اقامتی خاطره‌انگیز در هتل‌های 5 ستاره ژوهانسبورگ

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 30 اکتبر 2019
Loading...

شما بیش از ۱۰ ساعت پرواز را تحمل نکرده‌اید که تمام مدت در هتل بمانید! هتل‌های ژوهانسبورگ به‌قدری زیبا و مجهز هستند که دل کندن از آن‌ها مشکل است. این هتل‌ها مجموعه‌ای کامل از تفریحات، امکانات رفاهی و زیبایی را در کنار هم دارند. در ادامه با تعدادی از این مجتمع‌های فوق لوکس آشنا می‌شویم.

ژوهانسبورگ معروف به شهر طلایی از جذاب‌ترین شهرهای آفریقای جنوبی است. این شهر با تفریحات فراوان و امکانات لاکچری خود مقصد محبوب بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا می‌باشد. از این رو هتل‌های زیادی با امکانات بین‌المللی در ژوهانسبورگ ساخته شده‌اند تا این شهر لوکس برای میهمان‌نوازی چیزی از کلان شهرهای دیگر کم نداشته باشد. هتل‌هایی که هر کدام می‌کوشند با تمامی توان و به بهترین شکل از گردشگرانی که تور آفریقای جنوبی را برای تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند پذیرایی کنند.

مطالب مرتبط

معرفی بهترین رستوران‌های ژوهانسبورگ

.

لوکس‌ترین هتل‌های ژوهانسبورگ

ژوهانسبورگ شهری زیبا و جذاب است که با داشتن هتل‌های لوکس با امکانات بین‌المللی از گردشگران استقبال می‌کند. در این مطلب با لوکس‌ترین هتل‌های ژوهانسبورگ آشنا می‌شویم.

هتل Four Seasons Hotel The Westcliff

فور سیزن از زیباترین هتل‌های ژوهانسبورگ است که چشم‌اندازی پاناروما از جنگل‌های این شهر سرسبز را به میهمانان هدیه می‌دهد. این هتل لوکس در یکی از نقاط مرتفع ژوهانسبورگ واقع شده و با مکان‌های تفریحی شهر ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

فور سیزن در ابتدا یک ملک مسکونی با بالکن‌های بزرگ و بسیار زیبا بوده بعدها مالک آن از امکانات ساختمان استفاده کرده و آن را به هتلی ۵ ستاره با تجهیزات بین‌المللی تبدیل کرد.

این هتل دارای ۱۱۷ اتاق است که در بین ساختمان‌های مختلف قرار گرفته‌اند. اتاق‌ها همگی بسیار لوکس بوده و هرکدام دکوراسیون منحصربه‌فرد خود را دارند. معماران هتل نهایت دقت و ظرافت را در طراحی و رنگ‌آمیزی هتل به‌کار برده‌اند. به‌طوری که با ورود به اتاق‌ها هارمونی میان رنگ دیوار، پرده و سایر وسایل اولین چیزی است که نظر شما را به خود جلب می‌کند. تختخواب‌های لوکس با تشک‌های پنبه‌ای، مینی بار، دستگاه تهویه هوا، نسپرسو و حمام‌های مرمر با کلیه لوازم بهداشتی از دیگر امکانات اتاق‌های هتل فورسیزن هستند.

کارمندان هتل بسیار آموزش‌د‌یده، مجرب و مهربان هستند تا حدی که خصوصیات اخلاقی شما را شناخته و با توجه به آن می‌کوشند بهترین خدمات را به میهمانان خود ارائه دهند. از امکانات هتل می‌توان به لابی بزرگ، استخر، جکوزی و سالن ورزشی اشاره کرد. همچنین دو رستوران روباز بر بام هتل وجود دارند که دسترسی به آن‌ها از طریق آسانسورها امکان‌پذیر است. در این رستوران‌ها با کیفیت‌ترین غذاهای آفریقایی و بین‌المللی سرو می‌شود.

هتل Peermont D’oreale Grande Hotel

هتل پرمونت را می‌توان از لحاظ امکانات لاس‌وگاس آفریقای جنوبی دانست. در بدو ورود به هتل مجسمه سرباز رومی در حالی که بر ارابه سوار است به شما خوش‌آمد خواهد گفت. پس از ورود به لابی نیز با دیدن دکوراسیونی مجلل از مبلمان طلا، ستون‌های بلند، لوسترهای بزرگ و تزئینات فاخر شگفت‌زده خواهید شد. با اقامت در هتل پرمونت به‌هیچ‌عنوان حوصله‌تان سر نمی‌روند چرا محوطه هتل با داشتن امکاناتی مانند سینما، سالن‌های بازی و رستوران‌های مختلف شما را سرگرم خواهد کرد.

پرمونت ۱۸۲ اتاق و سوئیت در حد استانداردهای بین‌المللی دارد که همگی به یک بالکن نسبتاً کوچک، سرویس خواب راحت، حمام با وسایل بهداشتی و تزئینات زیبا مجهز هستند.

با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید از امکاناتی مانند سرو میان وعده‌های جذاب در اتاق، مراکز اسپای مجهز با ماساژ سوئدی، سالن بدنسازی، استخر روباز و محوطه بزرگ سرسبز با درختان بلند جهت پیاده‌روی استفاده کنید.

هتل فرمونت که از لوکس‌ترین هتل‌های ژوهانسبورگ محسوب می‌شود. در فاصله ۳ کیلومتری فرودگاه قرار گرفته و تقریباً هر ۲۰ دقیقه یک‌بار ترانسفر رایگان از هتل به فرودگاه را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط

۷ جاذبه گردشگری ژوهانسبورگ

.

هتل Hallmark House

هال مارک از بهترین هتل‌های ژوهانسبورگ است که توسط معمار معروف دیوید آژای طراحی شده و از شاهکارهای معماری آفریقای جنوبی به‌شمار می‌آید. جالب است بدانید که صاحب هال مارک “جاناتن لیبمان” در طبقه بالای هتل زندگی می‌کند و شغل‌های متعددی که برای جوانان ژوهانسبورگ ایجاد کرده از کارآفرینان معروف شهر به حساب می‌آید.

اتاق‌های هتل در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری طراحی شده و با وسایل سنتی آفریقایی تزئین شده‌اند. بالکن، مینی بار، تختخواب‌های بسیار راحت، تلویزیون، چای و قهوه‌ساز از امکانات هتل هستند.

پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته می‌باشد و میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از امکاناتی مانند کافه روباز، چندین رستوران، استخر آب گرم و سرد، جکوزی و سالن ورزشی استفاده کنند. اطراف هتل نیز چندین خیابان با فروشگاه‌های صنایع‌دستی وجود دارد که برای گشت‌وگذار و خرید سوغاتی مناسب هستند.

هتل The Maslow

هتل مازلو از مجلل‌ترین هتل‌های ژوهانسبورگ است که پیشرفته‌ترین امکانات هتلی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. در واقع با اقامت در این هتل حسی همانند زندگی در قصرهای سلطنتی را تجربه خواهید کرد.

تمامی اتاق‌های هتل با وسایلی مدرن در عین حال ساده تزئین شده‌اند و چیدمان اتاق به‌گونه‌ای است حسی صمیمی و سرشار از آرامش را به میهمانان القا می‌کند. اینترنت پرسرعت، تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، سیستم تهویه هوا تمام اتوماتیک، حمام با کلیه وسایل آرایشی و بهداشتی، دستگاه پخش موزیک و چای‌ساز از امکانات اتاق‌های هتل مازلو می‌باشند.

محوطه هتل بسیار بزرگ و شیک بوده و امکاناتی مانند استخر روباز و سربسته، خدمات یوگا، سالن ورزشی، خدمات ماساژ، مسیر پیاده‌روی و … استفاده کنند.

مطالب مرتبط

۵ دلیل برای سفر به آفریقای جنوبی

.

هتل Hilton Sandton

این هتل از زیباترین هتل‌های ژوهانسبورگ است که در محوطه‌ای سرسبز و در ۱۴ کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. هتل هیلتون دارای پارکینگ اختصاصی بوده و ترانسفر رایگان را برای رسیدن به مرکز شهر در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

اتاق‌های هتل همگی به سبک معاصر طراحی شده و با پنجره‌های بزرگ منظره‌ای خارق‌العاده از شهر ژوهانسبورگ را پیش‌روی میهمانان قرار می‌دهد. اینترنت پر سرعت، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه چای و قهوه‌ساز، فضای مخصوص سیگار و حمام با دو. دوش‌های مجهز از امکانات اتاق‌های هتل هستند.

هتل هیلتون فضای سبزی بسیار زیبا دارد و میهمانان هتل می‌توانند از امکاناتی مانند زمین تنیس، استخر با صندلی‌های مخصوص حمام آفتاب، باشگاه اسب‌سواری، استخر آب گرم با سونا و چندین رستوران با غذاهای محلی و بین‌المللی استفاده کنند.

مطالب مرتبط 

معرفی بهترین هتل‌های کیپ تاون – آفریقای جنوبی

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید