بهترین رستوران‌های هانوی، ویتنام

نوشته شده توسط : پونه مولایی در شنبه 14 دسامبر 2019
Loading...

آماده خوردن سالم‌ترین سبک غذایی دنیا هستید؟ سبک غذایی ویتنامی با ترکیبی از پنج سلیقه غذایی و مملو از گیاهان تازه، گوشت و ادویه‌جات؛ لقب سلامت‌ترین خوراک جهان را از آن خودکرده است. در سفر به این سرزمین شما هم این فرصت را پیدا خواهید کرد که حداقل برای مدتی کوتاه، تندرست باشید. اگر در هانوی ویتنام هستید، حتماً به رستوران‌هایی با منوی غذاهای محلی سری بزنید.

بیشتر غذاهای ویتنامی از شهر هانوی سرچشمه می‌گیرد. این شهر سابقه طولانی در درست کردن مواد اولیه و بیشتر از هر چیز دیگر در پخت غذاهای ساده با عطروطعم بی‌نظیر دارد. دستور پخت و تجربیات آن‌ها در پخت غذا فوق‌العاده است و شما یکی از خوشمزه‌ترین غذاهایی دنیا را در رستوران‌های این شهر مزه می‌کنید.

در ادامه با چند رستوران عالی هانوی آشنا می‌شویم.

باشگاه اجتماعی هانوی

همان‌طور که از نام این رستوران پیداست، اینجا پاتوق محبوب افراد برجسته جامعه در هانوی است. اغلب اوقات موسیقی در محیط رستوران نواخته می‌شود که به دل‌نشین بودن و آرامش فضا کمک می‌کند. منوی رستوران شامل غذاهای مدیترانه‌ای ست که برای گیاهخواران مکانی بسیار مناسب تلقی می‌شود.

اگر به دنبال مکانی برای گذراندن یک عصرانه هستید، این رستوران گزینه مناسبی است.

رستوران لوبیای قرمز

اگر به دنبال خوردن غذاهای ویتنامی با محیطی آرام و غذای خوشمزه هستید، در محله قدیمی شهر هانوی، رستوران لوبیای قرمز در خدمت شما است. آن‌ها در منوی غذایی خود غذاهایی باب میل تمام مردم جهان گنجانده‌اند که همه راضی از رستوران بروند.

منوی رستوران لوبیای قرمز حتی شامل نوشیدنی‌های محلی خوشمزه و گوارا هم می‌شود.

رستوران Hung Snake

تابه‌حال فکر کرده‌اید که مار چه مزه‌ای می‌تواند داشته باشد؟ اینجا مکانی ست که شما می‌توانید خوراک لذیذ ویتنامی را امتحان کنید. در این رستوران عجیب‌وغریب‌ترین غذای روزانه هانوی را خواهید دید که مار پخت شده با روش‌های مختلف مثل سرخ کردن، آب‌پز یا حتی در فرنی؛ یکی از آن‌ها است.

اگر موفق شدید که این غذا را بخورید دسته آخر نوشیدنی مخصوص مار هم سفارش دهید و سر بکشید.

مطالب مرتبط

درهانوی، پایتخت زیبای ویتنام ازاین مکان‌ها بازدید کنید

با ۷ سوغاتی معروف ویتنام آشنا شوید

.

رستوران خانگی هانوی

فضای این رستوران با شکلی از آجر و چوب زردرنگ، فضای کلاسیک را برای میهمانان خود خلق کرده است که می‌توان در آن بهترین غذاهای دریایی هانوی را میل کنید. اما این تنها ویژگی متمایز رستوران نیست؛ منوی طولانی و متنوع آن خود یک سورپرایز ویژه است. نوشیدنی‌های خارق‌العاده که با یک لیوان هم سیر نخواهید شد و دوباره و چند بار آن را سفارش می‌دهید.

جای تعجبی نیست که افراد مشهور برای خوردن غذا، این رستوران را ترجیح می‌دهند چون اینجا تجربه خوبی در امر رستوران‌داری، کسب کرده است.

رستوران Pizza 4P’s Tràng Tiền

برند Pizza 4P در ویتنام مترادف یک پیتزای عالی است. شعبات آن در بهترین مناطق شهر متمرکز است و بهترین نمونه پیتزا را به مشتریان خود عرضه می‌کند. تمام مواد تشکیل‌دهنده این رستوران کاملاً محلی و مستقیم تهیه می‌شود و به میز غذای می‌رسد.

اگر در هانوی هوس پیتزا کردید هیچ وقفه‌ای در کار نیاندازید و فوراً به Pizza 4P بروید.

رستوران Kebab & Co

اگر در تور ویتنام از خوردن هرروزه‌ی غذاهای ویتنامی خسته شدید و هوس غذای چرب و چیل ایرونی را کردید به رستوران کباب بروید. گرچه اینجا کباب‌های خود را به دستور پخت ویتنامی می‌پزد اما خوردن آن در شهر هانوی حسابی مزه می‌دهد.

این رستوران طی چند سال گذشته شهرت خوبی را برای خود دست‌وپا کرده و به یکی از رستوران‌های معروف هانوی بدل شده است. علاوه بر کیفیت عالی غذاها، قیمت مناسب آن از دیگر مزیت‌های این مکان است.

رستوران Bun Cha Ta

حوالی ساعات ناهار بوی گوشت کباب شده، حسابی در شهر ولوله برپا می‌کند. بون چا یک غذای محبوب ویتنامی ست که عطر و بوی آن شما را حتماً به‌یکبار امتحان کردند، وادار می‌کند.

اگر تمایل داشتید که بون چا (گوشت خوک کباب شده همراه نودل) میل کنید، رستوران “بون چا تا” ایده عالی برای خوردن آن است. این رستوران سابقه طولانی در درست کردن این غذا دارد و یقیناً بهترین بشقاب غذا را جلوی شما می‌گذارد.

مطالب مرتبط

طبیعت سحرانگیز ویتنام

سفر به ویتنام، سرزمینی ناشناخته

.

رستوران اسانس

هنگامی‌که صحبت از دکور مدرن پیش بیاید، رستوران اسانس استاندارهای لازمه را کسب می‌کند. این رستوران در خیابانی با همین نام قرار دارد که صف مشتریان آن‌ها تمامی ندارد و افراد را باسلیقه‌های مختلف راضی نگه می‌دارد.

در منوی این رستوران غذاهای اصیل ویتنامی به چشم می‌خورد که از موادی با بهترین کیفیت درست می‌شود. شلوغی این رستوران دال بر همین قضیه است.

برای رزرو تور نوروز۹۹ با کارشناسان فروش آژانس هواپیمایی ستاره ونک، تماس حاصل فرمایید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید