تور واکسن کرونا ارمنستان برای ایرانی‌ها مجاز شد. سفیر ارمنستان در ایران بعد از انتشار اخبار ضد و نقض متعددی که درباره واکسیناسیون کرونا برای گردشگران ایرانی منتشر شده بود؛ واکنش نشان داد و در این باره شفاف‌سازی کرد.

تور واکسن کرونا ارمنستان
تور ارمنستان

مدتی است که اخبار متعددی مربوط به تزریق واکسن کرونای رایگان در ارمنستان به ایرانی‌ها شنیده می‌شود و همین امر باعث شده تا گردشگران ایرانی برای دریافت سریع‌تر و راحت‌تر واکسن کرونا راهی کشور همسایه شمال غربی یعنی ارمنستان شوند.

در همین راستا سفیر ارمنستان در ایران «آرتاشس تومانیان» در خصوص طرح واکسیناسیون کرونا برای گردشگران ایرانی واکنش نشان داده و اطلاعاتی را در این خصوص اعلام کرد.

مجاز بودن تزریق واکسن کرونا در ارمنستان با ۱۰ روز اقامت

طبق گفته آرتاشس تومانیان سفیر ارمنستان در ایران، مسافران ایرانی که بیش از ۱۰ روز در ارمنستان اقامت داشته باشند؛ مجاز هستند تا از طرح واکسیناسون این کشور بهره‌مند شوند. این رویه از تاریخ ۱۵ جولای اجرایی می‌شود و افراد واجد شرایط می‌توانند با حضور و اقامت در ارمنستان از طرح واکسیناسیون رایگان برخوردار گردند.

کشور ارمنستان طرح واکسیناسیون کرونایی خود را با سه واکسن آسترازنکا، سینوواک و اسپوتنیک وی در بین شهروندان خود شروع کرده است. این در حالی است که اتباع غیر ارمنستانی برای تور ارمنستان واکسن کرونا می‌بایستی بیش از ۱۰ روز در این کشور اقامت داشته باشند تا بتوانند به صورت رایگان واکسن خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که تزریق واکسن کرونا در ارمنستان مستقیما زیرنظر وزارت بهداشت این کشور انجام می‌شود و گردشگران با ارائه پاسپورت می‌توانند از این طرح رایگان استفاده نمایند.

مسافران واکسن کرونا می‌توانند با رزرو تور ارمنستان به این کشور سفر کرده و از طرح تزریق رایگان واکسن کرونای ارمنستان بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:

آیا تور واکسن کرونا ارمنستان حقیقت دارد؟

ارمنستان در تابستان؛ یک تیر و چند نشان

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید