معرفی مراکز خرید بالی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 28 مه 2019
Loading...

می‌گویند اگر می‌خواهید فردی را خوب بشناسید با او به مسافرت بروید، اما ما می‌گوییم اگر می‌خواهید فردی را خوب بشناسید با او در سفر به مراکز خرید بروید! خرید کردن در مقاصد جدید بسیار مهیج است و لذت سفر را چند برابر می‌کند. فقط کافیست قبل از سفر شناختی کوتاه از سوغاتی‌ها و مراکز خرید مقصدتان داشته باشید و البته همسفرتان نیز پا به پای شما از گشت‌وگذار در مراکز خرید لذت ببرد. حال اگر تصمیم گرفته‌اید تعطیلات تابستانی را در سواحل بالی بگذرانید و با چمدانی پر از سوغاتی‌های رنگارنگ به خانه بازگردید، این مطلب شما را با لوکس‌ترین مراکز خرید بالی و بازارهای محلی این جزیره‌ی زیبا آشنا می‌کند.

بالی به داشتن سواحل رؤیایی، کوه‌های جنگلی سرسبز و مناظر شگفت‌انگیز معروف است، این جزیره خارق‌العاده علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و تفریحات هیجان‌انگیز مراکز خرید متنوعی دارد. گردشگران می‌توانند در بازارهای محلی قدم بزنند و صنایع‌دستی چوبی، وسایل آنتیک، عتیقه‌جات و تابلوهای زیبا را به عنوان سوغات و یا یادگاری خریداری کنند، یا به مراکز خرید پرزرق‌وبرق بالی بروند و در کنار خرید اجناس لاکچری، غذای خود را رستورانی لوکس میل کنند.

مراکز خرید بالی

بالی علاوه بر سواحل زیبا، دارای مراکز خرید بسیار زیادی می‌باشد

مرکز خرید کاتا بیچ واک بالی

کاتا بیچ از منحصربه‌فردترین مراکز خرید بالی است. مجموعه‌ای بزرگ و شیک که می‌توانید ساعت‌ها در آن وقت بگذرانید، خرید کنید، غذا میل کنید و از سایر تفریحات آن لذت ببرید. این مراکز خرید ۳٫۷ هکتاری قسمت بزرگی از ساحل کاتا در بالی را به خود اختصاص داده است.

انواع برندهای معروف جهانی در کاتا بیچ واک بالی شعبه دارند و شما می‌توانید از لباس‌های ساحلی گرفته تا کیف، کفش، عطر و ادکلن‌های معروف را با بهترین قیمت خریداری کنید. بیشتر رستوران‌های لوکس ساحل کوتا در این مرکز خرید قرار دارند و با غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ آماده پذیرایی از گردشگرانی هستند که می‌خواهند بعد از یک خرید عالی، غذای خود را در رستورانی شیک صرف کنند.

 مرکز خرید کاتابیچ سرگرمی‌های زیادی برای بزرگسالان و کودکان دارد و شما می‌توانید علاوه بر خرید ساعاتی هیجان‌انگیز را در این مجموعه جذاب سپری کنید.

مرکز خرید لیپو

اگر می‌خواهید طعم واقعی خرید در بالی را بچشید، پاساژ لیپو بهترین گزینه است. این پاساژ مجموعه‌ای کامل از تمام اجناسی است که شما به دنبال آن هستید. مرکز خرید لیپو را به سه قسمت مختلف می‌توان تقسیم‌بندی کرد. در یک بخش آن اجناس برند و لوکس به فروش می‌رسد. در قسمت دیگر انواع لباس، کیف و کفش را با کیفیت و قیمت‌های باورنکردنی می‌توان پیدا کرد و در بخش سوم زیورآلات و اکسسوری‌های لباس به فروش می‌رسند.

لپیو از محبوب‌ترین مراکز خرید بالی است که علاوه بر فروشگاه‌ها، کافه‌ها، اغذیه‌فروشی‌های کوچک و رستوران‌های بزرگ را در خود دارد. شما می‌توانید در کنار خرید از خوردن فینگرفودهای لذیذ در بالی لذت ببرید و یا اگر عاشق فیلم‌های بالییوودی هستید به سینمای معروف پاساژ رفته و فیلم مورد علاقه‌تان را با زبان اصلی تماشا کنید.

مرکز خرید بالی کالکشن

کالکشن از دیگر مراکز خرید لوکس در بالی است که با ورود به آن باید مواظب جیب خود باشید، چرا که مغازه‌های این مرکز خرید به‌اندازه‌ای متنوع هستند که نه تنها دست خالی از آن بیرون نمی‌آیید، بلکه احتمالاً برای برگشتن به هتل به تاکسی احتیاج پیدا خواهید کرد.

فروشگاه‌های بزرگ با برندهای بین‌المللی، مغازه‌هایی کوچکی که اجناس محلی بسیار زیبا را ارائه می‌دهند و رستوران‌های شیک همه و همه مرکز خرید کالکشن را به مکانی محبوب برای گردشگران و حتی ساکنان محلی بالی تبدیل کرده‌اند. البته وجود استخرهای آب گرم و سالن‌های مخصوص ماساژ در این مجموعه شیک، محبوبیت کاکلشن را چند برابر کرده‌اند. گردشگران زیادی برای استراحت و ماساژ درمانی، مرکز خرید کالکشن را انتخاب می‌کنند.

مرکز خرید دیسکاوری

دیسکاوری، از بزرگترین، محبوب‌ترین، معروف‌ترین و شلوغ‌ترین مراکز خرید بالی است. این مجموعه بی‌نظیر با چشم‌اندازی از دریا و فروشگاه‌های فوق‌العاده لوکس تشکیل شده است. قرار گرفتن این مرکز خرید شیک در کنار ساحل باعث شده اکثر گردشگران علاوه بر خرید برای قدم زدن، ویترین گردی و لذت بردن از مناظر زیبا این پاساژ را انتخاب می‌کنند.

انواع برندهای معروف لباس، جواهرات، ساعت و عینک در مرکز خرید دیسکاوری شعبه دارند و شما می‌توانید تمام این اجناس را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. رستوران‌های این مرکز خرید نیز به دلیل ارائه غذاهای باکیفیت و منظره‌ای که به ساحل دارند بسیار مورد استقبال قرارگرفته و تقریباً در تمامی وعده‌های غذایی شلوغ هستند.

جالب است بدانید که مجموعه دیسکاوری آمفی تئاتری معروف دارد که در کنار ساحل قرارگرفته و با اجرای نمایش‌های محلی زیبایی در فضای باز گردشگران زیادی به سمت خود جذب می‌کند.

مرکز خرید میدان کوتا

مرکز خرید میدان کوتا، در واقع بلواری است که هر دو طرف آن را مغازه‌ها و رستوران‌های متنوع و جذاب تشکیل داده‌اند. این بلوار در ۵۰ کیلومتری ساحل قرارگرفته است و به همین دلیل در اکثر اوقات روز شلوغ بوده و گردشگران زیادی در حال پرسه زدن در فروشگاه‌ها و خرید وسایل موج‌سواری، شنا و غواصی از مغازه‌ها دیده می‌شوند.

در میدان کوتا فروشگاه‌های مد با برندهای جهانی و مغازه‌های محلی بسیار زیادی وجود دارند، شما می‌توانید با هر سلیقه و بودجه‌ای، اجناس مورد نیازتان را در این مرکز خرید شلوغ و جذاب خریداری کنید. البته هنگام خرید، سر زدن به هایپرمارکت میدان کوتا را فراموش نکنید، چرا که در آن علاوه بر سوغاتی‌های ارزشمند می‌توانید میوه‌های استوایی و لذیذ بالی را خریداری کرده و طعم آن‌ها امتحان کنید.

مرکز خرید اوبد

اوبد از معروف‌ترین مراکز خرید بالی برای تهیه سوغاتی و یادگاری است. این مرکز خرید روبروی کاخ پادشاهی قرار گرفته و تقریباً در تمامی ساعات روز باز است.

انواع صنایع‌دستی مانند، کیف‌های دست‌باف، سبد و کلاه حصیری، روسری‌های ابریشمی، پیراهن‌های خنک و سنتی بالی، مجسمه‌های چوبی دست‌ساز و تابلوهای نقاشی زیبا را در مرکز خرید اوبد می‌توان خریداری کرد. در این مکان علاوه بر صنایع‌دستی غذاهای خیابانی متنوع و جذابی نیز به فروش می‌رسند. در واقع مرکز خرید اوبد بهترین فرصت برای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم بالی و خرید سوغاتی‌های ارزشمند است. البته به دلیل محلی بودن این بازار چانه زدن هنگام خرید را فراموش نکنید.

مرکز خرید سوکاواتی

سوکاواتی مرکز خریدی محلی و بزرگ است که در دو طبقه ساخته شده است. اکثر بومیان بالی صنایع‌دستی خود را در این مرکز خرید به فروش می‌رسانند.

مگنت‌ها و پیکسل‌های متنوع، تندیس‌های چوبی، مجسمه‌هایی از معابد و تابلوهای نقاشی از محصولاتی هستند که می‌توان آن‌ها را در این بازار رنگارنگ تهیه کرد. جالب است بدانید که اجناس این مرکز خرید در اواخر هفته و ایام کریسمس با تخفیف‌های قابل توجهی به فروش می‌رسند به همین دلیل در این ایام بازار شلوغ‌تر و پرجمعیت‌تر از همیشه خواهد بود.

جهت رزرو تور بالی با همکاران بخش فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید