معرفی بهترین هتل‌ های کیپ تاون – آفریقای جنوبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 12 دسامبر 2023
Loading...

انتخاب هتل از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند سفری خاطره‌انگیز و شیرین را برای شما رقم بزند و یا بالعکس سفر را به کامتان تلخ کند. در شهرهای کوچک به راحتی می‌توان هتل مناسب را انتخاب کرد اما این امر در شهرهای بزرگ به یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران تبدیل شده است. شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی نیز از جمله مقاصد پرطرفدار است که به دلیل داشتن تنوع زیاد هتلی، گردشگران را برای انتخاب یک اقامتگاه مناسب دچار تردید می‌کند. بنابراین در این مطلب ما سعی کرده‌ایم بهترین هتل‌های کیپ تاون را به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل‌های کیپ تاون

شهر کیپ تاون دارای تنوع هتلی زیادی می‌باشد.

آفریقای جنوبی مقصدی تقریباً جدید برای دوستداران گردشگری در ایران به حساب می‌آید. بعد از شهر ژوهانسبورگ پایتخت آفریقای جنوبی،کیپ تاون دومین و محبوب‌ترین شهر گردشگری در این کشور می‌باشد. ساحل زیبا و طبیعت خاص کیپ تاون، سالانه مسافران زیادی را به سمت این شهر می‌کشاند. همین امر باعث ساخته شدن هتل‌های بی‌شماری که خود از جاذبه های آفریقای جنوبی محسوب می‌شود، در کیپ تاون شده است. اگر شما جز کسانی هستید که می‌خواهید تعطیلات خود را در این شهر بگذرانید، برای آشنایی با هتل‌های کیپ تاون با ما همراه باشید. همچنین در صورت تمایل برای آگاهی از برنامه تور آفریقای جنوبی ستاره ونک کلیک کنید.

هتل‌های کیپ تاون – ۵ ستاره

  • هتل ۵ ستاره وستین کیپ تاون The Westin Cape Town

وستین از هتل‌های مجلل و باشکوه شهر کیپ‌تاون است که در مرکز شهر قرار دارد. امکانات هتل به اندازه‌ای  عالی است که میهمانان با هیچ مشکلی مواجه نخواهند شد. تمامی کارمندان هتل افرادی باتجربه هستند که به ۲ زبان انگلیسی و فرانسه مسلط می‌باشند.

اتاق‌های هتل بسیار راحت هستند و با پنجره‌های سراسری خود چشم‌اندازی زیبا از کیپ تاون را پیش‌روی میهمانان قرار می‌دهند. همگی اتاق‌ها از امکاناتی مانند لمکده، تلویزیون صفحه تخت، سرویس مجهز حمام و دستشویی، وای فای رایگان و مبلمان لوکس همراه با طراحی خلاقانه برخوردار هستند.

هتل وستین دارای یک باشگاه ورزشی بسیار مجهز است که در آن انواع خدمات تخصصی را به میهمانان ارائه می‌دهد. استخر روباز و شیک هتل با کف چوبی و امکانات ویژه نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت هتل وستین می‌باشد.

وستین جز آن دسته از هتل‌های کیپ تاون است که به خاطر داشتن رستورانی با طراحی خاص و پیچیده به همراه سرآشپز فوق‌العاده حرفه‌ای‌اش در بین ساکنین کیپ تاون و گردشگران معروف می‌باشد.

آدرس: Lower Long Street, City Bowl, 8000 Cape Town, South Africa

جهت رزور تور کیپ تاون می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

معرفی هتل‌های کیپ تاون

هتل وستین کیپ تاون

  • هتل پپر کلاب Pepperclub Hotel

هتل Pepperclub به عنوان یکی از بهترین هتل های کیپ تاون در قلب این شهر قرار گرفته و  دارای استخر روباز، مرکز سلامتی با سالن بدنسازی و سینمای خصوصی است.

همه اتاق‌های بزرگ دارای تخت‌های کینگ، صندلی راحتی و تلویزیون پلاسما ۴۲ اینچی دیواری هستند. یخچال و قهوه ساز، گاوصندوق های الکترونیکی و لپ تاپ از دیگر امکانات اتاق‌های هتل هستند. اکثر سوئیت‌ها نیز دارای بالکن خصوصی و امکانات آشپزخانه می‌باشند.

میهمانان هتل Pepperclub می‌توانند به صورت انحصاری به امکانات باشگاه ساحلی دسترسی داشته باشند. مرکز بین المللی کمپس بی، در فاصله ۱۰ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد. یک شاتل رایگان برنامه‌ریزی شده و دسترسی میهمانان را به  Camps Bay و V&A Waterfront راحت می‌کند.

این هتل دارای دکوراسیون شیک و وای فای رایگان در سراسر محوطه خود می‌باشد. کافه روبی صبحانه و ناهار و رستوران COPA منوی مدرن در محیطی شیک را ارائه می دهد.

وجود یک استخر در طبقه هشتم مکان مناسبی برای استراحت و لذت بردن از مناظر پانوراما از شهر و کوه را فراهم کرده است.

هتل Pepperclub تا فرودگاه بین المللی کیپ تاون ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. ترانسفر فرودگاهی را می توان در صورت درخواست و با پرداخت هزینه هماهنگ کرد.

آدرس: Corner of Loop and Pepper Streets, Cape Town CBD, 8000 Cape Town, South Africa

بیشتر بخوانید

راهنمای سفر به کیپ تاون

  • هتل ۵ ستاره رادیسون بلو واترفرانت Radisson Blu Hotel Water front

رادیسون بلو واتر فرانت از هتل‌های کیپ تاون است که مسافران با اقامت در آن می‌توانند با شکوه‌ترین لحظات در آفریقای جنوبی  را تجربه کنند. میهمانان این هتل مجلل منظره‌ای رو به جزیره روبن را در اختیار دارند. نزدیکی به اسکله ویکتوریا و آلفرد، ساحل کیپ تاون و رستوران‌های معروف کیپ تاون از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌باشد.

هر کدام از اتاق‌های هتل رنگبندی خاص خود را دارند که باعث گرم و صمیمی شدن فضای اتاق می‌شود. این اتاق‌های مجلل دارای اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تهویه هوا، بوفه و حمام‌های مجهز می‌باشند.

رستورانی بسیار شیک با غذاهای فوق‌العاده لذیذ تراس با استخر روباز، اسپا، سالن بدنسازی، فضای پیاده‌روی، ورزش‌های آبی، فضای پیاده‌روی و پالاگلایدر از دیگر امکانات هتل رادیسون بلو واتر فرانت می‌باشند.

هتل رادیسون در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از فرودگاه و در نزدیکی مراکز خرید کیپ تاون قرار دارد.

آدرس: ۱۰۰ Beach Rd, Granger Bay, Cape Town, 8001, South Africa

معرفی هتل‌های کیپ تاون

هتل بلو رادیسون فرانت

  • هتل ۵ ستاره تیبل بی کیپ تاون The Table Bay Hotel

تیبل بی یکی به عنوان یکی از  بهترین هتل‌های کیپ تاون شناخته شده است. از دلایل محبوبیت این هتل می‌توان به داشتن نمایی زیبا به سمت کوه تیبل و بندر ورکینگ و همچنین قرار داشتن در موقعیت مکانی عالی اشاره کرد. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، هندی و عربی صحبت می‌کنند به همین دلیل میهمانان هتل  به راحتی می‌توانند با کارکنان  ارتباط برقرار کنند.

این هتل ۸ طبقه دارای ۳۲۹ اتاق است و هر کدام از اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه چای و قهوه ساز، حمام اختصاصی مجهز به وسایل بهداشتی، حوله و سشوار و همچنین مینی بار شامل بطری آب‌معدنی رایگان می‌باشند.

فضای هتل امکاناتی مانند مراکز تجاری شیک، آرایشگاه، استخر روباز و جکوزی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل دارای ۳ رستوران می‌باشد که تمامی وعده‌های غذایی را ارائه می‌دهند. اما زیباترین آن رستوران کامیسا است که با داشتن منظرهایی رو به اقیانوس، علاوه بر سرو غذاهای لذیذ فضایی رمانتیک را نیز در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

این هتل در ۳۰۰ متری مرکز خرید وی اند ای واتر فرانت قرار دارد و تنها ۱۰۰ متر با بندر وی اند ای واتر فرانت فاصله دارد.

آدرس: Quay 6, W Quay Rd, V & A Waterfront, Cape Town, 8001, South Africa

معرفی هتل‌های کیپ تاون

هتل تیبل بی کیپ تاون

  • هتل ۵ ستاره وان اند اونلی کیپ تاون Hotel One & Only Cape Town

هتل وان اند اونلی ساختمانی لوکس در شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی است که شکوه و عظمتش چشم‌ها را خیره می‌کند. این هتل در یک مراسم باشکوه در سال ۲۰۰۹ با صدای “Mariah Carey” شروع فعالیت خود را جشن گرفت.

هتل وان اند اونلی تمامی امکاناتی را که برای داشتن یک اقامت لولس مورد نیاز است برای میهمانان خود فراهم کرده است. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که دسترسی مسافران را به مرکز شهر راحت کرده است. همچنین داشتن چشم‌انداز زیبا به دریا و کوه مناظر رویایی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل وان اند اونلی دارای ۱۳۱ اتاق است. تمامی اتاق‌ها به سبک زیبایی تزیین شده‌‌اند. استفاده از رنگ‌های متنوع در اتاق‌ها و انتخاب مبلمان شیک و زیبا، آرامش را برای میهمانان به ارمغان آورده است. پنجره‌های دوجداره، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، مینی بار و سرویس بهداشتی بسیار تمیز از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌باشند.

میهمانان میتوانند برای رفع خستگی و استراحت از استخر روباز و امکانات ورزشی هتل استفاده کنند. هتل دارای فروشگاه‌های مختلف، صرافی، اتاق جلسه، آرایشگاه و پارکینگ نیز می‌باشد.

هتل ۵ ستاره وان اند اونلی جز یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کیپ تاون محسوب می‌شود.

آدرس:  Dock Road, V & A Waterfront, Cape Town, 8001, South Africa

معرفی هتل‌های کیپ تاون

هتل وان اند اونلی کیپ تاون

بیشتر بخوانید

معرفی بهترین رستوران‌های کیپ تاون – آفریقای جنوبی

  • هتل ۵ ستاره تاج کیپ تاون The Taj Hotel

هتل تاج در مرکز شهر کیپ تاون قرار گرفته و دارای معماری منحصر به فرد و خاص خود می‌باشد. این هتل با خیابان لانگ استریت تنها ۱ دقیقه فاصله دارد. همچنین وجود ساختمان‌هایی مریوط به قرن ۱۹، در اطراف هتل به محبوبیت آن افزوده است.

هتل تاج محل ۱۶۱ اتاق دارد که به سبک کلاسیک تزیین شده‌اند، مبلمان، میز مطالعه و سرویس خواب همگی بسیار خلاقانه چیده شده‌اند. تلویزیون صفحه تخت، دی‌وی‌دی و سی‌دی پلیر به همراه جدیدترین فیلم‌های دنیا برای استفاده میهمانان در اتاق‌های هتل قرار داده شده است. علاوه بر این تمام اتاق‌ها مجهز به شارژ رومیزی، یک دستگاه آی‌پد، تلفن، یخچال، سشوار، سرویس بهداشتی با تمامی امکانات می‌باشند.

هتل تاج محل دارای یک باشگاه ورزشی مجهز، استخر، سونا و جکوزی است. علاوه بر این، هتل دارای محوطه بازی و استخر مخصوص کودکان نیز می‌باشد. رستوران‌های هتل نیز با غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشند. سرویس غذا در هتل تاج محل به صورت ۲۴ ساعته است و میهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای صرف غذا به رستوران رفته و یا سرویس غذا را در اتاق خود دریافت کنند.

فاصله هتل تاج تا ایستگاه مترو ۸ دقیقه است و مسافران می‌توانند با ۵ دقیقه پیاده‌روی خود را به مراکز خرید بزرگ در کیپ تاون برسانند.

آدرس: ۱ Wale St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8000, South Africa

معرفی هتل‌های کیپ تاون

هتل تاج کیپ تاون

هتل‌های کیپ تاون – ۴ ستاره

  • هتل ۴ ستاره کومودور The Commodore Hotel

کومودور از هتل‌های ۴ ستاره و لوکس شهر کیپ‌تاون است. این هتل دارای ۲۳۶ اتاق می‌باشد. تمامی قسمت‌های هتل به صورت کاملاً خلاقانه طراحی شده‌ و اتاق‌های آن همگی از تجهیزات فوق لوکس هتلی برخوردار هستند. به همین دلیل می‌توان هتل کومودور را در ردیف هتل‌های ۵ ستاره نیز قرار داد، با این تفاوت که مسافران برای اقامت در این هتل مبلغ کمتری را نسبت به هتل‌های ۵ ستاره پرداخت می‌کنند.

در طراحی نمای بیرونی و اتاق‌‌ها از رنگ آبی استفاده شده که باعث می‌شود میهمانان هتل از لحظه ورود تا لحظه خروج احساس آرامش داشته باشند. فضای بیرونی هتل دارای یک باغ زیبا به همراه حوض است که آب‌نماهای آن منظره‌ای زیبا را به وجود آورده‌اند.

اتاق‌های هتل همگی به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، مینی بار و سرویس خواب‌های راحت و بزرگ مجهز هستند. همچنین میهمانان می‌توانند از امکانات ورزشی هتل مانند مرکز اسپا، سالن ماساژ و استخر روباز جهت شنا و گرفتن حمام آفتاب استفاده کنند. هتل کومودور دارای یک رستوران نیز می‌باشد که در آن انواع غذاهای محلی و بین‌المللی با کیفیت عالی سرو می‌شود. کومودور از هتل‌های کیپ تاون است که به دلیل ارائه امکانات بی‌نظیر در کنار هزینه پایین در بین گردشگران بسیار محبوب می‌باشد.

آدرس: Portswood Road, Waterfront, 8001 Cape Town, South Africa

معرفی هتل‌های کیپ تاون

هتل کومودور

 
بیشتر بخوانید
  • هتل بلموند ماونت نلسون Belmond Mount Nelson Hotel

این هتل مجلل که در یک باغ سرسبز در قلب شهر واقع شده است، نمادی از کیپ تاون است و متعهد به ارائه خدمات با کیفیت عالی به میهمانان خود می‌باشد.

هتل بلموند ماون نلسون با باغ های معروف کیپ تاون تنها یک قدم فاصله دارد. این هتل در یکی از آرام ترین نقاط شهر قرار گرفته است. شما می‌توانید در طول مدت اقامت از چای عصرانه معروف هتل در تراس لذت ببرید یا در یکی از استخرهای آن شنا کنید. امکانات رفاهی گسترده از جمله زمین تنیس و اقامتگاه‌های مدرن اقامتی به یاد ماندنی را رقم خواهند زد.

هر یک از اتاق‌های هتل ماونت نلسون دارای ویژگی‌های خاص خود به همراه امکانات مدرن هستند. سرویس ۲۴ ساعتع اتاق، حمام های مرمری و مبلمان با طراحی خاص هر واحد را  به یک استراحتگاه منحصر به فرد تبدیل می‌کنند.

با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به نقاط برجسته شهر، از جمله کوه تیبل و جزیره روبن دسترسی داشته باشید. کارکنان چند زبانه هتل به راحتی می‌توانند به درخواست‌های شما رسیدگی کنند.

آدرس: ۷۶ Orange Street, Gardens, 8001 Cape Town, South Africa

  • هتل ۴ ستاره کیپ تاون لژ Cape Town Lodge Hotel

کیپ تاون لژ از هتل‌های کیپ تاون است که به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر بسیار محبوب می‌باشد. نمای بیرونی هتل با رنگ‌های جذاب و متفاوت طراحی شده و در بین ساختمان‌های اطراف، خودنمایی می‌کند. قرارگیری هتل در مکان مناسب این امکان را به میهمانان می‌دهد که بتوانند به تمام نقاط شهر به راحتی دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های هتل همگی با رنگ‌های شاد و جذاب طراحی شده‌اند و تزیینات داخل آن‌ها نیز میهمانان را بر سر ذوق می‌آورد. وجود پنجره‌های قدی در اتاق‌ها نمای دیدنی از شهر کیپ تاون را پیش‌روی مسافران قرار می‌دهد. اتاق‌های کیپ تاون لژ در کنار داشتن ظاهری زیبا و چشم‌نواز، تمامی امکانات رفاهی را نیز برای میهمانان خود فراهم کرده است.

هتل کیپ‌تاون لژ دارای یک رستوران نیز می‌باشد که به خاطر سرو کباب‌های مخصوص و استیک‌های بی‌نظیر در کل شهر معروف شده است.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به استخر روباز در تراس، باغ با درختان و گل‌های زیبا، سیستم تهویه درون اتاق‌ها، اینترنت بی‌سیم، صندوق امانات، سالن ورزشی و مرکز اسپا اشاره کرد.

آدرس: ۱۰۱ Buitengracht Street, 8001 Cape Town, South Africa

معرفی هتل‌های کیپ تاون

هتل کیپ تاون لژ

  • هتل ساوترن سان کیپ تان  (Southern Sun Cape Sun hotel)            

این هتل در مرکز کیپ تاون و حدود ۷ کیلومتر از ساحل کلیفتون واقع شده است. همچنین دارای یک مرکز تناسب اندام و یک استخر می‌باشد.

همه اتاق‌ها بزرگ و مجهز به تهویه مطبوع در ساوترن سان کیپ سان دارای چشم‌اندازی از کوه تیبل، جزیره روبن، یا خلیج تیبل هستند. و با دکوراسیون به سبک عتیقه و یک سوئیت اختصاصی با حمام و دوش مجهز شده‌اند.

صبحانه بوفه هر روز سرو می شود و ناهار و شام در رستوران Riempies موجود است. میهمانان همچنین می توانند در Le Bar and Lounge که در لابی هتل قرار دارد استراحت کنند.

مهمانان می‌توانند به یکی از باشگاه‌های گلف منطقه، از جمله باشگاه گلف Rondebosch در فاصله ۱۰ کیلومتری دسترسی داشته باشند. هتل تا مرکز همایش های بین المللی کیپ تاون ۱۰ دقیقه پیاده و فرودگاه بین المللی کیپ تاون ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Strand Street, Cape Town CBD, 8002 Cape Town, South Africa

  • هتل ۴ ستاره وینیارد Vineyard Hotel

هتل وینیارد را می‌توان از متفاوت‌ترین هتل‌های کیپ‌ دانست. ساختمان هتل ویلایی است و در بین یک باغ زیبا قرار دارد. نمای هتل با رنگ سفید رنگ‌آمیزی شده و پنجره‌های چوبی آن منظره‌ای نوستالژیک و زیبا را به وجود آورده‌اند.

اتاق‌های هتل نیز مانند نمای ساختمان به شیوه کاملاً سنتی  آفریقایی طراحی شده‌اند. تمامی اتاق‌ها دارای تراس هستند و پنجره‌ها به سمت باغ باز می‌شوند. مدیریت هتل در یک ایده خلاقانه توانسته با ایجاد فضای رمانتیک در هر اتاق، میهمانان مشکل‌پسند خود را راضی نگه دارد. اتاق‌های هتل امکاناتی نظیر اینترنت، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه، سرویس بهداشتی مجهز و مینی بار هستند.

در باغ هتل میز و صندلی‌های شیک چیده‌ شده‌اند که بهترین مکان برای نوشیدن یک قهوه عالی و استراحت شبانه هستند. رستوران هتل نیز دارای فضای بسیار زیبایی است که به خاطر ارائه صبحانه‌های هیجان‌انگیز معروف می‌باشد.

میهمانان هتل می‌توانند از سایر خدمات مانند سالن ورزشی مجهز، استخر، سالن اسپا و ماساژ، مراکز تجاری، شاتل هواپیمایی و سایر امکانات VIP نیز استفاده کنند.

آدرس: Colinton Road, Newlands , Newlands, 7725 Cape Town, South Africa

معرفی هتل‌های کیپ تاون

هتل وینیارد

  • هتل ۴ ستاره پریمیر کیپ تاون Premier Hotel Cape Town

پریمیر از هتل‌های ۴ ستاره کیپ تاون است و فقط ۶ دقیقه با ساحل این شهر فاصله دارد. این هتل بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند در نزدیکی دریا اقامت داشته باشند.

اتاق‌های روبه‌دریا هتل از چشم‌اندازی خارق‌العاده برخوردار هستند. برای طراحی اتاق‌ها از رنگ کرم استفاده شده که تابش نور خورشید بر دیوارها هارمونی زیبا را ایجاد می‌کند. میهمانان علاوه بر استفاده از مناظر زیبا، امکاناتی مانند چای و قهوه ساز، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمام‌های مجهز را نیز در اختیار دارند.

هتل پریمیر دارای دو رستوران نیز می‌باشد که دیوارهای شیشه‌ای دارند و میهمانان می‌توانند وعده‌های غذایی خود را با مشاهده منظره زیبای دریا میل کنند. همچنین میهمانان هتل می‌توانند در کنار غذا، نوشیدنی مخصوص سرآشپز را نیز سفارش دهند.

خدمات وزرشی ارائه شده در هتل پریمیر مانند استخر و سالن ورزشی آن بسیار هیجان‌انگیزتر از  سایر هتل‌های کیپ تاون است.

آدرس: ۱ Marais Road, Sea Point, Sea Point, 8001 Cape Town, South Africa

معرفی هتل‌های کیپ تاون

هتل پریمیر کیپ تاون

  • هتل ۴ ستاره پورتز وود The Portswood Hotel

پورتز وود از هتل‌های کیپ‌تاون است که به دلیل لوکس و مجهز بودن و همچنین داشتن موقعیت مکانی عالی معروف می‌باشد. با اقامت در این هتل دسترسی به جاذبه‌های دیدنی کیپ‌تاون به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد.

اتاق‌های هتل با هارمونی آبی و سورمه‌ای رنگ‌آمیزی شده‌اند و با طراحی دریایی خود حس آرامش را به میهمانان انتقال می‌دهند.

سرویس مبلمان اتاق‌ها بر اثاث فنگ‌شویی چیده شده‌ است و همگی دارای سرویس اینترنت رایگان و پرسرعت، سرویس خواب بسیار راحت، حمام و دستشویی مجهز، تلویزیون، مینی بار و میز کار می‌باشند.

رستوران هتل دارای طراحی آفریقایی می‌باشد و انواع غذاهای هندی، بین‌المللی و محلی توسط سرآشپز معروفش سرو می‌شود.

میهمانان هتل می‌توانند برای رفع خستگی از استخر و خدمات اسپا استفاده کنند. هتل پورتز وود در فاصله ۵/۱ کیلومتری از کوه تیبل و فاصله نیم کیلومتری از اسکله ویکتوریا و آلفرد قرار دارد.

آدرس: Portswood Road, Waterfront, 8001 Cape Town, South Africa

معرفی هتل‌های کیپ تاون

هتل پرتز وود

سخن پایانی

شهر کیپ تاون دارای هتل های متنوع بسیاری می‌باشد. شما می‌‍توانید با تئجه به لودجه و سلیقه‌ای که دارید هر یک از هتل های ۴ یا ۵ ستاره را برای اقامت انتخاب کنید. کارشناسان ما در واحد تورهای خارجی در این زمینه مشاوره های لازم را ارائه می‌دهند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور کیپ تاون از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور کیپ تاون
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید