قیمت ویزای دبی در سال 2023

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 29 ژوئن 2021
Loading...

با توجه به تغییراتی که در طول سال در شرایط دریافت ویزای دبی رخ داد، قیمت ویزای دبی در سال ۲۰۲۳، قوانین جدید برای ورود گردشگران به دبی و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی از عناوینی هستند که در این مطلب به صورت کامل و دقیق مورد بررسی قرار می‌دهیم.

در حال حاضر و پس از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های بسیار در نهایت ایرانی‌ها با هر سن و سال و شرایطی می‌توانند تور دبی را رزرو و به این شیخ نشین سفر کنند. با این حال تغییراتی در قیمت ویزای دبی و شرایط سفر به آن بوجود آمده است که اطلاع از آن جز مواردی ست که مسافران دبی باید از آن اطلاع داشته باشند.

قیمت ویزای دبی

با توجه به تغییر در مدارک قیمت ویزای توریستی دبی نیز در سال ۲۰۲۳ تغییر پیدا کرده است. ویزای دبی انواع مختلف داشته و در قالب چهارده روزه، یک، دو و سه ماه یک بار ورود و چند بار ورود صادر می‌شود. از این رو قیمت ویزاها نیز بر همین اساس متفاوت می‌‎باشد.

در حال حاضر و با توجه به تغییرات به وجود آمده، علاوه بر هزینه ویزای دبی هنگام درخواست ویزا هزینه بیمه نامه مورد تأیید دبی که فقط و فقط از طریق آژانس‎‌های هواپیمایی معتبر صادر می‌شود نیز باید توسط متقاضی پرداخت شود.

با توجه به موارد ذکر شده قیمت ویزا‌ی دبی با توجه به نوع ویزا و هزینه بیمه مسافرتی بدین ترتیب می‌باشد:

قیمت ویزای ۱۴ روزه یکبار ورود ۳۲۰ درهم

قیمت ویزای یک ماهه یکبار ورود ۳۶۰ درهم

قیمت ویزای یک ماهه چند بار ورود ۷۹۰ درهم

قیمت ویزای سه ماهه یکبار ورود ۸۳۰ درهم

قیمت ویزای سه ماهه چند بار ورود ۱۹۳۰ درهم

و اما هزینه بیمه نامه نیز به ترتیب به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود:

قیمت بیمه نامه ۳۰ روزه یکبار ورود ۷۰ درهم

قیمت بیمه نامه ۹۰ روزه یکبار ورود ۱۳۵ درهم

قیمت بیمه نامه ۱۸۰ روزه چند بار ورود ۱۸۰ درهم

شرایط ویزای دبی در سال ۲۰۲۳

شرایط ویزای دبی در سال ۲۰۲۳ چالش‌های بسیاری برای متقاضیان ایرانی داشته است. تا مدت‌ها پس از شیوع ویروس کرونا صدور ویزا متوقف شده و پس از مدت‌ها با محدودیت ویزا برای آقایان شروع به کار کرد.

طبق این محدودیت آقایان زیر ۵۰ سال فقط با حضور همسر می‌توانستند برای صدور ویزای دبی اقدام و به این شیخ نشین سفر کنند. بدین ترتیب آقایان زیر ۵۰ ساله مجرد به هیچ عنوان اجازه ورود به دبی را نداشتند اما پس از مدتی این محدودیت نیز برداشته شده و در حال حاضر تمام ایران‌ها بدون محدودیت می‌توانند برای دریافت ویزای دبی اقدام کنند.

پس از دریافت ویزای دبی تمامی مسافران بایستی در پرواز رفت و برگشت تست منفی کرونا را ارائه دهند. همچنین طبق قوانین فرودگاه دبی از مسافران با تابعیت ایرانی و چند کشور دیگر در بدو ورود به فرودگاه تست رایگان کرونا گرفته می‌شود. این قانون مسافران زیر ۱۲ سال را شامل نمی‌شود.

خوشبختانه ورود به دبی شامل قرنطینه نبوده و مسافران با منفی بودن نتیجه تست می‌توانند در این شهر گشت و گذار کرده و از دیدن جاذبه‌های گردشگری لذت ببرند.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای دبی

  • اسکن رنگی از هر دو طرف کارت ملی
  • اسکن رنگی از صفحه اول پاسپورت
  • عکس پرسنلی ۴ * ۳ با پس زمینه سفید
  • اسکن رنگی شناسنامه صفحات اول و دوم
  • چک کردن اعتبار ویزای دبی
  • مراحل دریافت ویزای دبی
  • بیمه نامه مسافرتی (این بیمه نامه بایستی توسط کشور امارات و از طریق کارگزاران معتبر ویزای دبی صادر شود)

همانطور که گفته شد هزینه بیمه مسافرتی به قیمت ویزای دبی اضافه می‌شود.

چند نکته مهم در ارتباط با ویزای دبی

  • هرکدام از ویزاهای دبی از زمان صدور ۲ ماه معتبر می‌باشند.
  • پس از ورود به کشور امارات اعتبار ویزا بر اساس درخواست اولیه و نوع ویزا خواهد بود.
  • مدت زمان جواب دهی به درخواست ویزای دبی ۳ تا ۷ روز کاری می باشد.

چک کردن اعتبار ویزای دبی

اگر از طریق شکرت یا آژانس هواپیمایی برای دریافت ویزای دبی اقدام کرده اما صادق بودن کارگزار در این زمینه مطمئن نیستید، می‌توانید پس از دریافت ویزا اعتبار آن را چک کنید و اما چگونه؟

چک کردن اعتبار ویزای دبی از طریق وب سایت https://amer.gdrfad.gov.ae/visa-inquiry قابل انجام است و فقط کافی ست به آدرس مربوطه مراجعه و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده شامل شماره ویزا، نام و نام خانوادگی به انگلیسی، ملیت و تاریخ تولد به میلادی اطلاعات ویزای خود را چک کنید.

همکاران ما در واحد ویزا بهترین قیمت ویزای دبی را ارائه داده و با سال‎ها تجربه موفق کارگزاری مطمئن در این زمینه شناخته می‌شوند.

مراحل دریافت ویزای دبی

اقدام برای دریافت ویزای دبی به صورت شخصی امکان‌پذیر نبوده و این کار فقط و فقط از طریق آژانس‌های هواپیمایی و کارگزاران مطمئن انجام می‌شود.

متقاضیان ویزای دبی بایستی مدارک خود را به صورت کامل به همکاران ما در واحد ویزا تحویل دهند. همکاران ما مدارک را پس از بررسی برای مرکز صدور ویزا در دبی ارسال کرده و سپس نتیجه تا ۷ روز کاری به مسافر اعلام می‌شود.

صدور ویزای دبی در مدت زمان اعلام شده با توجه به تصمیم سفارت و شرایط ممکن کمتر یا بیشتر به طول بیانجامد.

بیشتر بخوانید …

چگونه ویزای دبی بگیریم؟

۶ دلیل برای ریجکت شدن ویزای دبی

شرایط جدید دریافت ویزای دبی

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید