معرفی 5 ساحل بی‌نظیر و مهیج در آنتالیا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 21 ژوئن 2021
Loading...

می‌دانستید که زیبایی‌های آنتالیا در سواحل آن خلاصه می‌شود؟ سواحلی که هر کدام با داشته‌های منحصربه‌فرد میهمانان آنتالیا را به سوی خود جذب می‌کنند. از طرفی وجود تنوع زیاد انتخاب یکی از سواحل را برای اقامت گردشگران سخت کرده است. اما با کمی تحقیق درباره ویژگی‌های اختصاصی هر ساحل می‌توان بهترین گزینه را برای لذت بردن از تفریحات بی پایان تور آنتالیا انتخاب کرد.

خوشبختانه گردشگران تابستان امسال گزینه‌های بیشتری را نسبت یه سال گذشته برای سفر پیش رو دارند. بازشدن مرزهای گردشگری ترکیه امکان برگزاری تور آنتالیا را فراهم کرده و شما می‌توانید به این مقصد پرطرفدار با ارائه تست منفی کرونا سفر کنید.

از آنجا که آنتالیا بیش از هر چیز دیگر به داشتن سواحل جذاب و متنوع معروف است این مطلب را به معرفی ۵ ساحل بی‌نظیر این شهر زیبا اختصاص داده‌ایم.

ساحل پر جنب و جوش لارا

پرچمی با زمینه آبی و ۳ موج در وسط، پرچمی که نشان از کیفیت و تمیزی ساحل دارد نشانی ست که ساحل لارا به داشتن آن افتخار می‌کند.

لارا بزرگترین ساحل آنتالیا ست که بیشترین تفریحات آبی، لوکس‌ترین هتل‌ها و انواع رستوران‌های بین‌المللی در خود جای داده است. همچنین ترکیب شن‌های طلایی با آب‌های کریستالی تصویری تماشایی را در لارا به وجود آورده‌اند.

این ساحل رنگارنگ تنها ۶ کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته و نزدیکی به مراکز خرید شهر مزیت دیگری ست که گردشگران تور آنتالیا را به سوی این ساحل می‌کشاند.

هتل شروود، هتل کنکورد دلوکس و هتل ونزیا پالاس از هتل‌های لوکس ساحل لارا در آنتالیا بوده و گرفتن حمام آفتاب با چترهای رنگارنگ، قایق سواری، شنا در آب‌های کریستالی، قدم زدن در کنار دریا و دیگر تفریحات آبی از جاذبه‌های گردشگری این ساحل جذاب و پرجنب‌وجوش هستند.

ساحل زیبا و رویایی کمر

بیشتر گردشگران کمر را زیباترین سواحل مدیترانه می‌دانند. چرا که این ساحل نه فقط دریا بلکه کوهستان‌های سرسبز را نیز پیش روی میهمانان تور آنتالیا قرار می‌دهد.

کمر فاصله بیشتری نسبت به لارا با مرکز شهر آنتالیا دارد اما گردشگرانی که این ساحل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند، می‌توانند از آب و هوای بسیار عالی و مناظر رؤیایی لذت ببرند. در واقع کمر هم برای طرفداران دریا و هم برای طرفداران طبیعت و کوهنوردی می‌تواند جذاب و پر از تفریحات منحصربه‌فرد باشد.

علاوه بر این پاساژهای ساحل کمر نیز با مغازه‌های متنوع یک خرید گردی مهیج را به گردشگران هدیه می‌دهند.

گشت و گذار در دنیای زیر آب با غواصی، تست انواع غذاهای مدیترانه‌ای در رستوران‌های ساحلی، شنا، قایق سواری، پاراگلایدر و … از دیگر تفریحات جذاب ساحل کمر هستند.

از بهترین هتل‌های کمر می‌توان به گرند پارک، اورنج کانتری و آستریا کمر اشاره کرد.

ساحل لوکس بلک

بلک را می‌توان لوکس‌ترین ساحل آنتالیا و محلی برای گردشگرانی دانست که بودجه‌ای بی‌پایان را برای سفر در نظر گرفته‌اند. این ساحل در ۱۷ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرارگرفته و دنیایی از تفریحات آبی را در مجموعه خود گردهم آورده است.

جت اسکی، پاراگلایدر، رفتینگ، قایق‌سواری و … از تفریحات متنوع ساحل بلک به شمار می‌آیند؛ اما این زمین‌های گلف هستند که بیش از هر چیز ساحل بلک را شیک و منحصربه‌فرد کرده‌اند. زمین‌هایی که محل رقابت حرفه‌ای‌ترین گلف بازان بوده و امکانات حرفه‌ی آن‌ها توانسته نظرات را به سوی خود جلب کند.

زمین حرفه‌ای تنیس، زمین فوتبال، هتل‌های ۵ ستاره با امکانات صبحانه، نهار، شم و نوشیدنی رایگان، رستوران‌هایی که انواع غذاهای بین‌المللی را با نمای دریا ارائه می‌دهند و ساختمان‌هایی با معماری مدرن از جاذبه‌های ساحل لوکس بلک در تور آنتالیا هستند.

ساحل بکر پاترا

در ساحل پاترا از هتل‌ و رستوران‌های لوکس خبری نیست. بلکه اینجا به دور از زندگی ماشینی می‌توان در سکوت کامل از سفر لذت برد.

با این توصیف اگر به طبیعت و مکان‌های بکر علاقه دارید در تور آنتالیا سری هم به ساحل پاترا بزنید. بی شک وجود لاک‌پشت‌های سرخ که از گونه‌های نادر به شمار می‌روند و انواع مختلف پرندگان شما را غافلگیر خواهد کرد.

علاوه بر طبیعت بکر، وجود معبد آپولو که به جا مانده از شهری تاریخی می‌باشد از جاذبه‌های ساحل پاترا به شمار رفته و می‌تواند برای علاقه‌مندان به تاریخ جذاب باشد.

شنا در محیطی دنج و آرام، پیاده‌روی در کنار ساحل و دیدن غروب زیبای آفتاب از دیگر تفریحاتی هستند که در ساحل پاترا می‌توانید تجربه کنید.

یادآور می‌شویم که این ساحل بکر در ماه‌های می تا اکتبر از ساعت ۶ عصر به بعد با هدف حمایت از تخم‌ریزی لاک‌پشت‌ها تعطیل می‌باشد.

ساحل خاطره انگیز چیرالی

کافه‌های سنگی، اقامتگاه‌های چوبی، خانه‌های درختی و طبیعت بکر ساحل چیرالی گردشگران تور آنتالیا را با خود به دنیای اسرارآمیز کارتون‌های دوران کودکی می‌برند.

در اینجا هیچ چیز لوکس نیست اما دنیای ساده اما زیبای چیرالی چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن رد شد. شاید همین سادگی بی نهایت است که نام این ساحل را در میان معروف‌ترین سواحل تور آنتالیا قرار داده است.

چندین پارک آبی با تفریحات مهیج، انواع قایق‌های تفریحی، هتل‌های سنتی و خانه‌های درختی از جاذبه‌های ساحل چیرالی می‌باشند. علاوه بر این وجود درختان اکالیپتوس، نارنج، کاج و لیمو که با آبی دریا ترکیب شده‌اند، زیبایی وصف‌نشدنی را به چیرالی بخشیده‌اند.

بیشتر بخوانید …

لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا

۹ دلیل برای اینکه، چرا باید به آنتالیا سفر کرد

سفر به ۵ شهر ساحلی رویایی در ترکیه

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید