با بهترین هتل های شیشلی استانبول آشنا شوید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 1 فوریه 2023
Loading...

نزدیکی منطقه شیشلی استانبول به تنگه بسفر باعث شده تا بیشتر هتل های این منطقه چشم اندازی زیبا و رویایی داشته باشند. هتل هایی که علاوه بر تنگه بسفر، بهترین مراکز خرید، لوکسترین رستوران‌ها و متنوع‌ترین تفریحات استانبول را در نزدیکی خود داشته و با مدرن‌ترین امکانات تجهیز شده‌اند. به همین بهانه این مطلب را به معرفی بهترین هتل های شیشلی اختصاص داده‌ایم.

هر یک از مناطق شهری استانبول با یک ویژگی خاص شناخته می‌شوند. به عنوان مثال تکسیم مرکز موسیقی‌های خیابانی و مراکز خرید متعدد شناخته می‌شود، منطقه آسیایی زیباترین آثاربه جا مانده از دوران عثمانی را در خود داشته و منطقه شیشلی نیز به داشتن هتل‌های ۵ ستاره لوکس معروف است. هر یک از این هتل‌ها در رقابت با یکدیگر بهترین امکانات را به میهمانان خود ارائه می‌دهند. از این رو بیشتر مسافران لوکس پسند تور استانبول هتل های این منطقه را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

درباره منطقه شیشلی

شیشلی منطقه‌ای ثروتمند با هتل‌های مجلل، بوتیک‌های مد و مراکز خرید مدرن از جمله مرکز خرید استانبول جواهیر است. رستوران‌های شیک این منطقه بهترین غذاهای اروپایی و بین‌المللی را در منو خود دارند. موزه آتاتورک در منطقه شیشلی قرار گرفته و اسناد و یادگاری‌هایی را از خانه‌ای که اولین رئیس‌جمهور ترکیه در آن زندگی می‌کرد به نمایش می‌گذارد، کاخ بسیار باشکوه امپراتوری عثمانی “Ehlamur Kasrı” که به‌خاطر داشتن باغ‌های زیبا و سرشار از آرامش مشهور است، در این منطقه قرار گرفته است.

شیشلی در منطقه اروپایی استانبول و در بخش انتهایی تنگه بسفر قرار گرفته، این منطقه به عنوان بخش اعیان نشین جاذبه های لوکس بسیاری را در خود جای داده و بسیار مورد توجه گردشگران استانبول قرار گرفته است.

حمل‌ و نقل عمومی در شیشلی

قطعا برایتان جالب است که بدانید اولین ترن برقی استانبول در سال ۱۹۱۳ در منطقه شیشلی راه اندازی شد. این منطقه یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های حمل و نقل عمومی در استانبول را دارد. شما می‌توانید در شیشلی از مترو، اتوبوس و تاکسی برای رفت و آمد به سایر مناطق استانبول استفاده کنید. دو خط  مترو اصلی این منطقه خط شیشلی به رنگ سبز و خط مچیدیه کوی هستند. این دو خط را از طریق نقشه مترو به راحتی می‌توان تشخیص داد.

بیشتر بخوانید:  با ۱۰ مورد از بهترین تفریحات لاکچری در ترکیه آشنا شوید

در منطقه شیشلی خطوط اتوبوس متعددی وجود دارند که به راحتی نیز قابل دسترس هستند. این خطوط شیشلی کامی Şişli Camii، شیشلی مرکز Şişli Merkez، شیشلی Şişli، شیشلی مینی بوسŞişli Minibüs، اورتاکلار کدیسی Ortaklar Caddesi و مچیدیه کوی Mecidiyeköy نام دارند. اگر هم قصد استفاده از تاکسی را دارید، تاکسی‌ها در خیابان شیشلی به راحتی قابل دسترس هستند.

بهترین هتل های شیشلی استانبول

قصد اقامت در یک هتل لوکس در بهترین منطقه استانبول را دارید؟ بدون تردید هتل های شیشلی تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کنند. این هتل‌ها ویژگی‌های شیک بودن، موقعیت مکانی مناسب، امکانات عالی، کارکنان چند زبانه و چشم انداز عالی را با هم دارند. در ادامه با هتل های شیشلی استانبول آشنا می‌شویم:

هتل ماریوت استانبول شیشلی (Istanbul Marriott Hotel Sisli)

هتل ۵ ستاره ماریوت استانبول شیشلی با استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی و مرکز تناسب اندام، در یکی از مراکز تجاری استانبول واقع شده و میهمانان به اینترنت رایگان دسترسی دارند. سیستم تهویه هوای مطبوع، مینی بار، میز اتو، صندوق امانات، میز کار، تاویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، سشوار، حوله و منظره روبه تنگه بسفر در برخی از واحدها از امکانات اتاق‌های هتل ماریوت هستند.

همچنین میهمانان هتل ماریوت استانبول شیشلی می‌توانند از امکاناتی مانند یک مرکز آبگرم و سلامتی، رستوران آلاکارته، رستوران بوفه میز تور و انبار چمدان استفاده کنند. ایستگاه مترو شیشلی تنها ۳۵۰ متر با مترو فاصله دارد.

آدرس هتل: Abide-i Hurriyet Caddesi. No.142,Sisli · Istanbul, Sisli, 34381 Istanbul, Turkey

بیشتر بخوانید:  بهترین هتل های استانبول کدام اند؟ 

هتل فیرمونت کواسار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul)

هتل ۵ ستاره فیرمونت از مجلل ترین هتل های  شیشیلی است که مشرف به تنگه پر جنب و جوش بسفر بوده و اتاق‌های عایق صدا با وای‌فای رایگان را ارائه می‌دهد. این هتل دارای اسپا Willow Stream با یک سالن بدنسازی کاملا مجهز، استخر سرپوشیده و فصلی در فضای باز، خدمات اسپا و چندین رستوران می‌باشد. تلویزیون متصل به کانال‌های ماهواره‌ای، آی‌پد، قسمت نشیمن، میز ناهار خوری، میز کار، پرده‌هایی که با کنترل از راه دور کار می‌کنند، حمام مجهز به وان و دوش از امکانات اتاق‌های هتل فیرمونت هستند.  برخی از اتاق‌های هتل نیز بالکن اختصاصی رو به تنگاه بسفر دارند.

صبحانه هتل رایگان و به صورت بوفه ارائه می‌شود. انواع شیرینی، میز مخصوص تخم مرغ، میز مخصوص انواع نان‌های سنتی و بین‌المللی و ده‌ها غذای مختلف را در وعده صبحانه هتل می‌توان دید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به کلاس‌های مدیتیشن، یوگا و تناسب اندام و امکان همراه داشتن حیوان خانگی می‌باشد.

آدرس هتل فیرمونت کواسار: Büyükdere Caddesi No:76 Mecidiyeköy Şişli, Sisli, 34394 Istanbul, Turkey

هتل اس تی رجیس استانبول (The St. Regis Istanbul)

اس تی رجیس استانبول از دیگر هتل های نزدیک به شیشلی است که در قلب محله Nisantasi واقع شده و با امکاناتی از جمله یک استخر سرپوشیده، یک تراس با نمای شهر است و دسترسی رایگان به وای فای تجهیز شده است. تمامی اتاق‌های هتل با نقاشی‌ها و مجسمه‌هایی از هنرمندان معاصر ترکیه تزیین شده‌اند. هر اتاق دارای تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی دارای دوش و حمام و سشوار است. سرویس نظافت روزانه، ۲ بطری آب، قهوه و چای نیز به صورت رایگان در هر اتاق ارائه می شود.

هتل اس تی رجیس تا مرکز همایش و نمایشگاه استانبول ۳۰۰ متر، تا کاخ دولما باغچه ۰٫۷ متر، تا فرودگاه آتاتورک ۹٫۹ کیلومتر و تا فرودگاه جدید استانبول ۳۱ کیلومتر فاصیه دارد.

آدرس هتل اس تی رجیس: Mim Kemal Oke Caddesi No:35 Nisantasi, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

هتل گرند جواهیر (Grand Cevahir Hotel)

در معرفی هتل های شیشلی به هتل ۵ ستاره و لوکس Grand Cevahir می‌رسیم. این هتل  دارای استخر سرپوشیده، فضای باز و مرکز تناسب اندام بوده و  در ۲٫۴ متری از میدان تقسیم و ۰٫۷ متری از مرکز خرید Cevahir قرار دارد.  اتاق‌های هتل گرند جواهر با تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، سیستم تهویه هوای مطبوع، فضای مخصوص استراحت، میز کار با نور مناسب و حمام اختصاصی تجهیز شده‌اند. میهمانان هتل می‌توانند به برای صرف نهار و شام از غذاهای مدیترانه ای و ترکی و فضای بسیار زیبا و شیک رستوران لذت ببرند.

آدرس هتل گرند جواهیر: Halide Edip Adıvar Mah. Darülaceze Cad. No:5 Şişli İstanbul , Sisli, 34381 Istanbul, Turkey

آدا سوئیتز نیشانتاشی (Ada Suites Nisantasi)

Ada Suites Nisantasi از بهترین هتل های منطقه شیشلی است و خدمات دربان، اتاق‌های سیگار ممنوع، فضای سبز بزرگ و وای فای رایگان در سراسر هتل را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل حدود ۲٫۶ کیلومتر تا برج ساعت و دولما باغچه و ۳٫۵ کیلومتر تا ایستگاه مترو تقسیم فاصله دارد.

سیستم تهویه مطبوع، میز کار، دستگاه قهوه ساز، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و دستگاه چای‌خوری برقی از امکانات اتاق‌های هتل سوئیتز هستند. برخی از اتاق‌ها نیز بالکن اختصاصی رو به شهر استانبول دارند. کارکنان پذیرش به زبان آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و روسی مسلط بوده و به راحتی می‌توانند با میهمانان ارتباط برقرار کنند.

آدرس هتل آدا سوئیتز نیشانتاشی: Fulya Sokak No.3 Nisantasi Sisli Valikonagi Caddesi, Sisli, 34000 Istanbul, Turkey

هتل رادیسون بلو شیشلی (Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli)

هتل رادیسون بلو از محبوب ترین هتل های شیشلی است که تا مرکز خرید معروف جواهیر تنها ۲۵۰ متر فاصله دارد. این هتل با امکاناتی مانند  استخر سرپوشیده، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سونا و حمام ترکی، میز پذیرش ۲۴ ساعته و وای فای رایگان تجهیز شده است. از امکانات اتاق های هتل رادیسون بلو می‌توان به تلویزیون صفحه‌تخت ، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، حمام خصوصی دارای حمام یا دوش، قسمت نشیمن، میز و وسایل اتو اشاره کرد.

روز خود را در هتل شیشلی می‌توانید با صبحانه بوفه کامل آغاز کرده و در ادامه از امکاناتی مانند استخر و سالن ورزشی استفاده کنید.

آدرس هتل رادیسون بلو شیشلی: ۱۹ Mayis Cad. No: 2, Sisli, 34360 Istanbul, Turkey

هتل آوانتگارد شیشلی (Avantgarde Hotel Sisli)

آوانتگارد از هتل های ۴ ستاره اما لوکس شیشلی است. این هتل خدماتی مانند مرکز تناسب اندام، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی و وای فای رایگان را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. از خدمات اتاق‌های هتل می‌توان به سیستم تهویه هوای مطبوع، میز کار، دستگاه چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام با وسایل بهداشتی اشاره کرد. هتل با ایستگاه متروی تقسیم ۳٫۹ با میدان تقسیم ۴ کیلومتر و با فرودگاه جدید استانبول حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل آوانتگارد شیشلی: Merkez Mahallesi, İstiklal sokak no:3 Sisli / Istanbul, Sisli, 34384 Istanbul, Turkey

هتل دیوان استانبول سیتی (Divan Istanbul City)

City در مرکز منطقه شیشلی قرار گرفته و اتاق‌هایی با دسترسی به اینترنت و تلویزیون متصل به ماهواره را ارائه می دهد. از امکانات کلی هتل می‌توان به مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا با سونا، وای فای رایگان، رستوران با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی، میز تور برای روزتورهای استانبول گردی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، دکوراسیون زیبا با رنگ‌های خنثی، مبلمان چوبی، میز کار، مینی بار،  چای ساز و قهوه ساز هستند.

Divan Istanbul City موقعیت مکانی عالی داشته و دسترسی میهمانان هتل را به جاذبه‌های گردشگری استانبول راحت کرده است.  این هتل با ایستگاه مترو شیشلی ۸۰۱ متر با مراکز خرید محبوبی مانند مرکز خرید Cevahir، Astoria و Trump Towers فقط چند متر و با  فرودگاه جدید استانبول ۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل دیوان استانبول سیتی: Buyukdere Cad. No:84 Sisli, Sisli, 34398 Istanbul, Turkey

هتل ایستانروم بای کی ای او (Istanroom by KEO)

هتل ایستانروم از هتل های ۴ ستاره منطقه شیشلی است و اتاق‌هایش نمایی زیبا از شهر را ارائه می‌دهند. تلویزیون صفحه تخت متصل به کانال های ماهواره، حمام اختصاصی با وسایل کامل بهداشتی، تراس و کمد لباس از دیگر امکانات اتاق های هتل ایستانروم هستند. از امکانات کلی هتل می‌توان به وای فای رایگان و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. این هتل تا دولما باغچه ۲ کیلومتر، تا برج زیبای گالاتا ۳ کیلومتر و تا فرودگاه استانبول حدود ۲۲ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ایستانروم بای کی ای او: Buyukdere Cad. No:84 Sisli, Sisli, 34398 Istanbul, Turkey

هتل هیلتون استانبول بومونتی (Hilton Istanbul Bomonti Hotel)

هیلتون از لوکسترین هتل های شیشلی است و در قلب منطقه بومونتی قرار گرفته و تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو عثمانبی فاصله دارد. این هتل با ارائه اتاق‌های بزرگ با چشم‌انداز خیره‌کننده، یک رستوران، ۲ کافی شاپ، اتاق‌های جلسه، یک مرکز تجاری و اینترنت رایگان توانسته نظر بسیاری از گردشگران لوکس پسند استانبول را به سوی خود جذب کند.

تمامی اتاق‌های هیلتون استانبول بومونتی با دکوراسیونی زیبا و مبلمان لوکس تزیین شده‌اند. سیستم تهویه مطبوع، فضای کاری مجزا، پنجره‌های کف تا سقف با چشم‌انداز پانوراما از شهر یا تنگه بسفر، تلویزیون صفحه تخت و سرویس روزانه روزنامه از دیگر امکانات اتاق‌های هتل هیلنون هستند.

رستوران The Globe هتل هیلتون در تمام طول روز مجموعه ای از غذاهای بین المللی و همچنین غذاهای ویژه ترکی را سرو می کند. مهمانان می توانند از سرو غذاهای سرد و گرم در طول روز لذت ببرند.

آدرس هتل هیلتون استانبول بومونتی: Silahsor Cad. No: 42 Bomonti-Sisli, Sisli, 34381 Istanbul, Turkey

هتل هیلتون استانبول بسفروس (Hilton Istanbul Bosphorus)

هتل هیلتون بسفروس مناظری خیره کننده از تنگه بسفر را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل یک استخر روباز یک استخر سرپوشیده، باغ‌های سبز زیبا، حمام سنتی ترکی و ۶ رستوران و کافی شاپ را ارائه می‌دهد. هیلتون استانبول بسفر دارای اتاق های روشن با بالکن مشرف به باغ ها یا تنگه بسفر، دکوراسیون سنتی ترکی، پنجره‌های بزرگ، قسمت نشیمن جداگانه و حمام مرمری است.

رستوران هتل در فضای باز قرار داشته و انواع غذاهای دریایی، گوشت و کباب را با منظره پاناروما از شهر زیبای استانبول ارائه می‌دهد. باشگاه بدنسازی، خدمات اسپا، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان از امکانات هتل هیلتون بسفروس هستند.

آدرس هتل هیلتون استانبول بسفروس: Cumhuriyet Caddesi Harbiye, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

هتل گرند حیات استانبول (Grand Hyatt Istanbul)

هتل گرند حیات استانبول دارای اتاق‌های لوکس است که با رنگ‌های روشن تزئین شده اند. همه اتاق ها دارای قسمت نشیمن، تلویزیون ال سی دی و فضای کار هستند. حمام‌های اتاق نیز کاشی‌هایی از جنس مرمر داشته و  به وان و دوش بارانی مجهز هستند. میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود اینترنت رایگان در اختیار داشته باشند.

مرکز اسپا و تناسب اندام، خدمات درمانی مدرن آبگرم، زمین تنیس، سالن تناسب اندام و مجموعه استخر از دیگر خدماتی هستند که میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود در هتل گرند حیات استفاده کنند.

آدرس هتل گرند حیات استانبول: Harbiye Mah. Taskisla Caddesi No:1 34367, Sisli, Sisli, 34337 Istanbul, Turkey

مجلل ترین هتل های شیشلی

تقریبا بیشتر هتل های شیشلی شیک و مجهز هستند اما هتل های ماریوت، فیرمونت کواسار، گرند جواهیر، هیلتون بسفروس و گرن حیات را می‌توان از مجلل‌ترین هتل های استانبول دانست. تمامی این هتل ها با به روزترین امکانات تجهیز شده و اقامتی سلطنتی را به میهمانان خود ارائه می‌دهند. نکته آخر اینکه جهت رزرو تور ترکیه و اقامت در هتل های شیشلی با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.                 

سوالات متداول

آیا شیشلی از بهترین مناطق استانبول است؟

شیشلی منطقه ای مجلل در استانبول است که معماری های زیبا را در خود جای داده ومعمولا افراد متمول استانبول و کسانی که از آطبقات اجتماعی بالا برخوردار هستند دراین منطقه زندگی می‌کنند.

فاصله فرودگاه استانبول تا شیشلی چقدر است؟

منطقه شیشلی حدود ۴۰ کیلومتر تا فرودگاه استانبول فاصله دارد.

بیشتر بخوانید …

مکان های دیدنی استانبول

هتل کارتون استانبول

برای مشاهده قیمت و خرید تور استانبول از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور استانبول
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید