اقامت درلوکس‌ترین هتل‌های ایروان، ارمنستان

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 22 نوامبر 2020
Loading...

فکر می‌کنید کدام هتل در ایروان، عنوان بهترین هتل را به خود اختصاص داده است؟ اگر قصد دارید به شهر زیبای ایروان سفر کنید و در انتخاب هتل دچار تردید هستید، این مطلب امکانات بهترین هتل‌های ایروان را بررسی کرده و به شما کمک می‌کند با توجه به هدف از سفر انتخابی مناسب داشته باشید.

ارمنستان تنها چند کیلومتر با مرزهای شمال غربی ایران فاصله دارد و با داشتن طبیعت بکر و تفریحات فراوان به مقصد اصلی سفر بسیاری از ایرانیان تبدیل شده است. مراکز خرید ایروان، جاذبه‌های گردشگری ارمنستان و … همه و همه دست در دست هم داده تا این کشور روزبه‌روز در صنعت گردشگری پیشرفت کند. در همین راستا هتل‌های بسیار زیبایی با استانداردهای بین‌المللی در ارمنستان ساخته شده‌اند که امکانات لاکچری را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. اگر شما نیز به دنبال گذراندن تعطیلاتی ارزان اما لوکس هستید، فقط کافیست بلیط ایر ارمنیا را خریداری کرده و با تور ارمنستان ستاره ونک سفری عالی و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

مطالب مرتبط

۱۵ حقیقت جالب در خصوص ارمنستان

آغاز پروازهای ایرارمنیا به تهران

.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

هتل‌های ۵ ستاره ایروان

با اقامت در هتل‌های ۵ ستاره ایروان سفری رویایی، خاطره‌انگیز و در عین حال ارزان را تجربه خواهید کرد. 

هتل ۵ ستاره The Alexader Hotel

هتل الکساندر ایروان با خدمات فوق لاکچری اقامتی رؤیایی را به میهمانان خود هدیه می‌دهد. این هتل ۱۲ طبقه با معماری بی‌نهایت زیبا از لوکس‌ترین هتل‌های ایروان است که تنها ۵ دقیقه با بناهای تاریخی مانند میدان جمهوری، تئاتر ملی و سالن باله فاصله دارد.

اتاق‌های هتل با وسایل مدرن و اشکال هندسی جالب تزئین شده‌اند و فضایی کاملاً متفاوت را برای اقامت در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. هر اتاق علاوه برداشتن امکاناتی مانند سرویس خواب بسیار راحت، تلویزیون صفحه تخت و سرویس بهداشتی با امکانات پیشرفته، مجهز به یک فضای نشیمن برای استراحت و گفتگوهای دوستانه و خانوادگی می‎باشد.

زیباترین و خاص‌ترین جای هتل رستوران ایتالیایی آن است که در طبقه یازدهم قرار دارد و با سقف رو باز خود تصویری پانوراما و حیرت‌انگیز از ایروان را مقابل چشم میهمانان قرار می‌دهد. در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی و بین‌المللی با طعم‌های لذیذ سرو می‌شود.

میهمانان هتل می‌توانند از امکاناتی مانند استخر، سالن اسپا و باشگاه ورزشی برای تمدد اعصاب و استراحت استفاده کنند. همچنین هتل الکساندر از سرویس لیموزین برای ترانسفر میهمانان ویژه خود استفاده می‌کند.

امکانات هتل الکساندر: استخر روباز، مرکز تناسب اندام، خدمات ماساژ، رستوران، منوی ویژه افراد با رژیم‌های خاص غذایی، سرویس صبحانه در اتاق، تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی در این هتل با پرداخت اضافه وجه آزاد است.

آدرس: ۳, ۴ Abovyan St, Yerevan 0001, Armenia

هتل ۵ ستاره Golden Palace Hotel

‌ گلدن پالاس از زیباترین هتل‌های ایروان است که شکوه و عظمت آن را از همه جای ایروان می‌توان دید. این هتل در فاصله ۳ دقیقه‌ای از میدان جمهوری قرار دارد و با دسترسی آسان به مراکز تفریحی و رستوران‌های ایروان به عنوان هتلی محبوب در بین گردشگران شناخته شده است.

لابی و تمام قسمت‌های هتل گلدن پالاس معماری بی‌نظیر و دکوراسیونی شاهانه دارند. اتاق‌های هتل همگی با مبلمانی از جنس چوب و منبت‌کاری ظریف تزئین شده و به آخرین تکنولوژی روز دنیا مانند حمام‌های پیشرفته با سنگ مرمر، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و … مجهز می‌باشند.

رستوران هتل گلدن پالاس در طبقات بالایی آن قرار دارد و در ساخت آن از چوب‌های ظریف استفاده شده است. این رستوران با معماری فوق‌العاده زیبا، صندلی‌های فیروزه‌ای و منو کامل از انواع غذاهای لذیذ بد غذاترین میهمانانش را به اشتها می‌آورد.

امکانات هتل: خدمات اسپا، استخر، سالن ورزشی، تراس، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، رستوران، منو ویژه کودکان، خدمات خشک‌شویی، سرویس روزانه اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، اجاره اتومبیل، پکیج تور ایروان گردی.

آدرس: ۱۱ Northern Ave, Yerevan 0010, Armenia

مطالب مرتبط

سفر زمینی به ایروان، ارمنستان

۸ سوغات فریبنده ارمنستان

.

هتل ۵ ستاره Hotel National

هتل نشنال از دیگر هتل‌های ایروان است که به زیبایی، لوکس بودن و نظافت شهرت دارد. این هتل نیز همانند الکساندر و گلدن پالاس در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد. هتل نشنال دارای سقف بلند و پنجره‌های سراسری می‌باشد که با پرده‌های لوکس تزئین شده است. شومینه‌های مجلل و کاشی‌کاری‌های رنگی نیز زیبایی بی‌نظیری به فضا بخشیده‌اند.

اتاق‌های هتل نشنال فضایی بزرگ با پنجره‌های قدی دارند که چشم‌ا‌ندازی زیبا از شهر تاریخی ایروان را پیش چشم میهمانان قرار می‌دهند. این اتاق‌ها با تکیه بر علم روانشناسی رنگ‌آمیزی شده و اقامت در آن‌ها با آرامشی غیرقابل وصف همراه است. همچنین معماران هتل از نورپردازی خاص برای هر اتاق استفاده کرده‌اند که فضای اتاق را در شب بسیار رمانتیک خواهد کرد.

رستوران و کافه هتل نیز به تبعیت از اتاق‌ها با وسایل آنتیک و نورپردازی حرفه‌ای تزیین شده‌اند. در این رستوران‌ها انواع نوشیدنی‌های جذاب همراه با غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌شود.

امکانات هتل: استخر، سالن ورزشی، خدمات اسپا، سیستم تهویه هوای مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت، پارکینگ، سرویس روزانه اتاق، صرافی

آدرس: ۴/۳ Amiryan St, Yerevan 0010, Armenia

هتل ۵ ستاره Grand Hotel

گرند هتل از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های ۵ ستاره ایروان است. این هتلی نمایی بسیار زیبا دارد و دیوارهای قهوه‌ای آن با بالکن‌های رو به بیرون فضایی نوستالژیک و در عین حال زیبا را به هتل بخشیده‌اند. گرند هتل در مرکز شهر ایروان قرار گرفته و با اقامت در آن می‌توانید به اصلی‌ترین مراکز خرید و جاذبه‌های ایروان دسترسی داشته باشید.

در تزئینات اتاق‌های گرند هتل نهایت ظرافت و دقت به کار برده شده است. این اتاق‌ها دکوراسیونی کاملاً مدرن دارند و با ترکیب رنگ تیره و روشن رنگ‌آمیزی شده‌اند.

چه اهل خوردن غذاهایی ایتالیایی باشید چه بخواهید غذاهای محلی ارمنی را امتحان کنید، رستوران‌های گرند هتل با چشم‌اندازی فوق‌العاده آماده پذیرایی از میهمانان خواهند بود. در کنار رستوران‌های متنوع، باغ هتل گرند نیز با فضایی متفاوت و موسیقی زنده شما را به نوشیدن یک فنجان چای دلچسب دعوت می‌کند.

بعد از خرید و گشت‌وگذار در ایروان می‌توانید به استخر روباز بر بام هتل رفته و با یک شنای عالی، برای خوابی دلچسب آماده شوید.

امکانات هتل: سالن ورزشی، استخر، رستوران، پارکینگ، اینترنت، شاتل هوایی، پذیرش ۲۴ ساعته

سیستم تهویه مطبوع، سرویس روزانه اتاق، امکانات ویژه برای معلولین جسمی.

آدرس: ۱۴ Abovyan St, Yerevan 0001, Armenia

هتل ۵ ستاره Latar Hotel Complex

هتلی بی‌نهایت زیبا که در آرام‌ترین منطقه ایروان قرار دارد و با نمایی مشرف به کوه آرارات از زیباترین هتل‌های ایروان به شمار می‌آید. این هتل در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده و با میدان اصلی شهر ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

لاتار هتل اتاق‌ها و سوئیت‌هایی مجهز دارد. این اتاق‌ها به تسویه هوای مطبوع مجهز هستند و با دکوراسیونی کلاسیک فضایی گرم و صمیمانه دارند. تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی با وسایل بهداشتی رایگان از امکانات اتاق‌های هتل لاتار هستند.

رستوران هتل لاتار غذاهای محلی ارمنی را با شیوه جدید سرو می‌کند. مواد استفاده شده در غذاها تازه بوده و طعمی متفاوت و هیجان‌انگیز دارند. همچنین میهمانانی که طرفدار غذاهای بین‌المللی هستند می‌توانند خوراک مورد علاقه‌شان را از منو متنوع رستوران سفارش دهند.

مدیریت مجموعه هتل لاتار سرویس ترانسفر رایگان از هتل به فرودگاه را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

امکانات هتل: وای فای رایگان، استخر، شاتل هوایی، پارکینگ رایگان، خدمات اسپا، اتاق‌های خانوادگی

آدرس:  ۵۸ ۵-th St, Yerevan 0029, Armenia

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

نظرات شما عزیزان

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید