشد.

 

تور بدروم

با توجه به ساحلی بودن کشور ترکیه هر شهری که ساحل در خود دارد، جزو مراکز گردشگری کشور ترکیه محسوب می‌شود. این شهر در جنوب ترکیه واقع شده است. همچنین این شهر مرکز اجتماع افراد مشهور و معروف ترکیه در زمان تعطیلات این کشور نیز است. بدروم نسبت به باقی شهرهای توریستی ترکیه، شهری گران‌تر و لوکس‌تری محسوب می‌شود. آب و هوای این شهر مدیترانه‌‌ای است و بهترین زمان رفتن به تور بدروم فصل بهار و تابستان است. اگر دوست دارید هنگام اقامت در بدروم خوانندگان و بازیگران ترک را ببینید، حتماً در تعطیلات کشور ترکیه به این سفر بروید!

تور بدروم

بدروم ازجمله شهر پر مسافر ترکیه است

قیمت تور استانبول

تور استانبول لحظه آخری از ۲ الی ۷ شب است. ستاره ونک سعی بر آن دارد با ارائه بهترین قیمت‌ها راحت‌ترین تصمیم و انتخاب را برای شما بسازد. قیمت تور استانبول لحظه آخری، متناسب با نوع هتل و شرایط تور تعیین قیمت می‌شود. همچنین در نظر داشته باشید که تعداد نفرات موجود در هر اتاق باعث تغییر قیمت تور استانبول لحظه آخری برای هر نفر می‌گردد. 

هزینه‌های جانبی تور استانبول لحظه آخری

جدا از هزینه تور استانبول لحظه آخری که بابت هتل و هواپیما پرداخت می‌کنید، باید درباره هزینه‌های جانبی سفر به استانبول نیز اطلاعات مناسبی داشته باشید. یکی موارد هزینه‌ یک وعده غذایی در استانبول است. اگر بخواهید غذای معمولی مانند یک ساندویچ مک دونالد میل کنید، باید هزینه‌ای حدود ۲۵ الی ۳۰ لیر پرداخت کنید. سایر نکات عبارتند از:

  • برای یک غذای خوب و باکیفیت در رستوران باید حدود ۶۰ الی ۱۰۰ لیر برای هر نفر در نظر بگیرید.
  • اگر قصد صرف غذا در یک رستوران لوکس و مجلل را داشته باشید، باید حدود ۴۵۰ لیر کنار بگذارید.
  • اگر بخواهید با تاکسی در استانبول تردد کنید باید بدانید که به محض نشستن در تاکسی مبلغ ۲٫۹۵ لیر و به ازای هر کیلومتر مبلغ ۱٫۸۳ لیر را باید پرداخت کنید.
  • پیشنهاد ما به شما این است که با توجه به گستردگی خطوط مترو در شهر و وسایل حمل و نقل کافی در استانبول، از این گزینه‌ها برای رفت و آمد در شهر استفاده نمایید.
هزینه‌های جانبی تور استانبول لست سکند

در سفر استانبول بهتر است به جای تاکسی از وسایل حما‌ونقل عمومی استفاده کنید

رزرو تور استانبول

برای رزرو تور استانبول لحظه آخری کافی است کارهای زیر را انجام دهید:

  • تاریخ رفت و برگشت خود را به اضافه هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید
  •  به یک آژانس معتبر مانند ستاره ونک مابقی کارهای خود را بسپارید.
  • ستاره ونک به علت تجربه سالیان خود در امر رزرواسیون هتل در استانبول و فروش تور استانبول، سفر بسیار دلپذیر و خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تور ارزان استانبول

با توجه به گستردگی آژانس‌های مجری تور استانبول لحظه آخری ما برای شما از کمترین تا بیشترین قیمت را به نمایش خواهیم گذاشت. قیمت تورها بر اساس هتل و پرواز انتخابی شما مشخص می‌گردد. ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که در کمترین زمان می‌توانید ارزان‌ترین تور استانبول را با توجه به شرایط خود از کارشناسان ما بخواهید. قیمت تور ترکیه در فصول مختلف سال نیز متفاوت است.

تور ارزان استانبول

در تور ارزان استانبول از سفر لذت ببرید

استانبول شهری که هرگز خواب ندارد

استانبول یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین شهرهای ترکیه است. سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا روانه آن می‌شوند. این شهر هرگز خواب ندارد و تمام ۲۴ ساعت شبانه روز مراکز تفریحی و مغازه‌ها باز هستند. مراکز گردشگری زیر رنگ بوی تاریخی عجیبی به این شهر داده است:

  • مسجد ایاصوفیه
  • کاخ توپکاپی
  • مسجد سلطان احمد

پوشاک؛ صنعتی که هیچ وقت از رشد نمی‌افتد!

با توجه به صنعت پوشاک در حال رشد و توسعه ترکیه، شما در کنار لذت بردن از مراکز تاریخی، می‌توانید از خرید محصولات پوشاک ارزان و با کیفیت این کشور نیز لذت ببرید.یکی از تفریحات رایج برای گردشگران، کشتی سواری در استانبول و برگزاری گشت شهری به همراه تور لیدر است. اگر قصد سفر به ترکیه دارید، می‌توانید بدون هیچ اتلاف وقتی با کارشناسان ما تماس گرفته و تور استانبول خود را رزرو کنید.

بیشتر بخوانید:

کتاب راهنمای سفر به استانبول | رایگان و کامل

۵ پیشنهاد برای لذت بردن از تفریحات شبانه استانبول

معرفی بهترین بازارهای محلی استانبول

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
سارا احمدی
کارشناس گردشگری،لیسانس روانشناسی، عاشق طبیعت گردی و مطالعه

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید