5 رستوران لوکس اروپا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 27 جولای 2020
Loading...

بیشتر افراد دوست دارند در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری، لذت سرو غذا در رستوران‌های لوکس را نیز تجربه کنند. اگر شما هم با نظر این دسته از افراد موافق هستید پس بهتر است بدانید که لوکس‌ترین رستوران‌های اروپا در کدام کشورها قرار دارند؟ چه غذاهایی را ارائه می‌دهند و سرو یک وعده غذا در این رستوران‌های لوکس چقدر هزینه دارد؟

کیفیت بالای غذا، دکوراسیون مجلل، میهمان‌نوازی عالی و … همه و همه از مواردی هستند که یک رستوران را به مکانی لوکس و پرطرفدار تبدیل می‌کنند. قاره اروپا از مقاصدی ست که لوکسترین رستوران‌های دنیا را در خود دارد. اگر تور اروپا مقصد بعدی شماست برای آشنایی با بهترین رستوران‌های این قاره سرسبز در ادامه مطلب با با همراه شوید.

لوکس‌ترین رستوران‌های اروپا

.

۱- رستوران سابلیموشن در ایبیزای اسپانیا (Sublimotion)

رستورانی که شما را به اعماق زمین برده و در فضایی عجیب‌وغریب با غذاهایی منحصربه‌فرد از شما پذیرایی می‌کند. این رستوران خاص با فقط ۱۲ صندلی و یک میز بزرگ در جزیره ایبیزا اسپانیا قرارگرفته و عنوان یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین رستوران‌های اروپا را به خود اختصاص داده است.

رستوران سابلویموشن به سرآشپز معروف “پاکو رونسرو” اختصاص دارد و با ارائه غذاهای بی‌نظیر و ایجاد محیطی حیرت‌انگیز موفق به کسب دو ستاره میشلین، سه خورشید رپسول و جایزه ملی سرآشپزان شده است. اما چیزی که سابلیموشن را متفاوت کرده ماجراحویی هیجان‌انگیزیست که میهمانان این رستوران هنگام صرف غذا تجربه می‌کنند. دیوارهای سابلیموشن به فناوری‌های بصری مجهز هستند و هنگام سرو غذا شما را به هر نقطه از دنیا که بخواهید می‌برند. نکته جالب دیگر اینکه نحوه سرو غذا نیز با توجه به محیطی که در آن قرار دارید تنظیم می‌شود. هزینه سرو غذا در رستوران سابلیموشن در هر وعده چیزی حدود ۱۵۰۰ دلار می‌باشد. (بلیط تهران ایبیزا)

آدرس: Ctra. Playa D’en Bossa, s/n, 07817, Balearic Islands, Spain

۲- رستوران لوموریس در پاریس، فرانسه (Le Meurice)

پاریس شهری اشرافی است که تجمل و لوکس بودن را در نقطه نقطه آن می‌توان به وضوح دید. رستوران لوموریس از لوکس‌ترین رستوران‌های اروپا در پاریس می‌باشد که گوشه‌ای از اشرافی گرایی شهر را به نمایش می‌گذارد.

این رستوران فوق‌العاده شیک طراحی مانند سالن صلح در کاخ ورسای دارد و در تزیینات داخلی آن از فاخرترین وسایل استفاده شده است. لوسترها، میز و صندلی‌ها و حتی قاشق و چنگال‌های لوموریس بی‌نهایت تجملی بوده و میهمانان را با خود به دنیای اشراف‌زادگان می‌برند. در کنار فضایی خارق‌العاده، منو غذایی رستوران و نحوه پذیرایی از میهمانان نیز در نوع خود بی‌نظیر و به‌ یاد ماندنی می‌باشد.

در این رستوران انواع غذاهای و دسرهای اصیل فرانسوی در بهترین کیفیت و با تزیینات زیبا سرو می‌شوند و میهمانان می‌توانند لذت سرو غذاهای لذیذ  در محیطی کاملا فرانسوی تجربه کنند. قیمت هر وعده غذا در این رستوران حدودا ۳۰۰ یورو است. (بلیط تهران پاریس)

آدرس: ۲۲۸ Rue de Rivoli, 75001 Paris

۳- رستوران کوهلیا در آتن، یونان (Kohylia)

کوهلیا رمانتیک‌ترین رستوران شهر آتن و از لوکس‌ترین رستوران‌های اروپا است. کوهلیا در کنار دریای اژه قرار گرفته و غروب‌هایی به راستی دیدنی و سحرانگیز دارد.

میز و صندلی‌های کوهلیا در محیطی سرباز چیده شده‌ و تزیینات آن همگی از محیط اطراف الهام گرفته‌اند. از این رو میهمانان می‌توانند همزمان با سرو غذا از مناظر بسیار زیبای ساحل و هوای عالی لذت ببرند.

منو رستوران کوهلیا کاملا مطابق با فضای رستوران تنظیم شده است. بیشتر غذاهای این رستوران را غذاهای دریایی تشکیل می‌دهند که با بهترین و تازه‌ترین مواد طبیعی تهیه می‌شوند از این رو عطر و طعمی بی‌نظیر دارند. علاوه بر این کارکنان رستوران غذاها را بسیار خلاقانه و به زیبایی تزیین می‌کنند و همین اشتهای میهمانان را دو برابر کرده و سرو غذا را لذت‌بخش‌تر می‌کند. هزینه هر وعده غذا در رستوران کوهلیا حدودا ۴۰۰ دلار است. (بلیط تهران آتن)

آدرس: ۴۰th km Athens-Sounion Grand Resort Lagonisi, Lagonisi 190 10 Greece

۴- رستوران لاپرگولا در روم، ایتالیا (La Pergola)

در هتل کاوالیری شهر رم یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های اروپا را می‌توان دید. رستوران لاپرگولا، این رستوران موفق شده سه ستاره میشلن را به خود اختصاص دهد. از این رو گردشگران بسیاری لاپرگولا را برای گذراندن یک شب عالی و لوکس در رم انتخاب می‌کنند.

فضای لاپرگولا معماری منحصربه‌فرد دارد. پنجره‌های این رستوران به سمت شهر زیبای رم باز شده و چشم‌اندازی خارق‌العاده از این موزه بزرگ را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. وسایل عتیقه، نقاشی‌های بسیار زیبا و آثار هنری تزیینات داخلی رستوران را تشکیل داده و ظروف شیشه‌ای دست ساز زیبایی لاپرگولا را تکمیل می‌کنند.

رستوران لاپرگولا منویی از انواع غذاهای مدیترانه‌ای دارد. تمام این غذاها به روشی خلاقانه طپخ شده و با تزیینات منحصربه‌فرد حتی سخت‌گیرترین افراد را راضی کرده و جایی برای کوچکترین بهانه‌ای باقی نمی‌گذارند. هزینه هر وعده غذا در این رستوران حدودا ۲۰۰ دلار است. (بلیط تهران رم)

آدرس: Via Alberto Cadlolo, 101, 00136 Roma RM, Italy

۵- رستوران سی دی ال مسکو، روسیه (CDL)

سی دی ال از شیک‌ترین رستوران‌های شهر مسکو است که میزبان افراد بزرگی چون رونالد ریگان و جورج بوش بوده است. این رستوران در ساختمانی متعلق به قرن ۱۹ قرار گرفته و طراحی عالی و حیرت‌انگیز دارد. تمام رستوران با الهام از معماری دوره نقره‌ای روسیه طراحی شده و در قسمتی به نام تالار بلوط خلاقانه‌ترین تزیینات به برده شده است. در این تالار از پلکانی عجیب که هیچ پیچی در آن دیده نمی‌شود به عنوان تزیین استفاده شده است.

منو رستوران مانند تزیینات داخلی، منحصربه‌فرد است. غذاهای روسی مانند انواع بلینی، بیف استراگانوف، کبوتر سوخاری و … در این رستوران با بهترین کیفیت و تزیینات فوق‌العاده زیبا ارائه می‌شوند. سرو غذا در سی دی ال از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که می‌توان در سفر به مسکو انجام داد. هزینه سرو هر وعده غذا در این رستوران حدودا ۴۰۰ روبل روسی است. (بلیط تهران مسکو)

آدرس:  Povarskaya St, 50/53 строение ۱, Moscow, Russia, 121069

مطالب مرتبط

ارزان‌ترین مقاصد اروپا برای تورهای تابستانی

نکات ضروری که قبل از سفر به اروپا باید بدانید

هیجان‌انگیزترین فستیوال‌های اروپا

سوالات متداول

محبوب ترین رستوران جهان در سال ۲۰۲۲ کدام است؟

در سال ۲۰۲۲ رستوران رژانیوم دانمارک در بین ۵۰ رستران انتخابی به عنوان محبوب ترین رستوران در اروپا و دنیا معرفی شد.

کدام کشور بهترین غذا در اروپا را دارد؟

طبق نظر گردشگران دو کشور اسپانیا و اتریش لذیذتذین غذاهای اروپا را دارند.

معروف ترین غذای اروپا چیست؟

پائلا (اسپانیا)، پیتزا (ایتالیا)، Currywurst (آلمان)، وافل (بلژیک)، هاگیس (اسکاتلند)، گولاش (مجارستان)، پاستل د ناتا (پرتغال) و پیروگی (لهستان) از معروفترین غذاهای اروپایی هستند.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید