برای اقامت در گوا کدام هتل را انتخاب کنیم؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 6 اکتبر 2019
Loading...

مقصدی بعدی شما گوا است؟ مراقبت باشید، چرا که با قدم گذاشتن در این بهشت زمینی دیگر دوست ندارید به خانه برگردید! این جزیره شگفت‌انگیز نه تنها با سواحل آفتابی و تفریحات منحصربه‌فرد بلکه با هتل‌های مجلل خود دل شما را خواهد برد. اتاق‌های زیبا با چشم‌اندازی رؤیایی از دریا، رستوران‌های لوکس، استخر با خدمات اسپا و … از امکانات هتل‌های ۵ ستاره گوا هستند. پس با ما همراه شده و اقامتگاه رؤیایی‌تان را انتخاب کنید.

گوا با داشتن سواحل شنی، تفریحات مهیج آبی و رستوران‌هایی با غذاهای متنوع مقصدی عالی برای داشتن یک تعطیلات رؤیایی است. در کنار تمام امکانات لوکس، اقامت در هتل‌های ۵ ستاره این بندر زیبا، تور گوا را برایتان خاطره‌انگیزتر می‌کند. هتل‌های گوا بسیار مجهز بوده و هر کدام با در اختیار داشتن امکانات منحصربه‌فرد می‌کوشند تا بهترین خدمات را ارائه داده و اقامتی فراموش‌نشدنی را به میهمانان خود هدیه دهند.

مطالب مرتبط

۵ دلیل برای سفر به گوا

.

هتل‌های گوا

گوا از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری هند است و اقامت در هتل‌های بسیار زیبای آن، سفر را خاطره‌انگیزتر می‌کند. در این مطلب با هتل‌های لوکس گوا آشنا می‌شویم.

هتل Taj Exotica Resort & Spa

تصور اقامت در خانه‌ای که بیش از ۵۶ هکتار باغ با درختان سرسبز دارد و در کنار دریا گرفته برای هر کسی هیجان‌انگیز است. با اقامت در هتل ۵ ستاره تاج اکسوتیا رویایتان به حقیقت پیوسته و قصر سلطنتی در اختیار شماست.

این هتل زیبا در جنوب گوا قرار گرفته و طراحی آن از منطقه ساحلی بنولیم هند الهام گرفته شده است. تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های تاج اکسوتیا چشم‌اندازی رو به دریا و باغ دارند. سرویس خواب راحت، تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، وای فای، حمام با تجهیزات کامل، سرویس اتاق و … از امکانات اتاق‌های هتل هستند. کارکنان هتل بسیار مهربان بوده و با توجه به شرایط سنی و سلایق شما با هدایای کوچک سورپرایزتان می‌کنند.

تاج اکسوتیا از زیباترین هتل‌های گوا بوده و آن با امکاناتی مانند زمین گلف، زمین کریکت، استخر روباز و سایر فعالیت‌های ورزشی تجهیز شده است. همچنین شما می‌توانید یک دوچرخه اجاره کرده و در کنار دوچرخه‌سواری از باغ بسیار زیبای هتل بازدید کنید.

برگزاری تورهای بادید از منطقه پرتغالی‌ها، باغ پرندگان و مزارع ادویه از دیگر امکانات هتل تاج اکسوتیا است.

هتل Alila Diwa

آلیلا دیوا از بهترین هتل‌های گوا است که برای اقامت خانوادگی مناسب بوده و با اقامت در آن به راحتی می‌توان به مناطق دیدنی مانند معابد، مزرعه ادویه‌جات و موزه‌های گوا دسترسی پیدا کرد.

این هتل ۵ ستاره در میان مزارع و در امتداد ساحل گونسوا قرار گرفته است. آلیلا دیوا در مجموع ۱۵۳ اتاق و سوئیت دارد که سوئیت‌های خانوادگی آن به هم متصل بوده و دارای امکاناتی مانند تراس، تلویزیون، مبلمان، اینترنت وای فای و … می‌باشند.

در این هتل مکان مخصوصی برای نگه‎داری کودکان با تمام امکانات وجود دارد و والدین با خیالی آسوده می‌توانند در استخر روباز شنا کنند، به سالن ورزشی رفته یا در محوطه زیبای هتل قدم بزنند.

رستوران‌های هتل ایلا ویوا بسیار لوکس بوده و بهترین غذاهای هندی و بین‌المللی را در منو خود دارند. شاتل رایگان به ساحل، جکوزی در فضای باز از دیگر امکانات هتل به شمار می‌روند.

مطالب مرتبط

راهنمای سفر به جایپور هندوستان

.

هتل Cidede De Goa

در ساحل وینگوئینیم گوا هتلی بسیار بزرگ، لوکس و زیبا قرار دارد. در واقع این هتل را می‌توان شهرکی مستقل با تمامی امکانات تفریحی و رفاهی دانست که چهره‌ای کاملاً متفاوت از گوا را نمایان می‌کند.

سیداده گوا از بزرگ‌ترین، لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های گوا است. تمام اتاق‌های هتل به تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار، گاوصندوق، سرویس بهداشتی، حمام و سرویس خواب راحت مجهز بوده و چشم‌اندازی بسیار تماشایی به دریا دارند.

هتل سیداده گوا از نظر امکانات ورزشی برای میهمانانش سنگ تمام گذاشته و تفریحاتی مانند استخر روباز، سالن ورزشی، جکوزی و … را در محوطه خود دارد. همچنین شما می‌توانید پس از فعالیت‌های روزانه در یکی از رستوران‌های هتل نشسته و در حالی که به غروب نگاه می‌کنید از صرف یک شام رمانتیک لذت ببرید.

هتل The leela Goa

این هتل همه چیز را برای یک اقامت لوکس آماده کرده است و شما چاره‌ای جز لذت بردن از آن ندارید.

اتاق‌های هتل طراحی منحصربه‌فرد دارند و بسیار خوش‌سلیقه تزئین شده‌اند. در اطراف ساختمان هتل دو استخر با دید دریای ابدی وجود دارد که در یکی طلوع و دیگری غروب خورشید را می‌توان به تماشا نشست. معماری پنجره‌های اتاق‌های هتل به گونه‌ای است که رو به استخرها باز شده و میهمانان هر لحظه می‌توانند منظره‌ای فوق‌العاده از دریا را پیش روی خود داشته باشند.

در طول اقامتتان شما می‌توانید از تفریحاتی مانند ماهیگیری، شنا، حمام آفتاب، اسپا، زمین گلف، زمین تنیس و سایر ورزش‌های مهیج استفاده کنید.

رستوران‌های ایتالیایی و فرانسوی هتل leela Goa  با سرو غذاهای متنوع و پخش موسیقی زنده آماده‌اند تا به خوبی از میهمانان پذیرایی کنند.

مطالب مرتبط

جذاب‌ترین فستیوال‌های هندوستان

.

هتل Grand Hyatt

گرند حیات از محبوب‌ترین هتل‌های گوا است که تا مرکز شهر تنها ۷ کیلومتر فاصله دارد. این هتل با آخرین سیستم روز هتلی دنیا تجهیز شده است.

اتاق‌های هتل بسیار خوش سلیقه تزئین شده‌اند و میهمانان می‌توانند از امکاناتی مانند سیستم تهیه هوا، تلویزیون صفحه تخت مجهز به کانال‌های جهانی، میز کار به همراه MP3 و حمام با دوش به سبک بارانی و تمام وسایل بهداشتی استفاده کنند. نکته جالب اینکه گرند حیات منو تشک را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند و شما می‌توانید تشک مناسب با شرایطتان را داشته باشید.

استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، بدنسازی، کلاس یوگا، ساحل اختصاصی با ورزش‌هایی مانند قایق‌سواری و موج‌سواری، دوچرخه‌سواری و رستوران‌هایی با منظره دریا از امکانات و تفریحات هتل گرند حیات هستند.

جهت رزرو تور هند و دریافت ویزای هند با همکاران واحد فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید