پرواز امن و راحت با ایرعربیا

نوشته شده توسط : نیوشا امینیان در سه‌شنبه 26 مارس 2019
Loading...

هواپیمایی ایرعربیا یکی از بهترین ایرلاین‌های خاورمیانه است و به بسیاری از کشورهای جهان پرواز دارد. امنیت پرواز ایرعربیا به لطف وجود هواپیماهای مدرن، تیم پروازی حرفه‌ای و کادر فنی متخصص، بسیار بالاست و همین دلیل در کنار تسهیلات دیگر، ایرعربیا را تبدیل به ایرلاین محبوب بسیاری از مسافران کرده است. آژانس ستاره ونک به عنوان صادر کننده بلیط‌ ایرعربیا، در این مطلب بیشتر درباره مشخصات فنی هواپیماها و خلبانان ایرعربیا برایتان گفته است.

ایرعربیا

کمتر بپردازید، بیشتر سفر کنید

این تیتر شعار هواپیمایی ایرعربیا است. ایرلاینی که از طریق فرودگاه شارجه به بیش از ۲۰ کشور و بالغ بر ۵۰ مقصد در سرتاسر جهان، پرواز دارد و سفرهای بسیاری را از فرودگاه کازابلانکا و اسکندریه نیز انجام می‌دهد. هواپیمایی ایرعربیا برای آنکه بتواند این پروازها را دقیق، به‌موقع، با کیفیت و بدون سانحه انجام دهد از هواپیماهای خوبی در خطوط هوایی‌‌اش استفاده می‌کند. هواپیمای ایرعربیا دارای کمترین سابقه در تاخیر پروازهاست و برای زمان و وقت مسافرانش اهمیت بسیاری قائل می‌شود. در ادامه بیشتر درباره نکات فنی هواپیمایی ایرعربیا بخوانید.

ایرعربیا

ایرعربیا ۴۰ هواپیمای ایرباس دارد و ۵۰ هواپیمای جدید را نیز سفارش داده است

هواپیماهای ایرعربیا

ناوگان هوایی ایرعربیا دارای بیش از ۴۰ هواپیمای ایرباس جدید، ۱ ایرباس ۳۲۰A (که پرفروش‌ترین جت تجاری جهان محسوب می‌شود) می‌باشد. همچنین ایرعربیا بیش از ۵۰ هواپیمای ایرباس دیگر را سفارش داده تا آنها را نیز به ناوگان هوایی‌اش اضافه کند.

هواپیمای ایرباس از مشهورترین هواپیماهای جهان است که کمپنانی آن عنوان، بزرگترین سازنده هواپیماهای جهان را از آن خود کرده است. صندلی‌های پهن با فضای باز زیاد از ویژگی‌های اصلی این هواپیماها می‌باشد.

برخی از هواپیماهای ایرباس می‌توانند بیش از ۸۰۰ مسافر را جابه‌جا کنند و تعداد هواپیماهای لوکس این شرکت هواپیمایی، بسیار بیشتر است. صندلی‌های ایرباس نسبت به بوئینگ پهن‌تر هستند و مسافران با راحتی بیشتری می‌توانند سفر کنند.

هواپیماهای ایرباس به قدری کابین پیشرفته‌ای دارند که تنها دو خلبان برای هدایت آنها کافی است و هواپیمایی ایرعربیا مانند بسیاری از ایرلاین‌های مطرح جهان به حدود نیم قرن تجربه ایرباس در ساخت و تولید هواپیما اعتماد کرده است.

در هواپیماهای ایرعربیا، فاصله‌ی بین صندلی‌ها بیش از هشتاد سانتی‌متر است تا مسافران با راحتی بیشتری از سفرشان لذت ببرند. ستاره ونک می‌تواند به تمام مقاصد ایرعربیا و در باکیفیت‌ترین هواپیماها برایتان بلیط بگیرد.

نیروی انسانی هواپیمایی ایرعربیا

ایرعربیا ناوگان پروازی‌اش را از بین افراد آموزش دیده، با تجربه و مسئول انتخاب می‌کند. برخی از خلبانان ایرعربیا زن هستند و با تبحر و قدرت زیاد هواپیماهای ایرعربیا را هدایت می‌کنند. مدتی پیش justplanes مستندی را درباره یکی از خلبان‌های خانم ایرعربیا ارائه کرد که در آن خانم صبریا مکس، با تسلط و آرامش بسیار هواپیمای ایرعربیا را فرود می‌آورد. این فرود به قدری حرفه‌ای است که آن‌را رزومه‌ای بسیار مثبت برای هواپیمایی ایرعربیا درنظر می‌گیرند. جالب است بدانید خانم خاطره قدرت، که یک دختری ایرانی هستند نیز به‌عنوان خلبان، با ایرعربیا کار می‌کنند.

ایرعربیا

برخی از خلبانان ایرعربیا زن هستند و به تبحر بسیار زیاد در هدایت هواپیماها معروفند

ایرعربیا یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم مهمانداران را در بین ایرلاین‌های گوناگون دارد و بسیاری از مهمانداران از ملیت‌های مختلف می‌باشند. مهمانداران ایرعربیا به زبان‌های گوناگونی مسلط هستند و می‌توانند مسافران را بسیار خوب، کمک و راهنمایی کنند.

ایرعربیا

مهمانداران ایرعربیا از ملیت‌های گوناگونی هستند و به زبان‌های مختلفی مسلطند

خدمات جانبی در حین پرواز با ایرعربیا

ایرعربیا یکی از حرفه‌ای‌ترین و خلاق‌ترین برنامه‌های پذیرایی از مهمانان را دارد. در هواپیماهای ایرعربیا فروشگاهی تعبیه شده تا مسافران بتوانند سوغاتی‌های متنوعی مانند شکلات، ساعت، جواهرات و… را با قیمتی مناسب خریداری کنند. ستاره ونک پیشنهاد می‌کند اگر با کودکان‌تان سفر می‌کنید، خدمات ایرعربیا در طول سفر را بررسی کنید. مثلا کودکان در ایرعربیا می‌توانند با گذراندن دوره‌ای کوتاه که بیشتر شبیه یک بازی است، مدرکی از ایرعربیا بگیرند که کاپیتان پرواز و سرمهماندار آن‌را امضا کرده‌اند. تفریحات ایرعربیا برای کودکان به اینجا ختم نمی‌شود. در هواپیماهای ایرعربیا کودکان می‌توانند یونیفرم‌های مخصوص تن کنند و با کابین و بقیه بخش‌های هواپیما عکس بگیرند و یا از خدمات نقاشی روی صورت استفاده کنند. همچنین ایرعربیا شرایطی را پیش می‌آورد تا مهمانان با توانایی‌های دیگر همسفران آشنا شوند و فضایی برای دوستی بین ملت‌های گوناگون فراهم آید. در صورتی که مایل هستید با یکی از حرفه‌ای‌ترین کادرهای پروازی جهان همسفر شوید، همین حالا با ستاره ونک تماس بگیرید.

ایرعربیا

هواپیمایی ایرعربیا در طول پرواز برنامه‌های جذابی را برای کودکان برگزار می‌کند

چگونه بلیط ایرعربیا بگیرید؟

آژانس هواپیمایی ستاره ونک می‌تواند بلیط ایرعربیا را به تمام مقاصد برایتان تهیه کند. همچنین لازم به ذکر است این شرکت در شهرهای شیراز، مشهد و لار دارای نمایندگی هم می‌باشد. امیدواریم با بهره‌مندی از خدمات ایرعربیا بتوانید سفری ایمن و بسیار جذاب را تجربه کنید.

ایرعربیا

ستاره ونک، بلیط ایرعربیا را به تمام مقاصد برایتان تهیه می‌‎کند

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
نیوشا امینیان
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید