نحوه کنسلی بلیط هواپیما از سایت ستاره ونک

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 17 آگوست 2019
Loading...

پس از خرید بلیط هواپیما، ممکن است به دلایل مختلف سفر لغو شده و مسافر تصمیم بگیرد بلیط خود را تغییر تاریخ داده یا آن را کنسل کند. چگونگی کنسلی بلیط هواپیما از سایت ستاره ونک سؤالی است که بیشتر مسافران این آژانس با آن مواجه هستند. در این مطلب می‌خواهیم روند کنسلی یا تغییر تاریخ بلیط در سایت ستاره ونک را مرور کنیم.

سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما آژانس ستاره ونک امکان خرید بلیط هواپیما به تمام نقاط ایران و جهان را با معتبرترین ایرلاین‌ها فراهم کرده است. مراحل خرید بلیط هواپیما از سایت ستاره ونک بسیار راحت بوده و تنها با چند کلیک می‌توانید مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و پس از انتخاب مناسب‌ترین ایرلاین و ساعت پروازی بلیط خود را صادر کنید. حال اگر به هر دلیلی مجبور به تغییر تاریخ یا کنسلی بلیط هواپیما شوید، چگونه باید این کار را انجام دهید؟

روند تغییر تاریخ بلیط هواپیما در سایت ستاره ونک

پشتیبانی سایت ستاره ونک تمامی مراحل تغییر تاریخ بلیط را انجام می‌دهد. برای این کار بایستی درخواست تاریخ جدید سفر خود را به همراه تصویر بلیط، از طریق ایمیل ثبت نام شده در سایت به اطلاع گروه پشتیبانی سایت ستاره ونک برسانید. آدرس ایمیل پشتیبانی پایین برگه بلیط ذکر شده است. مسئول پشتیبانی پس از بررسی شرایط، میزان جریمه تغییر تاریخ را اعلام کرده و با تائید شما بلیط جدید را خدمتتان ارسال می‌کند.

دقت داشته باشید که تغییر تاریخ بلیط با توجه به قوانین ایرلاین ممکن است شامل پرداخت جریمه شود. در اینصورت جریمه به شما اعلام شده و پس از پرداخت وجه می‌توانید بلیط خود را دریافت کنید.

روند تغییر تاریخ بلیط از طریق سایت ستاره ونک در بلیط‌های داخلی مانند بلیط ماهان و در بلیط‌های خارجی مانند بلیط لوفت هانزا یکسان می‌باشد.

روند کنسلی بلیط در سایت ستاره ونک

پس از خرید بلیط هواپیما از طریق سایت ستاره ونک، چنانچه سفر شما لغو شده و می‌خواهید بلیط را کنسل کنید، بایستی درخواست خود را از طریق ایمیلی که پایین صفحه بلیط نوشته شده است به گروه پشتیبانی ستاره ونک ارسال کنید. گروه پشتیبانی با توجه به نوع ایرلاین و زمان پرواز درخواست شما را مورد بررسی قرار داده و نتیجه را خدمتتان ارسال می‌کند. همانطور که می‌دانید قوانین کنسلی بلیط در شرکت‌های هواپیمایی مختلف متفاوت بوده و شامل جریمه می‌شود؛ بنابراین طبق قوانین ایرلاین، جریمه از مبلغ بلیط شما کسر شده و مابقی مبلغ ظرف مدت ۱۴ روز کاری در پروازهای خارجی و ۷۲ ساعت در پروازهای داخلی به حساب شما عودت داده می‌شود.

نکات مهم

  • قوانین کنسلی بلیط هواپیما در صفحه انتخاب پرواز، قسمت “اطلاعات بیشتر” نوشته شده است. لطفا قبل از نهایی کردن بلیط، بر روی دکمه قوانین و مقررات کلیک کرده و قوانین مربوط به بلیط را با دقت مطالعه کنید.
  • هنگام خرید، به انواع بلیط هواپیما دقت کنید. چرا که برخی از بلیط‌ها چارتری بوده و غیرقابل کنسلی می‌باشند.
  • برای حفظ اطلاعات شخصی مسافر و امانتداری، مبلغ برگشتی تنها به حسابی عودت داده می‌شود که وجه بلیط از طریق آن واریز شده باشد.

شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما به تمامی مقاصد ایران و جهان به سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما آژانس مسافرتی ستاره ونک به آدرس www.setsrehvanak.com  مراجعه کرده و در کمترین زمان بلیط هواپیما خود را صادر کنید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید