خدمات جایگاه CIP فرودگاه مهرآباد

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 16 جولای 2019
Loading...

احتمالاً بارها و بارها با تأخیر چند ساعته پرواز در فرودگاه‌ مهرآباد مواجه شده‌اید یا استرس جا ماندن از پرواز باعث شده تا چندین ساعت زودتر به فرودگاه برسید، در این مواقع چاره‌ای جز منتظر ماندن و نشستن در فرودگاه ندارید. انتظاری که اغلب اوقات با کلافگی همراه است؛ اما آیا راهی برای کوتاه کردن زمان انتظار وجود دارد؟ قدم زدن در مراکز خرید فرودگاه‌ می‌تواند زمان انتظار را کوتاه‌تر کند، اما اگر به دنبال جایی آرام برای استراحت می‌گردید، بهتر است با سالن CIP فرودگاه مهرآباد آشنا شوید.

سالن CIP یا جایگاه تشریفات اختصاصی سالن‌هایی ویژه هستند که در فرودگاه‌ها محیطی سرشار از آرامش را تا رسیدن زمان پرواز برای مسافران محیا می‌کنند. این سالن‌ها با امکانات ویژه‌ای که دارند تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا با ایجاد فضای آرام استرس‌های قبل از پرواز را تا حد زیادی کاهش دهند.

سالن‌های CIP چند سالی است که در برخی از فرودگاه‌های ایران راه‌اندازی شده و امکاناتی درخور فرهنگ ایرانی را به مسافران خود ارائه می‌دهند. سالن CIP فرودگاه مهرآباد با توجه به موقعیت خود یکی از سالن‌های مجهز در زمینهٔ ارائه خدمات تشریفاتی به مسافران می‌باشد. این جایگاه ویژه بر اساس طرح‌هایی از معماری سنتی و نوین ایران طراحی شده و محیطی دلچسب را برای مسافران داخلی فراهم نموده است.

شما می‌توانید در کنار خرید بلیت هواپیما هر کدام از ایرلاین‌های داخلی مانند خرید بلیط ماهان، ایران‌ایر و … یا خرید اینترنتی بلیت هواپیما سالن CIP مهرآباد را نیز رزرو کرده و از خدمات آن استفاده کنید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

خدمات سالن CIP فرودگاه مهرآباد

امکانات و خدمات  ویژه جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه مهرآباد

سالن اختصاصی در فضایی آرام

در این سالن‌ها مسافران می‌توانند در فضایی کاملاً اختصاصی و به‌دور از هیاهوی فرودگاه به استراحت بپردازند. سالن‌های CIP فرودگاه به اینترنت پرسرعت جهت انجام کارهای اداری، گشت‌وگذار در فضای مجازی و یا چک کردن ایمیل مجهز هستند.

رستوران و کافی‌شاپ‌های بسیار شیک، از دیگر امکانات سالن‌های ‌CIP هستند. این رستوران‌ها انواع غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را برای میهمانان خود سرو می‌کنند.

صندلی‌های مخصوص ماساژ و اتاق‌های سیگار از دیگر امکاناتی هستند که در سالن CIP به مسافران ارائه می‌شود.

ترانسفر با ماشین‌های عادی

با رزرو CIP فرودگاه مهرآباد، خودروی اختصاصی به صورت رایگان جهت انتقال مسافران از منزل به فرودگاه و بالعکس در صورت درخواست در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. با استفاده از خدمات ترانسفر، مسافران می‌توانند بدون دغدغه و استرس در زمان مقرر در فرودگاه حضور پیدا کنند.

ترانسفر با ماشین‌های لاکچری

سالن CIP ناوگانی از اتومبیل‌های بسیار لوکس در اختیار دارد. مسافرانی که می‌خواهند از ابتدا لاکچری سفر کنند، می‌توانند از خدمات این ماشین‌ها استفاده کنند. ماشین‌ها همگی توسط رانندگان مجرب کنترل شده و شما را در کوتاه‌ترین زمان به فرودگاه می‌رسانند.

ترانسفر از سالن فرودگاه تا هواپیما و بالعکس

همانطور که می‌دانید مسافران فاصله سالن فرودگاه تا پلکان هواپیما را با اتوبوس‌های عمومی طی می‌کنند، اما با رزرو CIP خودروی اختصاصی جهت انتقال از سالن فرودگاه به هواپیما و بالعکس در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

انجام کلیه امور پرواز

پس از ورود به فرودگاه کلیه کارهای قبل از پرواز از جمله تحویل چمدان و گرفتن کارت پرواز توسط پرسنل CIP فرودگاه انجام می‌شود و مسافران می‌توانند تا رسیدن زمان پرواز، با خیالی آسوده استراحت کرده و از خدمات رفاهی CIP استفاده کنند.

عبور از گیت اختصاصی بازرسی

عبور از گیت اختصاصی بازرسی از دیگر خدماتی است که CIP در اختیار مسافران قرار می‌دهد. به این ترتیب چمدان‌ها در گیت‌های اختصاصی بازرسی شده و مسافران دیگر نیازی به در صف ماندن جهت چک چمدان‌هایشان ندارند.

خدمات اختصاصی برای کهن‌سالان و افراد ناتوان جسمی

سالن CIP فرودگاه مهرآباد خدمات ویژه‌ای را برای مسافرینی که کهن‌سال هستند و یا به دلیل ناتوانی جسمی قادر به انجام کارهایشان نمی‌باشند در نظر گرفته است. پرسنل این بخش ویلچرهای مجهز را در اختیار این عزیزان قرار داده و با صبر و حوصله فراوان تمامی کارهای پرواز را از لحظه خروج از منزل تا سوار شدن به هواپیما بر عهده می‌گیرند.

خدمات مربوط به حیوانات خانگی

اکثر افراد حتی در سفر نیز نمی‎توانند از حیوانات خانگی خود جدا شوند، اما همراه داشتن حیوانات در پرواز سختی‌ها و قوانین خود را دارد. یکی از خدماتی که سالن CIP در اختیار مسافران قرار می‌دهد انجام کلیه امور مربوط به حمل حیوانات خانگی در پرواز است. پرسنل CIP حیوان خانگی را تحویل گرفته و هنگامی که شما در کافه نشستید و نوشیدنی‌ مورد علاقه‌تان را میل می‌کنید، تمام کارهای قبل از پرواز را هماهنگ کرده و حیوانات را به کارگو تحویل می‌‎دهند.

امکان استفاده از سالن جلسات

یک سالن کنفرانس با ظرفیت ۲۵ نفر و یک سالن همایش با ظرفیت ۶۰ نفر از دیگر امکانات CIP هستند. مسافرینی که برای انجام کارهای اداری سفر می‌کنند و به علت مشغله کاری نمی‌خواهند در شهر مقصد اقامت داشته باشند، می‌توانند با رزرو این سالن‌ها جلسات کاری خود را برگزار کنند. این سالن‌ها بسیار مجهز بوده و تمامی امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

جهت رزرو خدمات CIP فرودگاه مهرآباد با بخش فروش بلیت هواپیما داخلی و تور داخلی آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شماره ۸۸۸۸۰۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید