در بهترین رستوران های دبی همه نوع غذایی از غذاهای عربی تا غذاهای سرتاسر دنیا را می‌توانید پیدا کنید؛ رستوران گردی در دبی حال و هوای خودش را دارد. بهترین رستوران های دبی بهشت غذاخوری‌ها در سطح جهانی هستند. برای آشنایی با بهترین رستوران های دبی با ما همراه باشید تا با راهنمایی مطلب زیر با اسامی آنها آشنا شده و در سفر و تور های دبی بتوانید سری به آنها بزنید و طعم های متفاوت و خوراکی های جدیدی را نوش‌جان کنید. 

تجربه غذا خوردن در میان ابرها در رستوران Dinner in the sky

رستوران Dinner in the sky از مهیج‌ترین، متفاوت‌ترین و بهترین رستوران های دبی است که در لیست بهترین رستوران های دبی قرار دارد. در این رستوران می‌توانید لذت غذا خوردن در ارتفاع ۵۰ متری از سطح زمین را در رستورانی معلق در حین تماشای چشم‌انداز دبی، تجربه کنید. این رستوران در فهرست فوربز به‌عنوان یکی از ۱۰ رستوران غیرمعمول جهان انتخاب‌شده و از منحصربه‌فردترین و بهترین رستوران های دبی محسوب می‌شود. 

در رستوران Dinner in the sky می‌توانید بر فراز آسمان، ضمن لذت بردن از مناظر باشکوه دبی، مشاهده بناهای مهم و تاریخی شهر غذایی لذیذ میل کنید و با خانواده و دوستان خود سلفی و عکس‌های به‌یادماندنی بگیرید. برخورد پرسنل و تیم گرداننده عالی است. غذا و خدمات فوق‌العاده است و از بهترین رستوران های دبی برای قرارهای عاشقانه و رمانتیک به شمار می‌رود.

خدمات رستوران در طول روز در ۶ سانس حدود ۹۰ دقیقه‌ای ارائه می‌شود؛ که ۳۰ دقیقه آن صرف نشستن و برخاستن و ۶۰ دقیقه به‌صرف غذا و پرواز در آسمان اختصاص میابد. حدود قیمت رستوران بسته به نوع غذا و روز هفته متغیر است. در روزهای هفته قیمت‌ها بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ درهم بوده و آخر هفته‌ها به ۶۰۰ تا ۸۰۰ درهم افزایش میابد. ارزان‌ترین سانس زمان چای‌خوری و گرانترین سانس‌ها برای شام در آخر هفته است.

ساعت سرویس‌دهی ناهار رستوران: ۲ تا ۳:۳۰ و ۳۰: ۳ تا ۵ بعدازظهر

ساعت سرویس‌دهی چای‌خوری رستوران: ۵ تا ۶:۳۰ بعدازظهر

ساعت سرویس‌دهی شام رستوران: ۶:۳۰ تا ۸، ۸ تا ۹:۳۰ و ۹:۳۰ الی ۱۱ شب

آدرس: الصفوح – اسکای دایو – خیابان السیاحی – دبی – امارات متحده عربی

اینستاگرام: https://www.instagram.com/dinnerintheskyuae/?hl=en

رستوران La Parrilla بهترین انتخاب برای عاشقان گریل و کباب

رستوران آرژانتینی La Parrilla در طبقه ۲۵ ام هتل جمیرا، با چشم‌انداز به خلیج‌فارس و برج العرب بسیار شگفت‌انگیز است و از بهترین رستوران های دبی است که منویی لذیذ دارد که باید حداقل یک‌بار امتحان شود. به‌خصوص استیک و پنیر گریل شده آن بسیار پرطرفدار است. اگر عاشق گریل و کباب هستید، شک نکنید که La Parrilla از بهترین رستوران های دبی برای سلیقه شما خواهد بود.

رستوران La Parrilla از بهترین رستوران های دبی با تم آمریکای جنوبی، منوی جذابی با غذاهای به سبک تاپاس، طبخ استیک روی سنگ داغ و کوکتل‌های خاص فریبنده است. فضای دلنشین و مناسب و پرسنل گرم و دوستانه آن شما را دعوت می‌کند که بیش از یک‌بار به این رستوران بروید. همچنین، در طول ماه اجراهای زنده موسیقی و رقص در آن برگزار می‌شود تا صرف غذا برایتان لذت‌بخش‌تر شود.

حدود قیمت رستوران حدود ۵۰۰ درهم برای دو نفر یک وعده است. برانچ جمعه‌های La Parrilla هم بسیار محبوب است که می‌توانید مجموعه‌ای عالی از غذاهای آمریکای لاتین را با هزینه حدود ۴۵۰ درهم امتحان کنید و لذت ببرید.

ساعت سرویس‌دهی شام رستوران: از ۶:۳۰ عصر تا ۱۱:۳۰ شب

آدرس: هتل ساحلی جمیرا – خیابان جمیرا – ام سقیم – دبی – امارات متحده عربی

اینستاگرام: https://www.instagram.com/laparrilladubai/?hl=en 

بیشتر بخوانید …

هرآنچه که باید قبل از سفر به دبی بدانید {راهنمای سفر به دبی}

رستوران ایرانی شایان یکی از بهترین رستوران ها در دبی

رستوران شایان یک رستوران اصیل ایرانی با فضایی مدرن و امروزی است که در هتل پنج ستاره الغریر ریحان روتانا در منطقه دیره قرار دارد و از بهترین رستوران های دبی با غذای ایرانی است. اگر به دنبال رستورانی آرام، مجلل و دلنشین هستید که چلوکباب ایرانی خوشمزه و باکیفیت میل کنید، رستوران شایان از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی و از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

این رستوران لوکس و درجه یک از بهترین رستوران های دبی است که غذاهای ایرانی و خاورمیانه‌ای خوشمزه را در منویی جمع‌وجور به مهمانان ارائه می‌دهد. نان داغ در تنور رستوران درست می‌شود و شما می‌توانید نحوه طبخ غذاها را تماشا کنید و ضمن برخورداری از خدمات عالی از غذای خود لذت ببرید. همچنین برای گیاه‌خواران، گزینه‌های وگان ارائه می‌کند. غذاهایش حلال بوده و گزینه‌های بدون گلوتن نیز دارد.

رستوران شایان از بهترین رستوران های دبی با قیمت مناسب محسوب می‌شود. حدود قیمت رستوران ۱۵۰ درهم است و برای همه به‌خصوص زوج‌ها، خانواده‌ها و گردهمایی دوستان فضایی دلچسب دارد که علاقه‌مندان به غذای ایرانی بارها به آن رفته و همواره از آن تعریف می‌کنند.

ساعت سرویس‌دهی ناهار رستوران: ۱۲:۳۰ تا ۳ بعدازظهر

ساعت سرویس‌دهی شام رستوران: ۶:۳۰ تا ۱۲ شب

آدرس: هتل الغریر ریحان بای روتانا – خیابان عمربن الخطاب دیره – دیره – دبی – امارات متحده عربی

اینستاگرام: https://www.instagram.com/shayanexpress/?hl=en

تجربه غذاهای لذیذ دریایی در رستوران Aprons & Hammers

انتخاب بهترین رستوران های دبی برای غذاهای دریایی کار مشکلی است. چون مانند همه شهرهای ساحلی دبی مملو از رستوران های دریایی است که ممکن است انتخاب بین آن‌ها گیج‌کننده باشد؛ اما رستوران Aprons & Hammers بدون شک از بهترین رستوران های تخصصی طبخ غذاهای دریایی در دبی است که بسیاری از مردم محلی این مکان را با سه شعبه در سراسر شهر به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های دبی می‌شناسند.

رستوران آمریکایی Aprons & Hammers از بهترین رستوران های دبی برای صرف غذاهای دریایی خوشمزه و متنوع است. در اینجا می‌توانید بهترین و تازه‌ترین خرچنگ‌ها، میگوها، صدف، لابستر و دیگر غذاهای دریایی را در فضایی دوست‌داشتنی با منظره زیبا میل کنید.

وقتی وارد رستورانی می‌شوید به شما یک پیشبند و چکش داده می‌شود. بعد از پوشیدن پیش‌بند با چکش می‌توانید خرچنگ و لابستر، صدف و میگوی جامبو را بشکنید و بازشان کنید. البته اگر علاقه‌ای به این کار ندارید می‌توانید از منو غذاهای دریایی الهام گرفته از آمریکا، مانند رول خرچنگ یا رول ماکی را انتخاب کنید.

 این رستوران سرگرم‌کننده، از بهترین رستوران های دبی برای خانواده‌ها است. حدود قیمت رستوران کمی بالا است و بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ دلار است، اما تجربه غذاخوری‌ای است که برای طرفداران غذاهای دریایی مهیج و رضایت‌بخش است و امتحان کردن آن می‌ارزد.

ساعت سرویس‌دهی رستوران: از ۱۲ بعدازظهر تا ۱۲ شب، امکان رزرواسیون آنلاین وجود دارد.

آدرس: جمیرا بیچ رزیدنس – دبی – امارات متحده عربی

اینستاگرام: https://www.instagram.com/apronsandhammers/?hl=en

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی

رستوران ایرانی شبستان با محیطی صمیمی و دوستانه

رستوران شبستان از قدیمی‌ترین، اصیل‌ترین و بهترین رستوران های دبی برای غذای ایرانی است که از سال ۱۹۸۴ افتتاح‌شده. در این رستوران می‌توانید ضمن لذت بردن از طعم غذاهای ایرانی، از مناظر پانوراما و موسیقی سنتی ایرانی در اکثر شب‌ها لذت ببرید.

منو شبستان شامل غذاهای سنتی ایرانی به همراه طیف وسیعی از کباب‌ها است که کباب‌هایش آن را در زمره بهترین رستوران های دبی قرار می‌دهند و از شهرت زیادی برخوردارند؛ اما اگر گیاهخوار هستید نیز انواع سالادهای تازه و گزینه‌های غذایی مناسبی برای شما وجود دارد. پس از غذای اصلی، دسر باقلوای لذیذ و پرطرفدار آن را فراموش نکنید.

رستوران شبستان در طبقه دوم هتل رادیسون بلو قرار دارد و چشم‌انداز زیبایی به نهر و دبی قدیمی دارد و هم‌اکنون توسط نسل سوم خانواده صاحب رستوران اداره می‌شود. این رستوران از بهترین رستوران های دبی برای صرف کردن غذای ایرانی خوشمزه در محیطی صمیمی و دوستانه است که برای همه افراد مناسب است.

این رستوران علاوه بر ارائه لذیذترین غذاها و عالی‌ترین خدمات، پرسنل مهمان‌پذیر و مهربانی دارد که باعث می‌شوند فوراً احساس کنید که در خانه هستید. حدود قیمت رستوران مناسب بوده و حدوداً بین ۵۰ تا ۱۰۰ دلار است، مجموعه این عوامل این رستوران خاطره‌انگیز را به یکی از بهترین رستوران های دبی تبدیل کرده است.

ساعت سرویس‌دهی رستوران: از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۱۱ شب

آدرس: هتل رادیسون بلو، دبی دیره کریک – خیابان بانیاس – دبی – امارات متحده عربی

اینستاگرام: https://www.instagram.com/shabestan.dubai/?hl=en

بیشتر بخوانید …

بهترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار کدام است؟(مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار)

رستوران Wild & The Moon با منویی ویژه برای گیاه خواران

رستوران Wild & The Moon از بهترین رستوران‌های دبی و انتخابی عالی برای گیاه خواران است. در اینجا غذاهای سالم و گیاهی توسط عده‌ای از دوستداران غذا، سرآشپزها و متخصصان تغذیه در فضایی بوهمین و دوستانه ارائه می‌شود که ارزش امتحان کردن را دارد.

این رستوران با مجموعه‌ای لذیذ از آبمیوه‌های کلد پرس، جوز هندی، اسموتی‌ها، سالادها، سوپ‌ها، دسرها، سوپربول‌ها و اسنک‌ها منوی جذاب و سالمی دارد. محصولات Wild & The Moon ارگانیک، بدون شکر و مواد نگه‌دارنده افزوده بوده، بی‌نهایت تازه و با طراوت بوده و برای دیتاکس و سم‌زدایی از بدن هم فوق‌العاده هستند.

رستوران Wild & The Moon از بهترین رستوران‌های دبی برای طرفداران غذاهای سالم ارگانیک، گیاهی و وگان محسوب می‌شود. حتماً باید سوپ کدوتنبل آن را بچشید یا کافه لاته با کوکی بدون گلوتن سفارش بدهید و از طعم به‌یادماندنی آن‌ها لذت ببرید.

جالب است بدانید در این رستوران ضایعات مواد غذایی صفر است و تا آنجا که می‌توانند از مواد بازیافتی استفاده می‌کنند. Wild & The Moon برای طرفداران محیط‌زیست و زندگی سالم بدون شک از بهترین رستوران های دبی به شمار می‌رود. میانگین هزینه رستوران (تقریباً) ۱۲۵ درهم برای دو نفر است.

ساعت سرویس‌دهی رستوران: از ۱۰ صبح تا ۹ شب

آدرس: خیابان آلسرکال- خیابان ۸، H-77 – دبی – امارات متحده عربی

اینستاگرام: https://www.instagram.com/wildandthemoon/?hl=en

بیشتر بخوانید …

لیست جاهای دیدنی دبی ۲۰۲۳؛ معرفی ۱۰ جاذبه برتر گردشگری دبی

La Petite Maison بهترین رستوران فرانسوی در دبی

رستوران La Petite Maison مکان آرام و دنجی است که در مرکز مالی بین‌المللی دبی قرار دارد و از بهترین رستوران های دبی برای چشیدن طعم غذاهای جنوب فرانسه و ایتالیایی است. حال و هوای این رستوران یادآور سواحل مدیترانه‌ای فرانسه است و به خاطر غذاهای ساده و لذیذ اروپایی‌اش جزو بهترین رستوران های دبی است.

در منوی رستوران غذاهای شگفت‌انگیزی را پیدا خواهید کرد. ماهی خاردار، کتلت گوساله، جگر چرب یا فوی گراس شگفت‌انگیزی دارد و بوراتای لذیذ و حلزون‌هایش معروف است. برای دسر چیز کیک‌های عالی آن را فراموش نکنید.

La Petite Maison از بهترین رستوران های دبی برای قرارهای دوستانه یا عاشقانه است. برخورد پرسنل بسیار گرم و دوستانه است. آن‌ها درعین‌حال که رفتاری دوستانه دارند، حواسشان هست تا چیزی کم وکسر نداشته باشید. متوسط هزینه بدون الکل به‌طور تقریبی ۳۵۰ درهم برای دو نفر است. مجموع این عوامل رستوران La Petite Maison یا خانه کوچک را به یکی از بهترین رستوران های دبی تبدیل کرده است.

ساعت سرویس‌دهی ناهار رستوران: از ۱۲ تا ۳:۳۰ بعدازظهر

ساعت سرویس‌دهی شام رستوران: از ۶ عصر تا ۱۱:۳۰ شب برای شام تا ۱ صبح برای بار

آدرس: دی آی اف سی- گیت ویلج شماره ۰۸- دبی – امارات متحده عربی

اینستاگرام: https://www.instagram.com/lpmdubai/?hl=en

بیشتر بخوانید …

با بهترین هتل های دبی آشنا شوید (همراه با نقد و بررسی + تصاویر)

تجربه بهترین غذاهای مکزیکی در رستوران Loca

رستوران Loca که در فاصله سه‌دقیقه‌ای از مسجد جمیرا قرار دارد از بهترین رستوران‌های دبی برای غذاهای مکزیکی است. تاکوها و ناچوهای خوشمزه رستوران Loca در کنار جو عالی آن‌که همراه با موسیقی زنده است، این بار رستوران جذاب را به یکی از بهترین رستوران‌های دبی تبدیل کرده است.

از دیگر غذاهای محبوب منوی این رستوران چیمی چانگای مرغ، کوزادیلا، سالاد توستادا، بوریتو مرغ، دیپ آرتیشو و فاهیتا است و برای گیاه خواران گزینه‌های بسیار مناسبی ارائه می‌شود. شما برای ناهار، شام یا فقط برای صرف نوشیدنی در آخر شب می‌توانید به این رستوران مدرن از بهترین رستوران های دبی رفته و از حال و هوای بی‌نظیر آن لذت ببرید.

رستوران Loca از بهترین رستوران‌های دبی برای دورهمی‌های دوستانه خانم‌ها است و بسیار در بین آن‌ها محبوب است. هر چند برای گپ و گفت با دوستان، گروه‌های کوچک یا بزرگ نیز مناسب است. متوسط قیمت رستوران با نوشیدنی الکلی حدود ۴۰۰ درهم برای دو نفر است.

ساعت سرویس‌دهی رستوران: از ۱۲ ظهر تا ۲ صبح

آدرس: دبی مارین بیچ ریزورت و اسپا – خیابان جمیرا بیچ – خیابان ۴ A – دبی – امارات متحده عربی

اینستاگرام: https://www.instagram.com/locauae/?hl=en

لذت تجربه بهترین غذاهای هندی در رستوران Naya

اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران های دبی برای صرف غذای هندی هستید، رستوران Naya از بهترین مکان‌ها است. این رستوران در موقعیتی عالی در هتل ساحلی جمیرا واقع‌شده است؛ و عمدتاً غذاهای شمال هند در آن سرو می‌شود.

محیط رستوران که با رنگ‌های گرم دیزاین شده، ستون‌های طلایی و رنگی و طرح‌های دیواری آن درمجموع فضایی گرم و صمیمانه به وجود آورده که بودن در آن را دلچسب می‌کند. علاوه بر زیبایی فضا، کیفیت غذا و خدمات عالی این رستوران هندی آن را به یکی از بهترین رستوران های دبی تبدیل می‌کند.

پرسنل این رستوران عالی هستند، به گرمی از شما استقبال می‌کنند و به‌دقت به خواسته‌های شما رسیدگی می‌کنند. متوسط قیمت غذا در رستوران Naya به‌طور تقریبی ۳۰۰ درهم برای دو نفر است.

ساعت سرویس‌دهی شام رستوران: از ۶ عصر تا ۱۲ شب

آدرس: خیابان ۴۳ منامه – دبی– امارات متحده عربی (منطقه صنعتی راس الخور ۱)

اینستاگرام: https://www.instagram.com/nayarestaurant/?hl=en

سخن آخر

رستوران های دبی در سال‌های اخیر با افزایش شمار بازدیدکننده‌ها با رشد چشمگیری مواجه شده‌اند. تنوع و تعداد زیاد رستوران ها دغدغه‌ای است تا چگونه بهترین رستوران‌های دبی را شناسایی کرده و در سفر خود برای رفتن به آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. در این مطلب کوشیدیم شیک‌ترین، خاص‌ترین و بهترین رستوران‌های دبی را به شما معرفی کنیم تا تجربه غذاخوری شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی را در سفر به دبی برای خود رقم بزنید.

پیش از سفر به دبی اقدامات لازم جهت دریافت ویزای توریستی دبی را انجام دهید؛ نگران نباشید برای یک سفر امن و آسوده ستاره ونک همراه شماست. 

سوالات متداول

بهترین رستوران‌های دبی در کدام منطقه شهر قرار دارند؟

برترین و بهترین رستوران‌های دبی عموماً در پالم جمیرا، معروف‌ترین محله دبی واقع‌شده‌اند.

گرانترین رستوران دبی کدام رستوران است؟

رستوران سابلیموشن با تنها ۱۲ صندلی برای نشستن با هزینه ۵۰۰۰ درهم برای هر نفر گران‌ترین رستوران جهان و از بهترین رستوران‌های دبی محسوب می‌شود.

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید