هر چند مالزی آن قدر جذاب است که نمی‌توان بیشتر وقت خود را در هتل سپری کرد اما انتخاب یک هتل مناسب و باب میل می‌تواند سفر را خاطره‌انگیزتر کند. شهر کوالالامپور به عنوان پایتخت مالزی و پرطرفدارترین مقصد گردشگری این کشور در این زمینه سنگ تمام گذاشته و هتل های ۴ و ۵ ستاره با امکانات و قیمت‌های متنوع را به گردشگران پیشنهاد می‌دهد. در اینجا هتل های معروف مالزی را به همراه امکاناتشان معرفی می‌کنیم.

شهر کوالالامپور هتل‌های متنوع بسیاری را در خود داشته و پذیرای مسافران با هر سطح توقع و سلیقه‌ می‌باشد. تمام هتل‌های ۴ و ۵ ستاره این شهر دارای امکانات مدرن بوده و بهترین خدمات را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهند. بیشتر هتل های معروف مالزی در شهر کوالالامپور قرار گرفته و اگر شما نیز مسافر تور مالزی هستید پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب هتل مناسب خود تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور (Fraser Residence Kuala Lumpur)

به اعتقاد بسیاری از گردشگران هتل فراسر رزیدنس از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر کوالالامپور مالزی به شمار می‌رود. این هتل در قلب شهر قرارگرفته و میهمانانش به راحتی می‌توانند به جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و مراکز خرید کوالالامپور دسترسی داشته باشند. تمامی اتاق‌های هتل فضایی بسیار باز داشته و با رنگ‌های ملایم و وسایل لوکس تزیین شده‌اند. تراس اختصاصی، استخر روز باز، مرکز تناسب اندام و رستوران‌های بین‌المللی بخشی از مهمترین امکانات هتل ۵ ستاره فراسر رزیدنس را تشکیل می‌دهند.

آدرس هتل فراسر رزیدنس: ۱۰ Jalan Cendana Off Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia

هتل مجستیک کوالالامپور (The Majestic Hotel Kuala Lumpur)

ساختمانی با معماری اروپایی که دقیقاً در مرکز کوالالامپور قرار گرفته به عنوان یکی از هتل های معروف مالزی شناخته می‌شود. این هتل مجستیک نام داشته و مانند اسمش اقامتی جادویی را به میهمانان خود هدیه می‌دهد. اتاق‌های هتل به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم بندی شده و همگی با مدرن‌ترین وسایل روز هتلی دنیا تجهیز شده‌اند. از امکانات این هتل مجلل ۵ ستاره می‌توان به استخر روباز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، سونا و رستوران با منوی اروپایی اشاره کرد.

آدرس هتل مجستیک کوالالامپور: ۵, Jalan Sultan Hishamuddin, City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Malaysia

هتل له مریدین کوالالامپور (Le Meridien Kuala Lumpur)

خیابان بوتیک بینتانگ از معروفترین خیابان‌های شهر کوالالامپور است که بیشتر تفریحات و جاذبه‌های شهر کوالالامپور را در خود جای داده، اقامت در هتل‌های این خیابان دسترسی گردشگران را به اماکن تفریحی بسیار راحت می‌کند. هتل ۵ ستاره له مردین به عنوان یکی از هتل های معروف مالزی با قرار گرفتن در خیابان بوتیک بینتانگ بسیار مورد توجه مسافران لوکس پسندی قرار گرفته که اقامت در مرکز شهر را ترجیح می‌دهند. اتاق‌های بزرگ با چشم انداز شهر کوالالامپور یا استخر سر باز مجموعه، مرکز اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام و اینترنت بی سیم از امکانات هتل له مردین به شمار می‌روند.

آدرس هتل له مردین: N 2 Jalan Stesen Sentral, Kuala Lumpur Sentral, 50470 Kuala Lumpur, Malaysia

هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental, Kuala Lumpur)

هتل ماندارین اورینتال با معماری شگفت انگیز و استقبال بی‌نظیر، اقامتی لوکس و شاهانه را نوید می‌دهد. این هتل ۵ ستاره اتاق‌های شیک با چیدمانی خلاقانه داشته و میهمانانش می‌توانند در طول اقامت خود چشم انداز برج‌های دوقلو پتروناس را مقابل خود داشته باشند. از امکانات هتل ۵ ستاره ماندارین اورینتال می‌توان به مرکز اسپا با فضایی کاملاً آرام، کافه و رستوران دنج، استخر روباز، فضای سبز ویژه استراحت و قدم زدن، تراس و اینترنت بی سیم اشاره کرد.

آدرس هتل ماندارین اورینتال: Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Malaysia

هتل ایمپیانا کی ال سی سی (Impiana KLCC Hotel)

اگر می‌خواهید اقامتی شیک اما قرون به صرفه در مرکز شهر کوالالامپور داشته باشید هتل ۴ ستاره ایمپیانا کی ال سی سی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ای هتل در خیابان بوکیت بینتانگ قرار گرفته و علاوه بر ارائه امکانات لوکس انواع مراکز خرید معروف مالزی را در اطراف خود دارد. از امکانات این هتل می‌توان به اتاق‌های لوکس با پنجره‌های بزرگ، رستوران بسیار مدرن، استخر، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، پذیرش ۲۴ ساعته و کارمندان چند زبانه اشاره کرد.

آدرس هتل ایمپیانا کی ال سی سی: ۱۳ Jalan Pinang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

هتل کروس کوالالامپور (Corus Hotel Kuala Lumpur)

در معرفی هتل های معروف مالزی نمی‌توان به هتل ۴ ستاره کروس کوالالامپور اشاره‌ای نکرد. این هتل در منطقه معروف Golden Triangle قرار گرفته و به تمامی وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و ایستگاه اتوبوس دسترسی دارد. اتاق‌های هتل با وجود قرار گرفتن در مرکز شهر فضایی کاملاً آرام و به دور از هرگونه سروصدا دارند. میهمانان هتل می‌توانند در طول اقامت خود از امکاناتی مانند صرف غذا در رستوران‌های بین‌المللی، خدمات ماساژ در سالن اسپا مجهز، شنا در استخر رو باز مجموعه، اینترنت بی سیم در تمام محوطه هتل، پذیرش ۲۴ ساعته و بخش نگهداری از کودک استفاده کنند.

آدرس هتل کروس کوالالامپور: ۱۳ Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

هتل گرند سیزن کوالالامپور (Grand Seasons Hotel Kuala Lumpur)

بلندترین هتل مالزی عنوانی ست که هتل ۴ ستاره گرند سیزن به داشتن آن افتخار می‌کند. این ساختمان بلند در کنار شیک‌ترین اتاق‌ها، امکانات مدرنی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. به همین دلیل توانسته نظر گردشگران را به سوی خود جلب و به هتلی پرطرفدار در کوالالامپور تبدیل شود. استخر هتل گرند سیزن در بالکن یکی از طبقات قرار گرفته و فضایی بسیار آرام و دلنشین دارد. هتل گرند سیزن به دلیل قرار گرفتن در کنار برج‌های دوقلوی پتروناس دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و سایر جاذبه‌های استانبول دارد.

آدرس هتل گرند سیزن کوالالامپور: ۷۲ Jalan Pahang, 53000 Kuala Lumpur, Malaysia

هتل رویال چولان بوکیت بینتانگ (Royale Chulan Bukit Bintang)

هتل ۴ ستاره رویال چولان دارای ۴۰۰ اتاق است و در محوطه یک برج زیبا قرار گرفته، رویال چولان از هتل های معروف مالزی به شمار رفته و با داشتن فضایی کلاسیک در کنار امکانات لوکس از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. استخر این هتل روباز بوده و توسط درختان نخل سرسبز احاطه شده است. باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی و رستوران از امکانات هتل رویال چولان هستند.

آدرس هتل رویال چولان: Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

اقامتی ایده‌آل در هتل های ۴ و ۵ ستاره کوالالامپور

کوالالامپور شیک‌ترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره بخش جنوب شرقی آسیا را دارد. مسافران این مقصد می‌توانند حتی با انتخاب هتل‌های ۴ ستاره سفری لوکس را تجربه کرده و از امکاناتی مانند استخر، اسپا و حتی سالن ورزشی استفاده کنند. جهت رزرو تور مالزی می‌توانید با کارشناسان ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

بهترین مراکز تفریحی در کوالالامپور

بهترین مقاصد گردشگری مالزی

معرفی بهترین رستوران‌های کوالالامپور

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید