راهنمای خرید بلیط در سایت ستاره ونک

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 25 ژوئن 2018
Loading...

 

مراحل خرید بلیط اینترنتی از سایت ستاره ونک:

 

 

۱- تعیین مسیر و تاریخ:

– در بالای کادر دو گزینه پرواز داخلی و خارجی را مشاهده می‌کنید، یکی از دو گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

– سپس در صورتی که پرواز شما فقط رفت است، گزینه‌ی یک طرفه، اگر پرواز شما به صورت رفت‌وبرگشت است، گزینه‌ی دوطرفه و در صورتی که می‌خواهید چند پرواز پشت سرهم داشته باشید، گزینه‌ی چند مسیره را انتخاب کنید.

– در صورتی که پرواز چند مسیره را انتخاب کنید، چند کادر دیگر باز می‌شود که به شما امکان این را می‌دهد که مسیرهای رفت و برگشت خود را انتخاب کنید.

– سپس در کادرهای مشخص شده، مبدأ، مقصد و تاریخ رفت‌وبرگشت خود را انتخاب کنید (توجه داشته باشید که انتخاب تاریخ به صورت شمسی و میلادی هر دو امکان‌پذیر است)

– در کادر بعدی بایستی تعداد مسافران را با توجه به رده‌ی سنی انتخاب کنید، دقت کنید در صورتی موس خود را بر روی کادر تعداد مسافران قرار دهید گزینه‌های مختلف برای شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید گزینه‌های مور دنظر خود را انتخاب کنید.

– در کادر بعدی کلاس پروازی خود را انتخاب کنید، سپس بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.

 

 

 

 

۲- بررسی و انتخاب پرواز

در این صفحه تمامی پروازهای موجود با توجه به بازه‌ی زمانی و مقصد با جزییات کامل برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید ایرلاین، ساعت رفت، ساعت فرود، طول پرواز، مبلغ پرواز برای هر نفر (با توجه به سن مسافر) و سایر جزئیات پرواز را مشاهده کنید.

 

دقت کنید، اولین گزینه نمایش داده شده پیشنهاد ویژه ستاره ونک برای شما است که براساس بهترین ایرلاین، مناسب‌ترین قیمت و کمترین توقف (در صورت داشتن توقف) با توجه به پرواز جستجو شده در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی تنظیم شده است.

در سمت راست صفحه گزینه‌هایی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که پرواز خود را براساس کمترین و بیشترین قیمت، ساعت پروازی دلخواه، تعداد توقف‌ها و ایرلاین دلخواهتان فیلتر کنید. برای این کار فقط کافیست گزینه‌های مورد نظرتان انتخاب کرده و بر روی گزینه اعمال فیلترها کلیک کنید.

به این نکته دقت کنید که در پایین کادر هر پرواز گزینه‌ی اطلاعات بیشتر وجود دارد که با کلیک کردن بر روی آن می‌توانید جزئیات پرواز شامل مقدار بار مجاز، شماره پرواز، نام فرودگاه مبدا و مقصد، جزئیات مربوط به قیمت را به همراه قوانین پرواز مشاهده کنید.

بعد از اینکه پرواز را با دقت انتخاب کرده و قوانین را مطالعه کردید بر روی گزینه‌ی انتخاب پرواز کلیک کنید.

 

 

 

 

 

۳- ورود اطلاعات مسافران

در این صفحه اطلاعات مربوط به مسافران را با دقت وارد نمایید.

در قسمت ورود اطلاعات، گزینه افزودن از لیست مسافران را میبینید، چنانچه جز مشتریان ستاره ونک باشید، اطلاعات شما در سیستم رزرو ذخیره خواهد شد و با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید اطلاعات خود را مشاهده نمایید.

 

 

 

۴- چک نهایی

تمامی اطلاعات پرواز اعم از مسیر و تاریخ پرواز، نرخ پرواز و اطلاعات مسافران برای چک نهایی نشان داده می‌شود.

هنگام وارد کردن اطلاعات شخصی مانند نام و نام‌خانوادگی، شماره پاسپورت، کارت ملی و تاریخ انقضای پاسپورت دقت کنید، چرا که در بعضی از ایرلان‌ها امکان تغییر اسم وجود ندارد و در برخی نیز تغییر اسم طبق قوانین ایرلاین شامل جریمه می‌شود.

بعد از چک نهایی وارد صفحه‌ی پرداخت شده و با پرداخت وجه مراحل خرید خود را تکمیل کنید.

 

 

۵- پرداخت وجه

شما از دو طریق می‌توانید وجه خود را پرداخت کنید:

۱-از طریق کیف پول اعتباری (کیف پول اعتباری خود را می‌توانید از طریق پنل کاربری شارژ کنید)

۲-از طریق انتخاب گزینه پرداخت درگاه بانک سامان (پرداخت با تمامی کارت‌های عضو شتاب امکان‌پذیر است) با انتخاب این روش صفحه‌ی پرداخت بانک باز می‌شود و شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات کارت خود مبلغ بلیط را پرداخت کنید.

 

 

نکته مهم: بعد از وارد کردن اطلاعات کارت و زدن دکمه‌ی پرداخت حتماً بر روی گزینه‌ی تکمیل فرایند خرید نیز کلیک کنید.

 

۶- صدور بلیط

در این مرحله بلیط شما صادر شده و می‌توانید آن را دانلود کنید، البته به این نکته هم توجه داشته باشید که فرایند صدور بلیط ممکن است تا ۲۰ دقیقه به طول بیانجامد، بنابراین نگران نباشید و در این مرحله کمی صبور باشید.

بلیط صادر شده به‌طور اتوماتیک به ایمیل شما هم ارسال می‌شود، همچنین شما می‌توانید بلیط خود را از طریق ورود به پنل کاربری هم دانلود کنید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید