معرفی تورهای نوروز 1400 آژانس هواپیمایی ستاره ونک

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 18 فوریه 2021
Loading...

چمدان‌ها را ببندید، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید و با ستاره ونک نوروزی هیجان‌انگیز و متفاوت‌تر سال گذشته داشته باشید! ما پکیج‌های ویژه‌ای را برای تعطیلات کرونایی شما در نظر گرفته‌ایم. پس اگر دلتان برای یک سفر درست و حسابی تنگ شده مطلب معرفی تورهای نوروز ۱۴۰۰ آژانس هواپیمایی ستاره ونک را از دست ندهید.

بهمن و اسفند سال گذشته کرونا نه فقط ایران بلکه تمام جهان را به شکی عمیق فرو برد. امسال اما وقت آن رسیده تا خستگی یک سال خانه نشینی را از تن به در کنیم، البته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی! تورهای نوروز ۱۴۰۰ ستاره ونک پر قدرت‌تر از همیشه برگشته و تعطیلاتی عالی را به شما نوید می‌دهند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

تورهای نوروز ۱۴۰۰ ستاره ونک

.

تور استانبول نوروز ۱۴۰۰

استانبول از پرطرفدارترین تورهای نوروز ۱۴۰۰ آژانس هواپیمایی ستاره ونک است. این مقصد محبوب امسال نیز با وجود کرونا میزبان گردشگران ایرانی در تعطیلات نوروز می‌باشد. با این تفاوت که گردشگران بایستی قبل و بعد از سفر خود تست PCR  را انجام دهند. علاوه بر این تمام هتل‌ها و ایرلاین‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و موادضدعفونی در طول پرواز و محوطه هتل می‌باشند.

طبق قوانین جدید موادضدعفونی کننده بایستی در سراسر هتل در دسترس باشد و اتاق‌ها به صورت روزانه و طبق متدهای جدید نظافت شوند. همچنین تمامی مسافران و خدمه هواپیما ملزم به استفاده از ماسک در طول پرواز هستند.

از رعایت پروتکل‌های بهداشتی که بگذریم استانبول همیشه و همیشه مقصدی جذاب برای گردشگران ایرانی بوده و هیچوقت خسته‌کننده و تکراری نمی‌شود. گشت و گذار در مراکز خرید، قدم زدن در کنار تنگه بسفر، بازدید از بناهای عثمانی برای تاریخ دوستان و گذراندن یک روز مهیج در جزایر اطراف استانبول از تفریحاتی هستند که می‌توانید در ایام نوروز از آن‌ها لذت ببرید.

تور مالدیو نوروز ۱۴۰۰

تور مالدیو در دسته لوکس تورهای نوروز ۱۴۰۰ آژانس هواپیمایی ستاره ونک قرار گرفته و به گردشگرانی که به دنبال مقصدی آرام و رویایی هستند پیشنهاد می‌شود.

مالدیو جزیره‌ای کوچک در اقیانوس هند است که به دلیل داشتن سواحل رویایی مورد توجه قرار گرفته است. در واقع این جزیره مقصدی عاشقانه برای گذراند ماه عسل به شمار می‌رود. بیشتر هتل‌های مالدیو بر روی آب ساخته شده و با داشتن ورودی‌ها اختصاصی به دریا تعطیلاتی شاهانه را به میهمانانشان هدیه می‌دهند.

علاوه بر هتل‌های لوکس، رستوران‌های زیر آب، انواع تفریحات مهیج آبی، سواحل رویایی و … همه وهمه دلیلی بر آن شده تا مالدیو به مقصدی برای لوکس پسندان تبدیل شود.

شرایط سفر به مالدیو نیز مانند استانبول تحت تاثیر ویروس کرونا تغییر کرده است. بر همین اساس مسافران باید قبل از و بعد از سفر تست PCR را انجام دهند. همچنین تمامی ایرلاین‌ها و هتل‌ها موطف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی می‌باشند.

با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سفری ایمن و بی‌دغدغه به مالدیو را تجربه خواهیم کرد.

تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۰

ارمنستان از دیگر مقاصدی ست که در دوره کرونا مرزهای خود را به روی گردشگران ایرانی گشوده و در میان لیست تورهای نوروزی ۱۴۰۰ آژانس هواپیمایی ستاره ونک قرار می‌گیرد.

نیاز نداشتن به دریافت ویزا و کوتاه بودن طول پرواز ارمنستان را به مقصدی پرطرفدار و محبوب برای ایرانیان تبدیل کرده است. این کشور زیبا جاذبه‌های تاریخی بسیار زیبا برای دیدن و مراکز تفریحی بسیار برای تجربه لحظات هیجان انگیز دارد.

اگر به مکان‌های تاریخی علاقه دارید گشت و گذار در میدان جمهوری ارمنستان و بازدید از شهر تاریخی اشترک را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگر هم به دنبال سفری مهیج هستید کمپ زدن در میان دشت‌های سرسبز ارمنستان، ماهیگیری در کنار دریاچه سوان، بالن سواری و زیپ لاین در دهکده ینوکاوان را می‌توانید تجربه کنید.

لازم به یادآوری است که نتیجه تست PCR جز مدارک لازم در سفر به ارمنستان می‌باشد.

تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۰

به بناهای تاریخی چند هزار ساله علاقه دارید؟ می‌خواهید چند روزی را در شهری دریایی سپری کنید؟ از دیدن مناظر سرسبز لذت می‌برید؟ دوست دارید تمام این امکانات را در کنار هم داشته باشید؟ پس ما برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ تور سریلانکا را پیشنهاد می‌دهیم.

مقصدی که شاید به اندازه استانبول و مالدیو معروف نباشد اما بدون شک با انتخاب آن یکی از متفاوت‌ترین سفرهای نوروزی را تجربه خواهید کرد.

کشور سریلانکا در جنوب قاره آسیا و در نزدیکی کشور هند قرار گرفته است. این کشور مناظری حیرت‌انگیز دارد و معابد بودای چند هزار ساله‌اش گردشگران را افسون معماری خارق‌العاده خود می‌کنند. علاوه بر این عاشقان دریا و ورزش‌های آبی نیز می‌توانند لحظاتی شگفت‌انگیز را در شهر ساحلی بنتوتا سپری کنند.

تور سریلانکا آژانس هواپیمایی ستاره ونک یه صورت ۷ شب و ۸ روز و در ۳ پکیج اقامت در بنتوتا، اقامت ترکیبی در شهرهای بنتوتا و کلمبو و اقامت در شهرهای کلمبو، بنتوتا و کندی برگزار می‌شود. شما می‌توانید با توجه به علایق خود و مشاوره با همکاران ما در واحد تور هر یک از پکیج‌ها را برای سفر نوروزی خود انتخاب کنید.

لازم به یادآوری است که نتیجه تست PCR جز مدارک لازم در سفر به سریلانکا می‌باشد.

بیشتر بخوانید …

راهنمای سفر به کشور مالدیو

راهنمای سفر به ارمنستان

راهنمای سفر به سریلانکا

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید