7 مرکز اسپا مجلل و لوکس در بالی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 5 آگوست 2019
Loading...

رابطه دریافت انرژی مثبت و طبیعت رابطه‌ای غیرقابل انکار است. مراتع سرسبز، آبشارهای خروشان، دریای آرام و کوه‌های مرتفع همه و همه ذهن را پاک کرده و روح را سرشار از آرامش و انرژی مثبت می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید به طبیعت رفته و این حس زیبا را تجربه کنید، چه جایی بهتر از بالی، جزیره‌ای کوچک با طبیعت بی‌نظیر که هرچه قدر خسته به آن وارد شوید با روحیه‌ای شاد و پرانرژی از آن خارج خواهید شد. پس دست به‌کار شوید چرا که مراکز اسپا بالی با درمان‌های معجزه‌آسا منتظرند تا شما را سرشار از انرژی مثبت کنند.

بالی جزیره‌ای بسیار زیبا در اندونزی است که طبیعت فوق‌العاده و سواحل چشم‌نوازش سفری عالی را برای شما رقم می‌زنند. هتل‌های ۵ ستاره بالی، رستوران‌های ساحلی بالی، مراکز خرید بالی برای تهیه سوغاتی، سواحل بالی با انواع ورزش‌های آبی و صدها تفریح مهیج دیگر در بالی گردشگران را برای اقامتی خاطره‌انگیز در این بهشت کوچک دعوت می‌کنند. اگر شما نیز تور بالی را برای تعطیلات خود انتخاب کرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم در کنار شنا، غواصی و فیل‌سواری سری هم به مراکز اسپا بالی بزنید. این مراکز با استفاده از شیوه‌های درمانی اندونزیایی روح و جسمتان را طراوت می‌بخشند.

مراکز اسپا بالی

بالی با مناظر بی بدیل و دنیای آرام خود از بهترین مکان‌های دنیا برای مدیتیشن و ماساژ درمانی محسوب می‌شود. در ادامه به معرفی معروفترین مراکز اسپا در بالی می‌پردازیم.

۱-مرکز اسپا Spa on the Rocks

Spa on the Rocks از لوکس‌ترین مراکز اسپا بالی است که در بالای صخره بلند آهکی قرارگرفته و مشرف به اقیانوس هند می‌باشد. در این مرکز استخرهای آب‌گرم با خاصیت درمانی وجود دارند و درمانگران با استفاده از تکنیک تالاسوراپی استرس را کاهش داده و عضلات آسیب دیده را با مهارت درمان می‌کنند.

رفسولوژی از پکیج‌هایی است که در این مرکز ارائه می‌شود، این پکیج ۹۰ دقیقه طول کشیده و در آن از شیوه ماساژ چینی، تایلندی استفاده می‌کنند. ماساژ صورت و گردن از دیگر خدمات ارائه شده در Spa on the Rocks است. در این پکیج صورت و گردن را به شیوه بالیایی و با استفاده از گرد و غبار الماس به مدت ۲ ساعت ماساژ می‌دهند.

آدرس: Ayan Resort and Spa Bali, Jalan Karang Mas Sejahtera, Jimbaran
ساعت کاری: ۹ صبح تا ۸ شب

۲-مرکز اسپا Spa at Maya Ubud

مرکز اسپا مایا دارای ۲ سالن آب گرم می‌باشد. یک سالن در کنار رودخانه قرار گرفته و نمایی از جنگل دارد. برای رسیدن به این سالن یک مسیر پیاده‌روی بسیار زیبا در میان تونلی پوشیده شده از شاخ و برگ گیاهان را پیش‌رو خواهید داشت. سپس به سالن اصلی اسپا رسیده و درحالی که انرژی مثبت رودخانه و گیاهان را دریافت کرده و صدای طبیعت را گوش می‌دهید یک ماساژ عالی را تجربه خواهید کرد.

سالن دیگر دو پکیج یک ساعته و سه ساعته را ارائه می‌دهد. پکیج سه ساعته حمام گل و ماساژ تسکین دهنده صورت و بدن با اسکراب گل را شامل می‌شود. در پکیج یک ساعته نیز بدن را با روش رفلکسولوژی و گیاهان دارویی مالیایی ماساژ می‎دهند.

آدرس: JalanGunung Sari Peliatan, Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

ساعت کاری: ۸ صبح تا ۸ شب

۳-مرکز اسپا Royal Kirana Spa

این مرکز اسپا در نزدیکی اقامتگاه Royal Pita Maha در اوبود بالی قرار گرفته و نمایی مشرف به رودخانه آرام ایونگ دارد.

Royal Kirana Spa از بهترین مراکز اسپا بالی است که خدمات تخصصی ماساژ را ارائه می‌دهد. این مرکز مسیرهای پیاده‌روی سنگفرش شده دارد که راه‌ رفتن بر روی آن‌ها به تمدد اعصاب قبل از ماساژ کمک می‌کند. ۷ ویلای آب گرم خصوصی، سونا و دوش، استخر، سالن مخصوص یوگا، جکوزی و سونا خشک از امکانات Royal Kirana Spa هستند.

در این مرکز می‌توانید پکیج ماساژ صورت و بدن را انتخاب کرده و بعد از گذشت دوره ۳ ساعته بدنی نرم و ذهنی آزاد داشته باشید. یا در یک پکیج یک ساعته ماساژ و پاک‌سازی را صورت انجام دهید. در انتها نیز به مدت یک ساعت در فضای آرام یکی از ویلاها نشسته و ذهن خود را به صداهای طبیعت بسپارید.

آدرس: Jalan, raya Kedewatan, unud,Gianyar, Bali 80571

ساعت کاری ۹ صبح تا ۹ شب

۴-مرکز اسپا Fivelements Bali

Fivelements Bali از مراکز تخصصی اسپا بالی است که در زمینه ماساژ درمانی و خدمات زیبایی فعالیت می‌کند. در این مرکز انواع منوهای آب گرم به شیوه Balinese با اسانس‌های گیاهی، حمام شیر نارگیل، اسکراب سنتی بدن و عصاره شکلات ارائه می‌شود و شما می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه یکی از این پکیج‌ها را انتخاب کنید. این مرکز علاوه بر خدمات ماساژ به دلیل برگزاری کلاس‌های یوگا، مدیتیشن، مشاوره سلامتی و هنرهای رزمی سنتی بالینی معروف می‌باشد.

آدرس: Banjar Baturning, Mambil, Abiansemal,Badung Regency, Bali n80352

ساعت کاری ۹ صبح تا ۹ شب

۵-مرکز اسپا Lembah Spa

مرکز اسپا لمبا همانند آبشاری بر فراز دره اوبود قرار گرفته است و منظره‌ای دیدنی از رودخانه پتانو و جنگل‌های بارانی اطراف را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این مرکز یکی از محبوب‌ترین مراکز اسپا بالی است و پکیج‌های ارائه شده در آن بسیار کامل می‌باشد.

پکیج Romantic Couples از خاصترین پکیج‌های لمباه است که شامل ماساژ تمام بدن با روغن مخصوص، اسکراب بدن، حمام گل، شنا در استخر و جکوزی می‌شود. در نهایت نیز می‌توانید ماساژ خود را با یک وعده غذای سبک در رستوران کاسکاداس، پیاده‌روی یا یوگا و دوچرخه‌سواری در فضای سرسبز و زیبای لمباه به پایان برسانید.

آدرس: Jalan Lanyahan, Banjar Nagi, Ubud, Bali, 80571

ساعت کاری ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

۶-مرکز اسپا Karma Spa

کارما دارای چندین سالن مجهز ماساژ با آبگرم است که منظره‌ای رو به اقیانوس دارند. در این مرکز یک سکوی روباز وجود دارد که شامل سونا و استخر آب شور با خاصیت درمانی می‌شود.

در مرکز اسپا کارما انواع ماساژهای درمانی شامل ماساژ درمانی بالی، رفلکسولوژی و ماساژهای تخصصی صورت می‌شود. همچنین شما می‌توانید پکیج ماساژ را با کلاس‌های یوگا یا تناسب اندام ترکیب کرده و دوره درمانی خود را کامل کنید.

مرکز اسپا کارما در کنار ساحل قرار گرفته و به شما این امکان را می‌دهد بعد از ماساژ حمام آفتاب گرفته و از منظره زیبای اقیانوس لذت ببربد.

آدرس: Jalan, Villa Kandara, Banjar Wijaya Kusuma, Ungasan, Bali 80362

ساعت کاری: ۹ صبح تا ۸ شب

۷-مرکز اسپا Mango Tree Spa By Loccitane

Mango Tree Spa از زیباترین مراکز اسپا بالی است که به سبک خانه‌های درخت بامبو طراحی شده است. در این مرکز یکی از بزرگترین اتاق‌های ثنا خشک و استخر آبگرم با نمایی از دره اوبود و جنگل‌های بارانی وجود دارد.

روش‌های درمانی اسپا منگو، Tango Spa نام دارد که ماساژ تمام بدن به همراه طب سوزنی چینی و تکنیک‌های ماساژ سوئدی و بالیایی با روغن انبه را شامل می‌شود. همچنین شما می‌توانید پکیج ۳ ساعته شامل ماساژ درمانی صورت و بدن را انتخاب کنید. مرکز اسپا منگو با چای ویژه بالی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

آدرس: Kupu, Barong Villas and Tree Spa By Loccitane, Jalan, Kedewatan, Unud, Bali 80571

آدرس: ۹ شب تا ۹ صبح

جهت رزرو تور بالی با کارشناسان تور در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید