معرفی 6 مرکز خرید معروف در بانکوک

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 29 جولای 2018
Loading...
یکی از لذت‌بخش‌ترین، قسمت سفر به تور تایلند خرید کردن است. چرا که این شهر پر است از مراکز خرید بزرگ و کوچک که انتخاب و تنوع زیادی را پیش روی کسانی که عاشق گشت‌وگذار و خرید در فروشگاه‌ها هستند قرار می‌دهد. از اجناس ارزان گرفته تا مغازه‌هایی با لباس‌های شیک، بازار بانکوک را به بازاری تمام‌نشدنی برای خرید تبدیل کرده‌اند. برای داشتن یک خرید ایده‌آل در بانکوک فقط کافی است بدانید که هر چیزی را از کجا بخرید؛ اما قبل از هر چیز به این نکته دقت کنید که برای خرید در این بازار شلوغ و بی‌پایان یک قانون طلایی وجود دارد و آن چانه زدن است، پس کم‌رویی در خرید را فراموش کنید و تا جایی که می‌توانید چانه بزنید.
در ادامه‌ی مطلب مراکز خرید معروف در تور تایلند را به شما معرفی می‌کنیم.

 

مراکز خرید بانکوک

 

 

 

بازار پراتونام

این بازار مرکز خرید لباس‌های ارزان قیمت شهر بانکوک است. بیش از ۳۰۰۰ مغازه در این بازار وجود دارد که به شما امکان این را می‌دهد در تور تایلند تا جایی که دلتان می‌خواهد خرید کنید. علاوه بر لباس مغازه‌های کیف و کفش و صنایع‌دستی هم در این بازار وجود دارند و شما می‌توانید سوغاتی‌هایی با نرخ مناسب تهیه کنید. بازار پراتونام به همیشه به‌صورت شبانه‌روزی باز است.

 

 

مراکز خرید بانکوک

 

 

پلاتینیوم فشن مال:

این مرکز خرید در خیابان معروف پراتونام قرار دارد و بیش از ۲۵۰۰ مغازه دارد. اگر به دنبال خرید لباس‌های مد روز با نرخ‌های مناسب در تور تایلند هستید حتماً به این بازار سر بزنید. تمامی اجناس در فروشگاه پلاتینیوم ۱۰ تا ۳۰ در صد زیر قیمت به فروش می‌رسد. این مرکز خرید علاوه بر لباس مکان بسیار خوبی برای خرید اکسسوری‌‌هایی مانند کمربند، کیف‌دستی و زیورآلات است.

 

 

مراکز خرید بانکوک

 

 

ام بی کی سنتر:

یک مرکز خرید سربسته و بزرگ با ۲۰۰۰ مغاره در شهر بانکوک است که در بین گردشگران تور تایلند و بومیان بسیار معروف است. مغازه‌های این مرکز خرید بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید، لباس‌های شیک را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

 

مراکز خرید بانکوک

 

 

بازار ویکتوری مانیومنت:

مرکز خریدی بسیار بزرگ با مغازه‌های شیک و متنوع است که علاوه بر فروشگاه، پر است از کافه، رستوران و مراکز سرگرمی که باعث شده گردشگران تور تایلند از آن دیدن کنند. بهترین زمان رفتن به این مرکز خرید بعدازظهر است.

 

مراکز خرید بانکوک

 

سنترال ورد:

سنترال ورد بزرگ‌ترین و شیک‌ترین مرکز خرید در بانکوک است که با داشتن فروشگاه‌های زیبا و تفریحات متنوع بهترین مکان برای خرید و گذراندن وقت در این شهر است. با رفتن به این مرکز خرید، علاوه بر یک خرید مناسب  در تور تایلند می‌توانید از نشستن در رستوران‌ها و تست غذاهای تایلندی نیز لذت ببرید.

 

مراکز خرید بانکوک

 

 

ترمینال ۲۱:

ترمینال ۲۱ یکی از متفاوت‌ترین مراکز خرید در تور تایلند است که در ساخت آن از ایده سفر استفاده شده. علامت‌های راهنما در این مرکز خرید مانند علائم فرودگاه‌ها هستند و هر طبقه‌ی آن مانند یکی از شهرهای معروف دنیا طراحی شده است. خرید کردن در ترمینال ۲۱ حس متفاوتی از خرید در بانکوک را به شما می‌دهد. بیشتر برندهای معروف دنیا در این فروشگاه شعبه دارند.

 

مراکز خرید بانکوک

 

 

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید