معرفی هتل شرایتون دبی 5 ستاره

نوشته شده توسط : پونه مولایی در جمعه 3 مارس 2023
Loading...

شیخ نشین دبی بیش از هر چیز به‌واسطه هتل‌های مجلل و بی‌نظیرش شناخته شده است. در حقیقت اینجا شهر هتل‌های لوکس و پنج ستاره‌ای است که در دنیا نظیر ندارد. شما هم اگر به دنبال سفری لوکس هستید پیشنهاد می‌کنیم اقامت در هتل شرایتون دبی را تجربه کنید. این هتل با امکانات ویژه از میهمانان خود پذیرایی کرده و زیباترین خاطرات را برایتان رقم خواهد زد.

دبی این روزها محل گذر تمامی افراد دنیا شده است که از نقاط دور و نزدیک به این شهر سفر می‌کنند تا از شگفتی‌های این شهر مدرن و کم‌نظیر لذت ببرند. به‌واسطه توریست‌های گوناگونی که به این منطقه می‌آیند هتل‌های سوپر لوکس و لوکس زیادی در سال‌های اخیر قد برافراشته‌اند که شهرت آن‌ها در سراسر جهان پیچیده است. لیست هتل‌های معروف و خوب دبی بسیار زیاد است و باید درباره هرکدام به صورت مفصل صحبت کرد. در این مطلب نگاهی به هتل ۵ ستاره شرایتون دبی می‌پردازیم تا بلکه آن را جز گزینه‌های انتخابی تور دبی خود قرار دهید. همراه این مطلب باشید.

درباره هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون یکی از هتل‌های فوق لوکس و گران‌قیمت دبی است که نمای خاص هتل، لوکس بودن آن را نمایان می‌کند. این هتل در خیابان شیخ زائد قرار گرفته و دسترسی راحتی به مراکز مهم شهر مانند جاذبه‌های دبی، مراکز خرید، برج خلیفه و آبشار دبی دارد.

هتل شرایتون همچنین تنها ۱۰ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد. این هتل بسیار مناسب اقامت مسافرانی است که به‌قصد انجام تفریحات یا فعالیت تجاری سفر کرده‌اند؛ زیرا هتل در نزدیکی مرکز تجارت جهانی دبی، مرکز مالی دبی و کوکاکولا آرنا قرار دارد. امکانات و خدمات قرار گرفته در هتل به قدری کامل است که مسافران را بی‌نیاز می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس هتل که در طبقات مختلف قرار گرفته و نمای شهر را به نمایش می‌گذارد که افراد حتی می‌توانند اقامت‌های طولانی‌مدت را در هتل شرایتون داشته باشند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل شرایتون دبی

از یک هتل ۵ ستاره باید توقع خدمات و امکانات تفریحی بسیار متفاوت داشت که هتل شرایتون دبی به‌خوبی از پس آن برآمده است و امکانات تفریحی و رفاهی فوق‌العاده خاصی را به میهمانان خود عرضه می‌کند.

امکانات این هتل بسیار زیاد است که مسافران می‌توانند به‌راحتی از هریک استفاده نمایند. همچنین برخی از امکانات شرایتون برای میهمانان این هتل رایگان است.

مجموعه آبی: استخر هتل شرایتون را باید یکی از بهترین استخرهای موجود در هتل‌ها دانست که میهمانان در فراز آسمان‌ به آب‌تنی می‌پردازند. استخر شرایتون در پشت‌بام هتل واقع شده که چشم اندازه آن به‌سوی شهر دبی است.
استفاده از استخرهای هتل برای تمامی میهمانان رایگان است.

اسپا و خدمات زیبایی: مرکز اسپا شرایتون کاملاً مجهز و کامل است و میهمانان می‌توانند در این قسمت از خدمات بسیار زیادی برخوردار شوند. در مرکز اسپا این هتل خدماتی همچون انواع ماساژ، کلاس یوگا، کلاس‌های تناسب‌اندام، خدمات زیبایی پوست و مو، خدمات آرایشگاه، خدمات ناخن، انواع سالن سونا و جکوزی، سالن آبگرم و سولاریوم ارائه می‌شود.

مجموعه ورزشی: مجموعه ورزشی این هتل شامل یکی از مجهزترین و بهترین مراکز ورزشی است که مسافران می‌توانند در طول اقامت خود در هتل شرایتون از سالن بدن‌سازی و دیگر سالن‌ها استفاده کنند.

خدمات سرگرمی و خانوادگی: یکی از خدمات جالب این هتل، خدمات ارائه شده به مهمانانی است که به صورت خانوادگی در اینجا اقامت می‌کنند و کودک همراه خود دارند. این خدمات شامل، موسیقی مخصوص برای کودکان، فیلم، کتاب و غیره است.

سایر امکانات هتل: از سایر امکانات هتل می‌توان به پارکینگ مجانی، اینترنت رایگان، مرکز خرید، خدمات نظافت اتاق‌ها، ترانسفر (جابه‌جایی مسافر)، اتاق‌های خانوادگی، ارائه خدمات VIP، خدمات ماه‌عسل، صندلی چرخ‌دار برای افراد معلول و کم‌توان و غیره اشاره کرد.

مجموعه‌های پذیرایی هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون دارای یکی از کامل‌ترین مراکز پذیرایی و خدمات مربوط در این زمینه است. نقطه قوت این هتل ۵ ستاره لوکس را باید رستوران‌های فوق‌العاده آن معرفی کرد که سرآشپزان حرفه‌ای، غذاهای لذیذی را برای مهمانان طبخ می‌کنند تا برای همیشه مزه یک غذای خاص زیر زبانشان بماند.

علاوه بر رستوران مراکز برگزاری جلسات، همایش و رویداد در هتل شرایتون وجود دارد. همچنین سالن‌های برگزاری مراسم عروسی را باید از دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره دانست.

رستوران‌های هتل شرایتون دبی

شش رستوران در هتل شرایتون وجود دارد که غذاهای ایده‌آلی را می‌توان در این رستوران‌ها میل کرد. هر رستوران دارای سرآشپزان جدا و منوهای منحصربه‌فرد خود است.

رستوران Savor: منوی این رستوران الهام گرفته شده از خلاقیت‌ها و ایده‌های سرآشپزان خبره‌ای است که غذاهای متفاوت و بی‌نظیری را برای مهمانان خلق می‌کنند.

رستوران Feast: در این رستوران مسافران می‌توانند انواع مختلف غذاهای روز و تازه را نوش جان کنند.

امکانات اتاق‌های هتل ۵ ستاره شرایتون

هتل شرایتون با ۵۴ طبقه دارای ۴۷۴ اتاق و سوئیت و همچنین ۱۸۰ آپارتمان با سرویس یک تا سه خوابه است. تمامی اتاق‌ها بسیار شیک و با امکانات فوق‌العاده‌ای هستند و دیزاین هریک با توجه معماری مدرن و به روز طراحی شده‌اند. تمامی اتاق‌ها چشم‌اندازی به سمت شهر دارند.

از امکانات تمامی اتاق‌های هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قفسه خشک‌کن لباس
  • ضد صدا بودن
  • تخت تاشو
  • کمد لباس
  • کف اتاق‌ها مفروش است
  • امکانات اتوی لباس
  • تهویه مطبوع
  • وان در حمام
  • نظافت اتاق
  • وجود وسایل کامل الکترونیکی

انواع اتاق‌های هتل ۵ ستاره شرایتون

ویژگی متمایز هتل شرایتون آن است که علاوه بر دارا بودن اتاق و سوئیت‌های متعدد، دارای آپارتمان‌های مجهزی نیز است. این آپارتمان‌ها مخصوص افرادی است که یا به صورت خانوادگی سفر کرده‌اند یا قصد اقامت طولانی در دبی را دارند.

در ادامه نگاهی به اتاق‌های هتل ۵ ستاره شرایتون می‌اندازیم.

آپارتمان

هتل گراند شرایتون دارای ۱۸۰ آپارتمان یک تا سه خوابه است که امکان اجاره آن از یک روز تا مدت‌های طولانی برای مسافران فعال شده است. این آپارتمان‌ها به صورت کامل مبله شده و تمام امکانات خدماتی و رفاهی یک خانه را برای اقامت طولانی دارا می‌باشند.

سویت لوکس تک نفره یک خوابه

این اتاق‌ها مجهز به امکانات بسیار لوکسی هستند که شامل تلویزیون ال ای دی ۴۲ اینچ، میزتحریر، وسایل کامل نوشیدنی و قهوه ساز می‌شود.

سوییت‌های تک نفره یک خوابه با نمای اسکای لاین

طراحی این اتاق‌ها بسیار زیبا و منحصربه‌فرد است. افرادی که در این اتاق‌ها اقامت دارند می‌توانند از صبحانه بین‌المللی رایگان، انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای شبانه لذت ببرند.

از دیگر اتاق‌های هتل، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق‌های پریزدنتال یک نفره
  • اتاق لوکس یک نفره
  • اتاق لوکس دو نفره
  • اتاق لوکس تک نفره نمای خیابان شیخ زائد
  • اتاق‌های یک نفره دسترسی راحت به کلوپ
  • اتاق‌های دو نفره دسترسی راحت به کلوپ

موقعیت مکانی هتل شرایتون دبی

هتل شرایتون در خیابان شیخ زائد یعنی یکی از مهم‌ترین خیابان‌های دبی قرار گرفته است که میهمانان هتل می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به مراکز مهم و تجاری دبی بروند.

آدرس هتل ۵ ستاره شرایتون دبی:

امارات متحده عربی، خیابان شیخ زائد، هتل شرایتون دبی

سخن آخر

برای سفر به دبی و یک اقامت دلچسب در هتل شرایتون نیاز هست از قبل برای سفر خود برنامه ریزی کنید. اگر قصد اقامت در هتل شرایتون دوبی را دارید حتما نحوه رزرو آن را چک کنید. در اخر به یاد داشته باشید برای سفر به دبی نیاز به ویزای توریستی دبی را دارید. 

سوالات متداول

فاصله هتل بزرگ شرایتون در دبی تا مرکز خرید دبی مال چقدر است؟

فاصله مرکز خرید دبی مال تا هتل شرایتون دبی ۳ کیلومتر است.

شرایتون به چه چیزی معروف است؟

هتل های زنجیره‌ای شرایتون به دلیل داشتن ساختمان‌های لوکس و امکاناتی که به میهمانان خود ارائه می‌دهند در دنیا شهرت دارند.

بیشتر بخوانید …

بهترین هتل‌های ۳ ستاره دبی

هرآنچه که باید درباره هتل‌های دبی بدانید

معرفی هتل ۵ ستاره Atlantis The Palm دبی

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید