5 پارک آبی معروف گوا، برای یک سفر خنک تابستانی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 18 آوریل 2020
Loading...

اسم Goa را در صفحه گوگل یا اینستاگرام خود جستجو کنید. مناظر نفس‌گیر به همراه سواحل رویایی اولین تصاویری هستند که مقابل شما دلربایی می‌کنند. این جزیره خارق‌العاده مرکز آدرنالین و هیجان در هند است. اگر پارک‌های آبی را هم به این همه زیبایی اضافه کنیم پکیجی کامل از جنگل، ساحل و تفریحات مهیج را برای گذراندن یک تعطیلات استثنایی خواهیم داشت. در ادامه با بهترین پارک‌های آبی گوا آشنا می‌شویم.

گوا یکی از بهترین مقاصدی ست که در میان پکیج‌های تورهند قرار می‌‎گیرد. جزیره‌ای بسیار زیبا با تفریحات فراوان که از قدم‌زدن‌های سرشار از آرامش تا انواع تفریحات مهیج را در برمی‌گیرد. پارک‌های آبی گوا از پرطرفدارترین مکان‌های تفریحی این جزیره می‌باشند و با داشتن انواع بازی‌های متنوع  بهترین گزینه برای گردشگرانی هستند که می‌خواهند چند ساعتی فقط و فقط خوش‌بگذرانند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید و می‌خواهید شجاعتتان را به چالش بکشید رفتن به یکی از این پارک‌های آبی را جز برنامه سفر خود در تور گوا قرار دهید. (بلیط تهران گوا)

مطالب مرتبط

دانستنی‌های سفر به گوا

معروف‌ترین سواحل گوا را بشناسید

.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

پارک‌های آبی گوا

در سفر به گوا حتما یک روز از اقامت خود را به پارک های آبی این شهر ساحلی اختصاص دهید. پارک های آبی که با تفریحات و بازی‌های متنوع حسابی غافلگیرتان می‌کنند. در ادامه با بهترین و معروفترین پارک‌های آبی گوا آشنا می‌شویم:

 

۱- پارک آبی Splashdown Water Park گوا

اول استرس و ترس را کنار بگذارید و بعد وارد سرزمین عجایب آبی شوید. Splashdown از بزرگترین و مجهزترین پارک‌های آبی گوا است. این مجموعه بی‌نظیر در میان جنگلی سرسبز قرار گرفته و یک روز پر چالش را برایتان می‌سازد.

سرسره‌های ۴ طبقه عظیم و پیچ در پیچ که به استخرهای بزرگ و عمیق ختم می‌شوند، تونل‌های آبی، رودخانه و یک مسیر پیاده‌روی جذاب حتی یک لحظه هم به شما فرصت استراحت نمی‌دهند. این پارک آبی به دو قسمت تقسیم‌بندی شده است قسمت اول مخصوص بازی‌های بزرگسالان است و بخش دیگر با رعایت تمام نکات ایمنی برای کودکان طراحی شده است پس اگر خانوادگی سفر می‌کنید مطمئن باشید که کودکتان حسابی سرگرم خواهد شد.

طبیعی است که بعد از چند ساعت شیطنت و هیجان گرسنه شده باشید. Splashdown برای این مشکل هم راه حلی خوشمزه دارد. باربیکیوها، فست‌فودها و کافه‌ها در یک قسمت از پارک آماده‌اند تا با انواع غذاهای لذیذ از شما پذیرایی کنند.

ساعات بازدید: پارک آبی Splashdown هر هفت روز هفته از ۱۰:۳۰ صبح تا ۶:۳۰ بعدازظهر باز است.

قیمت بلیط برای بزرگسالان ۹۰۰ روپیه و برای کودکان ۷۶۳ روپیه می‌باشد. ورود برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است.

۲- پارک آبی Froggyland گوا

قرار گرفتن Froggyland در ۲۰ کیلومتری از مرکز گوا آن را در بین بهترین پارک‌های آبی گوا قرار داده است. بازی‌های این پارک آبی به‌قدری متنوع هستند که حتی اگر چندین بار هم به آنجا بروید باز هم وسیله‌ای جدید برای تفریح و سرگرمی دارید. در این پارک می‌توانید با سرسره‌های بلند دو نفره با یکدیگر مسابقه دهید، قایق‌های پرشی را امتحان کنید و با انواع تیوپ‌های بزرگ بادی که به شکل‌های قارچ و گل لیلی طراحی شده‌اند حسابی خوش بگذرانید.

تمام بازی‌های پارک آبی Froggyland در عین مهیج بودن بسیار ایمن طراحی شده‌اند و مناسب برای استفاده کل اعضای خانواده هستند. این پارک بی‌نظیر علاوه بر بازی‌های چالش برانگیز، قایق‌سواری بر روی رودخانه، سنگ‌نوردی در زیر آب و زیپلاین را هم در فضای لوکس خود دارد.

ساعات بازدید: تمامی روزهای هفته به جز دوشنبه‌ها از ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر.

قیمت بلیط براتی بزرگسالان ۵۰۰ روپیه و برای کودکان ۳۵۰ روپیه است.

۳- پارک آبی Blue Whale Water Park گوا

سرسره‌های بلندی که در اوج و با سرعتی باورنکردنی شما را به پایین پرتاب می‌کنند، استخرهای شفاف و کریستالی، تیوپ‌های متنوع و دیگر امکانات مهیج، Blue Whale را به یکی از برترین پارک‌های آبی گوا تبدیل کرده است. با توجه به نظرات کاربران در این مجموعه جذاب خیلی بیشتر از پولی که پرداخت می‌کنید به شما و فرزندان دلبنتان خوش خواهد گذشت.

تمام بازی‌های پارک با ترتیب و نظم خاصی کنار هم قرار گرفته‌ و منتظرند تا شما را به اوج هیجان برسانند. جدای از این تفریحات، وجود قلعه پرش Nemo را می‌توان چالش‌برانگیزترین بخش مجموعه دانست. این قلعه با هیجان بالایی که دارد تمام استرس را از وجود شما خارج می‌کند. در انتها نیز می‌توانید روزهیجان‌انگیز خود را با برنامه‌های شاد موسیقی زنده در پارک آبی Blue Whale به پایان برسانید.

ساعت بازدید: تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعدازظهر.

قیمت ورودی پارک آبی Blue Whale برای تمام سنین ۳۰۰روپیه است.

۴- پارک آبی Nagesh Water Word گوا

در پارک آبی Water Nagesh زیبایی طبیعت و انواع بازی‌های جذاب دست‌دردست هم داده‌اند تا یکی از زیباترین پارک‌های آبی گوا را تشکیل دهند. این پارک آبی درمیان جنگل‌های سرسبز گوا ساخته شده و همخوانی آن با محیط عنوان طبیعت دوستی را هم به زیبایی‌هایش اضافه کرده است.

انواع سرسره‌ها و تونل‌های آبی باعث شده‌اند تا پارک Water Nagesh چیزی از سایر پارک‌های آبی در گوا کم نداشته باشد. همچنین در این مجموعه کلبه‌های اقامتی مجهز و زیبا طراحی شده‌اند که به شما امکان می‌دهند یک شب عالی را در آن‌ها سپری کرده و صبح خود را در میان فضای رویایی جنگل آغاز کنید. اگر هم سفر شما با تولد یا سالگرد ازدواجتان همزمان شده می‌توانید بخشی از فضای پارک را رزرو کرده و یک جشن خاطره‌انگیز بر پا کنید.

ساعات بازدید: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر.

قیمت بلیط در این پارک به صورت پکیجی ارائه شده و با توجه به تعداد نفرات و بازی‌هایی که انتخاب می‌کنید متفاوت است.

۵- پارک آبی ۶ Shades Of Nature گوا

این پارک آبی خارق‌العاده در مزرعه‌ای در دامان طبیعت ساخته شده است و علاوه بر هیجان به مدیتیشن طبیعی و آرامش ذهن هم کمک می‌کند. در واقع شما به انتخاب خودتان می‌توانید از وسایل بازی مانند سرسره و تیوپ‌های بادی استفاده کنید یا به فضای سبز آن رفته و به درختکاری مشغول شوید. تفریحات پارک با امنیت کامل برای تمامی گروه‌های سنی طراحی شده است. علاوه بر بازی‌های آبی و درختکاری  کلبه‌های جنگلی در پارک ۶ Shades Of Nature با داشتن مجهزترین امکانات رفاهی آماده‌اند تا یک اقامت رویایی در گوا را برایتان رقم زنند.

ساعات بازدید: تمایی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب.

قیمت بلیط در این پارک به صورت پکیجی ارائه شده و با توجه به تعداد نفرات و بازی‌هایی که انتخاب می‌کنید متفاوت است.

سوالات متداول

گوا در کجا قرار دارد؟

گوا شهری بندری ست که در حاشیه جنوب غربی کشور هندوستان قرار گرفته.

معروفترین جاذبه های گردشگری گوا کدامند؟

علاوه بر پارک های آبی، سواحل گوا، خانه پرتغالی‌ها، بازارهای محلی، منطقه گوای قدیم و پناهگاه حیات وحش از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می‌روند.

فاصله تهران تا گوا چقدر است؟

طول پرواز تهران تا گوا با توقف حدود ۹ ساعت است.

مطالب مرتبط

۵ دلیل برای سفر به جزیره گوا

برای اقامت در گوا کدام هتل را انتخاب کنیم؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید