معرفی مراکز خرید آنتالیا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 19 جولای 2021
Loading...

 بیشتر آنتالیا را به تفریحات ساحلی و هتل‌های لوکس با خدمات عالی می‌شناسند اما این شهر که بعد از استانبول عنوان پر گردشگرترین شهر ترکیه را از آن خود کرده است مملو است از مراکز خرید لوکس و بازارهای محلی که هر یک می‌توانند علاقه مندان به خرید را ساعت‌ها درگیر خود کنند. با بهترین مراکز خرید آنتالیا آشنا می‌شویم.

وقتی صحبت از خرید در ترکیه به میان میاید شهر استانبول در صدر لیست مراکز خرید قرار می‌گیرد. بی شک خرید کردن خود از جاذبه‌های گردشگری تور استانبول به شمار می‌آید. اما مسافران تور آنتالیا نیز می‌توانند حسابی در این شهر ساحلی گردش کرده و سوغاتی‌های محلی و پوشاک مورد علاقه خود را از بهترین برندهای دنیا خریداری کنند. در این مطلب می‌خواهیم با بهترین مراکز خرید محلی و لوکس آنتالیا آشنایتان کنیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

بهترین مراکز خرید آنتالیا

.

مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا / TerraCity

ترا سیتی مرکز خریدی بزرگ با امکانات ویژه است که می‌توان آن را پاتوق گردشگران آنتالیا دانست. در این مجتمع بزرگ بیش از ۱۸۰ فروشگاه فعالیت کرده و اجناس متنوع از معتبرترین برندهای جهانی را به فروش می‌رسانند.

از دیگر ویژگی‌های ترا سیتی می‌توان به قرارگرفتن آن در منطقه لارا اشاره کرد. منطقه‌ای که در بین گردشگران بسیار محبوب است و لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا را در خود گرد هم آورده است.

مرکز خرید ترا سیتی ۴ طبقه دارد. در این مال می‌توانید اجناسی از برندهای آدیداس، ال سی وایکیکی، زارا، کوتون، ال دو، بی اند بی، نایک، تامی، لاگوست و هوگو باس را خریداری کنید.

علاوه بر فروشگاه‌ها رستوران و کافه‌های ترا سیتی نیز آماده‌اند تا بعد از یک خرید حسابی از گردشگران پذیرایی کنند. انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی به همراه دسرهای لذیذ در بخش کافه و رستوران‌های این مرکز خرید سرو می‌شود.

آدرس: Fener, Tekelioğlu Cd. No:55, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

مرکز خرید مارک آنتالیا / Markantalya Avm

در سال ۲۰۱۳ یکی از زیباترین مراکز خرید آنتالیا در این شهر افتتاح شد. مرکز خریدی با معماری بسیار خلاقانه که به محلی برای لوکس پسندان تبدیل شد.

مرکز خرید مارک در مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته و توانسته نظر گردشگران علاقه‌مند به خرید را به سوی خود جذب کند. در این مجتمع بیش از ۱۰۰ فروشگاه در حال فعالیت هستند. لباس، زیورآلات، کفش، عینک آفتابی، کیف و … را که همه از برندهای معتبر ترک و بین‌المللی می‌باشند در ویترین فروشگاه‌ها می‌توان مشاهده کرد.

از فروشگاه‌های مرکز خرید که بگذریم سینما، رستوران و پارکینگ از دیگر امکانات مجتمع مارک در آنتالیا را تشکیل می‌دهند. همچنین وجود فضای بازی مخصوص کودکان این امکان را می‌دهد تا گردشگرانی که همراه فرزند خود سفر می‌کنند نیز ساعات مهیجی را در مرکز خرید مارک سپری کنند.

آدرس: Tahılpazarı, Şarampol Cd. No:84, 07040 Muratpaşa/Antalya, Turkey

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

مرکز خرید میگروس آنتالیا / Migros

میگروس را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید آنتالیا به شمار آورد. مجتمعی که در سال ۲۰۰۱ افتتاح و تا به امروز نیز در بیشتر ساعات روز مملو است گردشگرانی که به دنبال خرید از برندهای ترک و بین‌المللی هستند می‌باشد.

این مرکز خرید سه درب ورودی جداگانه داشته و معماری آن از جاذبه‌هایش به شمار می‌رود. همچنین قرارگیری در کنار مراکز تفریحی چون لونا پارک، آکوا لند و مینی سیتی باعث شدهه تا بیش ار بیش مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گیرد.

بیش از ۱۳۰ فروشگاه در میگروس در حال فعالیت بوده و از برندهایی که در این مجتمع شعبه دارند می‌توان زارا، کوتون، ال سی وایکیکی، مودو و آدیداس را نام برد.

هشت سالن سینما، زمین بازی کودکان، فود کورت، هایپر مارکت، سینمای هفت بعدی، کافه‌های سنتی، صرافی، کافی نت و پارکینگ اختصاصی از دیگر امکاناتی هستند که باعث محبوبیت مرکز خرید میگروس در بین گردشگران شده‌اند.

آدرس: Arapsuyu, Arapsuyu Mah. Atatürk Bulv. No: 3 Kat: Zemin D: 18, 07070 Konyaaltı/Antalya, Turkey

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

بازار جمهوریت آنتالیا

در ادامه به بازارهای سنتی آنتالیا می‌رسیم. بازارهایی که شیک و لوکس نیستند اما وجود صنایع دستی رنگارنگ حال و هوایی سنتی به آن‌ها بخشیده است.

بازار جمهوریت واقع در خیابان جمهوریت آنتالیا یکی از پرترددترین بازرهای سنتی این شهر ساحلی است. بازاری که رفت و آمد محلی‌ها گردشگران را با زندگی در آنتالیا بیشتر آشنا می‌کند.

در بازار جمهوریت از شیرمرغ تا جان آدمیزاد را می‌توان پیدا و خریداری کرد. ادویه‌های خوش عطر ترکی، صنایع دستی، انواع لباس‌های مجلسی و راحتی، عینک آفتابی، کفش‌های ساحلی، زیورآلات و … همه و همه از اجناس این بازار هستند که با قیمت‌هایی بسیار مناسب‌تر از مراکز خرید لوکس به فروش می‌رسند.

ساعت کاری بازار جمهوریت از ۹ صبح تا ۱۰ شب می‌باشد.

بازار محلی کاله ایچی آنتالیا

کاله ایپچی محله‌ای قدیمی در آنتالیا ست که آن را می‌توان معدن صنایع دستی و انواع خوراکی‌های محلی مانند لواشک، ترشی‌های خانگی، قهوه و حتی میوه‌های تازه دانست.

دست فروش‌هایی که اجناس و سوغاتی‌های رنگارنگ را در بساط خود دارند اولین چیزی است که با ورود به بازار کاله ایچی توجه گردشگران را به سوی خود جلب می‌کند. به بیان دیگر این بازار را می‌توان بهترین مکان برای خرید سوغاتی اصیل ترکی به شمار آورد.

از این رو اگر به مکان‌های سنتی و تاریخی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازدید از بازار محلی کاله ایچی را در برنامه‌های سفر خود به آنتالیا قرار دهید.

ساعت کاری این بازار از ۹ صبح تا قبل ازتاریک شدن هوا می‌باشد.

بیشتر بخوانید …

معرفی ۵ ساحل بی‌نظیر و مهیج در آنتالیا

لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا

۹ دلیل برای اینکه، چرا باید به آنتالیا سفر کرد

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید