5 ترفند برای خرید ارزان تور اسپانیا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 13 جولای 2020
Loading...

ارزان خریدن هر چیزی که به گران بودن معروف است یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که می‌توان انجام داد. مخصوصا اگر آن کار سفر به اسپانیا، یکی از پرگردشگرترین و جذابترین مقاصد اروپایی باشد! پس حسابی حواستان را جمع کنید چرا که در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم که چگونه می‌توان تور اسپانیا را ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید.

اقدام برای دریافت ویزای اسپانیا، رزرو بلیط هواپیما و انتخاب یک هتل مناسب از کارهای مقدماتی تور اسپانیا هستند. اما این تازه اول کار است وقتی که تمام این‌ها را پشت‌سر گذاشتید و به مقصد رسیدید انتخاب مکان‌های تفریحی و چگونگی دسترسی به آن‌ها، رستوران و … همه و همه کارهایی هستند که باید برای آن‌ها تصمیم بگیرید و هزینه خرج کنید، حال لذت‌بخش نیست اگر بتوانید تمام این کارها را با کمترین هزینه انجام دهید؟ حتما می‌پرسید چطور؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

چگونه تور اسپانیا را ارزان بخریم

.

۱- ویزای اسپانیا را با ستاره ونک بگیرید

اسپانیا جز کشورهای اتحادیه شینگن است، از این رو برای سفر به این کشور بایستی از طریق سفارت اسپانیا در ایران اقدام کرده و ویزای شینگن دریافت کنید. احتمالا از سختگیری‌های سفارت‌ها در ارتباط با ویزای شینگن، مراحل آن و هزینه‌های سرسام‌آور ویزا شنیده‌اید. اما ما در آژانس هواپیمایی ستاره ونک راه را برای شما هموارتر کرده و با قیمتی منصفانه بهترین خدمات را ارائه می‌دهیم.

ستاره ونک از آژانس‌های مورد تایید سفارت اسپانیا است. همکاران ما در واحد ویزا در کمترین زمان وقت سفارت را جهت انگشت‌نگاری مشخص کرده، فرم ویزا را پر کرده و به شما خواهند گفت ارائه چه مدارکی احتمال دریافت ویزا را بالاتر می‌برد. مهمتر از همه درباره هزینه‌ها کاملا صادق و منصفانه صحبت می‌کنند. درصد بالای دریافت ویزای اسپانیا و رضایت مسافران عزیز در طی چند سال اخیر این امر را اثبات می‌کند.

نکته مهم: آژانس هواپبمایی ستاره ونک تنها مشاور و اقدام‌کننده ویزا است. تصمیم‌گیری نهایی جهت مثبت یا منفی بودن جواب ویزا به سفارت می‌باشد.

۲- بلیط هواپیما، یک ترفند کاربردی

قیمت بلیط هواپیما تاثیر مستقیم بر روی قیمت نهایی تور اسپانیا دارد. بنابراین از کنار این موضوع به راحتی نگذرید. درست است که انتخاب پرواز مناسب سفری راحت‌تر و ایمن‌تر را به دنبال دارد اما با توجه به چند نکته ساده هم می‌توان پروازی راحت داشت و هم می‌توان در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کرد. پس برای خرید ارزان بلیط هواپیما نکته‌های زیر را به خاطر بسپارید:

  • به زمان خرید بلیط هواپیما توجه کنید. عموما پروازهایی که در بعدازظهر به مقصد می‌رسند و پروازهای وسط هفته قیمتی ارزان‌تر از سایر پروازها دارند.
  • ایرلاین مناسب را انتخاب کنید. ایرلاین‌های مختلف داخلی مانند هواپیمایی ماهان و هواپیمایی ایران ایر و ایرلاین‌های خاریجی مانند هواپیمایی اتریشی و هواپیمایی لوفت هانزا از تهران به مقصد مادرید یا بارسلون پرواز دارند. قبل از خرید بلیط هواپیما پروازها را با دقت چک کنید، چرا که معمولا پروازهای داخلی قیمت‌های پایین‌تری نسبت به پروازهای خارجی دارند.

۳- هتل با کیفیت اما ارزان

خدمات، راحتی، تمیزی، منطقه هتل و قیمت از معیارهای انتخاب یک هتل مناسب در تور اسپانیا هستند. شهرهای اسپانیا مملو هستند از هتل‌ها و هاستل‌هایی که با قیمت مناسب خدمات بسیار عالی را به گردشگران ارائه می‌دهند. بنابراین با انتخاب یک هتل مناسب به مقدار قابل توجهی می‌توان در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کرد.

ما به شما هتل‌های ۴ستاره‌ای را که در مرکز شهر قرار دارند پیشنهاد می‌کنیم. این هتل‌ها تمام معیارهای یک هتل ایده‌آل را دارند و در کنار ارائه خدمات عالی از قیمت‌های معقول و مناسب برخوردار هستند.

هتل‌های ۴ ستاره در مادرید

  • هتل ۴ ستاره Soho Boutique Opera
  • هتل ۴ ستاره Soho Boutique Congreso
  • هتل ۴ ستاره NH Collection Madrid Gran Vía
  • هتل ۴ ستاره Axel Hotel Madrid – Adults Only

هتل‌های ۴ ستاره در بارسلون

  • هتل ۴ ستاره Hotel Barcelona 1882 
  • هتل ۴ ستاره Iberostar Selection Paseo de Gracia 4 Sup
  • هتل ۴ ستاره Room Mate Gerard
  • هتل ۴ ستاره Room Mate Anna

۴- از کافه و رستوران‌های کوچک غافل نشوید

برای لذت بردن از غذاهای لذیذ اسپانیایی و تست طعم‌های مختلف نیازی نیست حتما رستوران‌های بزرگ و لوکس را انتخاب کنید. بلکه کافه‌های دنج و حتی غذاهای خیابانی هم کیفیت عالی دارند و لذت سرو غذا را چندین برابر می‌کنند. البته ما ایرانی‌ها در آداب غذاخوردن یک نقطه اشتراک جالب با اسپانیایی‌ها داریم و آن اینکه در اسپانیا هم مانند ایران نهار وعده غذایی اصلی است بنابراین می‌‍توان وعده صبحانه را سبک‌تر گرفت و به جای آن نهاری مفصل را در برنامه غذایی قرار داد.

تاپاس، گراتن مرغ دودی، پیستو مانچه گو، باکالائو و پولپو الاگالگا از لذیذترین غذاهای اسپانیایی هستند که تست آن‌ها در کافه‌های با صفا اسپانیا نباید از دست داد.

۵- تفریحات را هوشمندانه انتخاب کنید

اگر فکر می‌کنید تفریحات اسپانیا گران و پرهزینه هستند باید بگوییم کاملا در اشتباه هستید. این کشور جاذبه‌های فراونی دارد که نه تنها ارزان تمام می‌شوند بلکه بسیاری از آن‌ها رایگان هم هستند. در ادامه شما را با تفریحات رایگان اسپانیا آشنا می‌کنیم.

  • شنا کردن، قدم زدن و گرفتن حمام آفتاب در سواحل بارسلون
  • لذت بردن از نمایش‌ها، موسیقی خیابانی و اجرای فلامنکو در خیابان رامبلاس بارسلون
  • پیاده‌روی و همراه شدن با گروه‌های موسقی در میدان پلازادلامرسه بارسلون
  • بازدید از پارک بوئن رتیرو و لذت بردن از فضای زیبای آن در مادرید
  • بازدید از گالری و موزه‌های رایگان مادرید
  • قدم زدن در میدان تاریخی پلازا مایور مادرید
  • شرکت در جشنواره‌ها و فستیوال‌های جذاب اسپانیا

جهت دریافت ویزای شینگن، رزرو تور اسپانیا و تور اروپا با همکاران ما در واحد تور تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید