معرفی بهترین رستوران های ایرانی در دبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 30 ژانویه 2023
Loading...

اگر در انتخاب غذا ریسک‌پذیر نیستید و ترجیح می‌دهید در منطقه امن غذاهای ایرانی باقی بمانید دبی مقصدی ایده آل برای شما خواهد بود. این مقصد محبوب با داشتن ده‌ها رستوران ایرانی تمام دغدغه‌ها را از پیش روی گردشگران سختگیر در انتخاب غذا برداشته است. رستوران های ایرانی در دبی نه فقط برای گردشگران فارسی زبان بلکه برای میهمانان بین‌المللی نیز بسیار جذاب و خوشایند هستند. اگر مسافر تور دبی هستید پیشنهاد می‌کنیم لیستی از این رستوران‌ها در ذهن داشته باشید.

غذاهای ایرانی به داشتن طعم‎های لذیذ و جذاب در دنیای گردشگری شهره هستند. از این رو در مقاصدی مانند دبی، استانبول و حتی کوالالامپور رستوران‌های ایرانی به قسمتی از جاذبه‌های گردشگری تبدیل شده‌ و طرفداران ثابت خود را دارند. در اینجا می‌خواهیم بهترین رستوران های ایرانی در دبی را معرفی کنیم.

لیست رستوران های ایرانی در دبی

رستوران‌های ایرانی با داشتن فضایی گرم و صمیمی و غذاهای لذیذ و باکیفیت در میان لیست جاذبه های گردشگری تور دبی قرار گرفته‌اند. این رستوران‌های شیک دبی را می‌توان در مناطق معروف مانند شیخ زاید یا دیره دید. اگر دبی را برای گذراندن تعطیلاتی انتخاب کرده و دوست دارید لیستی از این رستوران‌های جذاب را داشته باشید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رستوران شبستان دبی (Shabestan Restaurant)

هتل ۵ ستاره رادیسون بلو میزبان یکی از بهترین و قدیمی‌ترین رستوران های ایرانی دبی است. رستوران شبستان با فضایی کاملا ایرانی و موسیقی زنده بیشاز ۲۰ سال است که از میهمانان دبی پذیرایی می‌کند. در این رستوران انواع کباب‌ها، خورشت‌ها و دسرهای ایرانی سرو می‌شود. غذاهای این رستوران بع قدری با کیفیت و خوش طعم هستند که شاید نمونه آن را حتی در رستوران‌های ایران نیز نتوان پیدا کرد.

آدرس: Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek – Baniyas Rd – Dubai – United Arab Emirates

ساعات کاری رستوران شبستان: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب

رستوران انار دبی (Anar restaurant)

اگر به دنبال یک رستوران لوکس ایرانی در دبی هستید انار را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران موقعیت مکانی بسیار عالی داشته و با معماری خارق‌العاده نظر گردشگران را به سوی خود جلب می‌کند. سرآشپزان رستوران انار ازبین حرفه‌ای ترین آشپزان ایرانی انتخاب شده و به گفته خودشان طعم غذاهای ایران باستان را به میهمانان خود هدیه می‌دهند. دکوراسیون رستوران نیز ترکیبی از رنگ‌های سنتی ایرانی مانند آبی فیروزه‌ای و قرمز اناری دارد. موسیقی زنده ایرانی از دیگر امکانات رستوران انار است.

آدرس: United Arab Emirates – Dubai – United Arab Emirates

رستوران بهار دبی (Bahar Persian Restaurant)

منطقه لوکس دبی مارینا در دبی میزبان رستوران ایرانی بهار است. رستورانی که بهترین غذاهای ایرانی را سرو کرده و غذاهای ایتالیایی و عربی را نیز در منو خود دارد. رستوران بهار در دو فضای باز و بسته از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. این رستوران نه فقط در بین گردشگران ایرانی بلکه در بین محلی‌ها و گردشگران بین‌المللی نیز بسیار محبوب است. میهمانان رستوران می‌توانند در کنار سرو یک غذای عالی از چشم‌انداز دریا لذت ببرند.

آدرس: La Verda Suites and Villas Dubai Marina – Al Suwayeb St – Dubai Marina – Dubai – United Arab

ساعات کاری رستوران بهار: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱:۳۰ نیمه شب

رستوران دانیال دبی (Danial Restaurant)

دانیال از بهترین رستوران های ایرانی در دبی است که دو ویژگی غذای با کیفیت و قیمت اقتصادی را در کنار هم دارد. این رستوران غذاهای خود را به صورت بوفه ارائه کرده و علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای چینی، ایتالیایی و عربی را نیز ارائه می‌دهد. مواد اولیه استفاده شده در رستوران دانیال به قدری با کیفیت هستند که هر یک از غذاها را برای سرو انتخاب کنید مزه آن را تا مدت‌ها فراموش نخواهید کرد. نکته مثبت دیگر اینکه تمامی غذاها حلال سرو می‌شوند.

آدرس: Mazaya Centre – M Floor – Sheikh Zayed Collector Rd – United Arab Emirates

ساعات کاری رستوران دانیال: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۰۰:۴۵ نیمه شب.

رستوران ایران زمین (Iran Zamin Restaurant)

بدون شک ایران زمین از پرطرفدارترین رستوران های ایرانی در دبی است. این رستوران سه شعبه در دبی دارد که اولین آن در سال ۲۰۰۳، بعدی در سال ۲۰۰۹ و شعبه سوم نیز در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد. تمامی شعبه های رستوران فضایی بزرگ داشته و غذاها را با بهترین کیفیت و اقتصادی‌ترین قیمت ارائه می‌دهند. این دو ویژگی نه فقط ایرانیان بلکه گردشگران دیگر را نیز جذب رستوران دانیال کرده است. با توجه به استقبال گردشگران می‌توان در انتظار تاسیس شعبات دیگر این رستوران بود.

آدرس: Sheikh Mohammad Boulevard, Dubai United Arab Emirates

ساعات کاری رستوران ایران زمین: تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ نیمه شب

 رستوران پارس (Pars Iranian Restaurant)

پارس رستورانی ایرانی در دبی است که در نزدیکی شارجه قرار دارد. کیفیت عالی غذا به همراه کارکنان مجرب و آموزش دیده دو ویژگی هستند که پارس را به رستورانی محبوب و معروف تبدیل کرده‌اند. این رستوران منو کامل از غذاهای ایرانی را دارد که قیمت‌های به صرفه و اقتصادی دارند. بعد از سرو غذا هم می‌توانید سری به خیابان شارجه زده و از جاذبه های آن دیدن کنید.

آدرس: Shop no. 19 & 20, Ground Floor, Wilson Building 2nd of December Street – Al Dhiyafa Rd – Dubai – United Arab Emirates

ساعات کاری رستوران پارس: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب.

رستوران آبشار (Grand Abshar Restaurant)

در ادامه معرفی رستوران های ایرانی در دبی به رستوران آبشار با یک منو کاملا ایرانی می‌رسیم. رستورانی که نمایی بسیار زیبا و تزییناتی فوق‌العاده در محوطه داخلی خود دارد. رستوران آبشار سیستم تهویه هوای مطبوع بسیار قوی داشته و حتی در فصل تابستان نیز به هیچ وجه گرمای هوا میهمانان را آزار نمی‌دهد. غذاهای ایرانی این رستوران با مواد اولیه تازه تهیه شده و طعم و بویی خارق‌العاده دارد.

آدرس: ۲۴ ۱۲ A St – Umm Suqeim – Umm Suqeim 1 – Dubai – United Arab Emirates

ساعات کاری رستوران آبشار: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ نیمه شب.

رستوران فارسی (Farsi Restaurant)

در رستوران فارسی منو غذاهای ایرانی تنها در کباب‌ها خلاصه نمی‌شود. بلکه لیستی کامل از انواع خورش‌ها و دسرهای محلی نیز برای انتخاب در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. مهمتر اینکه تمامی غذاهای رستوران بسیار با کیفیت تهیه شده و عطر و طعم غذاهای اصیل ایرانی را به دنیا معرفی می‌کنند. رستورانی فارسی با دکوراسیونی بسیار شیک در منطقه زیبای جمیرا تاورز لیک قرار دارد.

آدرس: G34A/G34B, Ground Floor, Al Ghurair Mall, Dubai United Arab Emirates

ساعات کاری رستوران فارسی: تمامی روزهای هفته از ساعات ۱۱:۳۰ ظهر تا ۲۳:۳۰ شب.

رستوران انیگما دبی (enigma restaurant)

رفتن به رستوران های ایرانی در دبی می‌تواند سفر شما به این مقصد را هیجان انگیزتر کند به ویژه اگر هدف رستوران فوق لوکس انیگما باشد. این رستوران ویژگی‌های غذاهای باکیفیت، منوی کامل، فضای آرام و شیک و موقعیت مکانی عالی را در کنار یکدیگر دارد. تمام این ویژگی‌ها ارزش مبلغ بیشتری که بابت غذاها پرداخت می‌کنید را دارد. سرآشپز رستوران جناب امید معماریان است که از معدود آشپزان ایرانی به شمار می‌رود که ستاره با ارزش میشیلن را دریافت کرده است.

آدرس: Al Jaddaf – Jaddaf Waterfront – Dubai – United Arab Emirates

ساعات کاری رستوران انیگما: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۴ عصر و ۶ بعدازظهر تا ۱۱ شب.

رستوران شایان دبی (Shayan Restaurant)

رستوران شایان از رستوران های ایرانی در دبی است که نامش در وب سایت معتبر تریپ ادوایزر به عنوان یکی از ۱۰ رستوران برتر ایرانی به چشم می‌خورد. اگر شایان را برای سرو غذا انتخاب کرده‌اید فکر اقتصادی را از سرتان بیرون کنید چرا که قیمت غذاهای این رستوران از دیگر رستوران‌های ایرانی دبی کمی بیشتر است. البته در مقابل هزینه بیشتری که پرداخت می‌کنید یک غذای باکیفیت و بی‌نقص را دریافت خواهید کرد.

آدرس: Al Ghurair Centre – Deira – Dubai – United Arab Emirates

ساعات کاری رستوران شایان: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب.

قیمت رستوران های ایرانی در دبی

قیمت رستوران های ایرانی دبی با توجه به منو غذایی و فضایی که دارند کاملا متغیر است. برخی از رستوران‌ها مانند شایان، انیگما یا نار بسیار لوکس بوده و طبیعتا هزینه‌ای برای صرف یک وعده غذایی پرداخت می‌کنید اقتصادی نیستند اما برخی دیگر مانند رستوران پارس، ایران زمین یا دانیال قیمت‌های اقتصادی تری دارند. البته در کنار قیمت اقتصادی کیفیت غذا نیز کاملا حفظ شده است.

سخن آخر

برای تجربه یک شب رویایی و چشیدن طعم و مزه ایرانی در سفرهای خارج از ایران رستوران‌های ایرانی انتخاب مناسبی است. برای سفر به دبی نیاز هست اقدامات جهت در یافت ویزای توریستی دبی و رزرو بلیط و هتل را قبل انجام دهید. در این مسیر ستاره ونک همراه شماست. 

سوالات متداول

بهترین رستوران های ایرانی دبی کدامند؟

رستوران‌های انار، شبستان و انیگما را می‌توان در لیست بهترین رستوران های ایرانی دبی قرار داد.

گران ترین رستوران دبی کدام است؟

رستوران ایندگو بای ونیت در دبی (Indego by Vineet Restaurant) لوکسترین رستوران در دبی است.

بیشتر بخوانید …

آشنایی با جاذبه پربازدید دهکده جهانی دبی (Global Village)

بیمارستان ایرانیان دبی

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید