هتل سینامون بی سریلانکا | اقامتگاهی لوکس در بنتوتا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 5 آوریل 2022
Loading...

نظرتان در مورد اقامت در هتلی که توسط درختان سرسبز پوشیده شده و چشم‌انداز ابدی دریا را هم مقابل خود دارد چیست؟ هتل سینامون بی سریلانکا اقامتگاهی لوکس در شهر ساحلی بنتوتا است که در میان چمن زارهای وسیع قرار گرفته و ساحل دریا را در همسایگی خود دارد. این هتل اقامتی رؤیایی را به میهمانان خود هدیه داده و به عنوان یکی از زیباترین هتل‌های جنوب شرق آسیا شناخته می‌شود.

کشور سریلانکا ظاهری ساده و سنتی دارد اما این مقصد به ظاهر ساده نیز تحت تأثیر دنیای گردشگری بنای پیشرفت گذاشته و با هتل‌های لوکس از مسافران تور سریلانکا پذیرایی می‌کند. در این بین شهر ساحلی بنتوتا را می‌توان محل تجمع بهترین هتل‌های این کشور دانست و هتل سینامون بی سریلانکا با قرار گرفتن در این شهر و ارائه امکانات لوکس توانسته به شهرت جهانی دست پیدا کند. در ادامه با امکانات هتل سینامون بی در شهر بنتوتا بیشتر آشنا می‌شویم.

درباره هتل سینامون بی

سینامون بی هتلی ۵ ستاره با معماری بسیار زیباست که در شهر ساحلی بنتوتا قرار دارد. چمن زارهای سرسبز، سواحل شنی و البته امکانات مدرن این هتل را به اقامتگاهی محبوب در بین گردشگران سریلانکا تبدیل کرده‌اند. تمامی قسمت‌های هتل سینامون بی دکوراسیونی جذاب داشته و المان‌های سریلانکایی به زیبایی در تزیینات آن دیده می‌شود. فضای سبز ویژه پیاده روی و حتی پیک نیک‌های خانوادگی، استخر سر باز با تجهیزات کامل، اتاق‌های بزرگ با نور طبیعی و انواع امکانات ورزشی اقامت در سینامون بی را برای میهمانان رؤیایی و خاطره‌انگیز می‌کنند. این هتل در کنار مدرن بودن موقعیت مکانی عالی داشته و دسترسی میهمانان را به جاذبه‌های گردشگری بنتوتا به راحتی امکان‌پذیر می‌کند. همچنین بخش پذیرش هتل ۲۴ ساعته بوده و به درخواست‌های میهمانان رسیدگی می‌کند.

امکانات هتل سینامون بی بنتوتا

هتل سینامون بی سریلانکا با داشتن ظاهری بسیار زیبا در ارائه امکانات و خدمات نیز سنگ تمام گذاشته و اقامتی بی‌دغدغه را برای میهمانان خود رقم می‌زند. در ادامه با امکانات این هتل آشنا می‌شویم:

  • مجموعه آبی هتل: استخری بسیار زیبا که در فضای باز قرار گرفته، با صندلی‌های مخصوص حمام آفتاب تزیین شده و مهمتر از همه ساحل معروف بنتوتا را در همسایگی خود دارد مجموعه آبی هتل را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این میهمانان می‌توانند از سالن اسپا و بخش جکوزی نیز استفاده کنند.
  • رستوران‌های هتل: رستوران بین‌المللی با منوی جذاب و متنوع، کافی شاپ با انواع کیک و نوشیدنی‌های استوایی، اسنک بار و منوی غذایی ویژه کودکان از امکانات مجموعه رستوران‎های هتل هستند.
  • مجموعه ورزشی هتل: از امکانات ورزشی هتل می‌توان به باشگاه بدنسازی، میز بدمینتون، بخش غواصی، محوطه پینگ پنگ و ماهیگیری اشاره کرد.
  • سایر امکانات هتل: اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق‌ها، صندوق امانات، بخش خشکشویی، آسانسور، فروشگاه، سالن کنفرانس، خدمات تبدیل ارز، مبلمان در فضای باز، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، کتابخانه.

امکانات اتاق‌های سینامون بی

اتاق‌های هتل سینامون بی فضایی بزرگ داشته و با وسایل بسیار لوکس تزیین شده‌اند. تلویزیون متصل به ماهواره، مینی بار، بالکن اختصاصی، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، یخچال، حمام با وسایل بهداشتی و سشوار، سرویس خواب بسیار راحت (تختخواب‌های یک یا دو نفره با توجه به درخواست مسافر)، میز کار، کمد و فضای نشیمن از امکانات اتاق‌های سینامون بی هستند.

انواع اتاق های هتل سینامون بی

هتل سینامون بی سریلانکا در مجموع ۲۰۰ اتاق و سوییت دارد که هر یک با توجه اندازه‌ای که دارند امکانات ویژه‌ای را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. در ادامه با تعدادی از امکانات اتاق‌های هتل آشنا می‌شویم:

  • Superior Garden Terrace: این اتاق ۳۹ متر بوده و با امکاناتی مانند سیستم تهویه هوای مطبوع، بالکن با چشم‌انداز باغ، مینی‌بار، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره‌ای و حمام خصوصی تجهیز شده است.
  • Superior Room: اتاق‌های سوپریور اتاق‌هایی ۳۹ متری هستند که با وسایل لوکس تزیین شده‌اند. این اتاق‌ها با سیستم تهویه هوای مطبوع، قسمت نشیمن، پخش کننده دی وی دی، بالکن با چشم انداز باغ، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، حمام خصوصی شامل دوش، توالت و سشوار تجهیز شده‌اند.
  • Superior Ocean View: اتاق‌هایسوپریور اوشن همانطور که از اسمش پیداست چشم انداز دریا را پیش روی میهمانان خود قرار می‌دهد. این اتاق‌ها ۳۹ متر بوده و دارای بالکن اختصاصی، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، اینترنت رایگان و حمام اختصاصی با تمامی وسایل بهداشتی هستند.

فاصله هتل سینامون بی تا جاذبه های گردشگری بنتوتا

هتل سینامون بی با داشتن ساحل اختصاصی امکان استفاده از تمامی تفریحات آبی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. با این حال با توجه به موقعیت مکانی هتل مسافران می‌توانند به سایر جاذبه‌های گردشگری سریلانکا به راحتی دسترسی داشته باشند.

  • فاصله هتل تا ساحل ماراگایا حدود ۴۵۰ متر است.
  • فاصله هتل تا دریاچه بنتوتا حدود ۳٫۷ کیلومتر است.
  • فاصله هتل تا باغ باوا حدود ۴ کیلومتر است.
  • فاصله هتل تا قلعه ریچموند حدود ۱۶٫۵ کیلومتر است.
  • فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی بندرانایک ۸۱ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی راتمالانا ۴۲ کیلومتر است.

موقعیت مکانی هتل سینامون بی

هتل سینامون بی سریلانکا در شهر بنتوتا قرار گرفته و با ساحل زیبای این شهر تنها چند دقیقه فاصله دارد. از این رو میهمانان هتل می‌تواند به راحتی به تفریحات ساحلی مانند شنا، قایق سواری، غواصی، موج سواری و حتی استفاده از فضای مخصوص حمام آفتاب دسترسی داشته باشند.

آدرس هتل سینامون بی: Cinnamon Bey, Moragalla, 12070 Bentota, Sri Lanka

مطالب مرتبط

۵ دلیل برای سفر به بنتوتا، ساحلی زیبا در سریلانکا

دیدنی های سریلانکا

با کندی، دیدنی‌ترین شهر سریلانکا آشنا شوید

 

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید