هتل دلخواه خود را در بالی انتخاب کنید

نوشته شده توسط : پونه مولایی در دوشنبه 17 ژوئن 2019
Loading...

سخت‌ترین قسمت سفر کردن، انتخاب یک هتل و استراحتگاه است. مکانی که هم مقرون‌به‌صرفه، تمیز، با امکانات کامل، نزدیک به فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی باشد. در تور بالی اکثر هتل‌ها سرویس مطلوبی به مسافران خود ارائه می‌دهند و گردشگران با لبی خندان این جزیره را ترک می‌کنند.

بالی جزیره‌ای کوچک که به “جزیره خدایان” مشهور است و در تلاقی اقیانوس آرام و هند سر از آب بیرون آورده و آب‌وهوای خود را از این دو اقیانوس ارث برده است. زیبایی وصف‌نشدنی این جزیره آن را جز بهترین مقاصد گردشگری جهان کرده و سیل گردشگرانی که سالیانه وارد این جواهر گران‌بها می‌شوند به‌قدری زیاد است که باید به‌تناسب آن هتل و استراحتگاه هم ساخته شود.

اکثر هتل‌های بالی مشرف‌به دریا و ساحل هستند که مسافران را از چشم اندازه اقیانوس سیراب می‌کند. در این سال‌ها هتل‌های لوکسی که در خاک اینجا ساخته شد بیش از هتل‌های کم ستاره و ارزن است. امکاناتی که آن‌ها در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد بیشمار می‌باشد و مسافران شاید فقط برای تفریح درجزیره بالی و یا خرید کردن به بیرون هتل بروند.

در ادامه با پنج هتل بالی آشنا می‌شویم که جز پیشنهادهای آژانس هواپیمایی ستاره ونک در تور بالی است. (قسمت یک)

هتل Bail Rani:

هتل چهار ستاره‌ای که در تلاقی مراکز تفریحی و ساحل قرارگرفته است. دسترسی راحت به پارک آبی، ساحل kuta و مراکز خرید دغدغه مسافران را برای گشت‌وگذار، برطرف کرده است. نزدیکی به فرودگاه هم از مزیت‌های این مکان محسوب می‌شود.

اتاق‌هایی با منظره رو به استخر، تراس‌های بزرگ و مخصوص فضای مدرنی را از این هتل ساخته است.  مهمانان هتل می‌توانند در استخر به آب‌تنی بپردازند و یک ماساژ ملایم دریافت کنند.

رستوران هتل غذاهای آسیایی، غربی و انواع غذایی دریایی را سرو می‌کند.

امکانات هتل: رستوران، بار، استخر، وای فای رایگان، اتاق ملاقات، باشگاه، خشک‌شویی و ترانسفر فرودگاهی.

هتل Westin:

هتل وستین، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های زنجیره دنیا ست که بیش از ۲۶۹ شعبه در چندین کشور دارد.

شعبه بالی آن‌ یک هتل لوکس با فول امکاناتی ست که یقیناً اقامت در آن با راحتی ۱۰۰ درصدی مسافران توأم می‌شود. اتاق‌هایی با طراحی منحصربه‌فرد که حس خانه را به مسافران القا می‌کند.

 وجود چند رستوران که غذاخوری‌های کنار ساحل آن طمع خوب غذا را با تنفس هوای آزاد تلفیق کرده و انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی، ژاپنی، چینی، هندی، مدیترانه‌ای و غربی آن، باب میل تمام میهمان با هر ملیت و ذائقه‌ای است.

امکانات هتل: پذیرایی با چای و قهوه در اتاق، حمام‌های اختصاصی همراه با لوازم‌آرایشی و بهداشتی، باشگاه، زمین تنیس، خدمات ماساژ در سالن‌های آبگرم، استخر روباز همراه با سرسره آبی، تختخواب‌های رو به دریا و آلاچیق‌های مشرف‌به ساحل.

هتل Discovery Kartika Plaza:

هتل پنج ستاره‌ای که در میان باغ‌های استوایی اطراف محصورشده است. زیبایی منحصربه‌فرد Discovery Kartika Plaza اولین چیزی است که شما را عاشق خود می‌کند. ترکیب سبز درختان بارنگ آبی دریا واقعاً شگفت‌انگیز است.

اتاق‌ها و سرویس هتل هم کم از زیبایی اطراف آن ندارد. اتاق‌های مشرف‌ به حیاط که منظره آن از پشت پنجره دیدنی است. البته بعضی از اتاق‌ها دسترسی اختصاصی به باغ‌های خصوصی و استخر دارند.

مفصل‌ترین صبحانه‌های این جزیره در کافه Pond این هتل سرو می‌شود که بین رستوران‌های بالی زبان‌زد است و رستوران‌های آن زیر نظر سرآشپزان ایتالیایی ست که غذاهای با طمع و عطر بی‌نظیری طبخ می‌کنند.

مسافت کوتاه تا فرودگاه و نزدیکی به فروشگاه‌های بالی ازجمله مزیت‌های دیگر این مکان است.

امکانات هتل: وای فای رایگان، استخر روباز، خدمات ماساژ در سالن‌های آبگرم و باشگاه.

هتل Pullman:

هتل‌های زنجیره‌ای پولمن دارای ۱۱۷ هتل و استراحتگاه در جهان است. شعبه بالی از زیبایی مانندی ندارد.

اگر به دنبال راحتی فرزندان خود هستید تا ساعت‌ها در هتل جاگیر شوند پولمن بهترین مکان است. حیاط بزرگ، تفریحاتی کنار ساحل و باشگاه مخصوص کودکان ازجمله امکاناتی ست که نورچشمی‌های شما حسابی خوش بگذراند.

بالکن‌های اختصاصی اتاق‌های بزرگ، یک تصویر پانوراما از اقیانوس هند را برای مسافران ترسیم می‌کند. کف‌پوش‌های چوبی اتاق، رنگ‌بندی خاص آن را کامل کرده است. در هر اتاق یک تلویزیون ۳۲ اینچی، حمام‌های جداگانه با وان‌های بزرگ قرار دارد.

امکانات هتل: وای فای رایگان، خدمات ماساژ، سه بار مخصوص، استخر رو به اقیانوس، باشگاه، سالن آبگرم و نزدیکی به مراکز خرید.

هتل sheraton resort:

اگر علاقه‌مند به فروشگاه و خرید کردن هستید هتل شرایتون انتخاب هوشمندانه‌ای است و شما با یک تیر دو نشان می‌زنید. این هتل پنج ستاره کنار فروشگاه Beachwalk و ساحل، در منطقه کوتا است.

از لوکس بودن این هتل مشخص است که اتاق‌های آن اسباب آرامش و آسایش را به‌صورت کامل در اختیار مهمان خود می‌گذارد. دیزاین آن حس راحتی و انرژی مثبت را به مسافران منتقل می‌کند. پنجره‌های که به‌سوی اقیانوس فیروزه‌ای هند باز می‌شود و صدای دریا با ساحل نوای ست که شما را صبح‌ها از خواب بیدار می‌کند.

برای یک سفر خانوادگی اینجا مناسب است. کنار آبگرم همراه با ماساژ لذت ببرید و همچنین کودکانتان می‌توانند از امکانات و سرویس‌های مخصوص خود استفاده کنند و والدین نگرانی بابت تفریح آن‌ها نداشته باشند.

رستوران‌های شرایتون انواع غذاهای بین‌المللی را زیر نظر سرآشپزان حرفه‌ای طبخ می‌کند و امکان سرو غذا در اتاق هم وجود دارد.

امکانات هتل: نزدیک به فرودگاه، استخر روباز و باشگاه.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی

نظرات شما عزیزان

  • ساسان معینی
    ساسان معینی ارسال شده در 4 سال پیش

    سلام برای ۳نفر یه هتل خوب برای مرداد ماه میخوام.ممنون

    پاسخ
    • سارا احمدی
      سارا احمدی ارسال شده در 4 سال پیش

      سلام دوست عزیز، برای رزرو تور بالی با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در تماس باشید.

      پاسخ
  • امیر
    امیر ارسال شده در 4 سال پیش

    سلام الان بخاطر شرایط کرونا تور هست ؟
    وضعیت بالی چطوره منظورم کروناست‌
    اسم بهترین و لوکس ترین هتل منطقه که قابل رزرو هست چیست ؟

    پاسخ
    • سارا احمدی
      سارا احمدی ارسال شده در 4 سال پیش

      سلام دوست عزیز، در حال حاضر تورهای بالی برگزار نمی‌شوند.

      پاسخ
  • سحر هاشمی
    سحر هاشمی ارسال شده در 2 سال پیش

    سلام برای۲نفر تاریخ۱۲ تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ قیمت تور بالی چقدر میشه؟

    پاسخ
    • سارا احمدی
      سارا احمدی ارسال شده در 2 سال پیش

      سلام، تورهای بالی معمولا به صورت ۶ یا ۷ روزه برگزار میشه و شروع قیمت از ۳۹۰ دلار هست به علاوه هزینه بلیط

      پاسخ

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید