آشنایی با 5 مرکز خرید معروف بیروت، لبنان

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 21 آگوست 2019
Loading...

در سفر به بیروت برای پرداخت اضافه‌بار آماده باشید! بیروت پایتخت صنعت مد در خاورمیانه است و بی‌شک خرید کردن جذاب‌ترین بخش سفر شما به این شهر استثنایی خواهد بود. این شهر میزبان مدرن‌ترین مراکز خرید لبنان است. مراکزی که علاوه بر فروشگاه‌های پرزرق‌وبرق پر از تفریحات هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد هستند.

اگر عاشق خرید هستید و دیدن ویترین‌های رنگارنگ شما را هیجان‌زده می‌کند، لبنان مقصد ایده آل شما خواهد بود. بیروت پایتخت لبنان مملو است از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی که وجود مراکز خرید لاکچری زیبایی‌هایش را تکمیل می‌کند. شما می‌توانید برای دیدن زیباترین پایتخت خاورمیانه، با تور لبنان آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شده و یکی از بهترین سفرهای عمرتان را تجربه کنید.

مراکز خرید لبنان

بیروت پایتخت زیبای کشور لبنان مراکز خرید فراوانی دارد که در آن‌ها انواع برندهای معروف بین‌المللی را می‌توان یافت.

۱-سیتی سنتر بیروت

سیتی سنتر از اولین مراکز خرید لبنان است که در منطقه لوانت بیروت افتتاح شد. این مرکز خرید با بیش از ۲۰۰ فروشگاه میزبان ۴۰ برند معتبر بین‌المللی است که اولین شعبات خود را در لبنان افتتاح کردند. همچنین در سیتی سنتر بیروت انواع محصولات لبنانی مانند پوشاک، کیف و کفش چرم و زیورآلات بسیار زیبا را می‌توان تهیه کرد.

سیتی سنتر بیروت علاوه بر یک مرکز خرید، بهترین مکان برای گردشگرانی است که می‌خواهند طعم غذاهای لذیذ لبنانی را در محیطی لوکس تجربه کنند. در این مرکز خرید بیش از ۴۰ رستوران و کافه با غذاهای بین‌المللی و لبنانی فعالیت می‌کنند. اکثر این رستوران‌ها با داشتن فضای روباز، نمایی زیبا از شهر بیروت را به نمایش می‌گذارند.

مکان‌های بازی و سرگرمی مخصوص کودکان وبزرگسالان، هایپر مارکت مجهز و سینمای چند صفحه‌ای از دیگر امکانات سیتی سنتر بیروت هستند.

آدرس:  Elias El Hrawi, Beirut, Lebanon

ساعت کاری: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، جمعه و شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر

۲-بیروت مال

بیروت مال مرکز خریدی بزرگ با معماری مدرن و خاص است که در سال ۲۰۰۶ افتتاح شد و در حال حاضر یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید لبنان است. این مجتمع بزرگ محیطی گرم و صمیمی دارد و در آن مردم بیروت با فرهنگ‌ها و اعتقادات مختلف در کنار هم مشغول کسب و کار می‌باشند.

بیروت مال با وسعت ۵۰ هزار متر مربعی، دارای ۴ طبقه روی زمین و ۴ طبقه زیر زمین است. فروشگاه‌های بیروت مال انواع برندهای معتبر بین‌المللی و برندهای لبنانی را شامل می‌شود به همین دلیل این مرکز خرید به یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید سوغاتی‌های جذاب لبنان تبدیل شده است.

انواع لباس‌های مجلسی و راحتی، کیف و کفش، لوازم آرایشی، عطر و اکسسوری‌های لباس با تنوع قیمت را در این مجتمع بزرگ می‌توان دید. بعد از خرید نیز رستوران‌های بیروت مال با فضایی بسیار صمیمی آماده پذیرایی از گردشگران می‌باشند.

آدرس: Gioseppo Beirut Centre Mall City Centre Mall, Ground Floor, Lebanon-Hazmieh, Lebanon

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب

۳-سیتی مال

سیتی مال مرکز تجاری بزرگ است که در شمال شرقی شهر بیروت واقع شده است. در این مرکز خرید همه چیز از انواع پوشاک گرفته تا مواد خوراکی به فروش می‌رسد. در واقع سیتی مال با داشتن بیش از ۲۱۰ فروشگاه، دو دپارتمان استور و یک هایپر مارک بزرگ، علاوه بر مرکز خرید به عنوان یک مجتمع تفریحی شناخته می‌شود.

این مجتمع بزرگ با دیوارهای شیشه‌ای، طراحی زیبا دارد و به سیستم تهویه مطبوع در داخل سالن مجهز می‌باشد. فروشگاه‌های سیتی مال نیز همگی دکوری بسیار لوکس دارند و اجناس خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می‌رسانند.

در سیتی مال گردشگران می‌توانند بعد از یک خرید عالی، به مراکز تفریحی رفته و ساعاتی پر از هیجان را سپری کنند، در آخر نیز از سرو غذاها و نوشیدنی‌های خوش طعم در بهترین رستوران‌های لبنان لذت ببرند.

آدرس: Jdeideh, Lebanon

ساعت کاری: شنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

۴-دونس سنتر

دونس سنتر از اولین مراکز خرید لبنان است که با فضای داخلی زیبا، راهروهای بزرگ و امکاناتی ماندد پله برقی و سیستم تهویه هوای مطبوع در شهر بیروت ساخته شد. این مرکز تفریحی در خیابان “Verdun” و در نزدیکی ساختمان‌های اداری و مدارس قرار دارد. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کارمندان این مکان را برای صرف عصرانه بعد از کار و خرید انتخاب کنند.

در فروشگاه‎‌های دونس سنتر انواع فروشگاه‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و زیورآلات را می‌توان دید. چندین رستوران با غذاهای بین‌المللی و لبنانی، فست فود، کافه، مراکز تفریحی، مراکز بازی مخصوص کودکان، سالن بولینگ، اتاق بیلیارد و سینما از امکانات این مرکز خرید هستند.

آدرس: Verdun Street، Beirut, Lebanon

ساعت کاری: شنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

۵- مرکز خرید ABC

این مرکز خرید از قدیمی‌ترین مراکز خرید لبنان است که در ابتدا جز مراکز خرید کوچک با مغازه‌های محدود بوده اما با گذشت زمان پیشرفت کرده و در حال حاضر با داشتن چندین شعبه مختلف به مرکز تفریحی با امکانات کامل تبدیل شده است.

ABC فضایی زیبا با طراحی خاص دارد و از مکان‌های پرطرفدار برای خرید لباس‌های زیبای لبنانی است. علاوه بر اجناس لبنانی، نمایندگی برندهای معتبر جهانی نیز در این مرکز خرید شعبه دارند و انتخاب‌های فراوانی را در مقابل گردشگران قرار می‌دهند. مغازه‌های فروش جواهر از دیگر فروشگاه‌های محبوب در مرکز خرید ABC محسوب می‌شوند.

این مجتمع تفریحی به رستوران‌هایی با فضای داخلی فوق‌العاده شیک و غذاهای خوش‌طعم، امکانات تفریحی و سینما مجهز می‌باشد.

آدرس: El Salam School, Bayrut, Lebanon

ساعت کاری: شنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مطالب مرتبط

لبنان مهد صنعت مد در خاورمیانه

چرا به لبنان عروس خاورمیانه می‌گویند

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید