7 حقیقت مهم درباره کانادا

نوشته شده توسط : نیوشا امینیان در دوشنبه 10 ژوئن 2019
Loading...

اگر در حال تدارک برنامه سفر با تور کانادا هستید، تصمیم دارید برای دریافت ویزای تضمینی کانادا اقدام کنید و یا می‌خواهید اطلاعات مهم و جالبی را درباره کانادا، دومین کشور بزرگ دنیا کسب کنید، در این مطلب از وبلاگ آژانس ستاره ونک، در کنارتان خواهیم بود. در ادامه از ۷ حقیقت مهم کانادا از جمله، نمادهای مهم کانادا، غذای ملی، ورزش‌های ملی، اختراعات جالب و… گفته‌ایم که دانستن آن برای کسانی که پس از دریافت ویزای کانادا، به این سرزمین سفر می‌کنند می‌تواند جذاب، مفید و کاربردی باشد.

چرا باید درباره مقصدمان بدانیم؟

دریافت ویزای کانادا، سفر به کانادا و کسب تجربیات گوناگون در این کشور‎، می‌تواند یکی از زیباترین رویدادهای زندگی‌تان باشد، اگر با دانش، مطالعه و استفاده از تجربیات افراد آگاه پیش بروید. کانادا کشوری پهناور، چند ملیتی و چند فرهنگی است و در زمینه‌های گوناگونی صاحب دستاوردهای ویژه‌ است. این دستاوردها گاه، طبیعی هستند و به دلیل راهکارهایی که کانادا در جهت حفاظت از آنها به‌کار برده مورد توجه‌اند. گاه فرهنگی است و دانستن آنها می‌تواند به سفرتان در کشور کانادا رنگ و بوی دیگری بدهد و شما را به سمت تجربه‌های نو بفرستد؛ گاه اجتماعی و علمی است که اطلاع از آنها شما را در نگاه کانادایی‌ها افرادی آگاه جلوه می‌دهد و می‌تواند شرایطی را برای ارتباطات بیشتر، یافتن دوستان جدید و کسب تجربه‌هایی نو ایجاد کند. به همین دلیل آژانس ستاره ونک که سال‌هاست تجربیات بسیار موفقی در زمینه دریافت ویزای تضمینی کانادا دارد، در این مطلب برایتان از نکات مهمی گفته است که آگاهی به آن، سفرتان را بیش از پیش جذاب و منحصربه‌فرد خواهد کرد.

۱- کانادا، سرزمین اختراعات

در تاریخ کانادا، ثبت اختراعات مهمی وجود دارد که آوازه آنها به سرزمین‎های دیگر نیز رسیده است و تقریبا تمام مردم جهان با آنها آشنا هستند. برای مثال ورزش بسکتبال توسط یک پزشک کانادایی که در آمریکا تحصیل می‌کرد اختراع شد. این پزشک به دنبال اختراع ورزشی بود که دانشجویان بتوانند در فصل زمستان و در سالن‌های سرپوشیده آن‌را انجام دهند، به‌صورت گروهی باشد و هیچگونه برخوردهای سخت فیزیکی در آن وجود نداشته باشد.

از دیگر اختراعات مهم کانادایی‌ها گوشی‌های هوشمند بلک‌بری است که شرکت سازنده آن در حدود بیست سال پیش در استان انتاریو کانادا آغاز به کار کرد و گوشی‌هایی را ارائه داد که تا سال‌ها رقیب سرسخت اپل و دیگر شرکت‌های مطرح بود.

علاوه بر این دو اختراع شاخص، «آی مکس»، «موتور جستجو»، «باطری قلیایی»، «باطری لیمیتی»، «نفت سفید» و… نیز توسط کانادایی‌ها اختراع شده‌اند.

۲- سرزمین دریاچه‌ها

با دریافت ویزای کانادا همراه با آژانس ستاره ونک به سرزمینی سفر می‌کنید که بیشترین دریاچه‌های جهان (حدود ۲ میلیون) در آن است و بالاترین حجم آب شیرین جهان را دارد. تعداد زیاد دریاچه‌ها به کانادا مناظر چشم‌نوازی بخشیده که نه‌تنها در فصول گرم، بلکه در فصول سرد سال نیز، جذاب و رویایی هستند و انجام ورزش‌های زمستانی در آنها رواج دارد.

۳- جمعیت چند فرهنگی کانادا

اولین مهاجران کانادا در قرن هفدهم میلادی، از بریتانیا و فرانسه، خودشان را به این کشور رسانده‌اند. امروزه بیش از یک پنجم جمعیت کانادا از مهاجران تشکیل شده است که بیشترین آنها از کشورهای جنوب آسیا، به کانادا مهاجرت کرده‌اند. علاوه بر آنها، ساکنان کشورهایی چون فیلیپین، آمریکای لاتین، خاورمیانه، چین، ژاپن، کره و… نیز در کانادا زندگی می‌کنند. کانادا اولین کشور جهان است که سیاست‌های چند فرهنگی را تصویب کرده و در سال ۱۹۸۸ بودجه‌ای را تخصیص داد تا مراکز فرهنگی گوناگونی تشکیل شود و فرهنگ‌های گوناگون در ذهن نسل‌های بعدی مهاجران کانادا، از بین نروند. اگر شما هم مایل هستید این مراکز فرهنگی را از نزدیک ببینید، می‌توانید با آژانس ستاره ونک تماس گرفته، با بخش خدمات مشاوره رایگان ویزای تضمینی کانادا ستاره ونک گفتگو کنید و اولین گام برای دریافت ویزای کانادا خود را بردارید.

۴- پوتین، غذای ملی کانادایی

پس از دریافت ویزای تضمینی کانادا همراه با آژانس ستاره ونک به یکی از رستوران‌های قدیمی کانادا بروید و حتما پوتین را امتحان کنید.

پوتین درواقع یک پیش غذای خوشمزه و معروف کانادایی است. غذایی که از دهه ۱۹۵۰ در کبک کانادا طبخ می‌شود و از ترکیب سیب‌زمینی، پنیر موزارلا و آب گوشت یا مرغ به دست می‌آید. اگرچه مشخص نیست برای اولین بار چه کسی پوتین را طبخ کرده است اما این غذا برای کانادایی‌ها بیش از یک وعده غذایی اهمیت دارد.

۵- هاکی ورزش ملی کانادایی

اصل و ریشه هاکی روی یخ از کانادا آمده، این ورزش برای کانادایی‌ها بسیار مهم است و درواقع آنها عاشق هاکی روی یخ می‌باشند. ارزش این ورزش تا جایی است که نمایش بازی هاکی تیم ملی کانادا بیشترین تعداد تماشاگر تلوزیونی را به خود اختصاص داد و در سال ۲۰۱۴ کسب رتبه اول توسط تیم هاکی کانادا در المپیک زمستانی چین، موجب شعف بسیار زیاد در بین کانادایی‌ها شد. اگر شما هم به دیدن بازی‌های هاکی کانادا علاقه‌مندید، می‌توانید با آژانس ستاره ونک تماس بگیرید، از خدمات مشاوره رایگان ویزای کانادا بهره‌مند شوید و تمام مراحل دریافت ویزای کانادا خود را به ما بسپارید.

۶- نمادهای مهم در کانادا

برگ افرا، که از سال ۱۹۶۵ در میانه‌ی پرچم کانادا جای گرفته است، یکی از مهم‌ترین نمادهای کانادایی محسوب می‌شود. درخت افرا که گیاهی مقاوم و دارای گیاهان پهن برگ است، در مناطق گوناگونی از کانادا می‌روید. در مجموع خاک کانادا میزبان ۱۳ نوع درخت افرا می‌باشد که وجودشان برای محیط‌زیست، اقتصاد و گردشگری بسیار ضروری است. از سوی دیگر در کانادا نوشیدنی جالبی به‌نام «شربت افرا» تولید می‌شود و شیره درخت افرا نیز مصرف خوراکی دارد.

یکی دیگر از نمادهای مهم کانادا «سمور آبی» است. حیوانی که در دوران استعمار با تجارت پوستش معروف شده بود اما از سال ۱۹۷۵ به عنوان حیوان ملی کانادا محسوب می‌شود. سمورهای آبی در کانادا نمادی از خوش‌شانسی هستند و حفظ زیست‌گاه‌های آنها بسیار اهمیت دارد. جالب است بدانید نماد دانشگاه معروف ام آی تی که در ماساچوست آمریکا قرار دارد نیز، سمور آبی است.

۷- تلفیق دموکراسی و سلطنت در کانادا

حکومت در کانادا یک نظام پادشاهی- دموکراسی است. در حال حاضر الیزابت الکساندرا مری یا الیزابت دوم (ملکه بریتانیا) رئیس کشور کاناداست و به جز او دو مجلس سنا و عوام، دولت فدرال، دولت‌های ایالتی و فرماندار کل که نماینده ملکه است، در گرداندن حکومت کانادا نقش دارند. نکته قابل توجه آن است که نقش ملکه در حکومت‌داری بیشتر تشریفاتی است و او دارای اختیارات اجرایی یا مسئولیت‌های سیاسی نمی‌باشد. در نتیجه دولت‌ها، فرمانداران و مجلس‌ها هستند که تصمیم‌ها را برای سرزمین اتخاذ می‌کنند. سفر به کشوری که به این شکل اداره می‌شود می‌تواند جالب و دارای نکاتی قابل تامل باشد. اگر شما جز آن افرادی هستید که شناخت شیوه‌های حکومت‌داری برایتان جذاب و ارزشمند است، می‌توانید با ستاره ونک تماس بگیرید و برای دریافت ویزای کانادا روی ما حساب کنید.

کانادا سرزمین شگفت‌انگیزی است که برای دیدن آن باید ابتدا ویزای کانادا داشته باشید. آژانس ستاره ونک با سال‌ها تجربه در امر دریافت ویزای تضمینی کانادا می‌تواند از اولین تا آخرین مرحله دریافت ویزای کانادا کنارتان باشد. به این منظور خدمات ستاره ونک به شرح زیر است:

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات ستاره ونک برای ویزای کانادا، لطفا با تلفن‌های ۰۰۰۰ ۸۸۸۸- ۰۲۱ و ۴۳۳۰۹- ۰۲۱ تماس حاصل بفرمایید. مشاوران ستاره ونک برای پاسخگویی، ارائه مشاوره رایگان ویزای کانادا و انجام تمام مراحل دریافت ویزای کانادا در خدمت شما هستند.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
نیوشا امینیان
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید