با مقصد جدید هواپیمایی اتریشی آشنا شوید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 29 آوریل 2019
Loading...

جز افرادی هستید که زیاد به مونترال کانادا سفر می‌کنید؟ پروازهای مختلف با توقف‌های طولانی مدت شما را خسته کرده و به دنبال پروازی راحت و مناسب برای سفر به مونترال می‌گردید؟ در این مطلب با ما همراه باشید چرا که هواپیمایی اتریشی سورپرایزی ویژه برای مسافرین شهر مونترال کانادا دارد.

مونترال شهری جذاب و پر جنب‌وجوش در استان کبک کانادا است. این شهر به عنوان پایتخت تجاری کانادا شناخته می‌شود و از نظر تجاری، فن‌آوری، حمل‌ونقل، گردشگری، هنری و حتی آموزشی توانسته از بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا پیشی بگیرد. جالب است بدانید که زبان رسمی مردم مونترال فرانسوی است و این شهر بعد از پاریس به عنوان دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان محسوب می‌شود.

سیستم حمل ونقل در شهر مونترال به قدری پیشرفته است که بنابر گزارش اکونومیست، این شهر از نظر زندگی سالم در رتبه دوازدهم جهان قرار دارد.

دانشگاه‌های شهر مونترال از معتبرترین دانشگاه‌های دنیا هستند و این شهر رتبه اول بهترین شهر دانشجویی را از آن خود کرده‌ است. شهر مونترال از نظر گردشگری نیز یکی از پرگردشگرترین شهرهای کانادا به شمار می‌رود، باغ گیاه شناسی در قلب مونترال، محله خوش صدای ژاک-کارتیه با نوازنده‌های خیابانی و رودخانه سنت‌لارنس از جاذبه‌های گردشگری شهر مونترال هستند.

هواپیمایی اتریشی

شهر مونترال کانادا در استان کبک

شرایط زندگی عالی، امکانات پیشرفته، دانشگاه‌های معتبر و جاذبه‌های گردشگری همه و همه دست‌دردست هم داده‌اند تا مونترال به مقصدی محبوب و پر رفت‌وآمد برای ایرانی‌ها تبدیل شود. اما به دلیل فاصله زمانی، سفر به مونترال سفری با ساعات پروازی طولانی خواهد بود. بنابراین انتخاب ایرلاین مناسب برای پرواز به مونترال از مهمترین مسائل قبل از سفر است. در همین راستا هواپیمایی اتریشی مسیر هوایی  وین – مونترال را در برنامه پروازهای خود قرار داده است.

معرفی مسیر جدید هواپیمایی اتریشی

هواپیمایی اتریشی از ایرلاین‌های فعال در ایران است و قصد دارد فعالیت‌های پروازی خود را افزایش دهد. بنابراین تصمیم به راه‌اندازی مسیر پروازی جدید گرفته است. شرکت هواپیمایی اتریشی از تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۱۹ همزمان با ۹ اردیبهشت ۹۸، پرواز جدید خود را از تهران به مقصد مونترال کانادا معرفی کرده است. این پرواز قرار است از طریق وین در فصل تابستان هر ۷ روز هفته و در فصل زمستان ۵ روز در هفته به مونترال کانادا پرواز داشته باشد. در این مسیر پروازی از مدرن‌ترین هواپیماهای شرکت اتریشی استفاده می‌شود و پرسنل مجرب اتریشی تمام تلاش خود برای داشتن یک پرواز عالی و بی‌نقص به کار خواهند گرفت.

از آنجایی که کشور کانادا و به خصوص شهر مونترال با زیبایی‌های خارق‌العاده‌اش از مقاصد محبوب و پر رفت و آمد ایرانیان است، بی‌شک این مسیر پروازی می‌تواند سفری راحت و بی‌دغدغه را برای مسافران به ارمغان بیاورد. اگر شما هم تصمیم دارید به مونترال سفر کنید، فرصت را از دست ندهید و در اولین فرصت با کارشناسان فروش بلیط در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس گرفته و بلیط هواپیما خود را در مسیر پروازی تهران – وین – مونترال با هواپیمایی اتریشی رزرو کنید.

هواپیمایی اتریشی

پروازهای جدید هواپیمایی اتریشی در مسیر تهران – وین – مونترال راه‌اندازی شد

هواپیمایی اتریشی

هواپیمای اتریشی یا آسترین ایرلاین (Astrian Airline) بزرگترین شرکت هواپیمای کشور اتریش است. آسترین ایر در سال ۱۹۲۳ تأسیس شد و اولین پرواز خود را از وین به مونیخ انجام داد. بعدها این ایرلاین با هواپیمایی آستریا ترکیب شده و شرکت بزرگ هواپیمای اتریشی را به وجود آوردند. فعالیت هواپیمای اتریشی تا سال ۲۰۰۸ به‌طور مستقل ادامه داشت اما در این سال دولت اتریش به دلیل مسائل مالی تصمیم به فروش این شرکت بزرگ گرفت و در نهایت در سال ۲۰۰۹ هواپیمایی لوفت‌هانزا، شرکت اتریشی را خریداری کرد. در حال حاضر هواپیمایی اتریشی زیر مجموعه هواپیمایی بزرگ و موفق لوفت‌هانزا (Lufthansa) است.

مقصد جدید هواپیمایی اتریشی

هواپیمای اتریشی بزرگترین شرکت هواپیمایی اتریش است

دفتر مرکزی هواپیمایی اتریشی در شهر شوخات (Schwechat) اتریش قرار دارد و قطب اصلی پروازهای این هواپیمایی، فرودگاه شهر وین است. هواپیمایی اتریشی در حال حاضر به ۱۳۰ نقطه از جهان شامل اروپا، آسیا، خاورمیانه، آفریقا، امریکای شمالی و دریای کارائیب پرواز دارد. قرارگیری اتریش در قلب اروپا باعث شده فرودگاه بین‌المللی این کشور مرکز رفت و آمد بسیاری از پروازها باشد، همچنین توقف‌های کوتاه مدت برای تعویض پروازها، به مسافران این امان را می‌دهد تا پرواز خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

ناوگان بزرگ هواپیمایی اتریشی (Austrian Airline) شامل ۸۳ فروند هواپیما از نوع هواپیماهای ایرباس، بوئینگ، امبرر و فوکر است که با توجه به ظرفیتشان در سه گروه مسیری پروازهای کوتاه مدت، متوسط و طولانی مدت فعالیت می‌کنند. هواپیماها همه مدرن بوده و از امکانات پیشرفته پروازی برخوردار هستند.

صندلی‌های هواپیمایی اتریشی در سه نوع اکونومی، پرمیوم اکونومی و بیزینس کلاس به فروش می‌رسند. صندلی‌های اکونومی و پرمیوم اکونومی همگی بسیار انعطاف‌پذیر بوده و فضایی باز دارند و سفری راحت و بدون دغدغه را برای مسافران محیا می‌کنند، صندلی‌های بیزینس این هواپیمایی نیز بسیار مجهز بوده و امکاناتی نظیر فضای اختصاصی و آرام، سرویس غذای عالی و صندلی‌های راحت و مناسب را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. صندلی‌های بیزینس در هواپیمایی اتریشی به صورت یک در میان فروخته می‌شوند و به همین دلیل همیشه صندلی کناری مسافران در این کلاس پروازی خالی است. نکته مهم اینکه صندلی‌های بیزینس هواپیمایی اتریشی در مسیرهای خاص قابل خرید هستند.

مقصد جدید هواپیمایی اتریشی

صندلی‌های هواپیمایی اتریشی در مسیرهای دوربرد به مانیتور شخصی مجهز هستند

جهت خرید بلیط هواپیما اتریشی در مسیر جدید تهران – وین – مونترال و سایر مسیرهای پروازی، با کارشناسان فروش بلیط در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید و یا به صفحه آنلاین خرید بلیط هواپیما به نشانی www.setarehvanak.com مراجعه کنید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید