شگفت‌انگیزترین جزایر تایلند را بشناسید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 1 ژوئن 2019
Loading...

سفری رؤیایی در جزیره‌ای آرام را دوست دارید؟ یا می‌خواهید تمام روز را در حال جنب‌وجوش باشید و از تفریحات هیجان‌انگیز ساحلی لذت ببرید؟ با هر روحیه و سلیقه‌ای به تایلند سفر کنید، این کشور خارق‌العاده میزبانی عالی برای شما خواهد بود. پاتایا، پوکت و سامویی هرکدام از منحصربه‌فردترین جزایر تایلند هستند که با زیبایی‌هایشان شما را شگفت‌زده خواهند کرد. پس با ما همراه باشید و جزیره رؤیایی خود را انتخاب کنید.

تایلند از صدها جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده است که همگی آن‌ها زیبا، خاص و شگفت‌انگیز هستند. مناظر کارت‌پستالی و فوق‌العاده زیبا، سواحل شنی با تفریحات هیجان‌انگیز و هتل‌های لوکس، بسیاری از گردشگران را ترغیب کرده‌اند تا تعطیلات خود را در این کشور بگذرانند؛ اما در بین تمام جزایر تایلند ۳ جزیره پاتایا، پوکت و ساموئی توانسته‌اند نام خود را برسر زبان‌ها انداخته و به محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تایلند تبدیل شوند. در ادامه به معرفی این مکان‌های خارق‌العاده می‌پردازیم.

شگفت‌انگیزترین جزایر تایلند

۳ جزیره پوکت، پاتایا و سامویی از پرطرفدارترین جزایر تایلند هستند.

جزیره پوکت

اقامت در جزیره‌ای بهشتی را تجربه کنید، جزیره پوکت بی هیچ اغراقی یکی از حیرت‌آورترین مناطق روی زمین است. در این جزیره زیبا همه چیز برای یک سفر عالی و بی‌عیب‌ونقص محیا می‌باشد. قدم زدن در سواحل شنی، شنا در آب‌های زلال و شفاف، تماشای نمایش‌های آتش‌بازی، اقامت در هتل‌های ۵ ستاره لوکس و بازدید از قدیمی‌ترین معابد جهان بخشی از تفریحات هستند که با اقامت در پوکت می‌توان از آن‌ها لذت برد.

بدون شک نام جزیره فی فی را بارها و بارها شنیده‌اید، فی‌فی از معروف‌ترین جزایر تایلند است که در پوکت قرار دارد. قرار گرفتن صخره‌های آهکی در میان سواحل شنی ترکیبی جادویی در جزیره فی‌فی را به وجود آورده‌اند. اگر به دنبال مکانی آرام برای تمرکز و تمدد اعصاب هستید، فی‌فی یکی از آن‌هاست. قایق‌سواری در میان آب‌های زلال در حالی که از دهانه غارهای اسرارآمیز عبور می‌کنید، دلچسب‌ترین لحظات سفر را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

کمتر کسی است که با دیدن فیلم «مردی با اسلحه طلایی» از مجموعه فیلم‌های معروف جیمزباند تحت تأثیر صحنه‌های نفس‌گیر آن قرار نگرفته باشد. در واقع صحنه‌های فیلم به قدری تأثیرگذار بودند که محل فیلم‌برداری به همین نام ثبت و در دنیا معروف شد، «جزیره جیمزباند» از جزایر تایلند که هر گردشگردی آرزوی دیدن آن را دارد. جزیره‌ای استثنایی با صخره‌های عمودی که از میان آب‌های زمردین بیرون آمده‌ و مناظری شگرف را پدید آورده‌اند. جزیره جیمزباند به شما این امکان را می‌دهد تا در میان آب‌های کریستالی شنا کرده و رؤیایی‌ترین لحظات سفرتان را به ثبت برسانید.

در سفر به پوکت می‌توانید از یکی از بزرگ‌ترین بوداهای جهان بازدید کنید. این بودای سفید غول‌پیکر ۴۵ متر ارتفاع دارد و از جاذبه‌های گردشگری پوکت محسوب می‌شود. بودای سفید با نمایی ۳۶۰ درجه از پوکت یکی از زیباترین مناظر را برای عکس گرفتن در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

جزیره پاتایا

پاتایا را می‌توان از شلوغ‌ترین جزایر تایلند دانست. جزیره‌ای همیشه بیدار و پرجنب‌وجوش که در سال میزبان بیش از پنج میلیون توریست از نقاط مختلف دنیا است. مسافرانی که سواحل شلوغ را به مکان‌های آرام ترجیح می‌دهند، می‌توانند به پاتایا سفر کرده و از تفریحات هیجان‌انگیزی مانند جت‌اسکی، موج‌سواری، قایق‌رانی، والیبال ساحلی و غواصی لذت ببرند.

اگر می‌خواهید اوج هیجان را در این جزیره کوچک تجربه کنید و با آداب‌ورسوم مردم تایلند از نزدیک آشنا شوید، قدم زدن در خیابان واکینگ استریت را در برنامه‌های خود قرار دهید. در این خیابان تعطیلی وجود ندارد و در هر زمان از شبانه‌روز می‌توانید به آنجا رفته و اجرای گروه‌های موسیقی را تماشا کنید، سوغاتی بخرید و با فست‌فودهای خیابانی جذاب از خودتان پذیرایی کنید.

معبد پناهگاه حقیقت از دیگر جاذبه‌های پاتایا می‌باشد، این معبد بزرگترین سازه تمام چوب تایلند است که در کنار دریا ساخته شده و نمایی فوق‌العاده زیبا دارد. در واقع معبد هزاران سال قبل بر مبنای دانش، حکمت و فلسفه شرقی طراحی شده و فضایی رازآلود دارد. بازدید از معبد را می‌توانید با شوی دلفین‌ها که در نزدیکی ساحل برگزار می‌شود به پایان برسانید.

پاتایا علاوه بر جاذبه‌های فراوان محل برگزاری بسیاری از فستیوال‌های تایلند نیز می‌باشد، اما یکی از پرطرفدارترین آن‌‎ها که جمعیت پاتایا را به اوج خود می‌رساند، فستیوال آتش‌بازی پاتایا است. این فستیوال در ماه می برگزار می‌شود و شهر پاتایا را غرق در نور و شادی می‌کند، برای شرکت در این فستیوال می‌توانید با تور پاتایا آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شوید و سفری خاطره‌انگیز به پاتایا را تجربه کنید.

جزیره سامویی

سامویی از لوکس‌ترین جزایر تایلند است. در واقع زیبایی بی حدوحصر جزیره باعث شده مردم تایلند نام آن را «کو سامویی» به معنای بهشت امن بگذارند. زیباترین سواحل تایلند در جزیره سامویی قرار دارند. سواحلی که با شن‌های سفید، صخره‌های مرجانی و درختان نارگیل چشم‌ها را خیره می‌کنند.

سامویی در ۷۰۰ کیلومتری شهر بانکوک قرار دارد و با یک پرواز داخلی از بانکوک می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. یکی از زیباترین پارک‌های دریایی دنیا در این جزیره قرار دارد. این پارک با ماهی‌های رنگارنگ و موجودات دریایی عجیب‌وغریب بهترین مکان برای غواصی وکشف دنیای زیرآب محسوب می‌شود.

سامویی از دو بخش جنگل‌های کوهستانی و سواحل شنی تشکیل شده است. سواحلی که هر کدام با تفریحات فراوان، هتل‌ها و رستوران‌های لاکچری زیباترین لحظه‌ها را پیش‌روی گردشگران قرار می‌دهند. ساحل چاونگ، لامای، منام، باپت و بودای بزرگ از سواحل زیبا و معروف سامویی هستند.

در این جزیره زیبا شما می‌توانید از تفریحاتی مانند قایق‌سواری، پاراسیلینگ و جت‌اسکی استفاده کرده و از عبادتگاه‌های بودایی آن بازدید کنید.

جهت خرید بلیط هواپیما تایلند و رزرو تور تایلند با همکاران بخش فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید