هتل های معروف موریس برای اقامت

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 15 مه 2023
Loading...

موریس یک جزیره کوچک در اقیانوس هند و در جنوب شرقی قاره آفریقاست. این کشور کوچک با درختان نخل و کوه‌های آتشفشانی، هر ساله میزبان جمع زیادی از توریست‌های خارجی است. جزیره موریس ۳۳۰ کیلومتر خط ساحلی دارد که فضای کافی برای ساخت اقامتگاه‌های متعددی را فراهم کرده است. برای هر کسی که می‌خواهد به این کشور جزیره‌ای سفر کند، شناخت هتل‌ها و محل اقامت اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم در این مطلب به معرفی تعدادی از مهم‌ترین هتل های موریس بپردازیم.

هتل Constance Prince Maurice

هتل کنستانس پرنس موریس، به دلیل داشتن سوئیت‌ها و اتاق‌های مجلل با چشم‌انداز اقیانوس هند شهرت زیادی دارد و حتی بسیاری آن را به دلیل آرامش خاص محیطش می‌شناسند. بسیاری از توریست‌هایی که قبلا تجربه اقامت در هتل Constance Prince Maurice را داشته‌اند، معتقدند این هتل یک مخفیگاه استوایی در Poste de Flacq است که باید یک بار اقامت در آن را تجربه کنید.

آدرس و راه دسترسی به این هتل

  • آدرس هتل Choisy Road MU, Poste de Flacq 742FL001, Mauritius
  • تلفن: ۲۳۰۴۰۲۳۶۳۶+

برای رفتن به این هتل می‌توانید از تاکسی استفاده کنید. فرودگاه بین المللی Sir Seewoosagur Ramgoolam و پورت لوئیس تنها یک ساعت (با ماشین) از این هتل فاصله دارند.

مشخصات کلی هتل کنستانس پرنس موریس

اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و یک تراس مبله مشرف رو به منظره اقیانوس است. همچنین یک اتاق نشیمن مخصوص همراه با تلویزیون هم در سوئیت‌های آن در نظر گرفته شده است. یک حمام خصوص با امکانات مجهز و روشویی دو نفره و سوئیت‌هایی که پایه‌های آن‌ها روی آب قرار گرفته است، از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل است.

راههای دریافت عکس

آدرس سایت: https://www.constancehotels.com/

امکانات عمومی هتل Constance Prince Maurice

از جمله اصلی‌ترین امکانات این مورد از هتل های موریس باید به استخر روباز، شاتل فرودگاهی، وای فای رایگان، سوئیت‌های خانوادگی، رستوران و ساحل اختصاصی اشاره کنیم. اگر عاشق غذاهای گریل شده و غذاهای تازه دریایی هستید، هتل کنستانس پرنس موریس دقیقا همان جایی است که باید در آنجا اقامت داشته باشید. 

هتل Four Seasons Resort Mauritius at Anahita

یکی دیگر از بهترین هتل های موریس در ساحل شرقی جزیره قرار دارد. این هتل در نزدیکی آب‌های فیروزه‌ای بنا شده است که می‌تواند مکانی آرام و امن برای ورزش‌های آبی شما باشد. اگر به دنبال یک هتل با فضای سرسبز و مناظر شگفت‌انگیز هستید، هتل فور  سیزن ریزورت ماریوت ات آناهیتا دقیقا همانجایی است که به دنبال آن می‌گردید.

آدرس و راههای دسترسی به هتل Four Seasons Resort Mauritius at Anahita

این هتل تنها یک ساعت با فرودگاه بین المللی Sir Seewoosagur Ramgoolam 33.8 فاصله دارد که با تاکسی یا ترانسفر فرودگاهی می‌توانید خود را به آنجا برسانید.

آدرس: جاده ساحلی موریس، Beau Champ 71501

تلفن: ۲۳۰۴۰۲۳۱۰۰+

مشخصات کلی هتل فور سیزن ریزورت ماریوت ات آناهیتا

در این هتل به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های موریس  امکانات زیادی برای پذیرایی از توریست‌ها فراهم شده است. وجود یک استخر اختصاصی نوید سرگرمی و آب بازی و شنا بدون مزاحمت را به شما مژه می‌دهد. این هتل در ساحل شرقی موریس و در نزدیکی کوه بامبو قرار دارد و مساحت آن حدود ۶۴ هکتار است که نشان می‌دهد قرار است در یک هتل بزرگ و اشرافی اقامت داشته باشید. همچنین این هتل یک جزیره خصوصی ۱۱ هکتاری با چشم‌انداز باز رو به تالاب نیز هست.

راههای دریافت عکس

آدرس سایت: https://www.fourseasons.com

امکانات عمومی هتل فور سیزن ریزورت ماریوت ات آناهیتا

در این هتل هم مثل هر هتل دیگری، تمامی امکانات رفاهی برای میزبانی از توریست‌ها فراهم شده است. از جمله امکانات اتاق‌ها می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، وای فای رایگان، تلویزیون، بار، پارکینگ و تراس‌هایی با منظره رو به اقیانوس اشاره کرد.

شما می‌توانید در هتل Four Seasons Resort Mauritius at Anahita در یکی از سه رستوران آن، از بین لیست بهترین غذاهای ایتالیایی، هندی، آسیایی و حتی غذاهای سنتی موریس گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هتل  The St. Regis Mauritius Resort

یکی دیگر از بهترین هتل‌های جزیره موریس St. Regis Mauritius نام دارد که یک استراحتگاه مجلل محسوب می‌شود و حتی به تازگی بازسازی شده است. این ساختمان با معماری قدیمی قرم ۱۹ و ترکیب آن با عناصر مدرن ساخته شده و یک محیط زیبا را برای میزبانی از شما فراهم کرده است. این هتل سال‌هاست که زبانزد بسیاری از گردشگران جزیره موریس است ۱۷۲ سوئیت زیبا با منظره رو به اقیانوس هند دارد.

آدرس و راههای دسترسی به هتل  St. Regis Mauritius

این هتل در ۳۹ کیلومتری فرودگاه سر سیوساگور رامگولام قرار دارد که با تاکسی می‌توانید خود را به آنجا برسانید. همچنین پارک ملی Black River Gorges در نزدیکی این هتل قرار دارد که با ماشین می‌توانید طی ۲۵ دقیقه خود را به آنجا برسانید.

آدرس: جاده ساحلی Le Morne Peninsula MU, Le Morne 91102, Mauritius

تلفن: ۲۳۰۴۰۳۹۰۰۰+

مشخصات کلی این هتل

هتل  St. Regis Mauritius با ۱۲ اتاق مجلل اسپای و رستوران‌های لوکس منتظر پذیرایی از توریست‌هاست. در اینجا امکانات زیادی برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان فراهم شده است. با این حال بسیاری از توریست‌هایی که قبلا تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند معقدند هتل  St. Regis Mauritius برای اقامت زوج‌ها مناسب‌تر است (به دلیل آرام بودن).

منظره پانورامای رو به اقیانوس هند و کوه لا مورن برانت از جمله امتیازات منحصر به فرد این هتل است. در این اقامتگاه ۵ ستاره مرکز تناسب اندام، ویلاها و سوئیت‌های متصل به IPod، تلویزیون‌های LCD 42 اینچی و وای‌فای رایگان در نظر گرفته شده است.

راههای دریافت عکس هتل

آدرس سایت: https://www.rw-luxuryhotels.com

امکانات عمومی هتل  St. Regis Mauritius

این هتل دارای اتاق‌های VIP با قیمت بالا و سوئیت‌هایی است که تمامی امکانات لازم برای یک اقامت بی‌دردسر و مرفه را دارند. در این هتل جای مخصوص برای سیگار کشیدن نیز در نظر گرفته شده است. امکانات مخصوص افراد معلول، پرستاری از کودکان، خدمات خدمتکار روزانه، دربانی و سایر تجهیزات اتاق از قبیل اینترنت پرسرعت و رایگان، تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و … از جمله امکانات این هتل است.

در هتل  St. Regis Mauritius 5 رستوران فعالیت می‌کند که انواع غذاهای آسیایی، فرانسوی، ژاپنی و غذاهای دریایی و استیک را در لیست خود ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید …

دیدنی های موریس | عکسهای جزیره موریس

هتل Shangri-La’s Le Touessrok Resort & Spa

هتل Shangri-La Le Touessrok هم یکی دیگر از بهترین هتل های موریس است که در امتداد شن‌های سفیل و ساحلی با نخل‌های خلیجی قرار گرفته است. این هتل در داخل یک باغ گرمسیری قرار گرفته است و از سمت دیگری به سمت خلیج Trou d’Eau Douce مشرف می‌شود. این هتل در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شده است و اکنون یکی از بهترین اقامتگاه‌های جزیره موریس به شمار می‌رود.

آدرس و راههای دسترسی به هتل  Shangri-La Le Touessrok

این هتل با ماشین ۵۰ دقیقه با فرودگاه SSR فاصله دارد که می‌توانید به محض پیاده شدن در فرودگاه، با تاکسی به سمت هتل حرکت کنید.

آدرس: جاده ساحلی، Trou d’Eau Douce

تلفن: ۲۳۰۴۰۲۷۴۰۰+

مشخصات کلی هتل Shangri-La Le Touessrok

این هتل دارای تعداد زیادی اتاق و سوئیت است که می‌توانید متناسب با بودجه خود یکی را انتخاب کنید. تمامی این سوئیت‌ها به تلویزیون LCD، ماهواره، مبلمان لوکس، امکانات تهیه چای و قهوه مجهز هستند. همچنین در این هتل یک مرکز تناسب اندام، تراس آفتابگیر، استخر روباز، باشگاه ساحلی و امکانات ورزش آبی فراهم شده است.

راههای دریافت عکس

آدرس سایت: https://www.shangri-la.com

امکانات عمومی هتل

در هتل Shangri-La Le Touessrok Mauritius مثل سایر هتل های موریس امکانات متعددی برای میزبانی از توریست‌ها فراهم شده است. سالن ماساژ، ۲ استخر روباز، ساحل خصوصی، دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت، خدمات دربان، خدمات نگهداری از کودکان (با هزینه اضافه)، امکانات بازی‌های آبی، شاتل رایگان ساحلی، سرویس لیموزین برای رفت و آمد به شهر و پارکینگ رایگان از جمله امکانات این اقامتگاه لوکس در موریس است.

در این هتل چندین سالن غذا خوری و یک رستوران مجلل به نام Le Bazar وجود دارد که در آنجا می‌توانید انواع غذاهای هندی، ژاپنی، کباب و غذاهای گریل و دریایی را میل کنید.

هتل Royal Palm Beachcomber Luxury

یکی دیگر از بهترین هتل‌های جزیره موریس Royal Palm Beachcomber Luxury نام دارد که با شما مثل یک سلبریتی رفتار می‌شود. در این هتل گاهی تخفیفات ویژه‌ای برای مهمانان در نظر گرفته می‌شود. هتل رویال پالم دارای ۳ استخر آب گرم و یک مرکز ورزشی است که در کنار سواحل شنی اقیانوس هند قرار دارد. این هتل در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد.

آدرس و راههای دسترسی به هتل

این هتل در ۲۷ کیلومتری پایتخت پورت لوئیس و در ۷۰ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی Sir Seewoosagur Ramgoolam فاصله دارد. برای رفتن از فرودگاه به سمت این هتل باید از تاکسی استفاده کنید.

آدرس: موریس، جاده رویال، گرند بایی ۳۰۵۱۲، موریتیوس

تلفن: ۲۳۰۲۰۹۸۳۰۰+

مشخصات کلی Royal Palm Beachcomber Luxury

این هتل دارای یک مرکز ورزشی، امکانات لازم برای ورزش‌های آبی و ساحلی است. همه سوئیت‌های هتل نیز به طور یکپارچه از چوب و سنگ‌های مرمر ساخته شده است. همچنین هر یک از این اتاق‌ها یک بالکن اختصاصی با چشم‌انداز باغ‌های استوایی و اقیانوس هند دارند. وای فای رایگان، حمام خصوصی به همراه دوش‌های جداگانه از دیگر امکان Royal Palm Beachcomber Luxury است.

راههای دریافت عکس

آدرس سایت: https://www.beachcombertours.uk/

امکانات عمومی هتل

هتل رویال پالم بیچ کامبر لوکسری دارای ۳ استخر، وای فای رایگان، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ رایگان، رستوران و منطقه ساحلی اختصاصی است. هتل Royal Palm Beachcomber Luxury دارای یک سالن غذاخوری بزرگ است که در آن انواع غذاهای سنتی موریس، هندی، ایتالیایی، فرانسوی و غذاهای گریل و دریایی سرو می‌شود.

هتل One&Only Le Saint Géran

هتل One&Only Le Saint Géran، یکی از بهترین هتل‌های موریس است. این هتل در نزدیکی سواحل اقیانوس هند قرار دارد و از سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی شده است. این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با منظره رو به اقیانوس، دکوراسیونی الهام گرفته از جزیره و فضای نشیمن مبله در فضای باز است. هر یک از اتاق‌ها نیز دارای حمام‌های بزرگ و روکش شده با سنگ مرمر هستند.

آدرس و راههای دسترسی به هتل وان اند اونلی

هتل وان اند اونلی لی سینت گرن در ۵۴ کیلومتری فرودگاه SSR قرار دارد که با ترانسفر فرودگاهی هتل می‌توانید به اینجا بروید و یا با تاکسی خود را به محل اقامت برسانید.

آدرس: Pointe de Flacq, Poste de Flacq 41518, Mauritius

تلفن: ۲۳۰۴۰۱۱۶۸۸+

مشخصات کلی هتل

این هتل در کنار یک ساحل هلالی شکل با شن‌های سفید ساخته شده است. وقتی از پنجره اتاق خود به بیرون نگاه می‌کنید، می‌توانید آب‌های زلال، صخره‌های مرجانی و تلالو آفتاب روی موج‌های آب را به تماشا بنشینید. این هتل دارای استخر خصوصی برای هر سوئیت و خدمات پیشخدمت ۲۴ ساعت است.

راههای دریافت عکس

آدرس وب سایت: https://www.oneandonlyresorts.com/

امکانات عمومی هتل

در هتل One&Only Le Saint Géran  تمامی امکانات رفاهی برای میزبانی از توریست‌ها فراهم شده است که از جمله می‌توان به وای فای رایگان، ۲ استخر روباز، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران، صبحانه با منوی باز، زمین تنیس و مرکز تناسب اندام اشاره کرد.

در این هتل چندین سالن غذاخوری و رستوران وجود دارد که می‌توانید بهترین غذاهای سنتی موریس و غذاهای دریایی و بین‌المللی را سفارش دهید. همچنین از قسمت بار هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی را تهیه کنید.

هتل Lux Belle Mare

هتل LUX* Belle Mare Resort & Villas در جزیره موریس یک اقامتگاه مجلل محسوب می‌شود. این هتل در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد که می‌توانید در اتاق‌های آن که رو به باغ‌های استوایی اطراف ساخته شده‌اند، سفر هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. این اقامتگاه دارای اسپا در فضای باز و استخر شنای ۳۰ متری است.

آدرس و راههای دسترسی به هتلLUX* Belle Mare

هتل LUX* Belle Mare در فاصله یک ساعت از فرودگاه SSR قرار گرفته است که با ترانسفر فرودگاهی می‌توانید خود را به هتل برسانید.

آدرس: جاده ساحلی، موریس

تلفن: ۲۳۰۴۰۲۲۰۰۰+

مشخصات کلی هتل لوکس بله مره

در نزدیکی این هتل بوفه‌ها و فروشگاه‌هایی با سقف سنتی کاهگلی و منظره پانوراما رو به اقیانوس ساخته شده است. همچنین شما می‌توانید در سالن‌های غذاخوری در نزدیکی هتل غذا و نوشیدنی را در فضای باز رو به اقیانوس هند میل کنید.

همه اتاق‌های مهمانان نیز دارای تختخواب لوکس با تراس یا بالکن خصوصی هستند. یک مینی بار مجهز و تلویزیون صفحه تخت هم در هر کدام از این اتاق‌ها در نظر گرفته شده است. استفاده از سالن بدنسازی به طور رایگان یکی دیگر از امکانات هتل بوکس بله مره است.

راههای دریافت عکس

آدرس وب سایت: https://www.luxresorts.com

امکانات عمومی هتل لوکس بله مره

این هتل امکانات زیادی را برای میزبانی از مهمانان فراهم کرده است. اغلب مهمانان این هتل زوج‌های جوان هستند که رضایت زیادی از هتل دارند. از جمله امکانات هتل  LUX* Belle Mare  می‌توان به ۲ استخر روباز، وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ رایگان، رستوران، مرکز تناسب اندام، اتاق مخصوص برای سیگار کشیدن، باز و … اشاره کرد.

این هتل دارای یک رستوران بزرگ با سالن غذاخوری باز و مسقف است. به طوری که در هتل  LUX* Belle Mare می‌توانید انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی را در اینجا طبخ کنید.

هتل Trou Aux Biches Beachcomber Golf Resort & Spa

یکی دیگر از هتل های موریس Trou aux Biches Beachcomber Golf Resort & Spa نام دارد که در بسیاری از مواقع برای میزبانی از توریست‌ها تخفیفاتی را نیز ارائه می‌دهد. این هتل در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد و در ساحل شمال غربی موریس واقع شده است. هتل در میان یک باغ گرمسیری ۳۵ هکتاری احاطه شده است و تنها ۴ کیلومتر با سواحل شنی سفید و تالاب فیروزه‌ای رنگ فاصله دارد.

آدرس و راههای دسترسی به هتل Trou aux Biches Beachcomber

این هتل در فاصله ۶۴ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی SSR قرار گرفته است که بعد از پیاده شدن از هواپیما می‌توانید از طریق تاکسی به هتل ترو اوکس بیچس بیچ کامر بروید. همچنین این هتل تنها ۸ کیلومتر با سواحل Grand Baie فاصله دارد.

آدرس: Royal Trou Aux Biches Rd, Triolet, Mauritius

تلفن: ۲۳۰۲۰۴۶۸۰۰+

مشخصات کلی هتل ترو اکس بیچس

این اقامتگاه دارای اتاق‌هایی با بالکن رو به باغ‌های گرمسیری است. اگر همراه با خانواده در این هتل اقامت دارید، برای کودکان ۳ تا ۱۱ سال، باشگاه مخصوص و برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال نیز یک سالن ورزشی در نظر گرفته شده است. خدمات نگهداری از کودکان نیز در زمان عصر در روزهای دوشنبه تا شنبه در دسترس است. اگر اهل ورزش‌های آبی و تفریحات ساحلی هستید، اقامت در Trou aux Biches Beachcomber را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

راههای دریافت عکس

آدرس وب سایت: https://www.beachcomber.co.za

امکانات کلی Trou aux Biches Beachcomber

در این هتل برای هر یک از اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع با بالکن مبله در نظر گرفته شده است. حتی برخی از سوئیت‌ها دارای استخر شنای اختصاصی هستند که البته هزینه بیشتری دارند. تلویزیون‌های LCD با کانال ماهواره‌ای، امکانات تهیه چای و قهوه‌، حمام مدرن با حوضچه دو نفره و سرویس اتاق خواب از دیگر امکانات رفاهی در این هتل است. این هتل ۶ رستوران داخلی دارد که انواع غذاهای آسیایی و اروپایی در اینجا طبخ می‌شود.

هتل Heritage Le Telfair Golf & Wellness Resort

یکی دیگر از هتل‌های مهم در شهر موریس Heritage Le Telfair Golf & Wellness Resort نام دارد. ساختمان این هتل از معماری قرن ۱۹ اروپا الهام گرفته است و در ساحل جنوبی جزیره قرار دارد. این اقامتگاه لوکس در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی شده است و دارای یک استخر بزرگ، اسپا و زمین گلف است. اتاق‌های شیک با تمامی امکانات رفاهی از دیگر ویژگی‌های هتل هریتیج لی تلفیر گلف است.

آدرس و راههای دسترسی به Heritage Le Telfair Golf & Wellness Resort

این هتل فاصله زیادی با فرودگاه بین‌المللی SSR ندارد و می‌توانید بعد از ورود به فرودگاه، با تاکسی خود را به اقامتگاه برسانید.

آدرس: جاده ساحلی B9، Bel Ombre

تلفن: ۲۳۰۶۰۱۵۵۰۰+

مشخصات کلی هتل هریتیج لی تلفیر گلف

این هتل دارای قایق‌های پدالی و سفرهای غواصی است که البته باید بابت آن هزینه بیشتری را پرداخت کنید. شما می‌توانید در باغ قدم بزنید و یا در کنار رودخانه سیترونیرز استراحت کنید. حمام‌های لوکس با تمامی امکانات مدرن به همراه مرکز تناسب اندام از دیگر امکانات این هتل است. یک مینی بار هم در هتل Heritage Le Telfair Golf & Wellness Resort وجود دارد که می‌توانید هر نوع نوشیدنی را از آنجا تهیه کنید.

راههای دریافت عکس

آدرس سایت: https://heritageresorts.mu/

امکانات کلی هتل هرتیج لی تلفیر گلف

از جمله محبوب‌ترین امکانات هتل می‌توان به ۲ استخر، وای فای رایگان، اتاق‌های خانوادگی، شاتل فرودگاهی، رستوران، اتاق برای سیگاری‌ها و … اشاره کرد.

این استراحتگاه در موریس، ۴ رستوران شیک دارد که عبارتند از رستوران Annabella، Le Palmier، La Plage و رستوران ساحلی Gin’ja. در رستوران‌های این هتل بهترین غذاهای سنتی موریس و غذاهای محبوب بین‌المللی سرو می‌شود.

بیشتر بخوانید …

موریس کجاست؟ | راهنمای سفر به جزیره موریس

هتل LUX Grand Gaube

یکی دیگر از بهترین هتل های موریس LUX* Grand Gaube Resort & Villas نام دارد. این هتل در سواحل شمالی جزیره قرار دارد و مشرف به اقیانوس هند است. این هتل به دلیل داشتن اتاق‌های لوکس، ویلاهای دارای آشپزخانه کوچک و استخر اختصاصی در بین توریست‌ها شهرت زیادی دارد. هتل LUX* Grand Gaube در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی شده و دارای اتاق‌هایی با بالکن اختصاصی و مبله و چشم‌انداز پانوراماست.

آدرس و راههای دسترسی به هتل لوکس گرند گوبه

همانطور که گفتیم این هتل در شمال موریس و در کنار سواحل اقیانوس هند قرار دارد. ۲۰ دقیقه با ماشین طول می‌کشد که از این هتل به Grand Baie بروید. همچنین زمان پیاده شدن در فرودگاه RRS با یک تاکسی می‌توانید به هتل لوکس گرند گوبه بروید که حدود یک ساعت طول می‌کشد.

آدرس: MU، جاده ساحلی، Grand Gaube 30617، موریس

تلفن: ۲۳۰۲۰۴۹۱۹۱+

مشخصات کلی هتل لوکس گرند گوبه

هتل LUX* Grand Gaube در جای آرام و ساکت قرار دارد که می‌توانید در سینمای آن از فیلم‌های خارجی (با زیرنویس انگلیسی) لذت ببرید. کلاس‌های پیلاتس، تای‌چی و یوگا استرس را از خود دور کنید و همچنین در استخر شنای مخصوص بزرگسالان این هتل، خود را سرگرم کنید. از دیگر سرگرمی‌های این هتل می‌توان به سالن ماساژ و قایقرانی، غواصی و سالن تناسب اندام اشاره کنیم.

راههای دریافت عکس

آدرس وب سایت: https://www.luxresorts.com

هتل The Oberoi Beach Resort, Mauritius

اگر به دنبال یکی از هتل های موریس با قیمت مناسب هستید، هتل Oberoi Beach Resort، یکی از بهترین گزینه‌هاست. این اقامتگاه در امتداد سواحل شنی اقیانوس هند قرار دارد و در میان یک باغ ۲۰ هکتاری نیمه گرمسیری واقع شده است. اتاق‌های لوکس و ویلاهای بزرگ با تمامی امکانات مثل حمام اختصاصی، قسمت نشیمن و سیستم تهویه مطبوع از جمله ویژگی‌های هتل اوبریو بیچ ریزورت است. این استراحتگاه در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شده است.

آدرس و راههای دسترسی به هتل The Oberoi Beach Resort

این هتل در ۵۷ کیلومتری فرودگاه SSR قرار دارد و با گرند بای و پورت لوئیس ۱۹ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Turtle Bay، Pointe aux Piments

تلفن: ۲۳۰۲۰۴۳۶۰۰+

مشخصات کلی هتل اوبریو بیچ ریزورت

این هتل دارای اتاق‌ها و ویلاهای لوکس و جادار است که یک سالن غذاخوری آن در وسط باغ قرار گرفته است. کلوپ کودکان، کتابخانه و سرگرمی‌های شبانه از دیگر ویژگی‌های این هتل است. در اینجا شما می‌توانید به ورزش‌های آبی مثل غواصی، موج سواری و شنا بپردازید. در رستوران‌های آن انواع غذاهای شرقی از کریول گرفته باربیکیو سرو می‌شود.

راههای تهیه عکس هتل

آدرس وب سایت: https://www.oberoihotels.com

امکانات هتل  Oberoi Hotels & Resorts

این اقامتگاه دارای امکاناتی از قبیل ۳ استخر روباز، وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانوادگی، وسایل تهیه چای و قهوه در تمامی اتاق‌ها، صبحانه و یک بار برای تهیه انواع نوشیدنی است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور موریس از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور موریس

هتل Anantara Iko Mauritius Resort & Villas

یکی از هتل های موریس که امکاناتی در سطح جهانی دارد، Anantara Iko Mauritius Resort & Villas است. این هتل گاهی با تخفیفات ویژه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این اقامتگاه تازه ساخت در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شده است و در خلیج آبی و در نزدیکی ساحل La Cambuse قرار دارد.

آدرس و راههای دسترسی به هتل آنانترا ایکو مرتیوس ریزورت

هتل Anantara Iko Mauritius Resort & Villas در نزدیکی ایستگاه اتوبوس ماهبورگ قرار دارد که فاصله آن‌ها از هم ۱۳٫۷ کیلومتر است. همچنین این هتل تنها ۱٫۹ کیلومتر با فرودگاه SSR فاصله دارد.

آدرس: Blue Bay Marine Park, Le Chaland MU, Plaine Magnien 51510, Mauritius

تلفن: ۲۳۰۶۵۱۵۰۰۰+

مشخصات کلی هتل Anantara Iko Mauritius Resort & Villas

این هتل دارای یک ساحل اختصاصی است که می‌توانید در زمان عصر یا صبح در اینجا پیاده‌روی کنید. همچنین ارائه دوچرخه رایگان به مسافران از جمله امکانات این هتل است که در کمتر اقامتگاه‌هایی نمونه آن را پیدا می‌کنید. همچنین این هتل دارای یک رستوران با سرو انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی (دریایی، کباب و …) و بار با انواع نوشیدنی است.

راههای تهیه عکس

آدرس وب سایت: https://www.anantara.com

امکانات عمومی هتل آنانترا ایکو

هتل Anantara Iko Mauritius Resort & Villas دارای امکاناتی از قبیل وای فای رایگان در سراسر هتل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر در فضای باز، اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ رایگان، مکان برای سیگار کشیدن، صبحانه منو باز، اتاق‌ها با بالکن رو به نمای اقیانوس، باغ، وان حمام، سیستم تهویه مطبوع و … است.

هتل LUX Le Morne

یکی دیگر از بهترین هتل های موریس LUX* Le Morne Resort نام دارد که در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی شد. این هتل در کنار سواحل اقیانوس هند واقع شده است و اگر به غواصی و موج‌سواری علاقه زیادی دارید، یک اقامتگاه بی‌بدیل برایتان خواهد بود. اتاق‌های این هتل با داشتن تلویزیون‌های ۵۵ اینچی و کانال‌های IPTV، نمای پانورامای رو به اقیانوس دارند. در زمان عصر می‌توانید در بالکن اتاق بنشیند و از تماشای مناظر ساحلی لذت ببرید.

آدرس و راههای دسترسی به هتل لوکس لی مورنه

این هتل با فرودگاه یک ساعت فاصله دارد (با ماشین) و می‌توانید از طریق ترانسفر فرودگاهی خود را به هتل برسانید. همچنین فاصله این هتل تا مرکز شهر زیاد نیست و به دلیل داشتن ترانسفر می‌توانید به هر جایی که بخواهید تردد داشته باشید.

آدرس: جاده ساحلی، لو مورن، موریس

تلفن: ۲۳۰- ۴۰۱ ۴۰۰۰

مشخصات کلی هتل LUX* Le Morne

این هتل در کنار سواحل شنی سفید اقیانوس هند قرار دارد. هتل لوکس لی مورنه با داشتن ۵ استخر روباز، اسپا و ۳ رستوران یکی از مجلل‌ترین اقامتگاه‌های جزیره موریس محسوب می‌شود. حمام ترکی، سالن ماساژ، زمین تنیس و گلف از دیگر سرگرمی‌های این هتل است.

راههای مشاهده تصاویر هتل

آدرس وب سایت https://www.luxresorts.com

امکانات عمومی هتل لوکس لی مورنه

از جمله امکانات این هتل باید به اتاق‌هایی با مبلمان چوبی، فضای نشیمن باز، وای فای رایگان، اتاق‌های بزرگ، حمام با تمامی امکانات از جمله وان بزرگ و دوش دو نفره، مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی و اتاق برای افراد سیگاری اشاره کنیم.

هتل Outrigger Mauritius Beach Resort

اگر به دنبال یک هتل با شرایط تخفیف و قیمت مناسب هستید، ما هتل Outrigger Mauritius Beach Resort را به شما معرفی می‌کنیم که در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شده است. این هتل دارای اتاق‌های مجلل با منظره رو به دریاست که برخی از این اتاق‌ها در نزدیکی ساحل هستند. اتاق‌های دولوکس هتل دارای بالکن با منظره پانورامای رو به دریا هستند.

آدرس و راههای دسترسی به هتل اوتریجر موریتیوس بیچ ریزورت

هتل Outrigger Mauritius Beach Resort در ۴۵ کیلومتری فرودگاه SSR و در سواحل شمالی جزیره موریس واقع شده است.

آدرس: Allee des Cocotiers، Bel Ombre

تلفن: ۲۳۰۶۲۳۵۰۰۰+

مشخصات کلی هتل Outrigger Mauritius Resort & Spa

این هتل دارای ۴ استخر شنا و ۴ رستوران است که در منطقه حفاظت‌شده بل اومبر (Bel Omber) قرار دارند. این هتل دارای اتاق‌هایی با منظره فوق‌العاده اقیانوس هند است و تمامی امکانات یک هتل لوکس را در خود جمع کرده است. در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای سنتی موریس و بهترین غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود.

راههای تهیه عکس هتل

آدرس وب سایت: https://www.outrigger.com

امکانات عمومی هتل Outrigger Mauritius Resort & Spa

از جمله امکانات این هتل می‌توان به بار با انواع نوشیدنی و میان‌وعده، خدمات نگهداری از کودکان، کلوپ و زمین بازی کودکان، اینترنت پرسرعت و رایگان، اتاق‌های خانوادگی، شاتل فرودگاه، اتاق‌های مخصوص سیگاری‌ها، منطقه ساحلی مخصوص، پارکینگ رایگان، زمین تنیس و مرکز تناسب اندام اشاره کرد.

هتل The Westin Turtle Bay Resort & Spa, Mauritius

یکی دیگر از هتل‌هایی که در جزیره موریس محبوبیت زیادی دارد، وستین، تورتل بای ریزورت اند اسپا نام دارد. این هتل در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد و در کنار سواحل اقیانوس هند واقع شده است. در واقع باید آن را یکی از بهترین هتل‌های جزیره موریس بدانیم که اتاق‌های آن منظره‌ای رو به سواحل و اقیانوس دارند.

آدرس و راههای دسترسی به هتل The Westin Turtle Bay Resort & Spa

فاصله این هتل ۵ ستاره تا فرودگاه SSR تنها ۵۰ دقیقه است و در عین حال تا منطقه Grand Baie 12.9 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Balaclava Turtle Bay MU, 21307, Mauritius

تلفن:۲۳۰۲۰۴۱۴۰۰+

مشخصات کلی هتل وستین تورتل بای ریزورت اند اسپا

این هتل دارای نمای رو به اقیانوس است که به دلیل زیاد بودن تعداد اتاق‌ها، هر ساعتی از شبانه روز که وارد هتل شوید، جایی برای اقامت شما وجود دارد. البته توصیه ما اینست از قبل در این هتل، اتاق خود را رزرو کنید. این هتل دارای سیستم مطبوع است که در فصل تابستان و زمستان از حضور در اتاق خود لذت ببرید. اگر با خانواده در این اقامتگاه حضور داشته باشید، برای کودک شما هم سرگرمی‌های زیادی وجود دارد.

راههای مشاهده عکس هتل

آدرس اینستاگرام: @westinmauritius

امکانات عمومی The Westin Turtle Bay Resort & Spa

از جمله امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باغ، استخر روباز، وای فای رایگان، بالکن با نمای رو به اقیانوس، پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام، حمام بزرگ با تجهیزات کامل، زمین تنیس، دستگاه قهوه‌ساز، لوازم بهداشتی رایگان، شاتل فرودگاه، اتاق‌های خانوادگی، رستوران و …. .

هتل Angsana Balaclava Mauritius

یکی دیگر از بهترین هتل های موریس است که گاهی با ارائه تخفیف از توریست‌ها پذیرایی می‌کند. این هتل یک استراحتگاه ساحلی است که توسط Banyan Tree Hotels & Resorts مدیریت می‌شود. هتل Angsana Balaclava Mauritius در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی شد و اکنون یکی از بهترین‌ هتل‌های جزیره موریس به شمار می‌رود.

آدرس و راههای دسترسی به هتل Angsana Balaclava Mauritius

این هتل در ساحل شمال غربی جزیره و در منطقه خلوت خلیج لاک‌پشت‌ها واقع شده است و تنها ۱۴ دقیقه با فرودگاه SSR فاصله دارد.

آدرس: Baie aux Tortues, Le Goulet Rd, Balaclava, Mauritius

تلفن: +۲۳۰- ۲۰۴ ۱۸۸۸

مشخصات کلی هتل Angsana Balaclava Mauritius

این اقامتگاه در یکی از آرام‌ترین مناطق جزیره موریس واقع شده است که با داشتن رستوران‌های روباز و بار با انواع نوشیدنی و غذاهای محلی و بین‌المللی می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. این هتل در ساعت ۸ صبح باز و در ساعت ۲۰ شب بسته می‌شود.

راههای مشاهده تصاویر هتل

آدرس وب سایت: https://www.angsana.com/

امکانات عمومی هتل Angsana Balaclava Mauritius

این اقامتگاه دارای تمامی امکانات رفاهی از قبیل اتاق‌های مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای LCD، ایستگاه پایه آی‌پاد، استخر روباز و یک منطقه ساحلی مخصوص است. از دیگر امکانات این هتل باید به وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، ۲ استخر روباز، امکانات تهیه قهوه و چای اشاره کنیم.

جهت رزرو تور موریس با همکاران واحدتور در آژانس هواپیمایی ستاره ونک در تماس باشید.

هتل Maradiva Villas Resort & Spa

آیا به دنبال یک هتل در یک منطقه بکر ساحلی هستید، هتل Maradiva Villas Resort & Spa از جمله هتل های موریس است که در یک منطقه زیبا با ۲۷ هکتار باغ تاسیس شده است. این هتل تنها ۷۵۱ متر ساحل اختصاصی دارد و یکی از بهترین مناطق جزیره موریس محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است.

آدرس و راههای دسترسی به هتل Maradiva Villas Resort & Spa

این هتل در ۱۹ کیلومتری فرودگاه SSR و در نزدیکی پارک طبیعی Casela قرار دارد.

آدرس: Wolmar، ساحل ساحلی، Flic en Flac

تلفن: ۲۳۰۴۰۳۱۵۰۰+

مشخصات کلی هتل مارادیو ویلاس ریزورت اند اسپا

این هتل دارای یک استخر است که در زمستان‌های سرد، آب گرم دارد و در نزدیکی آب‌های فیروزه‌ای خلیج تامارین کوه لومورن واقع شده است. با اقامت در هتل Maradiva Villas Resort & Spa می‌توانید از دیدن باغ‌های سرسبز و ساحل و اقیانوس لذت ببرید. این هتل در یک مکان خلوت قرار دارد که شما را از استرس دور می‌کند.

راههای مشاهده تصاویر هتل

آدرس وب سایت: https://www.maradiva.com

امکانات عمومی هتل Maradiva Villas Resort & Spa

این اقامتگاه دارای امکاناتی همچون پیشخدمت ۲۴ ساعته، رستوران، بار، پارکینگ رایگان، وای فای پرسرعت و رایگان، شاتل فرودگاهی، استخر در فضای باز، اتاق‌های خانوادگی، زمین تنیس و مرکز تناسب اندام است.

هتل InterContinental Mauritius Resort Balaclava Fort

یکی دیگر از بهترین هتل های موریس InterContinental Mauritius Resort Balaclava Fort نام دارد که در میان باغ‌های گرمسیری و در سواحل خلیج بالاکلاوا واقع شده است. این هتل در کنار ساحل با شن‌های سفید قرار دارد و در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است. امکانات این هتل مدرن و به روز است.

آدرس و راههای دسترسی به هتل InterContinental Mauritius Resort Balaclava Fort

این هتل با فرودگاه SSR 65 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی منطقه Grand Baie واقع شده است.

آدرس: Fort Coastal Road, MU, Balaclava 21306, Mauritius

تلفن: ۲۳۰۲۶۱۱۲۰۰+

مشخصات کلی هتل InterContinental Mauritius Resort Balaclava Fort

این هتل دارای نمای رو به اقیانوس هند است و به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز به توریست‌ها خدمات ارائه می‌دهد. قرار گرفتن هتل در بین باغ نمایی از یک فضای سرسبز و ساحل را پدید آورده است. این هتل ۵ رستوران دارد که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی در آن سرو می‌شود.

راههای مشاهده تصاویر هتل

آدرس وب سایت: https://mauritius.intercontin

امکانات هتل InterContinental Mauritius Resort Balaclava Fort

از جمله امکانات این هتل باید به استخر روباز، وای فای رایگان، تراس با نمای پانوراما رو به اقیانوس، پارکینگ رایگان، وان حمام، سیستم تهویه مطبوع، میز پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ، باشگاه ورزشی ۲۴ ساعته، سالن ماساژ، امکان اجاره دوچرخه و … اشاره کرد.

هتل Long Beach, A Sun Resort

یکی دیگر از بهترین هتل های موریس Long Beach, A Sun Resort نام دارد که در بل ماره واقع شده است. این هتل در امتداد سواحل شنی سفید قرار دارد و حتی برخی از اتاق‌های آن دقیقا در مقابل ساحل هستند. هتل لانگ بیچ موریس در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده است که یکی از بهترین هتل‌های این جزیره محسوب می‌شود.

آدرس و راههای دسترسی به هتل لانگ بیچ موریس

این هتل در ۳۰ کیلومتری فرودگاه SSR قرار دارد و فاصله آن تا باشگاه گلف Ile aux Cerfs تنها ۳۰ دقیقه است.

آدرس: MU، جاده ساحلی، ۴۱۶۰۱

تلفن: ۲۳۰۴۰۱۱۹۱۹+

مشخصات کلی هتل لانگ بیچ موریس

هتل Long Beach, A Sun Resort دارای ۵ رستوران و سالن غذاخوری است که در فصل‌های مختلف سال، غذاهای متفاوتی را سرو می‌کنند. در این هتل برای تهیه غذا از بهترین مواد غذایی تازه استفاده می‌شود. تنیس، موج سواری، غواصی و دوچرخه‌سواری از جمله ورزش‌ها و سرگرمی‌ها در این هتل است.

راههای مشاهده تصاویر هتل

آدرس وب سایت: https://www.longbeachmauritius.com/

امکانات عمومی هتل لانگ بیچ

در این هتل امکاناتی از قبیل وای فای رایگان، ۳ استخر روباز، اسپا، مرکز تناسب اندام، اتاق‌های مجهز به تمامی امکانات رفاهی، میز پذیرش ۲۴ ساعته، زمین گلف، پارکینگ رایگان، اتاق‌های مخصوص برای افراد سیگاری و … برای مهمانان فراهم شده است.

هتل Heritage Awali Golf & Spa Resort

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های موریس است که در بین افراد مشهور دنیا محبوبیت زیادی دارد. Heritage Awali Golf & Spa Resort دارای تمامی امکاناتی است که در اقامت خود برای سفر چند روزه به آن نیاز دارید. اتاق‌های این هتل با دکوراسیون الهام گرفته از سبک آفریقایی تزئین شده است. این هتل در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شده است.

آدرس و راههای دسترسی به Heritage Awali Golf & Spa Resort

این اقامتگاه در فاصله ۴۳ کیلومتری از فرودگاه SSR قرار دارد.

آدرس: MU, ساحلی Rd, Bel Ombre 61002, Mauritius

تلفن: +۲۳۰ ۶۰۱ ۱۵۰۰

مشخصات کلی هتل هریتیج اولی گلف

Heritage Awali Golf & Spa Resort دارای امکانات متنوعی از جمله دسترسی رایگان به باشگاه گلف و زمین تنیس است. هر یک از اتاق‌های آن دارای بالکن با نمای پانوراما رو به اقیانوس هستند و تمامی امکانات در آن‌ها گنجانده شده است. این هتل ۵ رستوران دارد که در آن بهترین غذاهای هندی و اروپایی سرو می‌شود.

راه مشاهده تصاویر هتل

آدرس وب سایت: https://heritageresorts.mu

امکانات عمومی هتل Heritage Awali Golf & Spa Resort

در این هتل امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت وای فای، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای LCD، مینی بار، استخر آب گرم در زمستان، پارکینگ اختصاصی رایگان، اتاق های خانوادگی، شاتل فرودگاه، منطقه ساحلی اختصاصی و … فراهم شده است.

سخن آخر

موریس به عنوان یکی از زیباترین جزایر دنیا شناخته شده است که در اقیانوس هند قرار دارد. طبیعت زیبا، سواحل شنی سفید رنگ و سکوت و آرامش این جزیره باعث افزایش تعداد توریست‌ها در آنجا شده است. هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در این شهر وجود دارد که در اینجا به معرفی ۲۰ مورد از بهترین هتل های موریس پرداخته شد.

برای مشاهده قیمت و خرید تور موریس از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور موریس
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید