کترینگ غذایی در هواپیمایی قطر

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 3 اکتبر 2019
Loading...

شما به لاکچری‌ترین آشپزخانه هوایی قدم گذاشته‌اید، پس برای یک سفر اعجاب‌انگیز پر از غذاهای لذیذ آماده باشید. هواپیمایی قطری با داشتن سرآشپزانی خوش ذوق، لذیذترین غذاهای دنیا را در پروازهای خود ارائه داده و پرواز را به تجربه‌ای لذت‌بخش برای مسافران تبدیل می‌کند. اگر دوست دارید با با منو غذایی جذاب  هواپیمایی قطر آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

کیفیت کترینگ هواپیمایی قطر

بهترین ایرلاین دنیا، عنوانی است که در سال ۲۰۱۹ به شرکت قطری تعلق گرفت. این ایرلاین خدمات پروازی خود را از لحظه رزرو تا فرودآمدن هواپیما در کشور مقصد، در غالب یک پکیج کاملا لاکچری به مسافران ارائه می‌دهد. خرید اینترنتی بلیط هواپیما، سیسستم چک این آنلاین، امکانات و خدمات هواپیمایی قطر در طول پرواز و ده‌ها عامل دیگر نام این ایرلاین را در میان ۱۰ شرکت برتر هواپیمایی در دنیا قرار داده است. اما در کنار تمام امکانات لاکچری هواپیما قطر، ارائه کترینگ منحصربه‌فرد با کیفیت غذایی بالا نقش مهمی در مطرح شدن نام هواپیمایی قطر در بین بهترین ایرلاین‌های دنیا دارد.

شرکت هواپیمایی قطر مجرب‌ترین آشپزان از سراسر دنیا را در اختیار دارد. این آشپزان حرفه‌ای تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند تا متنوع‌ترین غذاهای دنیا را با کیفیتی عالی به مسافران ارائه دهند. تمام غذاهای منو با مواد تازه و براساس دستورپخت محلی تهیه شده و با تزئینات زیبا برای سرو در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

غذاهای عربی، هندی، ژاپنی، غذاهای دریایی، بین‌المللی و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم منو غذایی هواپیما قطر را تشکیل می‌دهند. همچنین این ایرلاین در کترینگ خود اعتقادات مذهبی و رژیم‌های خاص را درنظر گرفته است. بدین ترتیب مسافران نگرانی در رابطه با حلال بودن و سلامتی خود نخواهند داشت. این عزیزان می‌توانند غذای مورد نظرشان را از میان صدها غذای ارائه شده انتخاب کرده و سفارش دهند.

مطالب مرتبط

قطری، بهترین ایرلاین سال ۲۰۱۹

معرفی هواپیمایی قطر

.

پذیرایی در کلاس‌های پروازی مختلف

پذیرایی دراکونومی کلاس: از مسافران هواپیما قطر در کلاس اکونومی با باکیفیت‌ترین غذاها پذیرایی می‌شود. در این کلاس پروازی با توجه به ساعت و طول پرواز غذاهای گرم و سرد را ارائه می‌شود. در پروازهای طولانی مسافران می‌توانند از دو غذای گرم پیشنهاد شده یکی را نتخاب کرده و همراه با نوشدنی سرو کنند. البته مسافرینی که از رژیم غذایی خاص استفاده می‌کنند، می‌توانند قبل از پرواز ممنوعیت‌های رژیم غذایی را با بخش رزرواسیون قطر در میان بگذارند.

پذیرایی در بیزینس کلاس: با خرید بلیط هواپیما قطر در بیزینس کلاس، مسافران می‌توانند در طول پرواز هر چند دفعه که بخواهند غذا یا میان‌وعده سفارش دهند. منو غذایی مسافران این کابین نامحدود بوده و انواع غذاهای گرم و سرد و نوشدنی‌های متنوع را شامل می‌شود. در این کلاس پروازی نیز مسافران می‌توانند قبل از پرواز رژیم غذایی خود اعلام کنند.

سفارش غذا در هواپیمایی قطر

هواپیمایی قطر امکان سفارش آنلاین غذا را برای مسافرین فراهم کرده است. شما می‌توانید قبل از پرواز به سایت رسمی هواپیما قطر مراجعه کرده و همزمان با دریافت آنلاین کارت پرواز، صندلی خود را انتخاب کرده و غذای موردنظرتان را سفارش دهید. بدین ترتیب دیگر نیازی ماندن در صف‌های طولانی فرودگاه برای دریافت کارت پرواز ندارید، همچنین در طول پرواز نیز نگرانی بابت سلامتتان نخواهید داشت.

اگر مراجعه به سایت برایتان دشوار است، قبل از پرواز می‌توانید با رزرواسیون شرکت قطر تماس گرفته و رژیم غذایی خود را اعلام کنید. در صورتی که بلیط هواپیما را از آژانس هواپیمایی ستاره ونک خریداری کنید، می‌‎توانید موضوع را با مسئول رزرو در میان بگذارید، کارشناسان ما درخواست رژیم غذایی شما را به هواپیمایی قطر اطلاع خواهند داد.

مطالب مرتبط

کترینگ غذایی بدون مرز در هواپیمایی امارات

پذیرایی هواپیمایی ماهان هنگام پرواز چگونه است؟

 

.

منوهای ویژه شرکت قطر

هواپیمایی قطر منو ویژه‌ای را برای گیاهخواران و افرادی که رژیم غذایی خاص دارند در نظر گرفته است. در ادامه به معرفی تعدادی از غذاهای  مخصوص در منو می‌پردازیم:

غذاهای خام گیاهخواری: این غذاها ویژه کسانی است که غذاهای گیاهی را به صورت کاملا خام سرو می‌کنند. سبزیجات و میوه‌های خام همراه با حبوبات، پوره سیب‌زمینی ، آجیل و دانه‌های گیاهی مواد تشکیل‌دهنده این غذاهاذ را تشکیل می‌دهند.

غذاهای کاملا گیاهی: موادی مانند لبنیات و گوشت کاملا از غذای گیاهی حذف می‌شوند. در واقع این غذاها با موادی مانند حبوبات، سبزیجات، غلات و میوه تهیه می‌شوند.

غذاهای آسیایی: غذاهای آسیایی در هواپیمایی قطر طرفداران بسیاری دارند. در طپخ این غذاها از ادویه‌های تند هندی و تایلندی استفاده می‌شود.  

غذاهای دیابتی: این غذاها فاقد موادی مانند شکر هستند و به جای آن از پروتئین، فیبر وکربوهیدرات برای طپخ استفاده می‌کنند. سیب‌زمینی آب‌پز، برنج سبوس دار و پاستا در دسته این غذاها قرار می‌گیرند.

کترینگ ویژه کودکان

هواپیمایی قطر با ارائه منو ویژه کودکان، پرواز را برای این عزیزان به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل خواهد کرد. آشپزان این هواپیمایی با درنظر گرفتن سلیقه کودکان غذاهایی مانند مرغ سوخاری، سیب‌زمینی سرخ کرده، پاستا، فیله ماهی، پنکیک و شیرینی‌های جذاب را در منو ویژه کودکان قرار می‌دهند. این غذاها در بسته‌بندی‌های اشتهاآور برای سرو در اختیار کوچولوهای دوست‌داشتنی گذاشته می‌شود.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید