تور دبی لحظه آخری | تور از سراسر ایران به دبی

نوشته شده توسط : سارا احمدی در دوشنبه 18 اکتبر 2021
Loading...

اگر اهل سفر و مسافرت باشید قطعاً از دیدن قیمت تورها در لحظه‌های آخر و باقیمانده تا برگزاری تور بسیار خوشحال و هیجان‌زده خواهید شد. قیمت این تورها پایین‌تر از قیمت اعلام شده در روزهای اولیه نمایش آن‌ها در تبلیغات است. قطعاً تور دبی لحظه آخری یکی از دل‌چسب‌ترین این تورها خواهد بود. تور دبی جزو پر طرفدارترین تورها در بین گردشگران ایرانی است. به علت آب‌وهوای گرمسیری دبی درخواست برای برگزاری این تور در شش ماه دوم سال، همانند نیمه اول سال، متقاضی زیادی دارد. تور دبی از آن تورهایی است که همیشه با تنوع پروازی بالا و هتل‌های گوناگون، در صدر جدول تورهای برگزار شده آژانس‌های مسافرتی است.

تور دبی لحظه آخری

تور دبی لحظه آخری

به علت درخواست بالای گردشگران ایرانی برای برگزاری این تور، پروازهای دبی، دارای مبدأ پروازی از سراسر ایران مانند شهرهای اصفهان تبریز و بندرعباس و … هستند. دبی به علت نزدیک بودن به ایران و داشتن مراکز گردشگری و تفریحی همچون ساحل جمیرا، اسکای دایو دبی، آب نما دبی، آکواریوم دبی و برج خلیفه قطعاً انتخاب بسیار خوبی برای یک سفر پر از لحظات به یادماندنی، برای گردشگران ایرانی است. اگر تا به حال به دبی نرفته‌اید و یک پیشنهاد تور دبی لحظه آخری دارید، اصلاً آن را از دست ندهید!

 

تور لحظه آخری دبی

همان‌طور که در بالا عنوان کردیم تور دبی یکی از پرطرفدارترین تورهایی است که همواره در ایران اجرا می‌شود. البته این را به خاطر داشته باشید که هر تور شرایط مختص به خود را دارد و همه تورهای دبی حتماً شرایط ثبت‌نام لحظه آخری برایشان پیش نمی‌آید.

یکی از شرایط مهم برای سفر به با تور دبی لحظه آخری، گرفتن ویزای امارات است. گرفتن ویزا برای ایرانیان حدود یک الی سه روز زمان می‌برد. البته در شرایط خاص می‌توان از آژانس‌های کارگزار دبی درخواست ویزا فوری امارات کرد؛ اما در هر صورت باید ریسک نگرفتن ویزا در زمان مقرر را در تور لحظه آخری دبی به جان بخرید.

 

تور دبی از تهران

اگر قصد سفر به دبی از مبدأ تهران را دارید، باید به شما بگوییم که کار بسیار راحتی را پیش رو دارید. با توجه به پروازهای متنوع و زیاد روزانه تهران به دبی و همچنین فراوان بودن آژانس‌های مجری این تور شما با انتخاب‌های زیادی رو به رو هستید. البته این را به خاطر داشته باشید که به علت برگزاری مداوم تور دبی در تمام ایام سال، شما با قیمت‌های متفاوت و همچنین تعداد زیادی تور دبی لحظه آخری مواجه می‌شوید که قطعاً انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. بسیاری از آژانس‌ها در تهران خود مجری این تورها نیستند و به عنوان نماینده فروش این تورها فعالیت می‌کنند. در زمان انتخاب تور دبی لحظه آخری در تهران حتماً کمی زمان گذاشته و درباره رزومه آژانس و نحوه برگزاری این تور توسط آژانس مورد نظرتان پرس و جو نمایید.

پرواز دبی در تهران از مبدأ فرودگاه امام خمینی است و زمان حدودی این پرواز ۳ ساعت است. شما می‌توانید هم از ایرلاین‌های ایرانی و هم از ایرلاین‌های خارجی برای رفتن به دبی خدمات بگیرید. قطعاً انتخاب پرواز خارجی، قیمت این تور را افزایش خواهد داد.

تور دبی از تهران

پرواز به دبی از تهران

تور دبی ۷ شب

تورهای گردشگری دبی معمولاً از دو شب الی ۷ شب متغیر هستند. اگر شما در ابتدا قصد اقامت دو شب را در دبی داشته باشید و بعد از سفر به دبی بخواهید تعداد شب اقامت خود را افزایش دهید، حتماً باید ویزای اقامت خود را نیز به ۷ شب تغییر بدهید. با توجه به جذابیت و استاندارد بالای این شهر برای گردشگران، پیشنهاد ما به شما انتخاب تور ۷ شب هست. البته این را هم در نظر داشته باشید که تور ۴ شب و ۷ شب دبی برخلاف تفکر عموم تفاوت دو یا سه برابری در قیمت نداشته و فقط قیمت ۳ شب هتل به آن اضافه می‌گردد. البته هتل انتخابی شما هم در تعیین قیمت نهایی، نقش بارزی ایفا می‌کند. در تبلیغات تور دبی لحظه آخری، تورهای ۷ شب بیشتر از سایر تورها به چشم می‌خورد.

 

توری دبی از اصفهان

در سال‌های گذشته تور دبی فقط از مبدأ تهران برگزاری می‌گشت. بعد از استقبال زیاد گردشگران ایرانی از سراسر ایران و بازنگری سازمان گردشگری برای سهولت گردشگران ایرانی، این پروازها از مبدأهای شهرهای بزرگی همچون اصفهان و مشهد و … نیز برگزار گردید. این کار نه تنها باعث سهولت سفر گردشگران ایرانی بلکه باعث سهولت کار آژانس‌های مسافرتی در شهرستان‌ها گردید. البته پرواز‌های عربی از مبدأ اصفهان ابتدا به دوحه و یا مسقط رفته و پس از مدت زمانی توقف به سمت دبی پرواز خواهند کرد. در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان پذیرای گردشگران راهی دبی است.

توری دبی از اصفهان

پرواز به دبی از اصفهان

قیمت تور دبی از اصفهان

در اصفهان آژانس‌های مسافرتی برگزار کننده تور دبی زیادی وجود دارند که شما با مشاوره آنان می‌توانید بهترین انتخاب برای هتل، ایرلاین و تور دبی لحظه آخری را داشته باشید. البته به طور معمول پروازهای دبی از مبدأ شهرستان‌ها کمی گران‌تر از تهران است که مسلماً در قیمت نهایی تور تأثیرگذار است. در حال حاضر به علت وجود نداشتن پرواز ایرانی از اصفهان به دبی قیمت این تور از مبدأ اصفهان بالاتر از مبدأ تهران است. آژانس‌های مسافرتی برای حل این مشکل تورهایی با مبدأ تهران یا شیراز برگزار می‌کنند. در این صورت یک سفر هوایی یا زمینی به مقصد تهران یا شیراز به تور اضافه خواهد شد. البته شما می‌توانید خودتان به صورت زمینی به این شهرها سفر کرده و تور مسافرتی خود را آغاز کنید.

تور دبی از شیراز

همانند اصفهان، تور دبی از مبدأ شیراز نیز به عنوان یکی از مراکز استان‌های پرجمعیت، متقاضیان خود را دارد. فرودگاه بین‌المللی شیراز (شهید دستغیب) نیز پذیرای پروازهای ایرانی مانند ایران ایر و پروازهای عربی به مقصد دبی است. قیمت تورهای برگزار شده از مبدأ شیراز همانند قیمت این تورها از مبدأ تهران است و تفاوت چندانی ندارد. آژانس‌های مسافرتی معتبر زیادی در شیراز برگزارکننده تور دبی و تور دبی لحظه آخری هستند.

تور دبی از شیراز

پرواز به دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

در حال حاضر فقط ایرلاین ترکیش پرواز از مبدأ تبریز به دبی را ارائه می‌دهد. این پرواز از تبریز به سمت ترکیه رفته و پس از یک توقف راهی دبی خواهد شد. البته با توجه به متقاضی در مقاطع زمانی متفاوت برای تور دبی، ممکن است پروازهای ایرانی از مبدأ تبریز به مقصد دبی برگزار شوند. با توجه به فاصله دورتر تبریز تا دبی در مقایسه با استان‌های غربی ایران، این تور دارای قیمت بالاتری خواهد بود. سفر به کشورهای همسایه شمال شرقی ایران مانند آذربایجان و ترکیه در تبریز رونق بیشتری داشته و اکثر گردشگران تبریزی برای سفر به دبی به تهران آمده و از مبدأ تهران تور خود را آغاز می‌کنند. اگر شما در تبریز هستید و قصد شرکت در یک تور دبی لحظه آخری را دارید، حتماً مسافت و هزینه سفر به مبدأ تهران را در نظر داشته باشید.

تور دبی از تبریز

پرواز به دبی از تبریز

تور کرمان دبی

متأسفانه در حال حاضر از مبدأ کرمان به مقصد دبی پروازی وجود ندارد. گردشگران کرمانی می‌توانند از مبدأهای شیراز و بندرعباس تور دبی خود را آغاز کنند. برای ثبت‌نام تور دبی، گردشگران کرمانی نیاز به آژانس‌های مسافرتی شیراز یا بندرعباس نداشته و بسیاری از آژانس‌ها در کرمان این تور را ارائه می‌دهند. توجه داشته باشید که بسیاری از پرواز‌ها به مقصد دبی از ایران، پرواز سیستمی بوده و این بدان معناست که قیمت بلیط این پرواز برای همه آژانس‌های داخل ایران یکسان بوده و باید با قیمت ثابتی به گردشگران فروخته شود. تفاوت قیمت این تور در هتل انتخابی شما و امکانات جانبی تور است که وابسته به آژانس انتخابی شما خواهد بود. البته تور دبی لحظه آخری همیشه دارای قیمت مقرون به صرفه‌تری است.

تور کرمان دبی

پرواز به دبی از کرمان

تور دبی از بندرعباس

به علت مسافت کمتر استان هرمزگان تا دبی و هم‌چنین به دلیل تجاری بودن بندرعباس در این استان، پرواز دبی از مبدأ بندرعباس با پروازهای ایرانی در همه ایام سال برقرار است. تور دبی برای گردشگران این استان همیشه در دسترس است و آژانس‌های مسافرتی بسیاری در این استان مجری این تور هستند. تور دبی لحظه آخری از مبدأ بندرعباس نسبت به سایر شهرها بیشتر در تبلیغات دیده می‌شود. یکی از مقاصد پر رفت و آمد برای تجار ایرانی دبی است. هم‌چنین به علت وجود گمرک در این بندر، بسیاری از تجار پس از سفر به دبی قصد بازگشت به بندرعباس را دارند.

تور دبی از بندرعباس

پرواز به دبی از بندرعباس

تور دبی؛  لحظاتی خوش را برای شما به ارمغان می‌آورد

دبی شهری است پر از زرق، برق، رنگ و نور! جاذبه‌های گردشگری این شهر بسیار دلربا و زیاد است. بازارهای محلی و پاساژهای لوکس این شهر زبانزد است. وجود نمایندگی از تمام برند‌های معتبر دنیا اعتبار خاصی به این شهر داده است. هتل‌های لوکس و با استاندارد جهانی بالا سعی بر به ارمغان آوردن رفاه کامل برای گردشگران در تمام مدت اقامتشان را دارند. تور دبی توریست که اگر یک بار آن را امتحان کنید تا مدت‌ها از آن به خوبی یاد خواهید کرد. با توجه به برگزاری این تور از تهران و شهرستان‌ها، شما به راحتی می‌توانید نزدیک‌ترین مبدأ پروازی را انتخاب کرده و به تور دبی بروید. تور دبی لحظه آخری، قطعاً برای شما لحظات خوشی را به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

دریافت ویزای انگلستان از دبی

قوانین سفر به دبی در دوران کرونا

قیمت ویزای دبی در سال ۲۰۲۱

 

سوالات متداول

مدارک مورد نیاز برای خرید تور دبی کدام‌ها هستند؟

اسکن صفحه اول پاسپورت، اسکن کارت ملی، یک قطعه عکس ۴*۳ رنگی و اسکن از صفحه اول و دوم شناسنامه از مدارک لازم برای دریافت ویزای دبی و سفر به این مقصد هستند.

صدور ویزای دبی چقدر طول می‌کشد؟

صدور ویزای دبی در حال حاضر ۳ تا ۷ روز کاری زمان می‌برد.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
سارا احمدی
کارشناس گردشگری،لیسانس روانشناسی، عاشق طبیعت گردی و مطالعه
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید