لوکس‌ترین مراکز خرید اروپا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 3 سپتامبر 2020
Loading...

خودتان برای یک گشت‌وگذار لوکس آماده کنید، می‌خواهیم به شیک‌ترین مراکز خرید دنیا برویم! قاره‌ای که معروف‌ترین برندهای بین‌المللی در آنجا متولد شده و هر ساله با برگزاری بزرگترین فستیوال‌ها، جدیدترین متدهای روز را به دنیا معرفی می‌کنند. درست حدس زدید! در این مطلب می‌خواهیم با بهترین مراکز خرید اروپا آشنا شویم.

تور اروپا را بدون گشت‌وگذار در مراکز خرید باشکوهش نمی‌توان تصور کرد. مراکز خریدی که هر کدام بهترین‌ برندهای دنیا را در خود جای داده و به نوعی نماد قاره سرسبز اروپا به شمار می‌آیند. مراکز خرید اروپا با معماری‌های سلطنتی که دارند نه فقط به عنوان مکانی برای عاشقان خرید بلکه در لیست جاذبه‌های گردشگری اروپا نیز قرار گرفته‌اند. قدم‌‌زدن در میان فروشگاه‌هایی که معتبرترین برندهای دنیا را در خود دارند حسی شبیه به شاهزادگان اروپایی را برای گردشگران تداعی می‌کند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

مراکز خرید اروپا

.

مرکز خرید Galeries Lafayette، پاریس

در معرفی بهترین مراکز خرید اروپا ابتدا به پایتخت مد در جهان “پاریس” می‌رویم. شهری که بزرگترین طراحان مد در آن متولد شده و سالانه میزبان مهمترین فشن شوها در دنیا می‌باشد. پس دور از انتظار نیست که لوکس‌ترین مراکز خرید اروپا به پاریس تعلق داشته باشند.

یکی از این مراکز خرید لوکس لافایته نام دارد. مرکز خریدی با ۷۰٫۰۰۰۰ مترمربع که بیش از ۳۵۰۰ فروشگاه در آن فعالیت می‌کنند. بیشتر پاریسی‌ها لافایته را محل تجمع معتبرترین برندهای بین‌المللی و فرانسوی می‌دانند. البته علاوه بر برندهای لوکس و البته گران‌قیمت، بخشی از این مرکز خرید به اجناس با برندهای کمتر شناخته شده با قیمت‌های نسبتا مناسب اختصاص داده شده است.

کفش‌های مجلسی، لباس‌های شب فاخر، معروف‌ترین ادکلن‌‌های دنیا و وسایل ورزشی از معتبرترین برندها از اجناسی هستند که در فروشگاه‌های لوکس لافانته به فروش می‌رسند. (اطلاعات تور فرانسه)

آدرس مرکز خرید لافایته: ۴۰ th Haussmann Boulevard, 75009 PARIS

مرکز خرید Galleria Vittorio Emanuele، میلان

مرکز خریدی بزرگ در شهر میلان که نام خود را از پادشاه امانوئل دوم گرفته است در لیست بهترین مراکز خرید اروپا جای می‌گیرد. بسیاری ویتوریو امانوئل دوم را از قدیمی‌ترین مراکز خرید دنیا می‌دانند. معماری بنای ویتوریو نیز گواهی بر تایید این ادعا می‌باشد. این مرکز خرید گذرگاهی طاق‌دار در ۴ طبقه دارد و تمامی فروشگاهایش طراحی کلاسیک دارند.

سال ساخت ویتوریو امانوئل دوم به سال ۱۸۶۵ بازمی‌گردد و تقریبا بیشتر فروشگاه‌ها و حتی رستوران‌های معروف ایتالیا اولین شعبه خود را در این مراکز خرید افتتاح کرده‌اند. انواع پوشاک زنانه، کفش، ادکلن، ساعت و اکسسوری از معتبرترین برندهای بین‌المللی از جمله لویی ویتون، گوچی، آرمانی، بریکس و … را می‌توان در ویتوریو امانوئل دوم خریداری کرد. جالب اینکه فروشگاه‌های این مرکز خرید در تمامی روزهای هفته و به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند. (اطلاعات تور ایتالیا)

آدرس مرکز خرید ویتوریو امانوئل دوم: Piazza del Duomo, 20123 Milano MI, Italy

مرکزخرید Harrods، لندن

هاردوز مرکز خریدی ست که تاریخی ۱۶۷ ساله دارد. این مجتمع تاریخی در شهر لندن قرار گرفته و با شعار زیبای “همه چیز برای همه مردم ” فعالیت می‌کند. هاردوز درواقع مجتمعی چند منظوره است که فروشگاه‌های آن مراجعه‌کنندگان را از رفتن به سایر مراکز خرید بی‌نیاز می‌کنند.

مرکز خرید هاردوز در ۷ طبقه ساخته شده و ۳۳۰ فروشگاه لوکس در آن فعالیت می‌کنند. لباس‌هایی از آخرین مد روز دنیا، معروف‌ترین برندهای ساعت، وسایل خانگی، وسایل الکترونیکی و حتی بخش ویژه فروش مواد غذایی را می‌توان در هاردوز دید.

محبوب‌ترین بخش مرکز خرید هاردوز اما نمایشگاه عطر این مجموعه می‌باشد. این نمایشگاه Salon” “du Parfums نام دارد و با قدم زدن در آن می‌توانید از عطر بهترین و خوشبوترین ادکلن‌های دنیا لذت ببرید.

آدرس مرکز خرید هاردوز:۸۷-۱۳۵ Brompton Rd, Knightsbridge, London SW1X 7XL, United Kingdom

 

مرکز خرید Las Arenas، بارسلونا

  کشور اسپانیا نقشی غیرقابل انکار در پیشرفت صنعت مد در اروپا دارد. ازاین‌رو نباید نام این کشور را در لیست بهترین مراکز خرید اروپا فراموش کرد. اسپانیایی‌ها به شیک‌پوشی در دنیا شهره هستند و کمتر کسی را در بارسلون یا مادرید می‌بینید که از این اصل تبعیت نکرده باشد و همین اصل کوچک باعث شده تا بسیاری از اروپاییان از شهرهای بارسلون و مادرید به عنوان مرکزی برای خرید اجناس لوکس یاد کنند.

مرکز خرید لاس آرناس یکی از آن مجموعه‌های لاکچری است که خانه بسیاری از برندهای معروف دنیا محسوب می‌شود. این مجموعه بزرگ معماری دایره‌ای شکل دارد و در طراحی آن از حلقه‌ای مسابقات معروف گاوبازی الهام گرفته شده است.

با ورود به مرکز خرید لاس آرناس زرق و برق فروشگاه‌ها با تزیینات فوق‌العاده زیبا اولین صحنه‌ای است که نظرتان را جلب کرده و شما را برای ادامه خرید تشویق می‌کند. بیش از ۶۰ فروشگاه شامل انواع پوشاک، کفش، لوازم آرایش و چندین رستوران شیک مجموعه لاس آرناس را تشکیل می‌دهند. (اطلاعات تور اسپانیا)

آدرس: Gran Via de les Corts Catalanes, 373, 385, 08015 Barcelona, Spain

مرکز خرید Magna Plaza، آمستردام

قدم زدن در مرکز مگنا پلازا هم فال و است و هم تماشا. بنای این مجموعه بزرگ متعلق به اداره پست در آمستردام بوده که بعدها و در سال ۱۹۹۲ به مرکز خرید تبدیل شد. معماری ساختمان طراحی بسیار زیبا دارد هنر و خلاقیت معماران هلندی را نشان می‌دهد.

هر چند که با تغییر کاربری بنا، بسیاری از قسمت‌های آن رنگ و بویی امروزی به خود گرفته اما با ورود به مگنا پلازا حال و هوای قدیم آمستردام را می‌توان در آن حس کرد. فروشگاه‌های این مجموعه با ترکیب طراحی مدرن و کلاسیک فضایی بسیار جذاب را ایجاد کرده‌اند. از معماری باشکوه بنا که بگذریم، انواع پوشاک، کفش، لوازم آرایش، بهداشتی، لوازم الکترونیکی، عطر و ادکلن، ساعت و … همه و همه اجناسی هستند که در فروشگاه‌های مگنا پلازا به فروش می‌رسند.

آدرس:  Nieuwezijds Voorburgwal 182I, 1012 SJ Amsterdam, Netherlands

بیشتر بخوانید…

۵ رستوران لوکس اروپا

نکات ضروری که قبل از سفر به اروپا باید بدانید

هیجان‌انگیزترین فستیوال‌های اروپا

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید