میدان‌ها را می‌توان قلب تپنده شهرهای بزرگ دانست. مکان‌هایی که بهترین رستوران‌ها، بزرگترین مراکز خرید و قدیمی‌ترین بناها را گرد هم آورده و به مکانی جذاب برای گردشگران تبدیل شده‌اند. میدان کاتالونا در شهر بارسلون اسپانیا نیز با جنب و جوشی جذاب و همیشگی نبض این شهر زیبا به شمار رفته و جاذبه‌های تفریحی بسیاری برای ارائه دارد. از این رو بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند در هتلی نزدیک به این میدان جذاب اقامت داشته باشند. در اینجا بهترین هتل های نزدیک میدان کاتالونیا را به همراه جاذبه‌های اطراف آن معرفی کرده‌ایم.

انتخاب هتلی که در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی شما را به جاذبه‌های گردشگری راحت‌تر می‌کند در سفر به مقاصدی مانند شهر بارسلون اسپانیا نقشی اساسی دارد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تور اسپانیا و شهر بارسلون را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کرده و به دنبال اقامت در مرکز شهر هستید ما به شما هتل های نزدیک به میدان کاتالونیا را پیشنهاد می‌دهیم.                                                                                                                                      

درباره میدان کاتالونیا بارسلون

میدان کاتالونیا با ۵۰ هزار متر مربع مساحت از میدان‌های اصلی و مهم شهر بارسلون به شمار می‌رود. قدمت این میدان به قرن نوزده برمی‌گردد و جاذبه‌های تاریخی بسیاری در در اطراف خود دارد. دو خیابان اصلی شهر بارسلون یعنی خیابان رامبلاس و پسیج د گارسیا به کاتالونیا ختم شده و از این رو گردشگران بسیاری گشت و گذار در میدان رامبلاس را در میان برنامه‌های خود قرار می‌دهند. مجسمه‌های بسیار جذاب که تلفیقی از سبک‌های سبک های نئوسنتیزم (Neo- Centisme)، نئوکلاسیزم (Neo- Classicism) و جنبش های مختلف نوگرایانه (Avant- garde) دارند، موزاییک‌های روی دیوار، مراکز خرید و چندین کافه و رستوران لوکس از جاذبه‌های گردشگری میدان کاتالونیا به شمار می‌روند.

معرفی هتل های نزدیک میدان کاتالونیا

اقامت در هتل های نزدیک میدان کاتالونیا دسترسی گردشگران به مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی و تاریخی شهر بارسلون را راحت‌تر می‌کند. از این رو بسیاری از مسافران تور اروپا و شهر بارسلون هتل‌های اطراف میدان کاتالونیا را برای اقامت انتخاب می‌کنند. هتل‌های ۴ و ۵ ستاره‌ای که طبق استانداردهای بین‌المللی هتلی ساخته شده و با بهترین امکانات و تجهیزات از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. در ادامه بهترین هتل‌های ۴ ستاره اطراف میدان کاتالونیا را معرفی می‌کنیم:

هتل ۴ ستاره Hotel Catalonia Diagonal Centro

Catalonia Diagonal Centro در قلب منطقه Eixample بارسلون قرار گرفته و تنها ۳۰۰ متر از ایستگاه مترو Diagonal فاصله دارد. وای فای رایگان در سراسر هتل، استخر رو باز فصلی، اتاق‌های بزرگ با تجهیزات مدرن از امکانات این هتل هستند. با اقامت در هتل کاتالونیا دیاگونال می‌توانید پس از یک پیاده روی کوتاه به بهترین مراکز خرید بارسلون، رستوران‌های لوکس و معماری‌های خارق‌العاده آنتونی گائودی دسترسی داشته باشید.

آدرس هتل ۴ ستاره Hotel Catalonia Diagonal Centro: Carrer de Balmes, 142, 146, 08008 Barcelona, Spain

هتل ۴ ستاره Hotel Barcelona Center

از دیگر هتل‌های نزدیک به میدان کاتالونیا می‌توان به هتل ۴ ستاره بارسلونا سنتر اشاره کرد. این هتل

۴۰۰ متر از خیابان Passeig de Gràcia بارسلونا و ۱۵ دقیقه پیاده تا Plaza Catalunya فاصله دارد. یک باشگاه ورزشی کوچک و اتاق‌های مدرن مجهز به تلویزیون متصل به ماهواره، وای فای رایگان، مینی بار، گاوصندوق و حمام خصوصی با سشوار، یک رستوران سنتی اسپانیایی و میز پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات هتل به شمار می‌روند.

آدرس هتل ۴ ستاره Hotel Barcelona Center: Carrer de Balmes, 103, 08008 Barcelona, Spain

هتل ۴ ستاره Hotel Catalonia Plaza Catalunya

هتل کاتالونیا پلازا موقعیت مکانی عالی داشته و تنها ۵ دقیقه پیاده تا محله گوتیک بارسلون و پالائو د لا موزیکا کاتالانا فاصله دارد. این هتل دارای یک استخر روباز، اتاق های شیک و مجهز به تهویه مطبوع با Wi-Fi رایگان، تلویزیون متصل به ماهواره و بوده و با امکاناتی مانند تراس آفتابگیر با صندلی، سالن بدنسازی و سالن اسپا مجهز تجهیز شده است. صبحانه هتل به صورت بوفه بوده و طیف وسیعی از صبحانه‌های بین المللی و اسپانیایی به همراه انواع کیک‌های جذاب را شامل می‌شود.

آدرس هتل ۴ ستاره Hotel Catalonia Plaza Catalunya: C. de Bergara, 11, 08002 Barcelona, Spain

هتل ۴ ستاره Hotel Colon

هتل ۴ ستاره کلن با ارائه امکانات عالی توانسته امتیاز بالای ۸٫۹ را از کاربران وب سایت جهانی بوکینگ دریافت کند. این هتل موقعیت مکانی بسیار عالی داشته و علاوه بر نزدیکی به میدان کاتالونیا تنها ۱۹ دقیقه با ساحل زیبای بارسلون فاصله دارد. ساختمان هتل کلون معماری به سبک نئوکلاسیک داشته و دقیقا در مقابل کلیسای جامع بارسلون قرار گرفته است. امکان استفاده از اینترنت رایگان در سراسر هتل و چشم انداز عالی به شهر بارسلون از ویژگی‌های هتل ۴ ستاره کلن به شمار می‌روند.

آدرس هتل ۴ ستاره Colon: Avinguda Catedral, 7, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain

هتل ۴ ستاره Hotel Medinaceli

در معرفی هتل های نزدیک به میدان کاتالونیا به هتل ۴ ستاره مدینا سلی می‌رسیم. هتلی که ساختمانی بسیار شیک داشته و در کاخ‌های اصلی مدیناسلی شهر بارسلون قرار گرفته است. این هتل خود به وعی جاذبه تاریخی به شمار رفته و دارای بنای یادبود اختصاصی می‌باشد. هتل مدینا سلی ۱۳ دقیقه تا ساحل بارسلون و ۲۰۰ متر با خیابان معروف رامبلاس فاصله دارد. از امکانات هتل می‌توان به اتاق‌های بزرگ و روشن با دکوراسیونی عالی، تلویزیون متصل به ماهواره و سیستم تهویه هوای مطبوع اشاره کرد.

آدرس هتل ۴ ستاره Hotel Medinaceli: Duc De Medinaceli, 8, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain

جاذبه های گردشگری نزدیک به میدان کاتالونیا بارسلون

میدان کاتالونیا را می‌توان شاهرگ اصلی شهر بارسلونا اسپانیا دانست، تقریبا تمامی خطوط حمل و نقل عمومی یا به کاتالونیا منتهی شده و یا در نزدیکی میدان ایستگاه دارند؛ بنابراین به راحتی می‌توانید هر جا که باشد به کاتالونیا دسترسی داشته و یا از این میدان به راحتی خود را به سایر نقاط شهر بارسلون برسانید. خود میدان کاتالونیا دارای جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بسیاری ست اما اطراف کاتالونیا نیز بناهای تاریخی بسیاری هستند که قطعا از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد. این جاذبه‌ها موارد زیر را شامل می‌شوند:

  • کلیسای جامع شهر بارسلون
  • طاق پیروزی بارسلون
  • موزه پیکاسو بارسلون
  • کلیسای سانتا ماریا دل مار
  • قصر موسیقی کاتالان
  • آکواریوم بارسلون
  • پارک گوئل
  • پارک سیتادلا

رستوران های نزدیک به میدان کاتالونیا بارسلون

بهترین و پرطرفدارترین رستوران‌های بارسلون در نزدیکی میدان کاتالونیا قرار گرفته‌اند بنابراین نمی‌توان در مطلب هتل های نزدیک میدان کاتالونا اشاره‌ای به این رستوران‌های شیک و پرطرفدار نکرد. کافه‌ها و رستوران‌هایی که با ارائه انواع غذاهای لذیذ بین‌المللی گردشگران با هر سلیقه غذایی را راضی خواهند کرد. این رستوران‌ها موراد زیر را شامل می‌شوند:

  • رستوران Els 4Gates
  • رستوران Nineteen
  • رستوران Teresa Carles
  • رستوران Barnas
  • رستوران a restaurant
  • رستوران Ali Doner Pakistan Halal Food

در آخر یادآور می‌شویم که جهت رزرو تور اسپانیا و اقامت در هتل‌ های نزدیک به میدان کاتالونیا می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …


درباره ساختمان کازاباتیو بارسلونا

معروفترین کلیساهای بارسلونا

معروفترین جاهای دیدنی بارسلونا

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید