نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا 2020

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 23 سپتامبر 2019
Loading...

نمایشگاه گردشگری فیتور نامی آشنا برای فعالان در صنعت گردشگری است. در این نمایشگاه هر ساله متخصصان گردشگری از سراسر دنیا گرد هم آمده و اطلاعاتشان را در زمینه توریسم با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. نمایشگاه فیتور امسال نیز همانند گذشته در مادرید پایتخت اسپانیا برگزار می‌شود. برای اطلاع از تاریخ برگزاری نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا ۲۰۲۰ با ما همراه باشید.

درباره نمایشگاه فیتور اسپانیا ۲۰۱۹

نمایشگاه فیتور اسپانیا یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در زمینه صنعت گردشگری است. شرکت‌کنندگان این نمایشگاه عمدتاً فعالان گردشگری از کشورهای آمریکای لاتین، پرتغال، اسپانیا، آفریقا و آسیا هستند که با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری و توسعه ارتباط بین کشورهای مختلف گرد هم می‌آیند. در واقع فیتور فرصت مناسبی را برای ارائه خدمات گردشگری، معرفی محصولاتی مانند تورهای متنوع به مقاصد مختلف و بازاریابی جهت جذب توریست در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد.

برگزارکنندگان نمایشگاه فیتور اسپانیا عضو اتحادیه نمایشگاه‌های بین‌المللی UFI و سازمان گردشگری بین‌المللی UNWTO می‌باشند و این نمایشگاه را نقطه عطفی برای تجارت گردشگری و کسب سود بالا با صرفه‌جویی در هزینه تبلیغات می‌دانند.

در نمایشگاه فیتور هر منطقه سالن مخصوص به خود را دارد که آژانس‌های گردشگری، کارگزاران هتل و مشاوران حوزه گردشگری می‌توانند محصولات خود را جهت معرفی و همچنین ایجاد فضای همکاری با کشورهای دیگر به نمایش بگذارند. این نمایشگاه به شرکت‌کنندگان فرصت می‌دهند تا با ارائه بروشور، عکس، فیلم، رسانه و حتی اجرای نمایش‌های سنتی فرهنگ کشور خود را به سایر مناطق معرفی کنند.

نمایشگاه فیتور اسپانیا بازتاب گسترده‌ای داشته و مورد استقبال فعالان گردشگری در سراسر دنیا قرار گرفته است. تا جایی که در سال ۲۰۱۹، ۱۰۴۸۷ شرکت از ۱۶۵ کشور مختلف در این نمایشگاه جهانی شرکت کرده و در مجموع بیش از ۱۱۰۸۴۸ نفر از آن بازدید کردند.

مطالب مرتبط

معرفی نمایشگاه نساجی بارسلون

فستیوال گوجه فرنگی یا توماتینا اسپانیا

.

تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه فیتور

نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا هر ساله در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی IFEMA در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا برگزار می‌شود. شهر مادرید در سال ۲۰۲۰ نیز همانند سال‌های گذشته از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ ژانویه میزبان این رویداد بزرگ بین‌المللی خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی IFEMA در منطقه Feria de Madrid قرار داشته و از نظر استراتژیک فاصله کمی تا فرودگاه بین‌المللی مادرید دارد. از این رو شرکت‌کنندگان می‌توانند به راحتی با وسایل حمل‌ونقل عمومی به محل برگزاری نمایشگاه دسترسی داشته باشند.

اهداف نمایشگاه فیتور

نمایشگاه فیتور به شرکت‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا اهداف زیر را درزمینهٔ خدمات گردشگری تحقق بخشند:

  • با معرفی محصولات خود به سایر شرکت‌های گردشگری فرصت‌های فروش خود را گسترش دهند.
  • با محصولات سایر کشورهای دیگر آشنا شده و از تجربیات آن‌ها استفاده کنند.
  • با کارگزاران مختلف از نزدیک ملاقات کنند.
  • نیازهای بازار را شناسایی کرده و محصولات خود را بر اساس آن گسترش دهند.
  • برند خود را به شرکت‌های گردشگری در سراسر دنیا معرفی کنند.
  • با محصولات و تکنولوژی‌های روز دنیایی گردشگری آشنا شوند.
  • با مشتریان خود از نزدیک ملاقات کنند.
  • سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری را برای جذب سرمایه بر روی محصولاتشان ترغیب کنند.

ایران در نمایشگاه فیتور

کشور ایران با داشتن تمدن چندین هزارساله و گنجینه‌ای از ارزشمندترین بناهای تاریخی دنیا از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه فیتور اسپانیا می‌باشد. غرفه ایران در سالن خاورمیانه قرار داشته و هر ساله با حضور تعدادی از بزرگترین آژانس‌های هواپیمایی کار خود را آغاز می‌کند.

در سال ۲۰۱۹ غرفه‌ ایران در نمایشگاه فیتور با حضور سفیر ایران در اسپانیا افتتاح شد. تعدادی از مسئولان عالی‌رتبه ایرانی از این غرفه بازدید کرده و برنامه‌هایی مانند اجرای موسیقی سنتی، ارائه سوغات و صنایع‌دستی ایرانی، پرتال گردشگری و … برای معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران به نمایش درآمد. مولاژ آرامگاه حافظ و گیت دروازه تخت جمشید بخشی از طرح غرفه ایران را تشکیل می‌دادند.

ستاره ونک در نمایشگاه فیتور

آژانس هواپیمایی ستاره ونک با داشتن بیش از ۳۰ سال سابقه در امر فروش بلیط هواپیما و برگزاری تورهای Out going و Incoming از آژانس‌های شرکت کننده ایرانی در نمایشگاه فیتور اسپانیا ۲۰۱۷ بود. غرفه ستاره ونک با ارائه بروشورهایی از جاذبه‌های گردشگری ایران بسیار موفق عمل کرده و مورد استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفت.

خدمات ستاره ونک جهت برگزاری تور نمایشگاه فیتور

  • اخذ ویزای شینگن (ستاره ونک آژانس مورد تائید اسپانیا بوده و با داشتن کارشناسان مجرب، اقدامات لازم را جهت دریافت ویزای اسپانیا انجام می‌دهد)
  • بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما با بهترین ساعات پروازی
  • رزرو هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره در نزدیک‌ترین محل به برگزاری نمایشگاه
  • برگزاری تور اسپانیا

مطالب مرتبط

چطور ویزای اسپانیا بگیریم؟

مسابقات گاوبازی (سنت فرمین در اسپانیا)

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید